Sure, hopelijk voor jou kom je ooit op zo'n niveau, net als hijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:58 schreef YoopY het volgende:
psychoot
oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:58 schreef YoopY het volgende:
psychoot
Ze zeggen dat je met drugs inderdaad in andere dimensies kunt komen. Wil niet zeggen dat hij dat heeft gebruiktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
wat heb je gerookt? prima spul man
Ik besta uit licht.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn vriend vraagt of jij niet toevallig zelf een computer bent, of zo'n chatbot
Nee maar ff serieus, we hadden het net over jouw enorme gedrevenheid, enthousiasme, energie, denkvermogen, idealisme......prachtig
Wat voor voeding neem jij tot je? Wat is jouw geheimwant ik heb nauwelijks energie. Maar dat komt door dat schattige parasietje in mij
![]()
Trouwens, ik las van de week iets in een Paravisie...., er was een man, een wat oudere man, die beweerde slechts te leven van het licht. Eten deed hij niet. Alleen soms met vrienden voor de gezelligheid en nam wat vocht tot zich.
En ik geloof dat dat kan. Hij is daarvoor geboren, waarschijnlijk. Net als jij blijkbaar bent geboren om iets te doen met wat je kunt. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar die weten vaker onbewust meer dan bewust wat ze kunnen. Of zij hebben blokkades. Jij hebt geen blokkades, je weet precies wat je wilt. Dat vind ik zo mooi aan jou!
Jij haalt alles uit je onderbewuste, waar of niet?
Weet je dat het me niets meer zegt, ik weet hoe ik me voel. En ik voel me steeds beter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:01 schreef Roöaän het volgende:
[..]
oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.
Ik schrijf en ik formateer de slechte gedachtes. Ik zet nieuwe gedachtes erin. Mijn hoofd kan ik helemaal indelen zoals ik zelf wil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
Ehm. Ik ben geen manquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Je bent ver, laat je niet afleiden, niet. Je bent al ver, de andere mensen weten minder. God weet het. Laat ze maar, ze kunnen of willen t niet begrijpen. Laat je vooral niet afleiden he!! LAat je nie afleiden, je weet zelf wel dat je de zoon van god ben!!!
frapant dat heel veel mensen geloven in iemand die alleen maar een heleboel bullshit uitkraamt.... volgens mij lacht die dromenvanger jullie nog harder uit dan dat wij hem uitlachenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Sure, hopelijk voor jou kom je ooit op zo'n niveau, net als hij![]()
Je kan niet zomaar beginnen met programmeren als programmeur. Er moet een basis zijn. Voor een besturings-systeem, zoals DOS is er weinig basis. Programma's die worden geschreven rusten op een besturings-systeem, zoals DOS of Windows. Maar waar rust DOS dan op.quote:Waar is dos op geschrevenZijn die begonnen op een leeg vel papier
En waar kan ik een leeg vel papier krijgen
Ik wil dus programmeren, gewoon om te oefenen. Maar ik wil een leeg vel, een schone lei dus ook wel. En niet dos. Zijn er programma's die leeg zijn![]()
Nee hoor, hij is serieusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
frapant dat heel veel mensen geloven in iemand die alleen maar een heleboel bullshit uitkraamt.... volgens mij lacht die dromenvanger jullie nog harder uit dan dat wij hem uitlachen![]()
Mijn dochtertje heeft dezelfde soort kikkertjes als die van jou op je avatar. Dat zijn haar badspeeltjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef HuHu het volgende:
Ik heb slechts de OP gelezen, maar als informatica student zal ik even antwoorden op deze vraag:
[..]
Je kan niet zomaar beginnen met programmeren als programmeur. Er moet een basis zijn. Voor een besturings-systeem, zoals DOS is er weinig basis. Programma's die worden geschreven rusten op een besturings-systeem, zoals DOS of Windows. Maar waar rust DOS dan op.
Een besturings-systeem rust meestal op een soort van oer-taal. Assembler code bijvoorbeeld. Basis instructies die een computer kunnen aansturen.
