Dankequote:Op zondag 26 februari 2006 20:13 schreef Roellio het volgende:
Gestoorde nerd!
omdat er nog geen universele taal isquote:Op zondag 26 februari 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk nogmaals in andere termen
Nogmaals, probeer me niet over te halen want ik ga toch doorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef PhiNiks het volgende:
Alleen God is goed. Als jij God was, wist je het wel zeker... aan de andere kant als je het wel zeker wist, hoef je nog niet God te zijn, snappie? Jij bent heel zeker van je eigen ideeen, da;s typerend voor iemand die egocentrisch is ingesteld. Je wensen de wereld te veranderen komen uit jezelf en zijn in eerste instantie erop gericht het voor jezelf beter te maken. Hitler was ook 100% overtuigd dat zijn ideeen goed waren, dat het afslachten van miljoenen onzuivere mensen de oplossing voor alle problemen zou zijn. Ik bedoel maar... weet waar je mee speelt. Dit systeem, deze wereld is door God gemaakt en daar kun jij niets aan veranderen. Je leeft nu in de illusie dat je dat wel zou kunnen, maar ik ben bang dat het je alleen een boel inspanning voor niets gaat opleveren. Op deze manier word de realiteit inderdaad steeds minder leefbaar voor je en zul je alleen maar verder gaan in het nastreven van je ikke ikke gedachten.
Ik bepaal zelf met wie ik wil praten. En ik laat me sowieso niet ompraten.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef PhiNiks het volgende:
je onderschat me, dromenvanger, daarom ben je God ook niet.
als je niet in discussie wilt gaan, moet je niet hier gaan posten. ik heb je aan mijn msn toegevoegd, als je tussendoor even online kunt zijn, zou ik graag met je spreken over je fascienerende ideeën. op deze manier spreken we toch langs elkaar heen.
als je dat zo zegt (en dat over dat het jouw wereld is) lijkt het alsof je geen twijfel hebt, niet om je aan te vallen ofzo, maar als er geen twijfel is dan kun je lastig ergens uit proberen te komen, want dan herken je fouten niet als fouten terwijl ze er wel zijn. Enige twijfel is toch nodig om te overwegen en te heroverwegen.quote:
Ik wil geen eer, ik wil dat er vrij verkeer plaats gaat vinden en dat dit systeem goed gaat lopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:50 schreef Kleintjuh het volgende:
oké, maar waarmee verlos je iedereen dan? met het vrije denken? maar dat moet iedereen toch doen zodat het een universele taal is? dan is iedereen toch zijn eigen verlosser en die van anderen? dan is het toch een collectieve verandering aangezet door één, maar als die vonk niet overslaat ben je geen verlosser, men zal je dus moeten geloven en deel van de verlossing moeten zijn. Iedereen is op zo'n manier de verlosser.
Je hebt een leuk (haalbaar?) ideaal, maar je wilt er denk ik op dit moment nog teveel eer voor ontvangen. Dit staat denk ik zelfs het proces in de weg...
Mijn geschiedenis ga ik nog in een mooie programmeertaal online zetten, hoef ik het niet steeds op fok! opnieuw te vertellen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu heel het topic doorgelezen en snap het hele programmeergebeuren niet, wel wat je ermee wil bereiken en dat staat me totaal niet aan. Je hebt het over het verwijderen van duiven omdat je ze irritant vindt, het kopieren van bier en auto's, maar wie schiet daar in godsnaam wat mee op. Voor een betere wereld hoeft een mens geen 'god' als in 'creator' te zijn, hier is slechts een bewustzijnsverschuiving/verruiming voor nodig waarin de mens tot zijn ware, liefdevolle aard komt. Liefdevol voor zichzelf, anderen en zijn leefomgeving en op basis daarvan betere keuzes maakt. Ik denk dat ieder mens dit leert, in dit leven of een ander, en uiteindelijk zal er weer een betere wereld zijn omdat de huidige wereld niet werkt. Ik denk niet dat jij dit achter je computer even in gang kan zetten door alles opnieuw te maken ofzo. Als je iets wil toevoegen aan de wereld zou je je kennis moeten delen, het goede voorbeeld geven, niet beweren dat je hoger dan jezus bent ofzo. Dat roept ook niet echt respect op weetje.
