abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 20:13:50 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35520637
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:13 schreef Roellio het volgende:
Gestoorde nerd!
Danke

En jij ook een goede dag

Ooit ga jij ook op je knieeen voor mij. Dan zul je op je knieeen gaan

Dan zul je deze opmerkingen niet meer in je kop halen dus

Dan maak je een diepe buiging uit respect. En ik verlang geen respect. Alleen van de mensen die het niet tonen

Ik verlang respect van mensen die geen respect tonen dus. De rest boeit me niet qua respect.

Heb je geen respect voor mij, dan heb je een slechte vriend aan me.

Dus opzouten uit mijn topic jij

Anders straal ik je weg van deze aarde

En dan mag je zelf de weg terug zoeken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35520745
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik denk nogmaals in andere termen
omdat er nog geen universele taal is en je gedachtes niet overkomen door andere ervaringen en gedachtes. Misschien zou je het kunnen uitleggen door ervaringen en gedachtes te gebruiken die meerdere mensen al hebben. Eigenlijk versimpelen dus.

Simpel, is dat niet het woord wat staat voor het begrijpen door iedereen?
simpel = collectieve ervaring
simpel = bereikbaar
simpel = misschien oude ervaringen

misschien zijn dingen simpel omdat die vooraf ingeprogrammeerd zijn, dit zou betekenen dat de broncode voor dit nieuwe geheel al in ons aanwezig is, maar nog ontwikkeld moet worden
  zondag 26 februari 2006 @ 20:17:13 #253
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35520770
Alleen God is goed. Als jij God was, wist je het wel zeker... aan de andere kant als je het wel zeker wist, hoef je nog niet God te zijn, snappie? Jij bent heel zeker van je eigen ideeen, da;s typerend voor iemand die egocentrisch is ingesteld. Je wensen de wereld te veranderen komen uit jezelf en zijn in eerste instantie erop gericht het voor jezelf beter te maken. Hitler was ook 100% overtuigd dat zijn ideeen goed waren, dat het afslachten van miljoenen onzuivere mensen de oplossing voor alle problemen zou zijn. Ik bedoel maar... weet waar je mee speelt. Dit systeem, deze wereld is door God gemaakt en daar kun jij niets aan veranderen. Je leeft nu in de illusie dat je dat wel zou kunnen, maar ik ben bang dat het je alleen een boel inspanning voor niets gaat opleveren. Op deze manier word de realiteit inderdaad steeds minder leefbaar voor je en zul je alleen maar verder gaan in het nastreven van je ikke ikke gedachten.
"I exist, therefore I realize..."
  zondag 26 februari 2006 @ 20:18:11 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35520812
Simpel hou ik niet van, en ik ga me ook niet simpel opstellen. Dat anderen maar eens hun hoofd gebruiken.

Ik ga me dus niet aanpassen aan simpele mensen. Dat simpele mensen zich maar aanpassen aan mij.

Ik ga dus niet anders doen om anderen een plezier te doen. Ik zal ook dit idee ruim moeten uitwerken.

1+1=2 is veels te beperkt.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:20:09 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35520899
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef PhiNiks het volgende:
Alleen God is goed. Als jij God was, wist je het wel zeker... aan de andere kant als je het wel zeker wist, hoef je nog niet God te zijn, snappie? Jij bent heel zeker van je eigen ideeen, da;s typerend voor iemand die egocentrisch is ingesteld. Je wensen de wereld te veranderen komen uit jezelf en zijn in eerste instantie erop gericht het voor jezelf beter te maken. Hitler was ook 100% overtuigd dat zijn ideeen goed waren, dat het afslachten van miljoenen onzuivere mensen de oplossing voor alle problemen zou zijn. Ik bedoel maar... weet waar je mee speelt. Dit systeem, deze wereld is door God gemaakt en daar kun jij niets aan veranderen. Je leeft nu in de illusie dat je dat wel zou kunnen, maar ik ben bang dat het je alleen een boel inspanning voor niets gaat opleveren. Op deze manier word de realiteit inderdaad steeds minder leefbaar voor je en zul je alleen maar verder gaan in het nastreven van je ikke ikke gedachten.
Nogmaals, probeer me niet over te halen want ik ga toch door

There is no stopping what cannot be stopped.

Dat jij mij vergelijkt met Hitler is fout. Hitler had ambitie en die heb ik ook. Maar ik ga geen moord plegen. Ik zal alleen het bewustzijn veranderen als het kan. Meer niet. Ik zal via programmmeren en nog meer de code kraken en mensen vrijheid geven. Ik zal mensen de vrijheid geven die ik ook ervaar. En ik voel me vrij, en deze vrijheid die ik ervaar kent geen grenzen. Dit is 2006 er komen nog 102390239340 millenia aan te pas. En ik geef al het goede wat ik ervaar door.

Ik pleeg geen moorden dus.

Ik zet alleen alles naar mijn hand. Omdat deze wereld van mij is

Deze wereld is van mij. En dan kan ik makkelijk zeggen. Punt uit
pi_35520901
maar er is meer dan + en vanuit 1+1=2 kun je zoveel meer kanten op...
  zondag 26 februari 2006 @ 20:21:20 #257
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35520944
je onderschat me, dromenvanger, daarom ben je God ook niet.

als je niet in discussie wilt gaan, moet je niet hier gaan posten. ik heb je aan mijn msn toegevoegd, als je tussendoor even online kunt zijn, zou ik graag met je spreken over je fascienerende ideeën. op deze manier spreken we toch langs elkaar heen.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:22:15 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35520980
1-1=0 inderdaad

En vanuit 0 is het begonnen.

101010010

Enen en nullen zijn ook interessant, maar dan op computer-gebied. Daar ga ik me ook nog in verdiepen.

Foto-grafisch geheugen heb ik nodig maar dat komt nog wel.

Het typen op hoge snelheid gaat wel lekker in ieder geval
  zondag 26 februari 2006 @ 20:24:09 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35521052
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef PhiNiks het volgende:
je onderschat me, dromenvanger, daarom ben je God ook niet.

als je niet in discussie wilt gaan, moet je niet hier gaan posten. ik heb je aan mijn msn toegevoegd, als je tussendoor even online kunt zijn, zou ik graag met je spreken over je fascienerende ideeën. op deze manier spreken we toch langs elkaar heen.
Ik bepaal zelf met wie ik wil praten. En ik laat me sowieso niet ompraten.

En MSN gebruik ik zelden tot nooit.

Ik laat me niet ompraten of op een pad brengen dat niet bij me past.

Ik ga mijn eigen weg, en die weg zal alleen nog maar duidelijker worden.

Ik ben een man met ambitie en heb visie. En ik kan niet anders doen dan door te gaan. En dan kun jij hoog of laag springen. Ik ga toch door.

Ik zal commentaar aannemen als ik het gegrond vind, de rest van het commentaar doet me weinig tot niets dus.

Tijd voor sigaret weer.

Je komt nog wel eens naar me toe, dan drinken we een biertje of frisdrank. En dan zul je alsnog zeggen dat ik het bij het juiste eind had

Omdat ik altijd gelijk heb

Ik ben God omdat ik alles kan veranderen in positieve zin Ik ben niet alleswetend en weet niet wat jij denkt. Maar dat ik hier alles ga veranderen nog, dat is een feit van hier tot ginder.

En alles met programmeren, omdat het zo ook gemaakt is allemaal.
pi_35521073
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
1-1=0 inderdaad
als je dat zo zegt (en dat over dat het jouw wereld is) lijkt het alsof je geen twijfel hebt, niet om je aan te vallen ofzo, maar als er geen twijfel is dan kun je lastig ergens uit proberen te komen, want dan herken je fouten niet als fouten terwijl ze er wel zijn. Enige twijfel is toch nodig om te overwegen en te heroverwegen.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:24:56 #261
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35521080
Dromenvanger, in naam van Jezus Christus bind ik jou... dat zowel op aarde als in de hemel jouw acties niet buiten de wil van God zullen vallen... Amen.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:26:31 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35521123
Wie zegt dat ik wat met Christus te maken heb Misschien sta ik wel boven Christus Dat ik Christus in de hoek kan drijven en straf kan geven voor zijn slechte prestaties ook.

