abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:27:19 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469506

Wisten jullie dat het mogelijk is om op hoger niveau te programmeren

Ik weet dat wel dus

Maar ik zal het allemaal uitleggen nog. Ik ga les geven in hogere informatica maar dan niet zomaar informatica. Het gaat erom, om iets toe te voegen op deze realiteit. Ik heb het niet over windows of linux, ik heb het hier over nieuwe dimensies toevoegen middels nieuwe programmeertaal

Ik ga het hier behandelen. Er gelden niet meer zoveel geheimen dus ik mag gerust mijn gang gaan volgens mij.

Je hebt altijd menszen die zullen het niet geloven, maar toch is het zo. Alles bestaat uit 1 en 0. Maar mensen die weten hoe een computer werkt, die weten dat waarschijnlijk allang.

Het is nu zaak om te begrijpen hoe je nu die 1 en die 0, kunt toevoegen in de realiteit. We zitten al ergens hier in de realiteit met onze eigen enen en nullen. Maar hoe zorgen we ervoor dat onze eentjes en nulletjes nu beter gaan rollen

Hoe gaan die kleine deeltjes meewerken

Nou, dan zal de hele taal moeten worden gecodeerd. Het universum is een woord. Het bestaat ook in het Engels. Daar heet het "Universe". "Universe", je kunt Universe vervolgens ontcijferen. Je kunt geheime taal toevoegen of je gaat gewoon vermenigvuldigen met een factor waarvan je denkt dat het goed is.

Net zoals ik nu hier schrijf over waarvan ik denk dat het goed is.

Spring, lente, winter, zomer, herfst, winter. 4 klimaten. 12 maanden. 52 weken. 365 dagen en af en toe een schrikkeljaar. 60 secondes.

Maar hoe ga je nu alles samenvoegen tot 1 programma

Ik denk dat het mogelijk moet zijn om alles samen te voegen. En via toevoegingen en extra opties een 2e universum lanceren. Mocht dat nodig zijn natuurlijk.

Virus-beveiliging. Security.... Secure. Cure....gezondheid. Se Second edition Maar dat kan gissen zijn.

Performance.

Per for man ce

En zo kun je alles pakken, de details wederom Zet je alle details apart, en voeg je hier en daar een link toe. Dan gaat het anders lopen. Stukken hakken. Hakken en zagen.

Hoe zou zoiets in zijn werk moeten gaan?

Om jullie ook maar ff aan het woord te laten

Waar is dos op geschreven Zijn die begonnen op een leeg vel papier En waar kan ik een leeg vel papier krijgen

Ik wil dus programmeren, gewoon om te oefenen. Maar ik wil een leeg vel, een schone lei dus ook wel. En niet dos. Zijn er programma's die leeg zijn
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:28:14 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469512
Gaan we samen deze realiteit uitbreiden met z'n allen hier

Gaan we hier informatie verzamelen en samen voegen, en linken leggen

Eerst maar eens koffie

Spring set @ 26-03-2006

Waarom is het niet mogelijk om de lente te verzetten

Eeuwige lente toevoegen dus
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:40:02 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469550
Set spring at 4 season's. Set temperature at 22 degrees.

Kill time. Kill stress. Kill diseases.

Is dat zo moeilijk als je het juiste programma hebt

Bestaat zo'n programma niet, dan zouden ze dat moeten maken.

Tis te koud voor woorden. Maar je hebt altijd mensen die houden van kou. Dus dan zou het eigenlijk zo moeten zijn dat ieder mens zijn eigen klimaat kan maken. Wat hem of haar bevalt dus.

Ik zou doen van.

29384092383 set temperature @ 22 degrees.
39484949494 produce glass of nice beer. If beer = empty ; refill.

Maar zoiets zou verder uitgewerkt moeten worden

10 first go to 0 then go to 1. And make 1 till 12 complete. Open the gates. And close the door.

Secure system 29AK 54. Set red zone for killer-bees at zone 012.