Ik zou wel graag je geschiedenis willen weten, je levensverhaal, hoe je zo geworden bent. Ben ik erg benieuwd naar.
ga je zorgen over jezelf maken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef PhiNiks het volgende:
Ali, lees de geschiedenis an dromenvanger hier op Fok en alles word je duidelijk, denk ik... tis mij in ieder geval opgevallen dat hij sinds gisteren wel een heel rigoreuse weg ingeslagen is en nu al 2 dagen aan het ratelen is over dat hij de wereld wil veranderen...
gevalletje bezetenheid, mijns inziens... door een entiteit die ikzelf helaas maar al te goed herken. dit baart mij zorgen, al is het alleen om de geestelijke gezondheid van Dromenvanger, die anders volgens mij best een aardige kerel had kunnen worden.
bedreiging?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat je snel uit dit topic verdwijnt. Doe je dat niet, dan zorg ik daar wel zelf voor
Waarschuwingquote:
volgens mij heeft 't niet geholpenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarschuwing
Mensen die mij proberen gek te maken, die geef ik 3 waarschuwingen dus. Is toch een eerlijke aanpak of niet
Dan zorg ik wel dat ie met de lego gaat spelen. Die persoon moet terug naar zijn moeder toe.quote:
De wereld valt niet tegen mij te beschermen. Ga niet teveel fantaseren dus....omdat ik hier de ....quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef PhiNiks het volgende:
ik ben niet bang voor jou, dromenvanger. ik vind je wel bedreigend overkomen. jammer dat je me een laag individu noemt, en nee, ik ben geen katholiek.
Misschien moet je inderdaad mij aanpakken, want ik zal de laatste in het systeem zijn die jouw veranderingen accepteerd, sterker, ik zal me er voor inzetten dat deze wereld tegen mensen als jouw beschermd word...
Voor je ideaal heb je toch iedereen nodig, ook complexe mensen? en even hiervoor vertelde je dat je niet van simpel houdt? maar niet iedereen is precies goed, zo wordt het dus lastig opzetten...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Je bent te complex om een goed systeem tot stand te brengen.
Jah, daarom zei ik voor dit bericht nog, dat hij of zij ook nog in het systeem gaat functioneren ooit.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Kleintjuh het volgende:
[..]
Voor je ideaal heb je toch iedereen nodig, ook complexe mensen? en even hiervoor vertelde je dat je niet van simpel houdt? maar niet iedereen is precies goed, zo wordt het dus lastig opzetten...
Ik kom mezelf iedere dag tegenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef amornl87 het volgende:
je gaat jezelf nog tegenkomen dromenvanger.
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt, of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kom mezelf iedere dag tegen
Iedere dag
En het voelt goed dat ik weet wie of wat ik ben
De heerser dus
Met een bescheidenheid over zich.
Dus ik laat me ook niet door jou vertellen wat ik tegenkom. Ik bepaal wat ik tegen kom.
En geloof me of niet, je kunt me maar beter geloven. Is het beste voor jou. Als je me niet gelooftt, is dat een achteruitgang. En misschien kom je me wel tegen in je dromen. En dan is dat niet positief te noemen.
Ik zorg wel dat alles naar mijn hand gezet gaat worden.
Tijd voor koffie![]()
de linkerkant is wel oranjig, maar de rest vind ik ook rood iddquote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Kleintjuh het volgende:
nog iets waar je problemen mee zult gaan krijgen (en zelfs al hebt): interpretatie
ik vind de kleur toch meer richting rood gaan dan oranje
Alles wat ik zeg werkt doorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef amornl87 het volgende:
heb je ook uberhaupt iets uitgevoerd van wat je zegt of zit je er alleen maar over te denken en te dromen?
Volgens mij kan jij je potje pillen nog niet eens open krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit sla ik met een hamer dwars door die plank heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |