abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35515529
Precies. Er is dus weldegelijk orde nodig. En stel nou dat dat opperwezen doordraait door zn macht? Dag aarde!

Er moet iig een grote groep zijn, die democratisch te werk kan gaan. Maar dan zitten we dus alweer bij de politiek van nu Orde is nodig.
pi_35515578
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Daarom duurt dit project mocht het ooit gebeuren meer dan 10020020 jaar

Nee, het eeuwige leven komt erbij ook nog. Maar goed

Ik kan nu echt klinken alsof ik gek ben, maar ik heb dromen

Het systeem moet dus echt optimaal beveiligd zijn, en ik vraag me dus af. Is het zo moeilijk om een waterdicht systeem op te zetten Gewoon een code invoeren die bij geen mogelijkheid te kraken valt dus

En niet 1 veilige code, maar 1930239420 miljarden keer miljarden veilige codes.
Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:16:33 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515612
Je moet nooit ervan uitgaan dat het opperwezen doordraaid

Het opper-wezen is alles wetend en bouwt verder en verder. Het systeem is opgezet door het opperwezen dus hij moet dan ook kunnen invoeren dat hij niet meer doordraait, of hij maakt een beveiliging erin, dat wanneer hij mocht doordraaien, dat zijn inbreng weg wordt gehaald.

Dat het opperwezen een ban krijgt wanneer hij doordraait. En dat zijn denken gekoppeld is aan het systeem, dus het doordraaien wordt dan technisch achterhaald en dan krijgt hij een ban voor bepaalde tijd

En dan zijn er opvolgers die het werk tijdelijk overnemen.

Een goede hierarchie is wel nodig hierin Alles moet tot in de detail goed geregeld zijn. En stabiliteit is super belangrijk
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35515644
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:

[..]

Scherp! Of een hack voor het systeem
pi_35515701
Maar dan nogmaals: Als het opperwezen een ban krijgt, wie bepaalt wie hem dan opvolgt? En kan die 'verkiezing' niet gemanipuleerd worden? Nogmaals, dit draait allemaal uit op de hedendaagse democratie hoor
pi_35515818
Het opperwezen wordt dus gecontroleerd door zichzelf.

Iets wat niet mogelijk is, omdat kwade gedachten dan door zichzelf beoordeeld moeten worden. Maar aangezien hij ze zelf heeft bedacht, zal hij ze goedkeuren.

Dan kan je van te voren wel bepaalde gedachten proberen af te vangen door het systeem, maar het systeem is gebouwd door het opperwezen.

Verder zou het opperwezen al zijn eventuele snode plannen van te voren moeten weten, omdat je ze anders niet kan afvangen. Ook dat is onmogelijk.

Hij kan dan wel zijn eigen gedachten opvragen, omdat iedereen kan krijgen wat hij wil. Maar als hij een verkeerd plan opvraagt, het te weten komt en ter plekke bedenkt dat het wel een leuk plan is. Dan heeft het systeem nog geen nut.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:24:07 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515835
Nee, de code is in handen van het opperwezen dus hierin. Uitgaande dat mensen de code willen hebben, zal de code niet in handen komen van anderen Die code wordt verwerkt in een code die niet te achterhalen valt.

Democratie, wel een betere democratie hoor. Geen debat van 10 uur zonder uitkomst.

Een democratie waar echt gebouwd wordt dus
  zondag 26 februari 2006 @ 17:25:59 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515909
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
Het opperwezen wordt dus gecontroleerd door zichzelf.

Iets wat niet mogelijk is, omdat kwade gedachten dan door zichzelf beoordeeld moeten worden. Maar aangezien hij ze zelf heeft bedacht, zal hij ze goedkeuren.

Dan kan je van te voren wel bepaalde gedachten proberen af te vangen door het systeem, maar het systeem is gebouwd door het opperwezen.

Verder zou het opperwezen al zijn eventuele snode plannen van te voren moeten weten, omdat je ze anders niet kan afvangen. Ook dat is onmogelijk.

Hij kan dan wel zijn eigen gedachten opvragen, omdat iedereen kan krijgen wat hij wil. Maar als hij een verkeerd plan opvraagt, het te weten komt en ter plekke bedenkt dat het wel een leuk plan is. Dan heeft het systeem nog geen nut.
Het zal eerst bij het begin moeten gebeuren Mensen loskoppelen. Vrijheid veroorzaken in het denken. Zodat mensen zelf aan de slag kunnen. En misschien moeten de slechte codes geformatteerd worden. Zodat alleen de goede codes aanwezig blijven En tevens zal de informatie die in de lucht hangt, naar beneden moeten gaan vallen, dus de code die de vrije informatie tegenhoudt, moet ook gekraakt worden, of gemaakt worden

Haal je de slechte codes eruit, dan is er sowieso alleen maar positieve opbouw mogelijk. Dus is het druk maken over misbruik sowieso niet mogelijk.

Je haalt gewoon misbruik uit het systeem als oppewezen
  zondag 26 februari 2006 @ 17:27:14 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515950
Haal je als opperwezen dus al het slechte eruit, dus ook de mogelijkheid van doordraaien in het systeem, dan is het systeem al een stuk verder

Haal je de dood eruit, dan is de dood weg. Haal je alles eruit wat slecht is. Dan is het makkelijk programmeren in het geheel.

En dan kun je ook de details zelf laten werken, en computers voor zichzelf laten denken

En die codes, ik denk soms dat alle codes in mijn hoofd zitten of komen te zitten

En dan hoef ik de code maar op te schrijven op papier of op internet, en het werkt vanzelf door

Ik hoef niet zozeer een nieuw systeem te schrijven nu, ik bouw gewoon verder op dit systeem. Misschien is een schoon systeem ooit nodig, maar dan moet ik DOS gaan bekijken helemaal.

Submappen zijn niet slecht te noemen. Alleen de C:\ directory had een D:\ directory mogen zijn als uitgangspunt. Of is het goed om van 3 door te werken naar 4 en daarna naar 5

Ik zeg maar wat, ik denk dat het goed is om C te nemen als basis. En dan niet omdat het een 3e rijk is. Het gaat richting het 4e rijk En dan een goed rijk.
pi_35516074
Klinkt interessant, begrijp er helaas niet veel van Ik gok dat je het niet over een hogere programmeertaal hebt, of juist wel
Oh, and that's a bad miss!
pi_35516087
Ok , nu gaat het me te ver.

Face it, dit is onmogelijk. We zitten hier te filosoferen over iets dat nooit werkelijkheid zal worden. Als jij, Dromenvanger, eens gaat nadenken hoe je dat ooit technisch gezien wilt gaan implementeren, en ons dat uit kunt leggen, praten we verder
  zondag 26 februari 2006 @ 17:33:21 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516128
Ik begrijp het voor mezelf wel, en ik heb dus ook een doel in het leven. Ik ga ervoor dus. Ik volg mijn hart en verstand. Ik kan deze droom niet opgeven.

Omdat ik vast zit in deze realiteit. Dus ik moet deze realiteit vernietigen als het ware. En een nieuwe wereld opbouwen met het toetsenbord.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:35:32 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516173
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef _ThndR het volgende:
Ok , nu gaat het me te ver.

Face it, dit is onmogelijk. We zitten hier te filosoferen over iets dat nooit werkelijkheid zal worden. Als jij, Dromenvanger, eens gaat nadenken hoe je dat ooit technisch gezien wilt gaan implementeren, en ons dat uit kunt leggen, praten we verder
Ik praat sowieso verder

En het komt nog wel goed

Technisch gezien. Ik heb een pentium 4 ter beschikking en mijn taal-bewustzijn en ik weet cijfers goed te gebruiken. Miljarden hersencellen die voor me werken. En als mijn hersens gaan werken zonder dat ik moeite hoef te doen, tja, je weet maar nooit.

Maar het topic schiet niet op nu. Ik heb grote dromen en ik schrijf over mijn dromen. Ik zet dan wel een theorie neer over hoe het zit met hogere informatie en details. Dus ik doe ook nog wat conreets schrijven.

Informatie die loskomt te zitten.

En dan moet je de barriere misschien doorbreken
pi_35516184
Serieus, ambitieus mannetje ben je Knap

Ik wens je echt mn oprechte succes (niet sarcastisch!)
  zondag 26 februari 2006 @ 17:39:50 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516262
Dankje

Ik kan niet leven in deze wereld. Dus ik wil deze wereld zo maken dat het leefbaarder wordt voor mij

Daarom ben ik zo ambitieus. Ik wil dit bestaan van mij veranderen in positieve zin. Dus ik wil het onmogelijke mogelijk maken.

Ik kan niet leven in begrenzingen, ik hou niet graag geld vast. Ik betaal niet graag aan de kassa. Ik hou niet zo van zaken met beperkingen in het hele gebeuren.

Ik geloof in goede software en hardware ook wel. Ik geloof dus ook in games waar je dus echt helemaal in kunt springen zoals ik zei.