Tis een serieus topic dus

Hoeft echt niet naar onzin ofzo....tis gewoon serieus bedoeld dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-02-2006 07:45:47 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:41:49 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35469556
Heb je het niet gewoon over een model?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:43:14 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469559
Ik weet het niet. Een model. Ik heb het over beheersing van het klimaat, over toevoeging van zaken zonder te kopen of betalen. Ik heb het over een ideale wereld.

Een model zal altijd moeten zijn of niet Model-bouw

Nu is er ook een model. Maar dit model klopt volgens mij niet helemaal. Sowieso de mensen niet denk ik, ik bedoel, ziektes en nog meer. Er zit zooi in het dna en in de genen. Deze wereld is gewoon niet gezond, en ook veels te beperkt. Daarom vraag ik me af, of het niet ooit mogelijk is dat de mensheid dingen gaat toevoegen. Net zoals internet is toevoegd als een soort nieuwe wereld.

Wie dit model heeft gemaakt, die heeft duidelijk fouten gemaakt. Als het een model is dus.

Het barst van de fouten en tegenstrijdigheden.

Ik ga zo ff met de hond lopen, in de kou

Ik ga straks verder hierop in. Ik heb sowieso nog het hele woordenboek erbij te nemen en de hele wiskunde en alle talen die bestaan. Ik denk dat wanneer je alles samenvoegt, tot inderdaad misschien dat model wat jij zegt, dat er dan veel mogelijk is.

Alles in een soort van database zetten als het ware

Hond wilt lopen, dus ik ga me ff klaar maken om een wandeling te maken. Kan ik frisse lucht halen en verder denken hierover
  zaterdag 25 februari 2006 @ 08:25:54 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469650
Ik ben weer terug van het lopen met de hond

Toch...toch toch...ik weet het niet. Breng eens alle computers met elkaar in verbinding op deze wereld. Alle computers die op internet zijn aangesloten dus. Neem die capaciteit. Neem de informatie die op internet staat. En ga daar mee aan de slag

Neem de informatie van fok! alleen al, en je hebt een explosie aan informatie. Explosie is niet het juiste woord. Maar ik denk toch echt dat kennis en informatie macht betekend Macht is een fout woord, macht is niet goed. Maar je kunt toveren met informatie, als de informatie goed is beheerd in een database of wat anders. Als je alles goed doet samenvoegen dan is niets te gek

Informatie samenvoegen ook. En ga zo door. Computers voor zichzelf laten denken. En dat hoeft niet gevaarlijk te zijn.

Kan veel meer zeggen maar weet het niet nu. Ik neem me zo een bakkie koffie.

Vannacht dus de hele nacht liggen tekenen, ik wil architectuur gaan doen, in ieder geval verbindingen leggen en ook qua netwerken wil ik bezig zijn. Ik wil gewoon dat alle informatie aan elkaar gekoppeld is. In ieder geval de informatie die belangrijk is.

Maar dat kan ver gaan ook. Eerst maar eens zorgen dat mijn hoofd op orde blijft.

Ik weet ook verder niet wat ik nu moet zeggen allemaal. Ik geloof in verandering van de atmosfeer ook. De lucht die schoner wordt, puur door eraan te denken als het ware. Dat alles schoon wordt op een gegeven moment.

Er is vervuiling en nog meer. En puur door erover te schrijven in mijn geval, lijkt de lucht schoner te worden.

Alsof mijn geschreven woord, werkelijkheid wordt soms

Raar maar waar. Ik ervaar schone lucht nu. Nog nooit zo sterk ervaren. Tis eigenlijk een soort wonder waar ik me in begeef de laatste tijd. Ik weet het ook niet hoe het zit.

Van bovenaf zijn ze aan het meewerken hier

Mocht ik ooit gaan programmeren, dan krijg ik alles aangereikt en hoef ik alleen maar te zoeken. En ik denk dat veel meer mensen nog aan het programmeren gaan binnenkort.

Maar dan is het klare taal. Je schrijft op wat je verlangt en je krijgt het. Het komt gewoon naar je toe.

Alles komt naar je toe ooit. Zo hoort het te zijn.

Hemel op aarde

En dat allemaal met geschreven woorden. De cijfers doen ook nog ter zake. Maar zodra de cijfers goed in elkaar zitten. Kun je schrijven in het programma wat je wilt.

Je krijgt een blauw of oranje scherm. Of groen scherm of zwart scherm. Je tikt in het Nederlands in wat je nodig hebt. En het is er gewoon. Het kan ook in het Engels, Arabisch, Chinees en van mijn part in het Russisch gebeuren

Zo hoort het leven te zijn, en niet anders.

Geen vuile huizen, het huis blijft schoon. Of je tikt in...

" Clean the house" en het huis wordt vanzelf schoon. Maar 1 keer invoeren dat het huis schoon moet blijven is genoeg. Waarom zou je 2 keer moeten schrijven dat het huis moet schoon blijven? Wederom zonde van de tijd.

En zo kun je zelf achtbanen ontwikkelen ooit, je eigen pretparken. Je kunt alles ooit. Alles alles en nog eens alles.

En als het ultieme pretpark niet genoeg is, dan voegen mensen gewoon wat nieuws in. Met 6,5 miljard inwoners en ook nog eens de overleden mensen die terug gaan keren kan het zo gek niet worden

Het is niet eens gek, het is normaal. Zo hoort normaal omschreven te worden. En niet anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-02-2006 08:31:22 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 08:31:40 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469665
I have a dream, I still have a dream
  zaterdag 25 februari 2006 @ 08:42:49 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469701
Misschien is fok! wel het programma waar op geschreven moet worden

Ik weet het niet. Waarom zou je opnieuw dos moeten uitvinden? Je kunt toch bouwen op dos Ik bedoel, als dos niet goed in elkaar steekt, dan vang je het gat in dos maar op, boven dos. Dan gooi je de gaten van dos dicht met cement.

Ik denk dus niet dat dos opnieuw uitgevonden dient te worden

Ik denk wel dat er nog getallen moeten komen, woorden moeten ontcijferd worden.

Als ik performance erbij neem.

Dan kan ik iedere letter een getal geven. En daarnaast kan ik misschien nog wat toevoegen aan het getal. Dan voeg ik altijd graag h4 toe aan alles, een lege stoel met monitor. Of een soort sateliet achtig iets.

Maar goed, wat wil ik zeggen.

Het gaat om het schrijven en scripten. Overal en altijd. Niet alleen film-scripts maar straks meer scripts. Het schrijven draait alles om. Het door blijven schrijven, toevoegingen erbij voegen. Altijd doorgaan.

En dan zit ik vast weer, maar er moet dan een getal komen.

Ik zal die 0101010 ook uit de sig halen nu. Te druk.

Ik weet niet wat het basis-getal is waar op gebouwd kan worden. En hoe lang dat getal is. En of het een formule is. Ik denk een formule ook. Formules zijn belangrijk. Tover-formules
  zaterdag 25 februari 2006 @ 08:57:37 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35469763
Het Vogel-griep virus heet dus.

H5N1

Dan moet er gewoon een middel zijn dat algemeen geldig is

H4N0
H5N1
H6N2

Een combinatie van deze 3 getallen met letters dus.

Maar daar kom ik zelf wel achter. En zo zit alles in elkaar.

De vogeltjes zullen deze lente gewoon doorfluiten

Ik ga me ff douchen en scheren

This world is gonna be allright. En the sun will shine. En de lente zet vroeg in

Codes kraken

En het hoofd kraken maar ik heb lucht in het hoofd

Door H6N2 toe te voegen, ga je een stap verder in het hele gebeuren. Maar of het virus daarmee weg is, dat is de vraag dan maar weer.

H5N2 moet een tegen-antwoord krijgen. Er is een antwoord op te krijgen hoor. Dan moet ik straks pen en papier pakken nog

Net zoals ik binnenkort biertjes ga maken zonder te kopen

Alfa bier

Vannacht alfa bier liggen ontleden Op een viltje van alfa-bier liggen schrijven en de brouwerij onder ogenschouw genomen. Op het viltje staan trouwens 3 eenden

Toeval
pi_35469962
Ok, ik kan programmeren. Maar ik snap hier niet veel van eigenlijk... Kan je nog eens kort en bondig omschrijven wat je probeert duidelijk te maken, of wat je wilt?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:41:35 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470017
Ik wil schrijven, ik wil woorden schrijven op cijfers. En cijfers op symbolen. En kleuren gebruiken ook. En pentagrammen of diagrammen en nog meer. Ik wil eigenlijk een alles omvattend systeem ontwikkelen, waar zowel ik wat aan heb, als de hele wereld en misschien nog verder dan deze wereld

En soort systeem in elkaar zetten

Ik probeer het duidelijker te maken nog.

Ik ben hier met cijfers bezig op papier dus. Ik ben aan het ontcijferen. Ik wil dus iets in elkaar zetten. Ik heb voor mezelf al iets in elkaar gezet. Ik voel me echt anders. Ik voel me verlicht. Ik voel me verlost.

Maar ik wil gewoon nog meer en nog beter in mijn vel zitten.

Ik ga het verder uitwerken nog hoor

Ik weet ook niet wat ik nodig heb precies. Ik heb een computer die ik al aan het indelen ben met getallen en nog meer. Ik probeer mijn computer ook te beinvloeden zodat mijn computer mee gaat denken. Ik probeer mijn computer ook tot leven te wekken dus

Ik wil een soort windows ontwikkelen. Maar dan een windows die kan worden aangesloten op deze realiteit

Snappie. En dan zal ik ook symbolen moeten gebruiken en nog meer. Ik wil gewoon wat in elkaar zetten. Omdat ik veel vrije tijd heb, en ik vind knutselen leuk

Maar hoe en wat Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik iets met the matrix zal moeten doen.

Ik zal ook nog met oost-indische inkt gaan schrijven misschien.

Het is gewoon een feit dat geschreven taal krachtig is Taal kan gewoon verlossing betekenen. Als je de taal goed gebruikt. Je kraakt jezelf als je taal gebruikt, door het tot uitdrukking brengen van gedachtes, kraak je het brein.

Maar hoe je nu software kunt maken ermee, dan moet ik verder gaan met gedachtes en de link leggen met de software en nog meer.

Ik heb dus zeker een idee over het hoe en wat. En met een idee begint het altijd. Het idee verder uitwerken is belangrijk. Dit is pas een schets. Ik ga hier mijn levenswerk van maken dus
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:46:39 #12
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_35470056
hm ik zou de stations vermijden als ik jou was....zelfmoord gevalltje komt er aan...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:46:51 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470057
Ik heb er wel zin in
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:48:29 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470065
Ik ga dus echt aan de slag ermee, en wat mensen ook zeggen, ik weet dat ik het goed doe. Altijd.

Er valt nog veel te doen, en misschien zullen mensen bang zijn maar dat maakt niet uit. Wat moet gebeuren dat moet gebeuren.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:49:35 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470073
De trein moet altijd doorgaan inderdaad

En ik merk dat ik geen deja vus meer heb

Ik ga alleen nog maar vooruit in de tijd. Dat ene knelpunt is bijna weg. Het voelt aan alsof de tijd veranderd is
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:49:57 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470077
De circel is doorbroken, de spiraal is weg

Vanaf nu rijdt er geen stop-trein meer
pi_35470078
Droompje. je bent lekker bezig
m'n vriend weet veel van computers af, wellicht kan hij je helpen
Hij zal er straks even naar kijken
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:51:30 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470084
Dankje wel barb

Ik zal wel moeten Altijd vooruit. En omdat er geen uitweg is, zal ik op zoek moeten naar de weg richting de toekomst

En omdat ik bepaalde idealen heb, en bepaalde dromen. Zal ik dus ook die dromen moeten gaan nastreven.

3 jaar geleden zei ik het al op fok!. Ik wil een eigen besturingssysteem

En ik heb zoveel meer beweerd wat achteraf waar blijkt te zijn. Dat kan geen toeval meer zijn.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:52:44 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470093
De berekeningen die ik vannacht heb gedaan, die klopten allemaal. Alles kwam uit. Maar het is pas het begin van het hele gebeuren. Het is niet eens een duizendste promilage van wat er nog moet gebeuren. Het is de aanzet tot.

En ergens moet een aanzet zijn, de aftrap moet ergens gebeuren. En dan hoop ik dat er een kettingreactie tot stand gaat komen

Dat alles uit elkaar valt misschien, maar dat hoeft niet meteen. Of is het goed als alles los komt te zitten?

Juistheid en volledigheid is belangrijk. Exact handelen. Ik zal op mijn tellen moeten blijven passen maar dat doe ik sowieso.

Die opleiding accountancy was helemaal zo slecht nog niet

Tijd voor koffie weer En dan ga ik ff naar buiten.

Ik ga ervoor
pi_35470109
Misschien moet je eens in Formele Methoden en de taal Z kijken.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:56:49 #21
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35470114
dude... heb je wel eens eerder een psychose gehad?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_35470119
Mijn vriend vraagt of jij niet toevallig zelf een computer bent, of zo'n chatbot
Nee maar ff serieus, we hadden het net over jouw enorme gedrevenheid, enthousiasme, energie, denkvermogen, idealisme......prachtig
Wat voor voeding neem jij tot je? Wat is jouw geheim want ik heb nauwelijks energie. Maar dat komt door dat schattige parasietje in mij

Trouwens, ik las van de week iets in een Paravisie...., er was een man, een wat oudere man, die beweerde slechts te leven van het licht. Eten deed hij niet. Alleen soms met vrienden voor de gezelligheid en nam wat vocht tot zich.
En ik geloof dat dat kan. Hij is daarvoor geboren, waarschijnlijk. Net als jij blijkbaar bent geboren om iets te doen met wat je kunt. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar die weten vaker onbewust meer dan bewust wat ze kunnen. Of zij hebben blokkades. Jij hebt geen blokkades, je weet precies wat je wilt. Dat vind ik zo mooi aan jou!
Jij haalt alles uit je onderbewuste, waar of niet?
pi_35470121
psychoot
pi_35470136
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:58 schreef YoopY het volgende:
psychoot
Sure, hopelijk voor jou kom je ooit op zo'n niveau, net als hij
pi_35470147
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:58 schreef YoopY het volgende:
psychoot
oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:05:51 #26
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_35470209
wat heb je gerookt? prima spul man
Volg mijn Zweedse avonturen op www.zwederlander.nl
pi_35470223
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
Ze zeggen dat je met drugs inderdaad in andere dimensies kunt komen. Wil niet zeggen dat hij dat heeft gebruikt
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:10:14 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470275
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn vriend vraagt of jij niet toevallig zelf een computer bent, of zo'n chatbot
Nee maar ff serieus, we hadden het net over jouw enorme gedrevenheid, enthousiasme, energie, denkvermogen, idealisme......prachtig
Wat voor voeding neem jij tot je? Wat is jouw geheim want ik heb nauwelijks energie. Maar dat komt door dat schattige parasietje in mij

Trouwens, ik las van de week iets in een Paravisie...., er was een man, een wat oudere man, die beweerde slechts te leven van het licht. Eten deed hij niet. Alleen soms met vrienden voor de gezelligheid en nam wat vocht tot zich.
En ik geloof dat dat kan. Hij is daarvoor geboren, waarschijnlijk. Net als jij blijkbaar bent geboren om iets te doen met wat je kunt. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar die weten vaker onbewust meer dan bewust wat ze kunnen. Of zij hebben blokkades. Jij hebt geen blokkades, je weet precies wat je wilt. Dat vind ik zo mooi aan jou!
Jij haalt alles uit je onderbewuste, waar of niet?
Ik besta uit licht.

Toen ik vanmorgen met de hond liep keek ik in de zon. Daarna keek ik richting een stuk krant, en ik had die glans van de zon in de ogen dus. Weet je wel als je ff in de zon kijkt, dan zie je de zon nog ff schijnen, zoals wanneer je sterren ziet als je weinig gegeten hebt.

Ik had die krant dus verbrand alsof je met een vergroot-glas en zon zoiets doet, alleen met mijn ogen

Ik ben zo helder als een kristal, zo voel ik me dus. Ik zie loep-zuiver dus.

Trouwens nog iets grappigs. Apparatuur komt tot leven in mijn omgeving.

Toen ik met de hond aan het lopen was, ging precies om 0800 mijn mobiele telefoon aan. Hij stond dus helemaal uit. En toen hoorde ik van...' Tada tada tada....aanvallluhhhhh". Weet je wel wat ze doen als Nederland moet voetballen. Dat deuntje.

Vannacht de hele nacht liggen tekenen en rekenen. En ik had muziek opstaan.

Enigma dus met "Enjoy the silence". Batterijen waren vol. Maar toen het nummer was afgelopen zette de mp3 speler. ( een trekstor) zichzelf uit. En dan verschijnt er zo'n wezentje dat lacht met de handen voor de mond. Een grinnik wezentje.

En de ijskast, die sprong aan toen ik vanmorgen de keuken instapte. Alsof apparatuur tot leven aan het komen is

En dan kunnen anderen zeggen, psychoot maar dat doet me allemaal niets meer. Ik weet wat ik meemaak en ik weet wat ik zie en doe.

En over het eten. Ik neem actimel in, ik neem centrum performance vitamines en ik drink koffie en water en 's avonds bier. Vanavond ga ik alfa bier drinken, van een kristalbron. Kristal water. En zolang het kristal is, dan is het goed

Ik weet niet wat mijn geschiedenis is. Ik weet niet waar het vandaan komt. Maar ik heb werk te verrichten nog. Dat weet ik wel.

En hoe meer ik schrijf, des te zuiverder het gevoel wordt. Alsof ik continu contact leg met boven. Alsof daarboven alles zich aan het verheugen is op wat dan ook moge gaan gebeuren nog.

En noem me maar psychoot of noem me maar gek. Ik weet zelf verdomde goed waar ik mee bezig ben en zal ook deze reis niet annuleren. In mei 2000 ben ik begonnen met de reis, nu bijna 6 jaar later ga ik de reis afmaken. En er komt geen einde aan de reis.

En nog een ding om dit bericht af te sluiten.

Orange boven
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:11:13 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470291
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:01 schreef Roöaän het volgende:

[..]

oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.
Weet je dat het me niets meer zegt, ik weet hoe ik me voel. En ik voel me steeds beter.

Ik ben niet psychotisch te noemen en daar ga ik ook niet op in bij die mensen. Heb lang genoeg mezelf liggen verdedigen van alle kanten.

Het kost teveel energie. En die mensen die zulke dingen roepen die moeten eens bij zichzelf te rade slaan waar ze mee bezig zijn.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:13:10 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470315
quote:
Ik schrijf en ik formateer de slechte gedachtes. Ik zet nieuwe gedachtes erin. Mijn hoofd kan ik helemaal indelen zoals ik zelf wil.

Af en toe denk ik wel eens dat ik straks de monitor verbrand. Dat ik de monitor laat verbranden maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen nog.

Tis een vreemde en mooie tijd hier. Ik weet niet hoe het zit.

Maar God daarboven die komt nog terug of is al terug aan het komen. En de rest komt vanzelf mee. Ik weet niet wat ons nog te wachten staat allemaal, maar het gaat nog een dolle tijd worden

Wie ik ben in het verhaal weet ik niet. Maar God die houdt me in de gaten

En dat mag hij ook wel. Hij is nota bene mijn werkgever. En ik ben vrijwilliger
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:16:17 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470356
Tijd om te rusten

Ik ga ff wat anders doen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:02:01 #32
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_35473779
Hm hmm mijn eerder genoemde advies geldt dus voor de gehele fok bevolking merk ik..
pi_35473941
Advies van mijn kant: sommige mensen doen enorm uit de hoogte en luisteren slechts naar hun eigen ik & ego. Zij zouden eens open kunnen staan voor andere mogelijkheden.
pi_35473982
quote:
Idd .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')