Ik bepaal de wet.

En ik zeg wanneer "amen" terecht is.

Ik zeg wanneer het einde van het verhaal daar is. En het verhaal eindigd nooit.
pi_35521215
als jij de wet bepaald heeft het weinig meer met het VRIJ delen van kennis te maken. Als je stond voor VRIJ denken dan was jouw wet er niet of nauwelijks op dit gebied dus liet je phiniks denken wat hij dacht.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:31:55 #264
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35521313
Nu komt de ware aard van het beestje bovendrijven.

Dromenvanger, ik weet zeker dat jij niet boven Jezus Christus staat. Dat ene gebedje van mij is 100000 keer krachtiger dan alles wat jij probeert teweeg te brengen en ik hoop van harte dat Jezus jou even lekker in een hoek drijft en je laat zien wat er gebeurt met mensen die beweren hoger dan Hem te staan. Weet wat je zegt dromenvanger...
  zondag 26 februari 2006 @ 20:34:50 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35521418

Christus staat boven mensen = slechte God.

Christus heeft half werk verricht = slechte God.

Ik heb vanaf mijn geboorte in een hel geleefd. Dus wat is de taak van Christus Ellende brengen

Dus de wereld is toe aan een nieuwe redder. Een redder die Christus overtreft. Daarom neem ik het werk van Christus over, ten eerste om mezelf te redden, en als mensen behoefte hebben eraan, de rest ook. Noem me maar een moderne God die technogie gebruikt om zijn doel te bereiken.

En ik ben niet bang voor Chrisuts. Zou hij mij willen straffen, dan sta ik 13293048230498 keer boven hem.

Omdat Christus maar een naam is. Een naam verzonnen door Katholieken die zo achterbaks zijn als de hel.

Christus was een under-achiever

En zo ga ik dus de macht overnemen

Ik neem de macht tot me die voor mij bedoeld is. En ik deel de macht. Ik sta niet boven mensen, ik sta alleen boven een God die boven mensen staat. Ik hou niet zo van het aanbidden van een God die niet werkt. Ik hou van werken richting een betere toekomst.

En ik ben niet te straffen. Zelfs niet door Christus

Ik bepaal hier alles En wat ik bepaal wordt gedeeld onder de mensen, zodat ik geen enkele macht heb. Ik hou niet van macht. Ik hou van open informatie en ik hou van een gezamelijk genot en een betere wereld.

Ik ben misschien de Duivel dat kan ook natuurlijk. De gevallen engel. Lucifer of wat anders.
pi_35521649
hee wat je hier zegt is eigenlijk: alle mensen staan boven "god" en hebben geen god, maar hebben jou nodig?

grappig, ikzelf geloof niet in een god.

maar vroeger had men denk ik echt het geloof nodig om te leven en normen en waarden te stellen, nu zeg jij ongeveer dat god overbodig is en jou nodig hebben voor deze reden, als dit door blijft gaan zul dus jij ook eenmaal overbodig zijn??
  zondag 26 februari 2006 @ 20:40:24 #267
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35521651
je zegt het zelf, dromenvanger, je zegt het zelf.

Ik verwijder mij nu wijselijk uit jouw aangezicht. Zoek het maar uit. En later niet klagen dat ik je niet gewaarschuwd heb, he?

en laat je posts eens ongewijzigd... dat communiceerd wat beter... oh nee je wilt niet communiceren, je wilt gewoon je willetje opdringen. het interesseerd je geen fok wat anderen denken, dus wees voorzichtig met je uitspraken. Er lopen mensen rond die je al een kogel door je kop zouden jagen voor wat je daarnet hebt uitgekraamd... ik laat het oordeel over jou verder aan God (de enige echte) over.

[ Bericht 52% gewijzigd door PhiNiks op 26-02-2006 20:45:32 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 20:44:06 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35521801
Phiniks.....ik weet wat ik doe

En ik ben niet bang voor God.