Ik geloof in ultiem entertainment. En dan kan ik wachten totdat iemand anders alles ontwikkelt. Of ik draag mijn steentje bij en doe een poging tot. Het zal toch zo moeten zijn dat er iemand een poging doet tot.

Wordt er geen poging tot gedaan, dan blijft het altijd stil staan.

En als het niet lukt, nogmaals, daar heb ik dan een beetje vrede mee. Ik heb dan tenminste mijn best gedaan om dromen tot werkelijkheid te maken. En ik neem dus mijn dromen erg serieus.
pi_35516510
Ben benieuwd of je iets reëels kunt verzinnen Als je een plan hebt kunnen programmeus misschien geïnteresseerd raken! Dus: maak eerst eens een plan, weet wat je in elkaar wilt zetten, en met welke functies in je programma je dat wilt doen. Dan pas kan een programmeur er wat mee
  zondag 26 februari 2006 @ 17:51:17 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516513
0123456789

Huppakeeej

Ik spring erin...in het diepe van mijn denken
  zondag 26 februari 2006 @ 17:52:33 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516540
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef _ThndR het volgende:
Ben benieuwd of je iets reëels kunt verzinnen Als je een plan hebt kunnen programmeus misschien geïnteresseerd raken! Dus: maak eerst eens een plan, weet wat je in elkaar wilt zetten, en met welke functies in je programma je dat wilt doen. Dan pas kan een programmeur er wat mee
Dat is voor later. Ik ga nog offline werken. En met kleuren werken en met schema's ook denk ik.

Groen rood en oranje. Ik denk dat kleuren mee moeten gaan spelen. Maar mijn computer verdeel ik al in kleuren in. Ik wil dat mijn processor kleuren te verwerken krijgt ook

Maar ik zal mijn hersens goed moeten gebruiken, en dat wil ik ook. Heb niet voor niets hersens gekregen bij mijn geboorte

Ik denk in grootheidstermen dus, ik kan ook niet denken in andere termen. Omdat ik alleen wil denken in termen van grootheden Dat is mijn enige manier van denken. Ruim denken, zo ruim mogelijk en grenzen verleggen in het denken

Al zou ik willen denken in andere termen, ik kan niet anders denken dan in grootheden. Dat is mijn manier van denken geworden

Ik wil ook contact leggen met mijn processor nog, mijn processor in mijn hoofd krijgen

Zo denk ik dus, noem me gek. Maar ik kan niet anders denken. Ik wil een pentium 89938398432394 worden

Ik wil in iedere afzonderlijke hersencel van de miljarden cellen, een pentium hebben zoals hierboven, en dan hoeft het geen 89938398432394 processor te zijn, mag ook in een macht tot de macht 39303

Overdreven

Zo ben ik. Ik overdrijf graag

En toch sta ik achter mijn denken

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-02-2006 17:58:43 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 18:04:58 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516869
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:

[..]

Je kunt je ook afvragen, of de code niet altijd in ontwikkeling is

Misschien is de code altijd bezig met voltooiing, niet eens voltooiing maar uitbreiding, je kunt dan wel delen van de code krijgen, maar de code zelf is erin gezet door het opperwezen dus. En niemand van ons kan die code achterhalen, het spel is dat we hem zullen moeten proberen te achterhalen, maar het spel is ook zo, dat die nooit helemaal te achterhalen valt. Heb je hem voor 99,9999999 procent achterhaal dan komt er vanzelf een milardste promilage van die 99999 deelfactor bij . Dat niemand de code heeft, en dat niemand de code krijgt ook. Dat het zo is, dat wanneer de code compleet is, dat dan het einde van de ontwikkeling eraan zit te komen.

Misschien is het beter dat de code een getal is dat altijd veranderd. Zoals pi ook wel. Maar dan groter en heftiger

Ik roep maar wat
pi_35516901
Maar als de code niet af is, hoe wil het opperwezen dan toegang krijgen tot z'n eigen systeem?
  zondag 26 februari 2006 @ 18:07:59 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35516969
Goede vraag

Wie weet is er geen opperwezen meer of is er nooit een geweest, misschien is het systeem gewoon ontwikkeld en blijft het daarbij, en moeten wij het systeem verder ontwikkelen Dat wij mensen alles moeten voltooien en volbrengen en dat wij codes binnen moeten krijgen en kraken.

Ik zeg maar wat nu dus. Ik denk dat voltooiing nooit plaats vindt, het kan altijd beter.

Waarom zou er een oppwezen moeten zijn persee Misschien is het gewoon een grote grap

Ik weet het dus niet. Misschien is het gewoon wel zo dat het oppwerwezen zelf niet weet wat hij gedaan heeft ook. I don't know

Maar ik wil het wel weten.

En hebben wij niet toegang tot het systeem nu Zitten we niet in het systeem nu Zijn we niet aanwezig en voeren we veranderingen toe, puur door hier te schrijven al

Is er geen ultieme toegang gekomen door de geboorte
  zondag 26 februari 2006 @ 18:21:05 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35517386
h4 on the rescue

Ik bedoel, getallen en letters moeten stromen dus.

En er is maar een combinatie die dat mogelijk maakt.

En dat is ..

h4

En dat is een feit

h4 is de baas

En vooral de 4

Hoewel de h het omgekeerde van de 4 is. En samen vormen ze een unieke combinatie. Misschien is h4 wel de code. En als h4 de code is, dan valt h4 sowieso niet te kraken. Alleen maar te maken
  zondag 26 februari 2006 @ 18:28:04 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35517612
h4

n lijkt erop. Alleen heeft de n geen uitsteeksel naar boven erbij

Haal je 0,04 van de h af, dan heb je de n.

Maar dat weet ik niet zeker
  zondag 26 februari 2006 @ 18:41:30 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35518034

h4

05

12 v.6

Zit er een diepere gedachte achter I don't know. Moest wel dit ff kwijt.

88 D7432 SP AC
pi_35518769
Nog 72 posts, dan zit dit vol.

Wat een opluchting voor m'n MyAT zal dat wezen.
pi_35518795
ik weet niet of ik je helemaal begrijp maar ik denk...

...dat de mens té bewust is geworden. Op zich zijn gewoon één van de dieren. Wanneer de mens weer niet-beust wordt zullen veel fouten in het systeem zich denk ik herstellen omdat dan alles weer wordt zoals de code bedoelt is. de mens wordt één van de dieren en zal door anderen beïnvloed worden in zijn ontwikkeling en vise versa. máár...

stel nou dat de "fout" dat de mens bewust is geworden ingecalculeerd is. Dan valt er niks te herstellen en gaan we op de goede weg, alhoewel dat op het ogenblik niet zo lijkt.

Is het dan niet belangrijker om long-term te denken i.p.v. short term. Eerst het zuur en dan het zoet zeg maar.

Daarbij denk ik idd dat je niet met een leeg veldmoet gaan beginnen maar moet verderbouwen op wat er nu is. Helemaal wanneer de je de code helemaal doorgrond valt dit te herstellen. Daarbij denk ik dat er één oercode is die uit meerdere elementen bestaat. Deze werden vrij gecombineerd waardoor er nieuwe codes uit ontstaan, en die kunnen weer gecombineerd worden etc.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:10:36 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35518867

Danke voor het bericht Kleintjuh

Nu ga je ook erg diep erin, ik heb respect voor mensen die dieper na durven te denken, ik zal erover nadenken wat je schreef, het meenemen ook. Ik probeer het te begrijpen nog. Dat je moet bouwen op deze realiteit is waar, dat is waar. Maar het kwaad dat in de wortels zit, moet er wel uit. Maar dat gaat vanzelf wel nog

Codes combineren inderdaad, en misschien wel DNA-profielen combineren tot een super-wezen. Het goede halen uit het dna en dat importeren of iets dergelijks Wederom roep ik maar wat

HuHu. Maak je niet druk. Zodra deze vol is, open ik vanzelf een nieuwe

Zo snel zijn jullie niet van mij af

Ik ga namelijk door tot het bittere eind

h4 was calling me h4 on the rescue
pi_35518969
geen dank,

als de fout uit de oercode stamt zal dat nu gefragmenteerd ( hoe ik denk) en erg groot zijn. Misschien wel groter dan dat het lijkt omdat het misschien niet overal aan te merken is omdat het niet aan de oppervlak komt.

Dat betekend dat het erg lastig wordt om het goede te herkennen...
  zondag 26 februari 2006 @ 19:16:56 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35519031
Ik denk dat het schonere bewustzijn van mensen, ervoor kan zorgen dat de oercode vanzelf schoner wordt. Het is ook een natuurlijk proces. Mensen willen een zuiver bewustzijn denk ik. En het zuivere bewustzijn waar mensen naartoe werken, beinvloed vanzelf het geheel misschien

En dan heb je nog dieren, maar die leven ook met de flow.

Het gaat ook met een of andere flow als je het mij vraagt. We gaan een nieuwe tijd in nog. Dat is gewoon logisch.

