quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef _ThndR het volgende:Ben benieuwd of je iets reëels kunt verzinnen
![]()
Als je een plan hebt kunnen programmeus misschien geïnteresseerd raken! Dus: maak eerst eens een plan, weet wat je in elkaar wilt zetten, en met welke functies in je programma je dat wilt doen. Dan pas kan een programmeur er wat mee
![]()
Dat is voor later. Ik ga nog offline werken. En met kleuren werken en met schema's ook denk ik.
Groen rood en oranje. Ik denk dat kleuren mee moeten gaan spelen. Maar mijn computer verdeel ik al in kleuren in. Ik wil dat mijn processor kleuren te verwerken krijgt ook
![]()
Maar ik zal mijn hersens goed moeten gebruiken, en dat wil ik ook. Heb niet voor niets hersens gekregen bij mijn geboorte
![]()
Ik denk in grootheidstermen dus, ik kan ook niet denken in andere termen. Omdat ik alleen wil denken in termen van grootheden
![]()
Dat is mijn enige manier van denken. Ruim denken, zo ruim mogelijk en grenzen verleggen in het denken
![]()
Al zou ik willen denken in andere termen, ik kan niet anders denken dan in grootheden. Dat is mijn manier van denken geworden
![]()
Ik wil ook contact leggen met mijn processor nog, mijn processor in mijn hoofd krijgen
![]()
Zo denk ik dus, noem me gek. Maar ik kan niet anders denken. Ik wil een pentium 89938398432394 worden
![]()
Ik wil in iedere afzonderlijke hersencel van de miljarden cellen, een pentium hebben zoals hierboven, en dan hoeft het geen 89938398432394 processor te zijn, mag ook in een macht tot de macht 39303
Overdreven
![]()
Zo ben ik. Ik overdrijf graag
En toch sta ik achter mijn denken
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-02-2006 17:58:43 ]