Ik ben sterker dan God. Waarom zou ik op de knieen moeten voor een God die geen ene fuck uitvoert

Moet ik daar respect voor hebben

Dacht het niet.

Dus ga maar lekker weg. Mij haal je niet over. Omdat ik weet wat ik ben en ik ben en ik zeg wat ik wil en doe wat ik wil ook.

Mij hebben mensen ook niet nodig, maar God al helemaal niet.

Dat ik straks jullie vrij maak uit de realiteit is een feit. Ik zorg dat jullie vrij kunnen bewegen. Ben ik dan de nieuwe God misschien Dat ik jullie verlos uit deze realiteit

Dat ik ieder mens ga verlossen is een feit. Ben ik de nieuwe verlosser

Zo jah, dan hoef ik geen bedankjes of hoef ik niet aanbeden te worden

Dan doe ik het mede om mezelf te helpen. Omdat jullie vastroesten hier, ook betrekking heeft op mij. Omdat nogmaals alle mensen als een virus aan elkaar zitten. Dus moet er wel een persoon opstaan die alles los maakt en tevens in verbinding brengt. Maar het gaat vooral om de verlossing.

Daarom moet ik jullie verlossen Om ook mezelf te verlossen dus

En zo verlos ik alles en iedereen
  zondag 26 februari 2006 @ 20:45:50 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35521871
Ik ben de verlosser. Was Christus geen verlosser
  zondag 26 februari 2006 @ 20:46:56 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35521908
En geloof me of niet, ik heb altijd gelijk. Als ik zeg dat ik de verlosser ben van dit millenium binnen dit universum dan is dat waar. Welke middelen ik ga gebruiken doet niet terzake. Hoewel alles ter zake doet

Dat ik mezelf moet verlossen door alles te verlossen is gewoon een vast staand feit hier. Een gegeven. Je kunt het bijna een wetenschap gaan noemen ook.
pi_35522054
oké, maar waarmee verlos je iedereen dan? met het vrije denken? maar dat moet iedereen toch doen zodat het een universele taal is? dan is iedereen toch zijn eigen verlosser en die van anderen? dan is het toch een collectieve verandering aangezet door één, maar als die vonk niet overslaat ben je geen verlosser, men zal je dus moeten geloven en deel van de verlossing moeten zijn. Iedereen is op zo'n manier de verlosser.

Je hebt een leuk (haalbaar?) ideaal, maar je wilt er denk ik op dit moment nog teveel eer voor ontvangen. Dit staat denk ik zelfs het proces in de weg...
pi_35522248
Ik heb nu heel het topic doorgelezen en snap het hele programmeergebeuren niet, wel wat je ermee wil bereiken en dat staat me totaal niet aan. Je hebt het over het verwijderen van duiven omdat je ze irritant vindt, het kopieren van bier en auto's, maar wie schiet daar in godsnaam wat mee op. Voor een betere wereld hoeft een mens geen 'god' als in 'creator' te zijn, hier is slechts een bewustzijnsverschuiving/verruiming voor nodig waarin de mens tot zijn ware, liefdevolle aard komt. Liefdevol voor zichzelf, anderen en zijn leefomgeving en op basis daarvan betere keuzes maakt. Ik denk dat ieder mens dit leert, in dit leven of een ander, en uiteindelijk zal er weer een betere wereld zijn omdat de huidige wereld niet werkt. Ik denk niet dat jij dit achter je computer even in gang kan zetten door alles opnieuw te maken ofzo. Als je iets wil toevoegen aan de wereld zou je je kennis moeten delen, het goede voorbeeld geven, niet beweren dat je hoger dan jezus bent ofzo. Dat roept ook niet echt respect op weetje.

Ik zou wel graag je geschiedenis willen weten, je levensverhaal, hoe je zo geworden bent. Ben ik erg benieuwd naar.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:58:53 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522414
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:50 schreef Kleintjuh het volgende:
oké, maar waarmee verlos je iedereen dan? met het vrije denken? maar dat moet iedereen toch doen zodat het een universele taal is? dan is iedereen toch zijn eigen verlosser en die van anderen? dan is het toch een collectieve verandering aangezet door één, maar als die vonk niet overslaat ben je geen verlosser, men zal je dus moeten geloven en deel van de verlossing moeten zijn. Iedereen is op zo'n manier de verlosser.

Je hebt een leuk (haalbaar?) ideaal, maar je wilt er denk ik op dit moment nog teveel eer voor ontvangen. Dit staat denk ik zelfs het proces in de weg...
Ik wil geen eer, ik wil dat er vrij verkeer plaats gaat vinden en dat dit systeem goed gaat lopen.

Ik wil geen eer, dus echt niet. Ik wil een goed lopend programma zien, meer niet. That's all. Ik wil vrij zijn op deze wereld.

En als er ook maar 1 persoon van deze 6,5 miljard mensen is die gestoord is in het denken, dan is dat hier 1/6,5 miljardste aan storing.

Dus ook mongolen zullen intelligent moeten worden in dit systeem.

En ook kanker patienten en aids patienten. Het bloed moet ook gezond zijn.

En eer, ik wil dus gewoon dat het goed loopt.

Ik kom soms over alsof ik eer wil, maar dat is om mensen op de plek te zetten die mij de grond in willen trappen. Zoals Roellio net. Komt hij aanzetten met uitspraken als "Gestoorde Nerd" dan treedt ik vanzelf in de verdediging.

Omdat ik me door niemand de les laat lezen, laat staan afkraken. En als ik zeg dat ik me door niemand de les laat lezen, kan dat arrogant klinken, maar dat is gewoon nodig om niet af te wijken van mijn doel.

Ik moet mensen op de plek zetten die mij tegenhouden in mijn ontwikkeling
  zondag 26 februari 2006 @ 21:00:12 #274
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35522481
Ali, lees de geschiedenis an dromenvanger hier op Fok en alles word je duidelijk, denk ik... tis mij in ieder geval opgevallen dat hij sinds gisteren wel een heel rigoreuse weg ingeslagen is en nu al 2 dagen aan het ratelen is over dat hij de wereld wil veranderen...

gevalletje bezetenheid, mijns inziens... door een entiteit die ikzelf helaas maar al te goed herken. dit baart mij zorgen, al is het alleen om de geestelijke gezondheid van Dromenvanger, die anders volgens mij best een aardige kerel had kunnen worden.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:01:04 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522524
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu heel het topic doorgelezen en snap het hele programmeergebeuren niet, wel wat je ermee wil bereiken en dat staat me totaal niet aan. Je hebt het over het verwijderen van duiven omdat je ze irritant vindt, het kopieren van bier en auto's, maar wie schiet daar in godsnaam wat mee op. Voor een betere wereld hoeft een mens geen 'god' als in 'creator' te zijn, hier is slechts een bewustzijnsverschuiving/verruiming voor nodig waarin de mens tot zijn ware, liefdevolle aard komt. Liefdevol voor zichzelf, anderen en zijn leefomgeving en op basis daarvan betere keuzes maakt. Ik denk dat ieder mens dit leert, in dit leven of een ander, en uiteindelijk zal er weer een betere wereld zijn omdat de huidige wereld niet werkt. Ik denk niet dat jij dit achter je computer even in gang kan zetten door alles opnieuw te maken ofzo. Als je iets wil toevoegen aan de wereld zou je je kennis moeten delen, het goede voorbeeld geven, niet beweren dat je hoger dan jezus bent ofzo. Dat roept ook niet echt respect op weetje.

Ik zou wel graag je geschiedenis willen weten, je levensverhaal, hoe je zo geworden bent. Ben ik erg benieuwd naar.
Mijn geschiedenis ga ik nog in een mooie programmeertaal online zetten, hoef ik het niet steeds op fok! opnieuw te vertellen.

Liefde is mooi, maar daar bouw je ook geen nieuwe wereld mee. Het gaat nog altijd om verbetering en vernieuwing. En ongekende mogelijkheden.

En dan moet ik misschien gaan bezig zijn met enen en nullen.

101010010101

Oranje boven en daarna groen eronder en rood helemaal op de bodem.

Rood links en groen rechts. Of moet het groen rechts zijn. Zolang oranje maar boven staan en in het centrum staat
  zondag 26 februari 2006 @ 21:02:46 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522614
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef PhiNiks het volgende:
Ali, lees de geschiedenis an dromenvanger hier op Fok en alles word je duidelijk, denk ik... tis mij in ieder geval opgevallen dat hij sinds gisteren wel een heel rigoreuse weg ingeslagen is en nu al 2 dagen aan het ratelen is over dat hij de wereld wil veranderen...

gevalletje bezetenheid, mijns inziens... door een entiteit die ikzelf helaas maar al te goed herken. dit baart mij zorgen, al is het alleen om de geestelijke gezondheid van Dromenvanger, die anders volgens mij best een aardige kerel had kunnen worden.
ga je zorgen over jezelf maken.

En stop eens met oordelen.

En ik ga niet meer in op een laag individu als jou. Ben je katholiek trouwens

Ik kan jou nu helemaal gaan aanpakken met alle middelen die ik heb, maar dat doe ik niet.

Ik kan jou aanpakken met programma's. Ik kan een script schrijven om jou denken te beinvloeden of ik doe het via telepathie. Maar ik misbruik geen macht. Als ik wil focus ik me op jou, zonder jou te kennen en dan maak ik je helemaal gek. Lees het boek "alles is eventueel" maar eens. Dus ga me niet lopen gek maken, anders maak ik jou gek.

Ik hoop alleen dat je snel uit dit topic verdwijnt. Doe je dat niet, dan zorg ik daar wel zelf voor
  zondag 26 februari 2006 @ 21:04:53 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522720
Dus ik raad je aan om het topic met rust te laten. Anders heb je een slechte vriend aan mij. Een hele slechte. Ik kan alles met focus dus. En jou kan ik dan ook makkelijk aan.

En dat is als waarschuwing bedoeld dus. Niet als bedreiging.

Opzouten dus nu .
  zondag 26 februari 2006 @ 21:05:54 #278
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35522773
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat je snel uit dit topic verdwijnt. Doe je dat niet, dan zorg ik daar wel zelf voor
bedreiging?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:06:08 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522784
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef Flurry het volgende:

[..]

bedreiging?
Waarschuwing

Mensen die mij proberen gek te maken, die geef ik 3 waarschuwingen dus. Is toch een eerlijke aanpak of niet
  zondag 26 februari 2006 @ 21:06:55 #280
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35522827
ik ben niet bang voor jou, dromenvanger. ik vind je wel bedreigend overkomen. jammer dat je me een laag individu noemt, en nee, ik ben geen katholiek.

Misschien moet je inderdaad mij aanpakken, want ik zal de laatste in het systeem zijn die jouw veranderingen accepteerd, sterker, ik zal me er voor inzetten dat deze wereld tegen mensen als jouw beschermd word...
  zondag 26 februari 2006 @ 21:07:37 #281
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35522856
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarschuwing

Mensen die mij proberen gek te maken, die geef ik 3 waarschuwingen dus. Is toch een eerlijke aanpak of niet
volgens mij heeft 't niet geholpen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:07:38 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522858
Je doet maar, als je maar uit dit topic verdwijnt. Je voegt namelijk niets toe. Je bent te complex om een goed systeem tot stand te brengen.

Je werkt mij tegen
  zondag 26 februari 2006 @ 21:08:08 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522884
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Flurry het volgende:

[..]

volgens mij heeft 't niet geholpen
Dan zorg ik wel dat ie met de lego gaat spelen. Die persoon moet terug naar zijn moeder toe.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:09:08 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35522933
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef PhiNiks het volgende:
ik ben niet bang voor jou, dromenvanger. ik vind je wel bedreigend overkomen. jammer dat je me een laag individu noemt, en nee, ik ben geen katholiek.

Misschien moet je inderdaad mij aanpakken, want ik zal de laatste in het systeem zijn die jouw veranderingen accepteerd, sterker, ik zal me er voor inzetten dat deze wereld tegen mensen als jouw beschermd word...
De wereld valt niet tegen mij te beschermen. Ga niet teveel fantaseren dus....omdat ik hier de ....

Vul zelf maar in wat ik ben. Lukt het je niet dan help ik je wel.

En nu oprotten jij

Ga je huiswerk maken

En mijn nieuwe systeem zul je wel moeten accepteren. Omdat het algemeen geldig gaat worden ook

Nu voer jij tegenstand. Ooit zul je tevreden zijn en zelf blij zijn ermee. Je zult je verheugen om op te staan iedere dag, om in het nieuwe systeem te mogen leven.

Omdat mijn nieuwe systeem staat voor het ultieme.

Geloof je het niet, dan geloof je het niet.

Maar het is zo. Het is nu al een feit. Het is dus een feit. Een vaststaand feit. En omdat ik het als vaststaan feit benader, sta ik morgen op om door te gaan met het feit.
pi_35523051
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Je bent te complex om een goed systeem tot stand te brengen.
Voor je ideaal heb je toch iedereen nodig, ook complexe mensen? en even hiervoor vertelde je dat je niet van simpel houdt? maar niet iedereen is precies goed, zo wordt het dus lastig opzetten...

[ Bericht 24% gewijzigd door Kleintjuh op 26-02-2006 21:17:06 ]
pi_35523151
je gaat jezelf nog tegenkomen dromenvanger.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 26 februari 2006 @ 21:14:27 #287
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35523161
hou nou even op joh... da;s alweer een bedreiging en het zoveelste oordeel en je weigert te discussieren?

jij hebt zelf al ingevuld wat je bent...

Je vind mij al complex? En jij wilt de wereld herprogrammeren?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:15:15 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35523188
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Kleintjuh het volgende:

[..]

Voor je ideaal heb je toch iedereen nodig, ook complexe mensen? en even hiervoor vertelde je dat je niet van simpel houdt? maar niet iedereen is precies goed, zo wordt het dus lastig opzetten...
Jah, daarom zei ik voor dit bericht nog, dat hij of zij ook nog in het systeem gaat functioneren ooit.

Ieder individu en dier is nodig. Zelfs de overleden mensen en nog meer. Maar dat komt nog wel.

Zolang ik blijf schrijven is het goed.

Maar mensen die zich nu teveel afzetten aan mijn droomwereld, die pak ik vanzelf aan. Moet ik niet doen, maar ze breken mijn droom af. Ze zouden dat niet mogen doen.

Mijn dromen worden nog werkelijkheid en algemeen geldig dus. Dus ik moet mezelf wel verdedigen.

Ik zei nog tegen Yvonne een keer van. Je PMS gaat verdwijnen en ongesteldheid ook en ga zo door. Ieder complex iets, moet verdwijen uit het systeem.

Depressie, schizofrenie, oorlog, haat, jaloezie.

Het hele systeem moet goed gaan lopen dus.

En daar is de letterkunde voor nodig. De juiste letters gebruiken en de juiste woorden.

Woorden en gedachtes kunnen zeker waarheid worden.

Voor jou en voor mij en voor iedereen.

Alleen mensen die dromen doen afbreken, die moeten wel aangepakt worden. Omdat ze niet bijdragen aan het geheel. Aan het einddoel.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:16:17 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35523226
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef amornl87 het volgende:
je gaat jezelf nog tegenkomen dromenvanger.
Ik kom mezelf iedere dag tegen

Iedere dag

En het voelt goed dat ik weet wie of wat ik ben

De heerser dus

Met een bescheidenheid over zich.

Dus ik laat me ook niet door jou vertellen wat ik tegenkom. Ik bepaal wat ik tegen kom.

En geloof me of niet, je kunt me maar beter geloven. Is het beste voor jou. Als je me niet gelooftt, is dat een achteruitgang. En misschien kom je me wel tegen in je dromen. En dan is dat niet positief te noemen.

Ik zorg wel dat alles naar mijn hand gezet gaat worden.

Tijd voor koffie
pi_35523337
in dit topic: Waarom geloof jij "niet" in God deel 2.
"Juist door te zeggen dat het simpel is als 1+1=2, zul je weten hoe het in elkaar steekt voor jezelf."

in dit topic zeg je:
"1+1=2 is veels te beperkt"

en even verderop:
"Ieder complex iets, moet verdwijen uit het systeem."

je spreekt jezelf ietwat tegen...

"Als je me niet gelooftt, is dat een achteruitgang.
"Je kunt iets toch ook meenemen zonder dat je erin gelooft, als je ergens niet in gelooft wil nog niet zeggen dat je er niets vanaf weet. En dus is kennis vooruitgang, en geloof in iets niet lijkt me...
pi_35523346
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik kom mezelf iedere dag tegen

Iedere dag

En het voelt goed dat ik weet wie of wat ik ben

De heerser dus

Met een bescheidenheid over zich.

Dus ik laat me ook niet door jou vertellen wat ik tegenkom. Ik bepaal wat ik tegen kom.

En geloof me of niet, je kunt me maar beter geloven. Is het beste voor jou. Als je me niet gelooftt, is dat een achteruitgang. En misschien kom je me wel tegen in je dromen. En dan is dat niet positief te noemen.

Ik zorg wel dat alles naar mijn hand gezet gaat worden.

Tijd voor koffie
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt, of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 26 februari 2006 @ 21:20:19 #292
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35523415
dromenvanger, zal ik je eens uit de droom helpen... het is niet jouw droom... en jij bent vast wel slim genoeg om uit te zoeken van wie dan wel.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:27:37 #293
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35523786
Ik ga nu lekker ontspannen muziek luisteren.

Ik kan alleen nog zeggen dat ik de link ben in het hele gebeuren. Als ik bepaal dat oranje de kleur is voor vrij verkeer. Dan bepaal ik dat, en dan is dat zo. Als ik denk aan groen in de toekomst, dan is groen de kleur van de hele wereld. Als ik zeg dat blauw de kleur is op een bepaald tijdstip, dan is blauw mijn kleur en jullie kleur.

Nu bepaal ik dat oranje de kleur is....

En jullie zullen niets merken van mijn beslissingen, jullie zullen je beter gaan voelen.

Nu is het oranje.

En het is mijn droom...het is zeker mijn droom. En mijn dromen gaan waar worden.

Oranje dus.

Veel plezier ermee. En in de toekomst gaat mijn inbreng alleen maar toenemen
pi_35523815
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?
pi_35523886
nog iets waar je problemen mee zult gaan krijgen (en zelfs al hebt): interpretatie
ik vind de kleur toch meer richting rood gaan dan oranje

daarbij zeg je dat alles 4 is, laat oranje net in de elktronische kleurcode voor 3 staan
  zondag 26 februari 2006 @ 21:34:03 #296
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35524049
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Kleintjuh het volgende:
nog iets waar je problemen mee zult gaan krijgen (en zelfs al hebt): interpretatie
ik vind de kleur toch meer richting rood gaan dan oranje
de linkerkant is wel oranjig, maar de rest vind ik ook rood idd
  zondag 26 februari 2006 @ 21:34:15 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35524058
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef amornl87 het volgende:
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?
Alles wat ik zeg werkt door

Dus ik beinvloed jou vanzelf wel. Hoewel die plank voor jou kop moeilijk te doorbreken valt.

Ooit sla ik met een hamer dwars door die plank heen.

Die foto in jou fotoboek staat niet voor niets voor zombie zonder hersens Jij hebt dus echt het gezicht van een persoon die nooit heeft leren denken in zijn leven

Zelfs zombies als jou zullen wakker worden nog.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:35:36 #298
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35524132
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ooit sla ik met een hamer dwars door die plank heen.
Volgens mij kan jij je potje pillen nog niet eens open krijgen
  zondag 26 februari 2006 @ 21:35:57 #299
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35524151
oranje is mijn lievelingkleur... maar toch steekt het me dat je jezelf boven God plaatst... Jij bent sterker dan God? Waarom ben ik hier dan nog? Werkt je focus niet meer?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:36:22 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35524170
Ik ben weg nu

Muziek en andere topics opzoeken.

Morgen verder

h4 is the boss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')