Oude tijden vergaan en nieuwe tijden komen eraan. En de nieuwe tijd is alleen maar beter als je het mij vraagt

Toch zitten we vast aan het systeem, en omdat we gelinkt zitten eraan, denk ik dus dat alles mogelijk is als je eenmaal weet hoe je je als mens verder moet verbinden of hoe je verder afstand moet nemen ook.

Weet je hoe je als mens moet functioneren hier in dit systeem, dan is alles mogelijk

Tijd voor sigaret buiten. Ik ga verder altijd. Ik weet dat ik op het juiste pad zit.

Ik verbind mezelf met de juiste poorten nog, en sluit me af voor het virus nog.
pi_35519235
het is dus net als een liedje in je hoofd hebben. In je hoofd klinkt ie precies het orgineel, maar bij het zingen faal je jammerlijk. Die connectie eenmaal vloeiend en perfect werkende hebben zou een grote stap hierin zijn, zoniet dé stap. En als ik het goed begrijp probeer jij deze connectie te vinden/crëeren/simuleren?

want wanneer het met een liedje gaat, zou het in principe met alles moeten kunnen
pi_35519425
Ik snap die gekke rekensommetjes ook niet helemaal eigenlijk
Wat zou je met een uitkomst daarvan kunnen?
  zondag 26 februari 2006 @ 19:32:28 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35519434
Mijn taal is muziek

Ik heb muziek in mijn hoofd altijd. Mijn bewustzijn is een grote melodie

Daarom denk ik dat ik gewoon iets ermee moet doen.

Het sluit hier allemaal op elkaar aan dus ook. Het lijkt alsof ik gewoon een goed lopend programma ben. Ik ben ook een programma

Iemand heeft mij geprogrammeerd. En nu programmeer ik mezelf verder.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:33:09 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35519454
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef _ThndR het volgende:
Ik snap die gekke rekensommetjes ook niet helemaal eigenlijk
Wat zou je met een uitkomst daarvan kunnen?
h4 staat op zichzelf

h4 is belangrijk. h4 verwerkt alles ...misschien komt straks h5 of is het i6 of j7. Nu is het in ieder geval h4 en misschien blijft het wel h4 dat weet ik niet. Misschien zal h4 altijd de basis blijven tot alles

Hoofdstuk 4 sowieso.

Maar h staat niet voor hoofdstuk.

Het gaat om programmeren zonder computer.

Hoewel jij en ik en iedereen wel bezig is om hoofdstuk 4 te scripten nu. En niet alleen in hollywood schrijven ze scripts. De meest simpele gedachte draagt bij aan het script, hoewel velen het niet zullen merken, maar dat komt omdat het bewustzijn niet is wat het zijn moet. Ben je je goed en helder bewust, dan voel je de doorwerking van het scripten aan

We leven half half in hoofdstuk 3 en zijn bezig om hoofdstuk 4 te produceren en daarna komt hoofdstuk 5 en daarna hoofdstuk 6 en ga zo door.

Het leven is een boek Een open boek.

En samen schrijven we met z'n allen het boek. En er komt geen einde aan het boek. De wereld is een film Of niet

Ik zie het leven als een film. En we zijn allemaal acteurs in deze realiteit ...hoewel de realiteit fantasie is

Deze realiteit is ook niet het einde, deze realiteit is slechts gebrek aan beter. Er komt nog een tijd dat deze realiteit weg is. En dan is er een hele andere wereld. En of het dan realiteit heet

Ik vraag het me af.

Het programma gaat veranderen. De wereld en het universum zal nog gaan veranderen ook

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-02-2006 19:38:55 ]
pi_35519597
ik weet niet wat je met h4 bedoelt.

Maar iedereen script zichzelf voort, maar de scripttaal is denk ik voor iedereen anders omdat iedereen andere herinneringen heeft en andere gedachtes heeft, dat zijn denk ik toch je script-tools.

zou hoofdstuk 4 dan zijn: de toekomst van iedereen die door iedereen gedeeld wordt. Je zegt dat mensen dingen moeten kunnen denken en dat dat ook stoffelijk wordt. Dan zou er een universele scripttaal voor mensen komen.

Ik denk dat de oercode betrekking heeft op lichaam en de wereld zoals wij hem zien.

De scripttaal waarmee je de dingen wilt realiseren zoals jij ze ziet heeftbetrekking op de geest en is denk ik een andere.

dus moet én een universele taal voor de geest er komen én de connectie tussen deze twee scripttalen er komen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')