Uhm... spoilertags?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Madine het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor Jim weer terug is in Scranton? Ik verwacht dat ze de verhaallijn uit de UK uiteindelijk wel weer gaan oppikken
Zodra de afleveringen zijn uitgezonden kan er in het US-topic gewoon vrijuit over gepraat worden.quote:
Maar dit gaat over een verhaallijn uit de UK die mogelijk ook in de US gebruikt zou kunnen worden? Ik heb die UK afl. nooit gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Zodra de afleveringen zijn uitgezonden kan er in het US-topic gewoon vrijuit over gepraat worden.
Ok, maar dat is compleet speculatie. Alleen in seizoen 1 van The Office werd de verhaallijn losjes gevolgd. Daar is allang geen sprake meer van.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dit gaat over een verhaallijn uit de UK die mogelijk ook in de US gebruikt zou kunnen worden? Ik heb die UK afl. nooit gezien
Inderdaad, de downsizing is in het begin eens genoemd en daarna vrijwel niet meer ter sprake gekomen, al begon Josh er in de vorige aflevering wel weer over. De relatie tussen Pam en hem, en het pesten van Dwight, da's een heel belangrijk onderdeel van de show, en dat is nu weggevallen. Vandaar dat ik nadacht over een manier waarop ze Jim weer in Scranton konden krijgen, want het lijkt me duidelijk dát hij binnen niet al te lange tijd terugkeert.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, maar dat is compleet speculatie. Alleen in seizoen 1 van The Office werd de verhaallijn losjes gevolgd. Daar is allang geen sprake meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste aflevering wordt de downsizing al genoemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:31 schreef Madine het volgende:
[..]
Inderdaad, de downsizing is in het begin eens genoemd
Ze hebben er toch iets anders van gemaakt en 't is grappig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, maar dat is compleet speculatie. Alleen in seizoen 1 van The Office werd de verhaallijn losjes gevolgd. Daar is allang geen sprake meer van.
Beweer ik dan anders?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In de eerste aflevering wordt de downsizing al genoemd![]()
Ehm... nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
En dan die droge/sippe kop van Toby altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
"My cousin Mufasa was trampled to death by a pack of wilderbeast"![]()
Die andere filmreferenties waren ook briljant![]()
Grappig hoe Michael altijd zo'n onverklaarbare hekel heeft aan Tobey. Ook in de laatste aflevering verklaart hij opeens "Toby killed the bird", wat natuurlijk nergens op sloeg![]()
Dat is dan ook de kracht van de seriequote:Op maandag 16 oktober 2006 19:03 schreef AndyD het volgende:
Valt me trouwens wel op hoe goed de casting is van de "bijpersonen": Pam, Toby, Creed, Oscar: allemaal top!
Toby hoort bij Corporate, Michael heeft dus niks over hem te zeggen, hij zegt ook vaak dat Toby niet bij de 'familie' hoort enzo... vandaar die hekelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Grappig hoe Michael altijd zo'n onverklaarbare hekel heeft aan Tobey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:33 schreef tonks het volgende:
Ik denk trouwens dat de 2 branches die je nu steeds in beeld ziet gewoon samen gaan. Want bij de nieuwe waar jim zit zijn eigenlijk maar 4 acteurs.
enDat roep ik al tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Madine het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor Jim weer terug is in Scranton? Ik verwacht dat ze de verhaallijn uit de UK uiteindelijk wel weer gaan oppikken: Josh krijgt promotie, Stamford branch moet weg en (een deel) van het personeel incl. Jim gaat naar Scranton. Hopelijk met Andy, die is lachenBig Tuna
quote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yvXQZ9M8T1Y
Promo voor de volgende aflevering.Die promo's neem ik met een korreltje zout. Vorige keer ook een hoop heisa om een huwelijksaanzoek, bleek het een reguliere Scott-uitspatting te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb eigenlijk geen zin in bitch fights tussen Pamquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:46 schreef Wouter2006 het volgende:
was weer een leuke aflevering, en o-o-o wat is ze lekker:
[afbeelding]
Heh, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen zin in bitch fights tussen Pam& Karen
.
maar daar zal het wel op uitdraaien ben ik bang.
ja zeker, hij krijgt ook zijn eigen film: evan almightyquote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef Aernoud het volgende:
Helemaal mee eens, vind de US versie ook top! net als vele andere niet verwacht dat de remake zo kijkbaar zou zijn. Volg het nu ook op de voet.
Ook vette aflevering: met oud en nieuw, als meredith wat showt aan michael. 'heey meredith... '.
Is michael niet ook 'evan baxter' uit bruce almighty?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja zeker, hij krijgt ook zijn eigen film: evan almighty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |