abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35485715
ik zag het al. Ja, dat is CMT. Een ruwe pit, maar je hebt weinig last van 'm als je het maar niet over politiek hebt, want dan slaat ie altijd door.

Ik geloof dat hij te vaak te dicht bij het straatleven in Zuid-Amerika is geweest.

Je hebt toch geen hekel aan 'm he?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:27:59 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35485766
Ik heb ook een zuidarmerikaans straatschoffie tussen de lakensm gehad, hoor, da's heeeeeel dichtbij.
pi_35485802
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef Floripas het volgende:
Ik heb ook een zuidarmerikaans straatschoffie tussen de lakensm gehad, hoor, da's heeeeeel dichtbij.
zolang je maar de grootste bent ...
pi_35485872
quote:
Morocco expels 758 illegal migrants in February
Morocco TIMES 2/25/2006 | 3:04 pm

Security authorities of the Wilaya of Oujda (east Morocco) have expelled 758 would-be illegal migrants to Algeria during the month of February.

The expelled included sub-Saharans, Algerians, Indians, Bengalis, Pakistanis, and Syrians. Ph. Archives.

Official sources said the would-be migrants were expelled in small groups between Feb 1 and 24 from Oujda, on the Moroccan-Algerian borders.

The expelled included sub-Saharans, Algerians, Indians, Bengalis, Pakistanis, and Syrians, reported MAP news agency.

Security sources also said that five sub-Saharans were arrested during the same month for procession of falsified certificates from the UN Refugee Agency (UNHCR).

Last October, Morocco repatriated thousands of illegal migrants towards Senegal, Mali, Nigeria, and Cameroon.

Morocco is a main transit country for illegal migrants coming from Asia and Africa with the aim of crossing to Europe.

Annemaria, Koekoek.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:31:06 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35485898
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

zolang je maar de grootste bent ...
Ye gods, hij en die DiegoMaradona halen wel het bloed onder mijn nagels vandaan.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:31:19 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35486179
CMT.
pi_35486232
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
CMT. [afbeelding]
Ali B.
Allah Al Watan Al Malik
pi_35486407
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
CMT. [afbeelding]
.
pi_35486424
Marokko is de buffer tussen Afrika en Europa wat betreft illegalen.
pi_35486457
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
Marokko is de buffer tussen Afrika en Europa wat betreft illegalen.
Ach, wie denk je dat uiteindelijk voor het leger inzet betaald... Europa!
Allah Al Watan Al Malik
pi_35486538
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een brakke zin, ik ga slapen
Allah Al Watan Al Malik
pi_35486539
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko is een wannabe Europees land.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:06:26 #164
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35487226
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
Binnenhof represent, De Don!

De hele justitiesite ligt plat trouwens....
Zouden een paar mensen toch geprotesteerd hebben tegen dat nieuws van die massale databank?
Nou, blijkt maar weer dat elk systeem gehackt kan worden, ook die van justitie.nl

100% veilig mn wassen neus.

Mag ik het trouwens zorgwekkend vinden dat iemand of hijzelf Donner gelijk ziet aan 'the Don', toch niet bepaald de beste persoon uit films die je daar op die plek wilt hebben, mij dunkt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35487261
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ye gods, hij en die DiegoMaradona halen wel het bloed onder mijn nagels vandaan.
Deed ie vroeger bij mij ook, totdat ie ontdekte dat ik blank was

Zoals ik al zei: politiek = hopeloos
voetbal, reizen, ev = best te doen.

Als je het wel wilt uitspelen, dan mag dat natuurlijk in de FB. Ik hoop toch niet op verbetering (en de rest ook niet trouwens)
pi_35487411
Pokeren met Rita Verdonk.

"Wat is uw uitzet?"
pi_35487449
hoe is het mogelijk, Bert Visser werkt ontspannend ..
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:12:36 #168
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35487478
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ bron ]

!
Ja, dat was wel een staaltje vrije markt.
Eerst was een haven in macht van een grote Brit, maar toen een groot iemand uit Dubai het over wou kopen, schoot het Congres in paniek.

Om te huilen zo triest.
pi_35487565
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, dat was wel een staaltje vrije markt.
Eerst was een haven in macht van een grote Brit, maar toen een groot iemand uit Dubai het over wou kopen, schoot het Congres in paniek.

Om te huilen zo triest.
Het is een staatsbedrijf.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:16:39 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35487633
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef MrX1982 het volgende:
De stoelpoten van milieufanatici. De stoelpoten waarop ze leunen zijn al dun en marginaal en vooral gebaseerd op angst.

Goed dat Elsevier en mensen met verstand de andere kant van de medaille laten zien. Daarnaast is de temperatuur onder nu op het eerste gezicht inderdaad sneller gestegen dan 10000 jaar geleden (moeilijk te zeggen overigens) maar zoals je ziet vertoont het een golfachtige beweging. Ik wist niet dat mensen tussen 150 en 125 duizend jaar geleden ook bezig waren met de aarde te "vernielen" .
Elsevier en mensen met verstand is iets als de maan en astronauten.
Ja, het kan, maar vaak zijn ze niet samen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:17:30 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35487659
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is een staatsbedrijf.
Ja, én al in bezit van n andere buitenlander. Dat bericht gaf even mooi aan dat men Dubai, dé steun in de strijd tegen het terrorisme, evenmin vertrouwt. Goh.
pi_35487741
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef Yildiz het volgende:
Elsevier en mensen met verstand is iets als de maan en astronauten.
Ja, het kan, maar vaak zijn ze niet samen.
Een hoogleraar geologie heeft geen verstand van zaken?

Ik zal volgende keer eens de Groene Amsterdammer kopen heb ik direct ook wc papier .
pi_35487743
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, én al in bezit van n andere buitenlander. Dat bericht gaf even mooi aan dat men Dubai, dé steun in de strijd tegen het terrorisme, evenmin vertrouwt. Goh.
Ik zou de beveiliging van 21 havens ook niet graag aan de VAE geven, hoor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:21:27 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35487809
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het gaat meer om een tegen geluid wat ik waardeer. Omdat ik denk dat we te weinig weten van de wereld/natuur/heelal etc om zulke conclusies te trekken dat het zo slecht zou gaan en we de hoofdschuldige zijn als mens.
Och, als een ex-KNMI-directeur zegt dat we nog geen 10% van het klimaat afweten (waar ie volkomen gelijk in heeft) beginnen er maar wat veel mensen te bléren dat we weer flink moeten stoken, omdat dan ineens het broeikaseffect zogenaamd niet meer bestaat. En dan doorgaan net zo lang totdat het fout gaat. Nou sorry hoor, maar ik ga niet mijn kop in een magnetron stoppen net zo lang tot 100%, dubbelblind en herhaalbaar is vastgesteld dat het onveilig is.

Als ik op de fiets sta, achter een auto, en ik zie al die teringzooi de lucht in gaan, het gaan m'n longen in, waarvan ik moet hoesten, dan voel ik ook dat het niet gezond is. Hoe lang we daarmee door kunnen gaan weet ik niet, niemand niet. En ook niet een wetenschapper, gezien we maar 10% van het klimaat weten. Wat we denk ik wel kunnen aannemen is dat het niet al te best kan zijn.

Maar probeer dat Elsevier maar eens wijs te maken.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:22:37 #175
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35487859
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een hoogleraar geologie heeft geen verstand van zaken?

Ik zal volgende keer eens de Groene Amsterdammer kopen heb ik direct ook wc papier .
Zie bovenstaande. Als we nou echt verstand hadden van het klimaat, konden we het klimaat toch wel tot op 10 dagen van te voren op de graad nauwkeurig voorspellen, nietwaar?

Maar dat kan dus niemand, et voila.
pi_35487986
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Yildiz het volgende:
Och, als een ex-KNMI-directeur zegt dat we nog geen 10% van het klimaat afweten (waar ie volkomen gelijk in heeft) beginnen er maar wat veel mensen te bléren dat we weer flink moeten stoken, omdat dan ineens het broeikaseffect zogenaamd niet meer bestaat. En dan doorgaan net zo lang totdat het fout gaat. Nou sorry hoor, maar ik ga niet mijn kop in een magnetron stoppen net zo lang tot 100%, dubbelblind en herhaalbaar is vastgesteld dat het onveilig is.

Als ik op de fiets sta, achter een auto, en ik zie al die teringzooi de lucht in gaan, het gaan m'n longen in, waarvan ik moet hoesten, dan voel ik ook dat het niet gezond is. Hoe lang we daarmee door kunnen gaan weet ik niet, niemand niet. En ook niet een wetenschapper, gezien we maar 10% van het klimaat weten. Wat we denk ik wel kunnen aannemen is dat het niet al te best kan zijn.

Maar probeer dat Elsevier maar eens wijs te maken.
Staaltje angst retoriek.

Als je zo nodig iets of iemand de schuld wilt geven, in Nederland moet de auto het vaak ontgelden, moet je de oorzaak de schuld geven. Welvaart en mensen zorgen voor vervuiling. Niet de auto.
pi_35488061
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Yildiz het volgende:
Zie bovenstaande. Als we nou echt verstand hadden van het klimaat, konden we het klimaat toch wel tot op 10 dagen van te voren op de graad nauwkeurig voorspellen, nietwaar?

Maar dat kan dus niemand, et voila.
Juist omdat we zo weinig weten moeten we niet doen alsof we enorm veel weten. We hebben het hier in Nederland over armoede, kenniseconomie, verlies van werkgelegenheid etc maar aan de andere kant hebben we onszelf wel het Kyoto verdrag door de maag laten splitsen.

China en de VS ontwikkelen zichzelf gewoon verder hoor die wachten echt niet en terecht.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:28:30 #178
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35488067
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Staaltje angst retoriek.

Als je zo nodig iets of iemand de schuld wilt geven, in Nederland moet de auto het vaak ontgelden, moet je de oorzaak de schuld geven. Welvaart en mensen zorgen voor vervuiling. Niet de auto.
je begrijpt me weer helemaal verkeerd. Ik geef een voorbeeld over uitlaatgassen. En als ik achter een auto sta, op de fiets zittende, zit ik er vrij dichtbij, en iedereen kan het voor zich halen. Ik zeg niet dat de auto het moet ontgelden, dat maak jij ervan. Ik zeg dat we niet raar moeten opkijken als we met deze uitstoot, die in China overigens echt dramatisch te noemen is, een goede klimaatramp op ons afroepen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:29:15 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35488090
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Juist omdat we zo weinig weten moeten we niet doen alsof we enorm veel weten. We hebben het hier in Nederland over armoede, kenniseconomie, verlies van werkgelegenheid etc maar aan de andere kant hebben we onszelf wel het Kyoto verdrag door de maag laten splitsen.

China en de VS ontwikkelen zichzelf gewoon verder hoor die wachten echt niet en terecht.
Oh my god, je weet niet waar je het over hebt hé? Wacht.

Ex-KNMI-directeur: 'Kyoto is onzin'

>>

http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/brown_cloud.html

Image/animation above: A dense blanket of polluted air hovers over central eastern China. The 'Giant Brown Cloud' is an unhealthy mix of ozone, smoke, and other particles from human activities. Click on image to view animation. Credit: NASA/ORBIMAGE

Nee, dat ziet er uiterst gezond uit. 1/3 van de bevolking daar leeft in giftige lucht, maar ze weten toch niet wat het is, ze weten dat ze er niks van mogen zeggen, dus who gives a fuck, toch?

Kyoto is een vermindering van uitstoot van CO2 met 10%. Of die CO2 daadwerkelijk zo schadelijk is, dat weet ik niet, maar een vermindering van uitstoot kan wat mij betreft geen kwaad. Daar zijn in de VS overigens al een hele hoop staten en steden mee begonnen, en die doen dat niet voor de gein, denk ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door Yildiz op 25-02-2006 20:34:54 ]
pi_35488422
Die vermindering van CO2 belemmert de economische groei terwijl we niet eens weten wat het uiteindelijk oplevert omdat we vrijwel niets weten van het klimaat.

En maar zeiken over armoede in Nederland. Ik schiet mezelf in mijn voet en ga dan klagen dat mijn voet zo'n pijn doet .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:40:50 #181
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35488542
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:38 schreef MrX1982 het volgende:
Die vermindering van CO2 belemmert de economische groei terwijl we niet eens weten wat het uiteindelijk oplevert omdat we vrijwel niets weten van het klimaat.

En maar zeiken over armoede in Nederland. Ik schiet mezelf in mijn voet en ga dan klagen dat mijn voet zo'n pijn doet .
Ja, laat ik dat schieten in de voet eens nemen.

Ik schiet mijzelf in de voet, ik weet dat het zeer doet (die uitlaat stinkt), maar dood ga je er niet van. Dus is niet bewezen dat je van CO2 dood gaat, dus waarom zou je niet in je voet schieten? Ik bedoel, iedereen doet het, en mensen betalen er wel voor, dus totdat bewezen is dat je er dood van gaat, kan je er rustig mee doorgaan.

Maar, veel zin heeft het niet, want China knalt rustig verder, met veel geld uit het westen, tonnen CO2 de lucht in alsof het niets is. Daar zal de wereld binnenkort wel de rekening van krijgen, maargoed.
pi_35488622
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:40 schreef Yildiz het volgende:

Ik schiet mijzelf in de voet, ik weet dat het zeer doet (die uitlaat stinkt), maar dood ga je er niet van. Dus is niet bewezen dat je van CO2 dood gaat, dus waarom zou je niet in je voet schieten? Ik bedoel, iedereen doet het, en mensen betalen er wel voor, dus totdat bewezen is dat je er dood van gaat, kan je er rustig mee doorgaan.

Maar, veel zin heeft het niet, want China knalt rustig verder, met veel geld uit het westen, tonnen CO2 de lucht in alsof het niets is. Daar zal de wereld binnenkort wel de rekening van krijgen, maargoed.
Leven is dodelijk.
pi_35488717
Het heeft allemaal een "na mij de zondvloed"-smaakje. Klimaatverandering is, kun je wel stellen, de grootste bedreiging voor de mensheid de komende eeuwen en nu we, volgens de wetenschap, bijna het punt bereikt hebben waarop de schade aan het milieu niet te keren is en klimaatverandering zichzelf voedt, doet de mensheid vrijwel niets. Het is schokkend. Het is als een spookrijder die weet dat hij verkeerd zit, maar gewoon door blijft rijden.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:45:58 #184
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35488731
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Leven is dodelijk.
Einde discussie dus?

Ik zag net op CNN! Bij RQ! Japan to ban Dutch nogiets!
pi_35488783
ozongat is toch gewoon een grote anus? een anus staat immers ook co2 uit.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:48:31 #186
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35488828
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Einde discussie dus?

Ik zag net op CNN! Bij RQ! Japan to ban Dutch nogiets!
Ah, kip.
quote:
Bird flu: EU bid to calm partners
Japan bans French poultry after H5N1 confirmed

The European Union has urged its trading partners not to over-react to an outbreak of bird flu in France after Japan suspended all French poultry imports and threatened a similar ban on the Netherlands.
Buy till you die
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:49:11 #187
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35488852
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
ozongat is toch gewoon een grote anus? een anus staat immers ook co2 uit.
Dan is het gat in de ozon wel een goatse aan het worden.
pi_35488897
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef Monidique het volgende:
Het heeft allemaal een "na mij de zondvloed"-smaakje. Klimaatverandering is, kun je wel stellen, de grootste bedreiging voor de mensheid de komende eeuwen en nu we, volgens de wetenschap, bijna het punt bereikt hebben waarop de schade aan het milieu niet te keren is en klimaatverandering zichzelf voedt, doet de mensheid vrijwel niets. Het is schokkend. Het is als een spookrijder die weet dat hij verkeerd zit, maar gewoon door blijft rijden.
Als we vrijwel niets over het klimaat weten dan zijn we helemaal geen spookrijder die weet dat hij verkeerd zit.

Je kunt pas zeker weten dat je verkeerd zit als je weet hoe de vork in de steel steekt.
pi_35488927
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan is het gat in de ozon wel een goatse aan het worden.
Die satelietbeelden laten wel een stervormige verschijning zien.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:52:16 #190
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35488978
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als we vrijwel niets over het klimaat weten dan zijn we helemaal geen spookrijder die weet dat hij verkeerd zit.

Je kunt pas zeker weten dat je verkeerd zit als je weet hoe de vork in de steel steekt.
Ja, of achter een auto staan en logisch nadenken of het nou wel of niet gezond is. Ik zou zeggen, probeer het eens.
pi_35489014
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:40 schreef Yildiz het volgende:

Dan moet je ook schoenen aandoen (met de auto ipv de fiets).

Het klimaat. Leuk onderwerp om over te discussieren maar uiteindelijk heb jij jouw visie en ik de mijne, heb niet het idee dat we dichter tot elkaar komen.
pi_35489105
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat jij denkt, weten we ook aardig hoe de vork in de steel steekt.
pi_35489153
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:55 schreef Monidique het volgende:
In tegenstelling tot wat jij denkt, weten we ook aardig hoe de vork in de steel steekt.
Ik geloof er niets van en ik denk dat de wetenschap ook niet eenduidig pretendeert hoe de vork precies in de steel steekt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:56:49 #194
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35489156
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan moet je ook schoenen aandoen (met de auto ipv de fiets).

Het klimaat. Leuk onderwerp om over te discussieren maar uiteindelijk heb jij jouw visie en ik de mijne, heb niet het idee dat we dichter tot elkaar komen.
Je weet dat je, als je in de auto zit, meer uitlaatgassen inademt over een vaste afstand, vergeleken met fietsers? En nog minder, lopende? Dat heeft te maken met de afstand tot de weg, de duur maakt dus niet zoveel uit, als je op de weg zit, adem je flink mee. En ik heb inderdaad het idee dat we niet dichter bij elkaar komen, betekend nog niet dat ik geen biertje met je zou drinken.

pi_35489202
Koppensnellers #4 - Spijkerman, hoe hilarisch hahaha!

.

Spijkerman had kritiek op de meevaller van Zalm van een miljard. Zegt ie: 1.000.000.000 euro door 16.000.000 miljoen delen is 100 euri per persoon!
pi_35489211
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van en ik denk dat de wetenschap ook niet eenduidig pretendeert hoe de vork precies in de steel steekt.
Aardig, precies.
pi_35489259
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef Yildiz het volgende:
Je weet dat je, als je in de auto zit, meer uitlaatgassen inademt over een vaste afstand, vergeleken met fietsers? En nog minder, lopende? Dat heeft te maken met de afstand tot de weg, de duur maakt dus niet zoveel uit, als je op de weg zit, adem je flink mee.
Goede auto's hebben filters om de lucht te filteren.
quote:
En ik heb inderdaad het idee dat we niet dichter bij elkaar komen, betekend nog niet dat ik geen biertje met je zou drinken.

Oh dat staat er mi ook geheel los van. Als je iemand zijn visie niet deelt betekent dat niet meteen dat je iemand naar het leven moet staan .
pi_35489286
Waarom verplicht de EU geen roetfilters in onderbroeken dan?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:00:47 #199
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35489292
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers #4 - Spijkerman, hoe hilarisch hahaha!

.

Spijkerman had kritiek op de meevaller van Zalm van een miljard. Zegt ie: 1.000.000.000 euro door 16.000.000 miljoen delen is 100 euri per persoon!
'Laten we onderwijs maar gaan privatiseren Talpariseren.'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:02:44 #200
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35489372
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goede auto's hebben filters om de lucht te filteren.
[..]

Oh dat staat er mi ook geheel los van. Als je iemand zijn visie niet deelt betekent dat niet meteen dat je iemand naar het leven moet staan .
Wederom, ik gebruik het als voorbeeld. De filters op auto's zijn in NL inderdaad goed vooruit gegaan, maar probeer wederom eens China. Of bij een vrachtwagen.

Goed nieuw liedje van Kanye West trouwens, Jesus walks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')