Ik ben weer terug van het lopen met de hond
![]()
Toch...toch toch...ik weet het niet. Breng eens alle computers met elkaar in verbinding op deze wereld. Alle computers die op internet zijn aangesloten dus. Neem die capaciteit. Neem de informatie die op internet staat. En ga daar mee aan de slag
![]()
Neem de informatie van fok! alleen al, en je hebt een explosie aan informatie. Explosie is niet het juiste woord. Maar ik denk toch echt dat kennis en informatie macht betekend
![]()
Macht is een fout woord, macht is niet goed. Maar je kunt toveren met informatie, als de informatie goed is beheerd in een database of wat anders. Als je alles goed doet samenvoegen dan is niets te gek
![]()
Informatie samenvoegen ook. En ga zo door. Computers voor zichzelf laten denken. En dat hoeft niet gevaarlijk te zijn.
Kan veel meer zeggen maar weet het niet nu. Ik neem me zo een bakkie koffie.
Vannacht dus de hele nacht liggen tekenen, ik wil architectuur gaan doen, in ieder geval verbindingen leggen en ook qua netwerken wil ik bezig zijn. Ik wil gewoon dat alle informatie aan elkaar gekoppeld is. In ieder geval de informatie die belangrijk is.
Maar dat kan ver gaan ook. Eerst maar eens zorgen dat mijn hoofd op orde blijft.
Ik weet ook verder niet wat ik nu moet zeggen allemaal. Ik geloof in verandering van de atmosfeer ook. De lucht die schoner wordt, puur door eraan te denken als het ware. Dat alles schoon wordt op een gegeven moment.
Er is vervuiling en nog meer. En puur door erover te schrijven in mijn geval, lijkt de lucht schoner te worden.
Alsof mijn geschreven woord, werkelijkheid wordt soms
![]()
Raar maar waar. Ik ervaar schone lucht nu. Nog nooit zo sterk ervaren. Tis eigenlijk een soort wonder waar ik me in begeef de laatste tijd. Ik weet het ook niet hoe het zit.
Van bovenaf zijn ze aan het meewerken hier
![]()
Mocht ik ooit gaan programmeren, dan krijg ik alles aangereikt en hoef ik alleen maar te zoeken. En ik denk dat veel meer mensen nog aan het programmeren gaan binnenkort.
Maar dan is het klare taal. Je schrijft op wat je verlangt en je krijgt het. Het komt gewoon naar je toe.
Alles komt naar je toe ooit. Zo hoort het te zijn.
Hemel op aarde
![]()
En dat allemaal met geschreven woorden. De cijfers doen ook nog ter zake. Maar zodra de cijfers goed in elkaar zitten. Kun je schrijven in het programma wat je wilt.
Je krijgt een blauw of oranje scherm. Of groen scherm of zwart scherm. Je tikt in het Nederlands in wat je nodig hebt. En het is er gewoon. Het kan ook in het Engels, Arabisch, Chinees en van mijn part in het Russisch gebeuren
![]()
Zo hoort het leven te zijn, en niet anders.
Geen vuile huizen, het huis blijft schoon. Of je tikt in...
" Clean the house" en het huis wordt vanzelf schoon. Maar 1 keer invoeren dat het huis schoon moet blijven is genoeg. Waarom zou je 2 keer moeten schrijven dat het huis moet schoon blijven? Wederom zonde van de tijd.
En zo kun je zelf achtbanen ontwikkelen ooit, je eigen pretparken. Je kunt alles ooit. Alles alles en nog eens alles.
En als het ultieme pretpark niet genoeg is, dan voegen mensen gewoon wat nieuws in. Met 6,5 miljard inwoners en ook nog eens de overleden mensen die terug gaan keren kan het zo gek niet worden
Het is niet eens gek, het is normaal. Zo hoort normaal omschreven te worden. En niet anders.
[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-02-2006 08:31:22 ]