Maar waar rust die oer-taal dan op. Dat is een probleem. Deze taal is gebaseerd op de hardware. De specificaties van de hardware bepalen welke instructies je kan uitvoeren.
Wil je dus met een 'leeg vel' beginnen, dan zul je ook zelf de hardware moeten maken. De hardware bepaald namelijk wat er kan. Wil je meer, dan kan je voortbouwen op de codes die de hardware ondersteund en daar nieuwe commando's aan toevoegen.
Een docent op de Universiteit Utrecht is een keer met zo'n 'leeg vel' begonnen en heeft zijn eigen processor geschreven: de Simple Stack Machine. Hij heeft dit gedaan in een emulator, omdat het laten maken van eigen hardware te duur is.
Simple Stack Machine (SSM)
Ik wist niet dat ze ook in het echt bestonden. Gaaf zeg... waar haal je diequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft dezelfde soort kikkertjes als die van jou op je avatar. Dat zijn haar badspeeltjes![]()
ten 1e lult ie heel de tijd tegen zichzelf dat is de reden dat mensen hem een psychoot noemen, althans dat neem ik aan, mijn bewoordingen hierop zouden zijn: schizofreen...maargoed, wil jij anders eerst ff beagrumenteren waarom het GEEN bullshit zou zijn....want dat bedoel ik nou met alles aannemen wat een ander uitkraamtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is serieus
Heb je ook argumenten om wat hij uitkraamt 'bullshit' te noemen?
Waarom zou iemand zijn ideeën niet mogen delen? Iemand wordt meteen voor gek of psychotisch verklaard.
Tjee, nu weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook in het echt bestonden. Gaaf zeg... waar haal je die
Ik neem niks aan, ik vind alleen dat hij zijn ideeën mag neerzetten. En als het achteraf een goed idee blijkt te zijn, why not?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ten 1e lult ie heel de tijd tegen zichzelf dat is de reden dat mensen hem een psychoot noemen, althans dat neem ik aan, mijn bewoordingen hierop zouden zijn: schizofreen...maargoed, wil jij anders eerst ff beagrumenteren waarom het GEEN bullshit zou zijn....want dat bedoel ik nou met alles aannemen wat een ander uitkraamt
Graag, mail staat in m'n profielquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Tjee, nu weet ik het niet meer![]()
ik dacht bij de Zeeman, Kwantum of zo![]()
Ik zal voor je uitkijken![]()
wat jij wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik neem niks aan, ik vind alleen dat hij zijn ideeën mag neerzetten. En als het achteraf een goed idee blijkt te zijn, why not?
Er zijn zat verhalen bekend van geniale mensen die voor gek werden verklaard, maar later met hun ideeen de wereld hebben veranderd.quote:
Trouwens, misschien niet onbelangrijk. Voordat je ermee in bad gaat, lees eerst even deze waarschuwing!quote:
Jij mag het jouwe denken, tis een vrije wereld.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef rekenwonder het volgende:
De vrije associatie (en dissociatie) tiert in ieder geval welig bij Dromenvanger. Ik hou er van!
Ik zit er helemaal inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Breetai het volgende:
Welkom bij 'THe Matrix'
Zonder vooroordeel?? je spreekt jezelf wel tegen he, ondertussen zit je te judgen als de motherfucker...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij mag het jouwe denken, tis een vrije wereld.
Dat ik hier op een ander niveau zit, dat moge duidelijk zijn
Zo helder als een kristal
14:49
2*7=14
7*7=49
Dat zijn 9 zevens
9*7=63
En dan kom je wederom op 9 uit. Altijd 9.
Maar goedIk voel me zo goed, zo wil ik me altijd voelen. En het kan nog beter.
En dat voelt goed.
Maar jij weet niet hoe goed ik me voelWant je kunt mijn gevoel niet voelen. En ik voel me goed omdat ik alles op een rijtje heb. In ieder geval de getallen die in mijn hoofd zitten. Maar nog steeds niet helemaal. Er zijn veel meer reeksen nog te krijgen
![]()
En misschien vind ik wel het ei van columbus opnieuw uit. Gun me het voordeel van de twijfel maar
PABO is je opleiding, zonder vooroordeel te willen doen. Die van mij is hoger en gebaseerd op reken-kunde
Dus heb je wel het recht om te twijfelenMag je wel blindelings twijfelen nu
Krijg ik het voordeel van de twijfel niet
Ik heb hele andere ambitiesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
En als jij nou ff aantoont dat je een klas met 30 kinderen in toom kan houden dan mag je verder komen lullen over de PABO oke???![]()
Nou nou, laat je niet zo kennen....hij zegt er verder toch niets negatiefs over? De enige die flink negatief doet, ben jij vind ik dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Zonder vooroordeel?? je spreekt jezelf wel tegen he, ondertussen zit je te judgen als de motherfucker...![]()
Maar als jij jezelf zo geweldig vindt laat ik je in die waan hoor...ondertussen zit jij thuis, jezelf te ontdekken of wat je dan ook doet, te genieten van je uitkering ofzo, verder heb je ook niet bepaald toegevoegde waarde...tja behalve dan informatie delen met mensen op fok die, volgens jou, toch op een lager niveau zitten dan jijzelf![]()
En als jij nou ff aantoont dat je een klas met 30 kinderen in toom kan houden dan mag je verder komen lullen over de PABO oke???![]()
Ach, je raakt eraan gewendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nou nou, laat je niet zo kennen....hij zegt er verder toch niets negatiefs over? De enige die flink negatief doet, ben jij vind ik dan.
nou beter ik voor de klas dan jij voor de klas...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach, je raakt eraan gewend![]()
Die mensen die zo reageren zijn te lachwekkend voor woorden. Stress-kikkers ook wel te noemen.
Ontploffen bij het minste of geringste en dat moet voor de klas staan
Hoe reageert ze als 30 kinderen geen zin hebben om tussen 4 muren te zittenOntploft ze dan ook
Gaat ze strafwerk uitdelen
Ik wil niet eens voor de klasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nou beter ik voor de klas dan jij voor de klas...![]()
ja en wie heeft gezegd dat ik die bullshit die jij hier uitkraamt serieus moet nemen...dus ik ben hier weg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voor de klas
Wie heeft gezegd dat ik voor de klas wil staan
Ik ben niet het type om kinderen in een hok te stoppen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja en wie heeft gezegd dat ik die bullshit die jij hier uitkraamt serieus moet nemen...dus ik ben hier weg...
vaarwel![]()
je wil gewoon dat ik blijf he...zeg dat danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Prettige dag nog
Ik heb je nergens uitgenodigd om dit topic aan te klikken, laat staan te lezen. Dus je hebt er toch echt zelf voor gekozen
Okey, ik reageer niet op jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je wil gewoon dat ik blijf he...zeg dat dan![]()
ik reageerde door mn mening te geven, door met me in discussie te gaan houden jullie me hier...wat ik heel naar vind, maar ik wil altijd t laatste woord hebben....so be a doll en reageer gewoon niet meer op me![]()
Dan mag je dat ook niet zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, ik reageer niet op je
Wat wil je danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Dan mag je dat ook niet zeggen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat wil je dan
Dit topic gaat zeker 45 of 56 of 67 delen krijgen als het aan mij ligt. Of jij nu meedoet of niet.
Je ontkomt niet aan het programma. Omdat het programma voor het goede staat. In ieder geval gaat het programma voor veel goeds staan nog in de toekomst.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Wakker worden!!!!!!!
Anders gooi ik een emmer water over je hoofd leeg
Nee, slaap maar.quote:
Nee, niet doen, dan krijg je kortsluitingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Wakker worden!!!!!!!
Anders gooi ik een emmer water over je hoofd leeg
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even fok verlichten met licht
[afbeelding]
Een plaatje tussendoor om de spanning eraf te halen
Eigenlijk zou je mensen die geen werk hebben op tredmolens moeten zetten om energie op te wekken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is dus een programma, is dat zo moeilijk te begrijpen
En is het zo moeilijk te begrijpen dat het programma nooit goed gedraaid heeft
We leven in een computer-programma. En ieder mens is een onderdeel van het programma. We zijn allemaal geprogrammeerd.
Ik denk dat functiescheiding nodig is in het hele gebeuren. Ik heb dat tijdens de opleiding gehad. Functie-scheiding is altijd nodig om machts-misbruik te voorkomen. Dat zou denk ik sowieso erin moeten zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:35 schreef Roöaän het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je mensen die geen werk hebben op tredmolens moeten zetten om energie op te wekken.
Either way. Alhoewel ik het je gun om verheven te zijn, in hoeverre zou men verheven moeten zijn om van het geprogrammeerd zijn over te stappen tot het niveau van diegene/hetgene die in controle is van de software/hardware/lifeware?
Ik combineer ze graagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef MouseOver het volgende:
Gek en geniaal liggen dicht bij elkaar, dat blijkt maar weer. Geen idee welk van de twee je bent.
Busje komt zo, busje komt zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef gelly het volgende:
Busje komt zo...
En daar komt nog bij dat gelly toch gewoon een zuurpruim is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Busje komt zo, busje komt zo.
Ga jij maar lekker met de harde hand verder.
Die opmerkingen doen me weinig tot niets. Voorheen zei het me wel wat. Maar het doet me niets meer
Das het voordeel nu. Ik laat me niet meer gek maken
Lang genoeg heb ik me het leven laten verzieken op fok!. En die tijd is voorbij. En dat fokt een stuk relaxter.
Daarom neem ik hem niet serieus. Ik was al aan het kijken op het tijdstip van zijn regristratie hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef jogy het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat gelly toch gewoon een zuurpruim is.
Wacht even, moest je ter ontlasting van je broer gaan fokken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik combineer ze graag
Maar ik zoek grenzen op dus. Ik zoek altijd het onmogelijke op. Ik denk niet in termen van, het is niet mogelijk.
Als ik zeg van. " Ik kan mijn longen opschonen met een of ander iets, terwijl ik 15 jaar gerookt heb" Dan meen ik dat ook.
Mijn broer wordt soms gek van mij, maar daarom zit ik op fok! ook. Hier is het een discussie forum dus ik schrijf het hier neer.
Het kan gek klinken maar het is nog steeds een ambitie te noemen
Nee, ik ben in 2001 begonnen met fok, maar die berichten toen die waren slecht en waardeloos, ik bedoel, tijden gehad dat ik gewoon niet okey was in mijn vel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wacht even, moest je ter ontlasting van je broer gaan fokken?
hem begrijp ik alvastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik ben in 2001 begonnen met fok, maar die berichten toen die waren slecht en waardeloos, ik bedoel, tijden gehad dat ik gewoon niet okey was in mijn vel.
Maar hij wordt soms gek van mijn theorieën die broer van mij. En dan begrijpt hij het niet, en dan zegt hij van, ga maar naar het forum toe. Soms begrijpt hij het wel maar niet altijd dus. Maar soms begrijp ik mezelf niet helemaal, en dan moet ik dus verder gaan met uitwerken van een visie of idee. Ik neem mezelf ook niet altijd even serieus maar ik sta wel achter wat ik doe. Maar de laatste tijd, komt het steeds vaker voor dat ik mezelf gewoon vertrouw op mijn woord.
Ik zit hier omdat ik hier gesprekken kan voeren die in het echt niet te voeren zijn zo snel.
En het draait me om gesprekken en diepgang in gesprekken. En om de onzin en nog meer en nog meer.
Ik ben ff sprakeloos dus ik voer in
Als ik geen woorden heb, dan voer ik het bericht in
Maar nieuwe woorden komen vanzelf weer.
Ik zal mijn best gaan doen, om alles nog fijner te hakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
hem begrijp ik alvast
als jij problemen in stukjes gaat hakken begrijp ik jou misschien ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |