Deze matrix is heel anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
HAD JIJ OOK DE MATRIX GEZIEN!!!!!11111233!!323???????????
Thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef HuHu het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Assembler
Dat is laag niveau programmeren, maar te hoog gegrepen voor veel programmeurs.
ga eens nadenken voordat je onzin uitkraamt zeg. wel eens van het kip en ei probleem gehoord? nou dit is ongeveer hetzelfde.quote:
Normale toonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef electricity het volgende:
[..]
ga eens nadenken voordat je onzin uitkraamt zeg. wel eens van het kip en ei probleem gehoord? nou dit is ongeveer hetzelfde.
Ja, duh. Logisch met zo'n nickquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij mag het jouwe denken, tis een vrije wereld.
Dat ik hier op een ander niveau zit, dat moge duidelijk zijn
Zo helder als een kristal
14:49
2*7=14
7*7=49
Dat zijn 9 zevens
9*7=63
En dan kom je wederom op 9 uit. Altijd 9.
...
Dus: je nick == 9quote:Op zaterdag 25 februari 2006 puzzelde sigvard het volgende:
dromenvanger = 4 18 15 13 5 14 22 1 14 7 5 18
Even twee bij twee rapen (want ik doe 't uit m'n hoofd):
12 28 19 23 21 23
En nog eens:
40 42 44 ( oplopend reeksje en 42 in het midden)
nog eens bij elkaar rapen en:
126, en dat = 9
Zie hier letterlijk de 'hogere zelf' van Dromenvangertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat functiescheiding nodig is in het hele gebeuren. Ik heb dat tijdens de opleiding gehad. Functie-scheiding is altijd nodig om machts-misbruik te voorkomen. Dat zou denk ik sowieso erin moeten zitten.
Maar goed, ik weet het ook niet verder nu hoe het helemaal zou moeten werken. Een ideaal systeem is moeilijk op te zetten en er moet ook veiligheid aanwezig zijn. Het mag niet misbruikt worden ook.
Security is belangrijk.
Eigenlijk moet je met security beginnen of niet![]()
Over dat verheven zijn, ik ben gewoon mijn eigen bestaan beter aan het maken nu. Ik ben dus ook puur bezig voor mezelf. Dat anderen misschien wat merken als Reiki meespeelt mocht reiki meespelen erin ( weet niet of dat meespeelt dus ) en het is positief dan is dat mooi.
Maar ik moest dus gewoon mijn bestaan kraken, ik werd gek ervan. Ik kon niet doorleven op die manier.
Nu pas ben ik in leven, ik voel me nu pas echt in de hemel. Ik voel me gewoon verlost. En dat is dus belangrijk voor mij. Daar heb ik naartoe gewerkt ook.
Hoe het verder zit met die upgrades van alles en wat er valt toe te voegen nog allemaal. Dat kan in onderling overleg. Mede-zeggenschaps-raad. Raad van aandeelhouders van mijn part.
Ik weet het niet hoe dat technisch geregeld zou moeten worden
Dat ik een ambitie heb dat is gewoon waar. Mijn bestaan is afgerond. Ik bedoel dus, mijn oude leven is voorbij. Nu is het tijd om het nieuwe leven op te pakken en in het nieuwe leven het beste ervan te gaan maken.
Tijd voor sigaret dus.
Longen zuiveren bijvoorbeeld, daar denk ik ook bij na. Kanker oplossen en aids en nog meer. Omdat het allemaal diep erin zit gebakken ook.
Ik wil dus ook niet voor God spelen meteen want dat ben ik niet. Ik krijg alleen dingen door. En ik denk dat het goed is wat ik doorkrijg allemaal. Omdat het gewoon goed voelt.
En als God de baas is van alles, en ik volg God op. Dan is het sowieso goed wat ik allemaal doe.
En als ik dan doorkrijg dat ik een vennootschap moet beginnen of een NV of BV of wat dan ook. Dan doe ik dat ook.
Als die software dus echt gaat lukken, stel het gaat lukken. En alles wordt beter. Is er dan enige bezwaar mogelijk
Het heeft altijd plaats gevonden met meer. Iedere inbreng heeft bijgedragen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Gaat je alleen niet in je eentje lukken, maar dat is logisch
Toch hebben ze, net als alle dieren op de wereld, hoe parasiterend en 'onnuttig' ook, een functie....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Alle duiven op de dam...shalallala li shalalala la
Wat nou een vrolijk liedje.
Met de bull-dozer eroverheen![]()
Lelijke beesten tevens, totaal geen nut. Ze schijten alles vol. Maken altijd hetzelfde geluid en zorgen voor storingen overal. En ze blijven express op straat zitten als je met de auto komt aanrijdenGewoon vol-gas geven de volgende keer. Over die duif heen. Roe koe. Boe koe!!!!!!
Roe boe. Doe koe.
En ze jagen andere vogels weg
Het zijn pest-vogels. Ze zijn ingeprogrammeerd om te pesten. Het zijn kwel-geesten.
Wat dacht je van Sultans of swingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet het niet of Duiven een functie hebben....
Dire straits - Money for nothing
Dat weet ik wel nu
En dat nummer is heerlijk
Postduiven misschien wel.....maar die maken geen geluid en die schijten op commando.
Ik zit in mijn element, dat weet ik ook.
Morgen is mijn pc weer aan de beurt.
Oude Egyptische schatten en Hierogliefen in het geheugen branden en dan nog zonnestanden erbij zetten.
ff opzoekenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sultans of swing![]()
Wat heerlijk.....geen geld meer als betaalsysteem. Dat zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
ff opzoeken
Volgens mij heb ik die wel op de schijf staan.
40 euro ligt onder mijn externe harde schijf. Uit bijgeloof.
Want ooit speelt geld geen rol meer
De naam dromenvanger kun je op diverse manieren interpreteren. Wellicht bedoelt hij dat hij dromen opvangt van mensen en daarmee iets doet. En met zijn eigen dromen (idealen) ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef fallrite het volgende:
Echt een topic voor iemand met de naam DromenvangerMaja, ik doe Informatica dus ik ben wel bekend met 0, 1 en allerlei programmeertalen; maja, wat je nu precies wil met dit alles
Je wilt de wereld om ons heen uitdrukken in 1 en 0 net zoals computers gebruik maken van berekeningen die uitgedrukt zijn in (hogere level) programmeertalen? En dan wij als mens ook over zo'n programmeertaal gaan beschikken maar dan voor dingen in real life?![]()
Geld is ooit ouderwets te noemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat heerlijk.....geen geld meer als betaalsysteem. Dat zou geweldig zijn.
Ehm. Ik zie de foto nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geld is ooit ouderwets te noemenZie ik in mijn kristallen-bol
Hier trouwens een foto van een eeuwenoude Egyptische schat. Ik heb duizenden foto's van Egyptische schatten, duizenden is misschien teveel. Maak er maar 1556 van
[afbeelding]
Deze vogel gaat het vogel-griep virus bestrijden
Morgen ga ik de rest van die foto's op de pc zetten, en dan gooi ik er meteen een schaak-programma overheen
Ik fix het zometeen welquote:
Wat leuk, doe haar en je vogel (wat is het er voor 1?) de groetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik fix het zometeen wel
Ik ga ff naar mijn oma en naar mijn oude vogel. Alweer een vogel, mijn vogel die ik heb opgevoed leeft al een paar jaar bij mijn oma dus. Ook een groene, met rood erin. ff bijpraten met grootmoeder en vogel laten vliegen.
Mijn oma is jong van geest, dus dat praten lukt wel.
Kan ik haar ook gek maken met mijn visies![]()
quote:
A love birdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat leuk, doe haar en je vogel (wat is het er voor 1?) de groeten
Ik had trouwens ooit een dwergpapegaai, Okkie. Heel erg gesteld op mij. Maar ik wil geen gekooide dieren meer, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |