Sure, hopelijk voor jou kom je ooit op zo'n niveau, net als hijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:58 schreef YoopY het volgende:
psychoot
oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:58 schreef YoopY het volgende:
psychoot
Ze zeggen dat je met drugs inderdaad in andere dimensies kunt komen. Wil niet zeggen dat hij dat heeft gebruiktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
wat heb je gerookt? prima spul man
Ik besta uit licht.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn vriend vraagt of jij niet toevallig zelf een computer bent, of zo'n chatbot
Nee maar ff serieus, we hadden het net over jouw enorme gedrevenheid, enthousiasme, energie, denkvermogen, idealisme......prachtig
Wat voor voeding neem jij tot je? Wat is jouw geheimwant ik heb nauwelijks energie. Maar dat komt door dat schattige parasietje in mij
![]()
Trouwens, ik las van de week iets in een Paravisie...., er was een man, een wat oudere man, die beweerde slechts te leven van het licht. Eten deed hij niet. Alleen soms met vrienden voor de gezelligheid en nam wat vocht tot zich.
En ik geloof dat dat kan. Hij is daarvoor geboren, waarschijnlijk. Net als jij blijkbaar bent geboren om iets te doen met wat je kunt. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar die weten vaker onbewust meer dan bewust wat ze kunnen. Of zij hebben blokkades. Jij hebt geen blokkades, je weet precies wat je wilt. Dat vind ik zo mooi aan jou!
Jij haalt alles uit je onderbewuste, waar of niet?
Weet je dat het me niets meer zegt, ik weet hoe ik me voel. En ik voel me steeds beter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:01 schreef Roöaän het volgende:
[..]
oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.
Ik schrijf en ik formateer de slechte gedachtes. Ik zet nieuwe gedachtes erin. Mijn hoofd kan ik helemaal indelen zoals ik zelf wil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
Ehm. Ik ben geen manquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Je bent ver, laat je niet afleiden, niet. Je bent al ver, de andere mensen weten minder. God weet het. Laat ze maar, ze kunnen of willen t niet begrijpen. Laat je vooral niet afleiden he!! LAat je nie afleiden, je weet zelf wel dat je de zoon van god ben!!!
frapant dat heel veel mensen geloven in iemand die alleen maar een heleboel bullshit uitkraamt.... volgens mij lacht die dromenvanger jullie nog harder uit dan dat wij hem uitlachenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Sure, hopelijk voor jou kom je ooit op zo'n niveau, net als hij![]()
Je kan niet zomaar beginnen met programmeren als programmeur. Er moet een basis zijn. Voor een besturings-systeem, zoals DOS is er weinig basis. Programma's die worden geschreven rusten op een besturings-systeem, zoals DOS of Windows. Maar waar rust DOS dan op.quote:Waar is dos op geschrevenZijn die begonnen op een leeg vel papier
En waar kan ik een leeg vel papier krijgen
Ik wil dus programmeren, gewoon om te oefenen. Maar ik wil een leeg vel, een schone lei dus ook wel. En niet dos. Zijn er programma's die leeg zijn![]()
Nee hoor, hij is serieusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
frapant dat heel veel mensen geloven in iemand die alleen maar een heleboel bullshit uitkraamt.... volgens mij lacht die dromenvanger jullie nog harder uit dan dat wij hem uitlachen![]()
Mijn dochtertje heeft dezelfde soort kikkertjes als die van jou op je avatar. Dat zijn haar badspeeltjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef HuHu het volgende:
Ik heb slechts de OP gelezen, maar als informatica student zal ik even antwoorden op deze vraag:
[..]
Je kan niet zomaar beginnen met programmeren als programmeur. Er moet een basis zijn. Voor een besturings-systeem, zoals DOS is er weinig basis. Programma's die worden geschreven rusten op een besturings-systeem, zoals DOS of Windows. Maar waar rust DOS dan op.
Een besturings-systeem rust meestal op een soort van oer-taal. Assembler code bijvoorbeeld. Basis instructies die een computer kunnen aansturen.
Maar waar rust die oer-taal dan op. Dat is een probleem. Deze taal is gebaseerd op de hardware. De specificaties van de hardware bepalen welke instructies je kan uitvoeren.
Wil je dus met een 'leeg vel' beginnen, dan zul je ook zelf de hardware moeten maken. De hardware bepaald namelijk wat er kan. Wil je meer, dan kan je voortbouwen op de codes die de hardware ondersteund en daar nieuwe commando's aan toevoegen.
Een docent op de Universiteit Utrecht is een keer met zo'n 'leeg vel' begonnen en heeft zijn eigen processor geschreven: de Simple Stack Machine. Hij heeft dit gedaan in een emulator, omdat het laten maken van eigen hardware te duur is.
Simple Stack Machine (SSM)
Ik wist niet dat ze ook in het echt bestonden. Gaaf zeg... waar haal je diequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft dezelfde soort kikkertjes als die van jou op je avatar. Dat zijn haar badspeeltjes![]()
ten 1e lult ie heel de tijd tegen zichzelf dat is de reden dat mensen hem een psychoot noemen, althans dat neem ik aan, mijn bewoordingen hierop zouden zijn: schizofreen...maargoed, wil jij anders eerst ff beagrumenteren waarom het GEEN bullshit zou zijn....want dat bedoel ik nou met alles aannemen wat een ander uitkraamtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is serieus
Heb je ook argumenten om wat hij uitkraamt 'bullshit' te noemen?
Waarom zou iemand zijn ideeën niet mogen delen? Iemand wordt meteen voor gek of psychotisch verklaard.
Tjee, nu weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook in het echt bestonden. Gaaf zeg... waar haal je die
Ik neem niks aan, ik vind alleen dat hij zijn ideeën mag neerzetten. En als het achteraf een goed idee blijkt te zijn, why not?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ten 1e lult ie heel de tijd tegen zichzelf dat is de reden dat mensen hem een psychoot noemen, althans dat neem ik aan, mijn bewoordingen hierop zouden zijn: schizofreen...maargoed, wil jij anders eerst ff beagrumenteren waarom het GEEN bullshit zou zijn....want dat bedoel ik nou met alles aannemen wat een ander uitkraamt
Graag, mail staat in m'n profielquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Tjee, nu weet ik het niet meer![]()
ik dacht bij de Zeeman, Kwantum of zo![]()
Ik zal voor je uitkijken![]()
wat jij wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik neem niks aan, ik vind alleen dat hij zijn ideeën mag neerzetten. En als het achteraf een goed idee blijkt te zijn, why not?
Er zijn zat verhalen bekend van geniale mensen die voor gek werden verklaard, maar later met hun ideeen de wereld hebben veranderd.quote:
Trouwens, misschien niet onbelangrijk. Voordat je ermee in bad gaat, lees eerst even deze waarschuwing!quote:
Jij mag het jouwe denken, tis een vrije wereld.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef rekenwonder het volgende:
De vrije associatie (en dissociatie) tiert in ieder geval welig bij Dromenvanger. Ik hou er van!
Ik zit er helemaal inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Breetai het volgende:
Welkom bij 'THe Matrix'
Zonder vooroordeel?? je spreekt jezelf wel tegen he, ondertussen zit je te judgen als de motherfucker...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij mag het jouwe denken, tis een vrije wereld.
Dat ik hier op een ander niveau zit, dat moge duidelijk zijn
Zo helder als een kristal
14:49
2*7=14
7*7=49
Dat zijn 9 zevens
9*7=63
En dan kom je wederom op 9 uit. Altijd 9.
Maar goedIk voel me zo goed, zo wil ik me altijd voelen. En het kan nog beter.
En dat voelt goed.
Maar jij weet niet hoe goed ik me voelWant je kunt mijn gevoel niet voelen. En ik voel me goed omdat ik alles op een rijtje heb. In ieder geval de getallen die in mijn hoofd zitten. Maar nog steeds niet helemaal. Er zijn veel meer reeksen nog te krijgen
![]()
En misschien vind ik wel het ei van columbus opnieuw uit. Gun me het voordeel van de twijfel maar
PABO is je opleiding, zonder vooroordeel te willen doen. Die van mij is hoger en gebaseerd op reken-kunde
Dus heb je wel het recht om te twijfelenMag je wel blindelings twijfelen nu
Krijg ik het voordeel van de twijfel niet
Ik heb hele andere ambitiesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
En als jij nou ff aantoont dat je een klas met 30 kinderen in toom kan houden dan mag je verder komen lullen over de PABO oke???![]()
Nou nou, laat je niet zo kennen....hij zegt er verder toch niets negatiefs over? De enige die flink negatief doet, ben jij vind ik dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Zonder vooroordeel?? je spreekt jezelf wel tegen he, ondertussen zit je te judgen als de motherfucker...![]()
Maar als jij jezelf zo geweldig vindt laat ik je in die waan hoor...ondertussen zit jij thuis, jezelf te ontdekken of wat je dan ook doet, te genieten van je uitkering ofzo, verder heb je ook niet bepaald toegevoegde waarde...tja behalve dan informatie delen met mensen op fok die, volgens jou, toch op een lager niveau zitten dan jijzelf![]()
En als jij nou ff aantoont dat je een klas met 30 kinderen in toom kan houden dan mag je verder komen lullen over de PABO oke???![]()
Ach, je raakt eraan gewendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nou nou, laat je niet zo kennen....hij zegt er verder toch niets negatiefs over? De enige die flink negatief doet, ben jij vind ik dan.
nou beter ik voor de klas dan jij voor de klas...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach, je raakt eraan gewend![]()
Die mensen die zo reageren zijn te lachwekkend voor woorden. Stress-kikkers ook wel te noemen.
Ontploffen bij het minste of geringste en dat moet voor de klas staan
Hoe reageert ze als 30 kinderen geen zin hebben om tussen 4 muren te zittenOntploft ze dan ook
Gaat ze strafwerk uitdelen
Ik wil niet eens voor de klasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nou beter ik voor de klas dan jij voor de klas...![]()
ja en wie heeft gezegd dat ik die bullshit die jij hier uitkraamt serieus moet nemen...dus ik ben hier weg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voor de klas
Wie heeft gezegd dat ik voor de klas wil staan
Ik ben niet het type om kinderen in een hok te stoppen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja en wie heeft gezegd dat ik die bullshit die jij hier uitkraamt serieus moet nemen...dus ik ben hier weg...
vaarwel![]()
je wil gewoon dat ik blijf he...zeg dat danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Prettige dag nog
Ik heb je nergens uitgenodigd om dit topic aan te klikken, laat staan te lezen. Dus je hebt er toch echt zelf voor gekozen
Okey, ik reageer niet op jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je wil gewoon dat ik blijf he...zeg dat dan![]()
ik reageerde door mn mening te geven, door met me in discussie te gaan houden jullie me hier...wat ik heel naar vind, maar ik wil altijd t laatste woord hebben....so be a doll en reageer gewoon niet meer op me![]()
Dan mag je dat ook niet zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, ik reageer niet op je
Wat wil je danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Dan mag je dat ook niet zeggen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat wil je dan
Dit topic gaat zeker 45 of 56 of 67 delen krijgen als het aan mij ligt. Of jij nu meedoet of niet.
Je ontkomt niet aan het programma. Omdat het programma voor het goede staat. In ieder geval gaat het programma voor veel goeds staan nog in de toekomst.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Wakker worden!!!!!!!
Anders gooi ik een emmer water over je hoofd leeg
Nee, slaap maar.quote:
Nee, niet doen, dan krijg je kortsluitingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Wakker worden!!!!!!!
Anders gooi ik een emmer water over je hoofd leeg
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even fok verlichten met licht
[afbeelding]
Een plaatje tussendoor om de spanning eraf te halen
Eigenlijk zou je mensen die geen werk hebben op tredmolens moeten zetten om energie op te wekken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is dus een programma, is dat zo moeilijk te begrijpen
En is het zo moeilijk te begrijpen dat het programma nooit goed gedraaid heeft
We leven in een computer-programma. En ieder mens is een onderdeel van het programma. We zijn allemaal geprogrammeerd.
Ik denk dat functiescheiding nodig is in het hele gebeuren. Ik heb dat tijdens de opleiding gehad. Functie-scheiding is altijd nodig om machts-misbruik te voorkomen. Dat zou denk ik sowieso erin moeten zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:35 schreef Roöaän het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je mensen die geen werk hebben op tredmolens moeten zetten om energie op te wekken.
Either way. Alhoewel ik het je gun om verheven te zijn, in hoeverre zou men verheven moeten zijn om van het geprogrammeerd zijn over te stappen tot het niveau van diegene/hetgene die in controle is van de software/hardware/lifeware?
Ik combineer ze graagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef MouseOver het volgende:
Gek en geniaal liggen dicht bij elkaar, dat blijkt maar weer. Geen idee welk van de twee je bent.
Busje komt zo, busje komt zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef gelly het volgende:
Busje komt zo...
En daar komt nog bij dat gelly toch gewoon een zuurpruim is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Busje komt zo, busje komt zo.
Ga jij maar lekker met de harde hand verder.
Die opmerkingen doen me weinig tot niets. Voorheen zei het me wel wat. Maar het doet me niets meer
Das het voordeel nu. Ik laat me niet meer gek maken
Lang genoeg heb ik me het leven laten verzieken op fok!. En die tijd is voorbij. En dat fokt een stuk relaxter.
Daarom neem ik hem niet serieus. Ik was al aan het kijken op het tijdstip van zijn regristratie hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef jogy het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat gelly toch gewoon een zuurpruim is.
Wacht even, moest je ter ontlasting van je broer gaan fokken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik combineer ze graag
Maar ik zoek grenzen op dus. Ik zoek altijd het onmogelijke op. Ik denk niet in termen van, het is niet mogelijk.
Als ik zeg van. " Ik kan mijn longen opschonen met een of ander iets, terwijl ik 15 jaar gerookt heb" Dan meen ik dat ook.
Mijn broer wordt soms gek van mij, maar daarom zit ik op fok! ook. Hier is het een discussie forum dus ik schrijf het hier neer.
Het kan gek klinken maar het is nog steeds een ambitie te noemen
Nee, ik ben in 2001 begonnen met fok, maar die berichten toen die waren slecht en waardeloos, ik bedoel, tijden gehad dat ik gewoon niet okey was in mijn vel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wacht even, moest je ter ontlasting van je broer gaan fokken?
hem begrijp ik alvastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik ben in 2001 begonnen met fok, maar die berichten toen die waren slecht en waardeloos, ik bedoel, tijden gehad dat ik gewoon niet okey was in mijn vel.
Maar hij wordt soms gek van mijn theorieën die broer van mij. En dan begrijpt hij het niet, en dan zegt hij van, ga maar naar het forum toe. Soms begrijpt hij het wel maar niet altijd dus. Maar soms begrijp ik mezelf niet helemaal, en dan moet ik dus verder gaan met uitwerken van een visie of idee. Ik neem mezelf ook niet altijd even serieus maar ik sta wel achter wat ik doe. Maar de laatste tijd, komt het steeds vaker voor dat ik mezelf gewoon vertrouw op mijn woord.
Ik zit hier omdat ik hier gesprekken kan voeren die in het echt niet te voeren zijn zo snel.
En het draait me om gesprekken en diepgang in gesprekken. En om de onzin en nog meer en nog meer.
Ik ben ff sprakeloos dus ik voer in
Als ik geen woorden heb, dan voer ik het bericht in
Maar nieuwe woorden komen vanzelf weer.
Ik zal mijn best gaan doen, om alles nog fijner te hakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
hem begrijp ik alvast
als jij problemen in stukjes gaat hakken begrijp ik jou misschien ook nog eens
Deze matrix is heel anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
HAD JIJ OOK DE MATRIX GEZIEN!!!!!11111233!!323???????????
Thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef HuHu het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Assembler
Dat is laag niveau programmeren, maar te hoog gegrepen voor veel programmeurs.
ga eens nadenken voordat je onzin uitkraamt zeg. wel eens van het kip en ei probleem gehoord? nou dit is ongeveer hetzelfde.quote:
Normale toonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef electricity het volgende:
[..]
ga eens nadenken voordat je onzin uitkraamt zeg. wel eens van het kip en ei probleem gehoord? nou dit is ongeveer hetzelfde.
Ja, duh. Logisch met zo'n nickquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij mag het jouwe denken, tis een vrije wereld.
Dat ik hier op een ander niveau zit, dat moge duidelijk zijn
Zo helder als een kristal
14:49
2*7=14
7*7=49
Dat zijn 9 zevens
9*7=63
En dan kom je wederom op 9 uit. Altijd 9.
...
Dus: je nick == 9quote:Op zaterdag 25 februari 2006 puzzelde sigvard het volgende:
dromenvanger = 4 18 15 13 5 14 22 1 14 7 5 18
Even twee bij twee rapen (want ik doe 't uit m'n hoofd):
12 28 19 23 21 23
En nog eens:
40 42 44 ( oplopend reeksje en 42 in het midden)
nog eens bij elkaar rapen en:
126, en dat = 9
Zie hier letterlijk de 'hogere zelf' van Dromenvangertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat functiescheiding nodig is in het hele gebeuren. Ik heb dat tijdens de opleiding gehad. Functie-scheiding is altijd nodig om machts-misbruik te voorkomen. Dat zou denk ik sowieso erin moeten zitten.
Maar goed, ik weet het ook niet verder nu hoe het helemaal zou moeten werken. Een ideaal systeem is moeilijk op te zetten en er moet ook veiligheid aanwezig zijn. Het mag niet misbruikt worden ook.
Security is belangrijk.
Eigenlijk moet je met security beginnen of niet![]()
Over dat verheven zijn, ik ben gewoon mijn eigen bestaan beter aan het maken nu. Ik ben dus ook puur bezig voor mezelf. Dat anderen misschien wat merken als Reiki meespeelt mocht reiki meespelen erin ( weet niet of dat meespeelt dus ) en het is positief dan is dat mooi.
Maar ik moest dus gewoon mijn bestaan kraken, ik werd gek ervan. Ik kon niet doorleven op die manier.
Nu pas ben ik in leven, ik voel me nu pas echt in de hemel. Ik voel me gewoon verlost. En dat is dus belangrijk voor mij. Daar heb ik naartoe gewerkt ook.
Hoe het verder zit met die upgrades van alles en wat er valt toe te voegen nog allemaal. Dat kan in onderling overleg. Mede-zeggenschaps-raad. Raad van aandeelhouders van mijn part.
Ik weet het niet hoe dat technisch geregeld zou moeten worden
Dat ik een ambitie heb dat is gewoon waar. Mijn bestaan is afgerond. Ik bedoel dus, mijn oude leven is voorbij. Nu is het tijd om het nieuwe leven op te pakken en in het nieuwe leven het beste ervan te gaan maken.
Tijd voor sigaret dus.
Longen zuiveren bijvoorbeeld, daar denk ik ook bij na. Kanker oplossen en aids en nog meer. Omdat het allemaal diep erin zit gebakken ook.
Ik wil dus ook niet voor God spelen meteen want dat ben ik niet. Ik krijg alleen dingen door. En ik denk dat het goed is wat ik doorkrijg allemaal. Omdat het gewoon goed voelt.
En als God de baas is van alles, en ik volg God op. Dan is het sowieso goed wat ik allemaal doe.
En als ik dan doorkrijg dat ik een vennootschap moet beginnen of een NV of BV of wat dan ook. Dan doe ik dat ook.
Als die software dus echt gaat lukken, stel het gaat lukken. En alles wordt beter. Is er dan enige bezwaar mogelijk
Het heeft altijd plaats gevonden met meer. Iedere inbreng heeft bijgedragen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Gaat je alleen niet in je eentje lukken, maar dat is logisch
Toch hebben ze, net als alle dieren op de wereld, hoe parasiterend en 'onnuttig' ook, een functie....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Alle duiven op de dam...shalallala li shalalala la
Wat nou een vrolijk liedje.
Met de bull-dozer eroverheen![]()
Lelijke beesten tevens, totaal geen nut. Ze schijten alles vol. Maken altijd hetzelfde geluid en zorgen voor storingen overal. En ze blijven express op straat zitten als je met de auto komt aanrijdenGewoon vol-gas geven de volgende keer. Over die duif heen. Roe koe. Boe koe!!!!!!
Roe boe. Doe koe.
En ze jagen andere vogels weg
Het zijn pest-vogels. Ze zijn ingeprogrammeerd om te pesten. Het zijn kwel-geesten.
Wat dacht je van Sultans of swingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet het niet of Duiven een functie hebben....
Dire straits - Money for nothing
Dat weet ik wel nu
En dat nummer is heerlijk
Postduiven misschien wel.....maar die maken geen geluid en die schijten op commando.
Ik zit in mijn element, dat weet ik ook.
Morgen is mijn pc weer aan de beurt.
Oude Egyptische schatten en Hierogliefen in het geheugen branden en dan nog zonnestanden erbij zetten.
ff opzoekenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sultans of swing![]()
Wat heerlijk.....geen geld meer als betaalsysteem. Dat zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
ff opzoeken
Volgens mij heb ik die wel op de schijf staan.
40 euro ligt onder mijn externe harde schijf. Uit bijgeloof.
Want ooit speelt geld geen rol meer
De naam dromenvanger kun je op diverse manieren interpreteren. Wellicht bedoelt hij dat hij dromen opvangt van mensen en daarmee iets doet. En met zijn eigen dromen (idealen) ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef fallrite het volgende:
Echt een topic voor iemand met de naam DromenvangerMaja, ik doe Informatica dus ik ben wel bekend met 0, 1 en allerlei programmeertalen; maja, wat je nu precies wil met dit alles
Je wilt de wereld om ons heen uitdrukken in 1 en 0 net zoals computers gebruik maken van berekeningen die uitgedrukt zijn in (hogere level) programmeertalen? En dan wij als mens ook over zo'n programmeertaal gaan beschikken maar dan voor dingen in real life?![]()
Geld is ooit ouderwets te noemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat heerlijk.....geen geld meer als betaalsysteem. Dat zou geweldig zijn.
Ehm. Ik zie de foto nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geld is ooit ouderwets te noemenZie ik in mijn kristallen-bol
Hier trouwens een foto van een eeuwenoude Egyptische schat. Ik heb duizenden foto's van Egyptische schatten, duizenden is misschien teveel. Maak er maar 1556 van
[afbeelding]
Deze vogel gaat het vogel-griep virus bestrijden
Morgen ga ik de rest van die foto's op de pc zetten, en dan gooi ik er meteen een schaak-programma overheen
Ik fix het zometeen welquote:
Wat leuk, doe haar en je vogel (wat is het er voor 1?) de groetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik fix het zometeen wel
Ik ga ff naar mijn oma en naar mijn oude vogel. Alweer een vogel, mijn vogel die ik heb opgevoed leeft al een paar jaar bij mijn oma dus. Ook een groene, met rood erin. ff bijpraten met grootmoeder en vogel laten vliegen.
Mijn oma is jong van geest, dus dat praten lukt wel.
Kan ik haar ook gek maken met mijn visies![]()
quote:
A love birdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat leuk, doe haar en je vogel (wat is het er voor 1?) de groeten
Ik had trouwens ooit een dwergpapegaai, Okkie. Heel erg gesteld op mij. Maar ik wil geen gekooide dieren meer, denk ik.
Doet me denken aan spagettiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Nee deze: ik kwam hem tegen tijdens plaatjes zoeken, en hij lijkt wel een beetje op het vuilnismonster van The Fregglesof is het 'm? Het is te lang geleden
![]()
[afbeelding]
Maar hoe doe je het dan als de ene persoon in een half uurtje een tafel maakt, maar de ander een porsche in 2 jaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat weet ik ook niet verder uit te werken, maar ik geloof dus in gratis producten. Alles gratis. En of je het met gedachtes kunt maken is de vraag. Misschien een kopier-apparaat.
Ik geloof dus niet in betalen voor producten
En ik geloof ook niet in schaarste
Ik geloof in onbeperkte mogelijkheden en middelen. Dus ook in een gezonde economie waar geld geen rol speelt, geld is ouderwets. Geld stinkt ook nog als je het in je handen neemt.
Dus hoe dat zit met producten maken weet ik niet, Ik geloof dus gewoon niet in :
" Werken voor geld, schaarste, beperking, en nog meer".
Werken kan leuk zijn, maar geld als tegenprestatie zuigt gewoon.
Dan werk je je kapot voor geld, en gaat het geld weer op aan producten. Dan kun je beter met z'n allen werken om alles gratis te maken. Zodat je daarna nooit meer hoeft te werken voor geld.
En dan zelfs werk je voor een sport-auto en jacht. Maar je krijgt geen geld. Je werkt voor een gratis wereld.
Apparatuur maakt de producten. Er komen geen mensen meer aan te pas. Dan zullen mensen zich bezig gaan houden met ander werk.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het dan als de ene persoon in een half uurtje een tafel maakt, maar de ander een porsche in 2 jaar.
Is dat dan evenveel 'waard'. Gratis = gratis, maar in hoeverre gaat dat op?
Ruziequote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef _ThndR het volgende:
Man, ik geloof gewoon dat de mens niet ver komt als alles gratis isAls iedereen zomaar kan krijgen wat ie wil, dat kan niet goedkomen toch? Ruzies? Misbruik?
Het begint met een droom, daarna komt de ambitie om die droom waar te makenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:41 schreef 6liNes het volgende:
Ik denk dat de 'wereld' die Dromenvanger voor zich heeft wat betreft het 'vaste' gedeelte puur imaginair zal blijven. Maar ik zal de ontwikkelingen volgen.
Volgens mij is dat juist het probleem. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen bepalen wat goed is, of weten wat wel en niet kan. Gekken? Anyone?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom is orde nodig
Als mensen zelf kunnen bepalen wat goed is en weten wat wel en niet kan, heb je helemaal geen toezicht nodig van bovenaf. En in principe zou ieder mens van nature moeten weten wat wel en niet door de beugel kan. Puur uit eigen natuurlijk gezond inzicht en verstand
Yep, mensen die geen verantwoording weten te dragen op deze wereld. Maar ze zijn wel in de minderheid dus zo erg is het ook alweer niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef _ThndR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist het probleem. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen bepalen wat goed is, of weten wat wel en niet kan. Gekken? Anyone?
En wie bepaald wie welke rechten krijgt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan moet er een beveiling in het systeem zitten. Waardoor mensen beperkte rechten hebben
Het team van ontwikkelaars bepaald de mogelijkheden, en de gebruikers krijgen beperkte rechten
Iedereen heeft dezelfde rechten wat betreft funquote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
En wie bepaald wie welke rechten krijgt.
En hoe ga je hem dan beveiligen.
Uiteindelijk moet er toch minimaal 1 'opperwezen' zijn dat rechten uitdeelt.
Daarom duurt dit project mocht het ooit gebeuren meer dan 10020020 jaarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef HuHu het volgende:
Totale anarchie.
Een tweede holocaust.
De ondergang der wereld.
Allemaal mogelijk middels 1 simpel lek.
Onomkeerbaar.
Is dat wat we willen.
Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Daarom duurt dit project mocht het ooit gebeuren meer dan 10020020 jaar
Nee, het eeuwige leven komt erbij ook nog. Maar goed
Ik kan nu echt klinken alsof ik gek ben, maar ik heb dromen
Het systeem moet dus echt optimaal beveiligd zijn, en ik vraag me dus af. Is het zo moeilijk om een waterdicht systeem op te zettenGewoon een code invoeren die bij geen mogelijkheid te kraken valt dus
En niet 1 veilige code, maar 1930239420 miljarden keer miljarden veilige codes.
Scherp!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.
Het zal eerst bij het begin moeten gebeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
Het opperwezen wordt dus gecontroleerd door zichzelf.
Iets wat niet mogelijk is, omdat kwade gedachten dan door zichzelf beoordeeld moeten worden. Maar aangezien hij ze zelf heeft bedacht, zal hij ze goedkeuren.
Dan kan je van te voren wel bepaalde gedachten proberen af te vangen door het systeem, maar het systeem is gebouwd door het opperwezen.
Verder zou het opperwezen al zijn eventuele snode plannen van te voren moeten weten, omdat je ze anders niet kan afvangen. Ook dat is onmogelijk.
Hij kan dan wel zijn eigen gedachten opvragen, omdat iedereen kan krijgen wat hij wil. Maar als hij een verkeerd plan opvraagt, het te weten komt en ter plekke bedenkt dat het wel een leuk plan is. Dan heeft het systeem nog geen nut.
Ik praat sowieso verderquote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef _ThndR het volgende:
Ok , nu gaat het me te ver.
Face it, dit is onmogelijk. We zitten hier te filosoferen over iets dat nooit werkelijkheid zal worden. Als jij, Dromenvanger, eens gaat nadenken hoe je dat ooit technisch gezien wilt gaan implementeren, en ons dat uit kunt leggen, praten we verder
Dat is voor later. Ik ga nog offline werken. En met kleuren werken en met schema's ook denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef _ThndR het volgende:
Ben benieuwd of je iets reëels kunt verzinnenAls je een plan hebt kunnen programmeus misschien geïnteresseerd raken! Dus: maak eerst eens een plan, weet wat je in elkaar wilt zetten, en met welke functies in je programma je dat wilt doen. Dan pas kan een programmeur er wat mee
Je kunt je ook afvragen, of de code niet altijd in ontwikkeling isquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.
h4 staat op zichzelfquote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef _ThndR het volgende:
Ik snap die gekke rekensommetjes ook niet helemaal eigenlijk
Wat zou je met een uitkomst daarvan kunnen?
Jij en ik staan sowieso in verbinding met elkaarquote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef _ThndR het volgende:
Dus... een soort internet... maar niet tussen computers, maar tussen mensen? Hoe moet ik dat voor me zien, een chip in mn hoofd?Of mss een stekker in mn neus?
Ik heb er niet echt een beeld bij begrijp je nu wel
Interessant hoor
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef Kleintjuh het volgende:
wiki's zijn een voorbeeld van web2.0 iedereen kan kennis en ervaringen delen.
het lastige is vaak dat wat je denkt vaak moeilijk begrijpbaar over te brengen waardoor er ruis op de lijn komt. wat dat betreft is vrij denken makkelijker dan over vrij denken praten. Ik moet nu vaak al even alles in mn hoofd hersorteren en herformuleren omdat het anders onbegrijpbaar voor anderen is omdat mijn scripttaal van herinneringen en gedachtes dan die van jou en anderen.
communiceren via de geest zou dus dit obstakel moeen omzeilen, maar ik denk dat wij dat op dit moment nog niet aankunnen.
natuurlijk kunnen we onze eigen gedachtes aan, maar om ook die van anderen aan te kunnen is er denk ik een collectieve verandering nodig (overgang naar h4?)
thndr, denk dat je het meer moet zien als telepathie, maar dan over alles en met iedereen waarbij je ook alles nog eens stoffelijk kunt maken..
trouwens over dat stoffelijk maken:
is het trouwens niet makkelijker om zintuigen zo te bewerken dat ze dingen voelen die er niet zijn dan dat die echt gemaakt moeten worden. meer een soort virtual reality op alle vlakken
http://www.bright.nl/meer-pret-met-een-exoskelet
maar dan over alle zintuigen en dat je geest het aanstuurt.
Maak je maar niet drukquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef PhiNiks het volgende:
Dromenvanger, wat is precies je motivatie om te doen wat je doet? Je gaat naar het stukje code wat het eind van de wereld in zou houden, en verwijderd dat vervolgens... hoezo kan jij dat zomaar doen? Heb je weleens stilgestaan bij de gevolgen. Overzie je alle gevolgen van je acties? Je hebt ongetwijfeld het idee datje veel weet/overziet, maar is dat werkelijk zo? Hoe kan 1 mens alles totaal overzien.
Je gaat trug in de tijd, naar de oerknal, zoals je beschrijft, om op zoek te gaan naar de oorzaak van jouw problemen. Begrijpelijk, maar wel een erg egocentrisch standpunt. Waarom zou jij gerechtigd zijn alles naar jouw hand te zetten. Je noemt jezelf al de architect van dit systeem. Terwijl je het nog aan het ontdekken bent. Denk je niet dat een opperwezen wat dit alles bedacht en gecreëerd heeft (voor het gemak noemen we hem even God) niet ontzettend boos op jou gaat worden, dat je zijn schepping wil veranderen om je eigen leventje wat aangenamer te maken?
Ik kan me voorstellen dat God je nauwgelet op je vingers kijkt. Ik heb geen precies idee van wat je op het spoor bent, of waarmee je in verbinding staat, maar ik bid dat God je tegenhoud als dit uit de hand gaat lopen. Ik doe vooralsnog geen veroordelende uitspraken hierover, probeer alleen je even stil te laten staan en naast jezelf te gaan staan en vanaf een afstandje eens te kijken wat je nu eigenlijk aan het doen bent.
Word wakker Dromenvanger! Vraag jezelf eens af wat je aan het doen bent, voor je verder gaat.
Dankequote:Op zondag 26 februari 2006 20:13 schreef Roellio het volgende:
Gestoorde nerd!
omdat er nog geen universele taal isquote:Op zondag 26 februari 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk nogmaals in andere termen
Nogmaals, probeer me niet over te halen want ik ga toch doorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef PhiNiks het volgende:
Alleen God is goed. Als jij God was, wist je het wel zeker... aan de andere kant als je het wel zeker wist, hoef je nog niet God te zijn, snappie? Jij bent heel zeker van je eigen ideeen, da;s typerend voor iemand die egocentrisch is ingesteld. Je wensen de wereld te veranderen komen uit jezelf en zijn in eerste instantie erop gericht het voor jezelf beter te maken. Hitler was ook 100% overtuigd dat zijn ideeen goed waren, dat het afslachten van miljoenen onzuivere mensen de oplossing voor alle problemen zou zijn. Ik bedoel maar... weet waar je mee speelt. Dit systeem, deze wereld is door God gemaakt en daar kun jij niets aan veranderen. Je leeft nu in de illusie dat je dat wel zou kunnen, maar ik ben bang dat het je alleen een boel inspanning voor niets gaat opleveren. Op deze manier word de realiteit inderdaad steeds minder leefbaar voor je en zul je alleen maar verder gaan in het nastreven van je ikke ikke gedachten.
Ik bepaal zelf met wie ik wil praten. En ik laat me sowieso niet ompraten.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef PhiNiks het volgende:
je onderschat me, dromenvanger, daarom ben je God ook niet.
als je niet in discussie wilt gaan, moet je niet hier gaan posten. ik heb je aan mijn msn toegevoegd, als je tussendoor even online kunt zijn, zou ik graag met je spreken over je fascienerende ideeën. op deze manier spreken we toch langs elkaar heen.
als je dat zo zegt (en dat over dat het jouw wereld is) lijkt het alsof je geen twijfel hebt, niet om je aan te vallen ofzo, maar als er geen twijfel is dan kun je lastig ergens uit proberen te komen, want dan herken je fouten niet als fouten terwijl ze er wel zijn. Enige twijfel is toch nodig om te overwegen en te heroverwegen.quote:
Ik wil geen eer, ik wil dat er vrij verkeer plaats gaat vinden en dat dit systeem goed gaat lopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:50 schreef Kleintjuh het volgende:
oké, maar waarmee verlos je iedereen dan? met het vrije denken? maar dat moet iedereen toch doen zodat het een universele taal is? dan is iedereen toch zijn eigen verlosser en die van anderen? dan is het toch een collectieve verandering aangezet door één, maar als die vonk niet overslaat ben je geen verlosser, men zal je dus moeten geloven en deel van de verlossing moeten zijn. Iedereen is op zo'n manier de verlosser.
Je hebt een leuk (haalbaar?) ideaal, maar je wilt er denk ik op dit moment nog teveel eer voor ontvangen. Dit staat denk ik zelfs het proces in de weg...
Mijn geschiedenis ga ik nog in een mooie programmeertaal online zetten, hoef ik het niet steeds op fok! opnieuw te vertellen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu heel het topic doorgelezen en snap het hele programmeergebeuren niet, wel wat je ermee wil bereiken en dat staat me totaal niet aan. Je hebt het over het verwijderen van duiven omdat je ze irritant vindt, het kopieren van bier en auto's, maar wie schiet daar in godsnaam wat mee op. Voor een betere wereld hoeft een mens geen 'god' als in 'creator' te zijn, hier is slechts een bewustzijnsverschuiving/verruiming voor nodig waarin de mens tot zijn ware, liefdevolle aard komt. Liefdevol voor zichzelf, anderen en zijn leefomgeving en op basis daarvan betere keuzes maakt. Ik denk dat ieder mens dit leert, in dit leven of een ander, en uiteindelijk zal er weer een betere wereld zijn omdat de huidige wereld niet werkt. Ik denk niet dat jij dit achter je computer even in gang kan zetten door alles opnieuw te maken ofzo. Als je iets wil toevoegen aan de wereld zou je je kennis moeten delen, het goede voorbeeld geven, niet beweren dat je hoger dan jezus bent ofzo. Dat roept ook niet echt respect op weetje.
Ik zou wel graag je geschiedenis willen weten, je levensverhaal, hoe je zo geworden bent. Ben ik erg benieuwd naar.
ga je zorgen over jezelf maken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef PhiNiks het volgende:
Ali, lees de geschiedenis an dromenvanger hier op Fok en alles word je duidelijk, denk ik... tis mij in ieder geval opgevallen dat hij sinds gisteren wel een heel rigoreuse weg ingeslagen is en nu al 2 dagen aan het ratelen is over dat hij de wereld wil veranderen...
gevalletje bezetenheid, mijns inziens... door een entiteit die ikzelf helaas maar al te goed herken. dit baart mij zorgen, al is het alleen om de geestelijke gezondheid van Dromenvanger, die anders volgens mij best een aardige kerel had kunnen worden.
bedreiging?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat je snel uit dit topic verdwijnt. Doe je dat niet, dan zorg ik daar wel zelf voor
Waarschuwingquote:
volgens mij heeft 't niet geholpenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarschuwing
Mensen die mij proberen gek te maken, die geef ik 3 waarschuwingen dus. Is toch een eerlijke aanpak of niet
Dan zorg ik wel dat ie met de lego gaat spelen. Die persoon moet terug naar zijn moeder toe.quote:
De wereld valt niet tegen mij te beschermen. Ga niet teveel fantaseren dus....omdat ik hier de ....quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef PhiNiks het volgende:
ik ben niet bang voor jou, dromenvanger. ik vind je wel bedreigend overkomen. jammer dat je me een laag individu noemt, en nee, ik ben geen katholiek.
Misschien moet je inderdaad mij aanpakken, want ik zal de laatste in het systeem zijn die jouw veranderingen accepteerd, sterker, ik zal me er voor inzetten dat deze wereld tegen mensen als jouw beschermd word...
Voor je ideaal heb je toch iedereen nodig, ook complexe mensen? en even hiervoor vertelde je dat je niet van simpel houdt? maar niet iedereen is precies goed, zo wordt het dus lastig opzetten...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Je bent te complex om een goed systeem tot stand te brengen.
Jah, daarom zei ik voor dit bericht nog, dat hij of zij ook nog in het systeem gaat functioneren ooit.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Kleintjuh het volgende:
[..]
Voor je ideaal heb je toch iedereen nodig, ook complexe mensen? en even hiervoor vertelde je dat je niet van simpel houdt? maar niet iedereen is precies goed, zo wordt het dus lastig opzetten...
Ik kom mezelf iedere dag tegenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef amornl87 het volgende:
je gaat jezelf nog tegenkomen dromenvanger.
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt, of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kom mezelf iedere dag tegen
Iedere dag
En het voelt goed dat ik weet wie of wat ik ben
De heerser dus
Met een bescheidenheid over zich.
Dus ik laat me ook niet door jou vertellen wat ik tegenkom. Ik bepaal wat ik tegen kom.
En geloof me of niet, je kunt me maar beter geloven. Is het beste voor jou. Als je me niet gelooftt, is dat een achteruitgang. En misschien kom je me wel tegen in je dromen. En dan is dat niet positief te noemen.
Ik zorg wel dat alles naar mijn hand gezet gaat worden.
Tijd voor koffie![]()
de linkerkant is wel oranjig, maar de rest vind ik ook rood iddquote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Kleintjuh het volgende:
nog iets waar je problemen mee zult gaan krijgen (en zelfs al hebt): interpretatie
ik vind de kleur toch meer richting rood gaan dan oranje
Alles wat ik zeg werkt doorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef amornl87 het volgende:
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?
Volgens mij kan jij je potje pillen nog niet eens open krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit sla ik met een hamer dwars door die plank heen.
je geeft geen antwoord op mn vraag en je beledigt me.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg werkt door
Dus ik beinvloed jou vanzelf wel. Hoewel die plank voor jou kop moeilijk te doorbreken valt.
Ooit sla ik met een hamer dwars door die plank heen.
Die foto in jou fotoboek staat niet voor niets voor zombie zonder hersensJij hebt dus echt het gezicht van een persoon die nooit heeft leren denken in zijn leven
Zelfs zombies als jou zullen wakker worden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |