jij bent ergquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor![]()
Het is zelfs zo erg dat er vorige week sprake was dat ik een weekend alleen naar mijn ma moest en dat wou ik echt niet hoor... Terug alleen moeten slapen zeker![]()
![]()
Hmz? Erg omdat ik na anderhalf jaar samen slapen het raar zou vinden om weer alleen te moeten slapen?quote:
niet eens een avondje alleen kunnen slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz? Erg omdat ik na anderhalf jaar samen slapen het raar zou vinden om weer alleen te moeten slapen?
Oke, dan wil ik gerust erg zijn![]()
Dat slaapt ook helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet eens een avondje alleen kunnen slapen
Het gaat eigenlijk eerder over niet meer willen hoor. Ik dacht nu net dat je dat wel ging begrijpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet eens een avondje alleen kunnen slapen
wij zitten ook de hele dag op ircquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben toen besloten om het vooral op msn/icq/mirc te houden en elkaar nog aan de telefoon slaapwel te wensen![]()
(ook al duurde dat toen ook bijna altijd meer dan een halfuur)
Waren eigenlijk ook wel leuke tijden hoor(maar ik zou niet meer willen terugkeren
)
Ik zou het gewoon vreemd vinden om hem niet meer tegen mij te voelen (vasthouden of vastgehouden worden). En ik denk eigenlijk dat dat normaal isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat slaapt ook helemaal niet lekker.
haha. Hadden wij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
wij zitten ook de hele dag op ircvan dat kanaal worden ook logs bijgehouden en het valt wel erg op dat we de afgelopen 3 maanden erg actief waren
ik kan het wel begrijpen dat dat erg vreemd is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon vreemd vinden om hem niet meer tegen mij te voelen (vasthouden of vastgehouden worden). En ik denk eigenlijk dat dat normaal is![]()
Herkenbaar, als ik een keer een nacht alleen ben, slaap ik echt niet lekker...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz? Erg omdat ik na anderhalf jaar samen slapen het raar zou vinden om weer alleen te moeten slapen?
Oke, dan wil ik gerust erg zijn![]()
Zo'n breed bed (1.80 in ons geval) is verrekte leeg in je uppiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon vreemd vinden om hem niet meer tegen mij te voelen (vasthouden of vastgehouden worden). En ik denk eigenlijk dat dat normaal is![]()
ik moest welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
we zijn allebei flink gestegen in de statistieken van de actiefste users van dat kanaal... valt niet op ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
haha. Hadden wij ook.
Ik kreeg commentaar dat de logs veel te groot waren![]()
(lachend bedoeld natuurlijk Qu, kwestie van het duidelijk te maken)
hoiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Kimske het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik een keer een nacht alleen ben, slaap ik echt niet lekker...
Hoi trouwens
Hoi juf in wordingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Kimske het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik een keer een nacht alleen ben, slaap ik echt niet lekker...
Hoi trouwens
OMG bewaar mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ze nu nog Belgisch is, is het hek helemaal van de dam![]()
jij ook voor straksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Slaapwel MutZ
En je krijgt er een dikke knuf bij van mij![]()
trustequote:
Dat valt dan weer meequote:
dat valt nog maar af te wachtenquote:
we hebben elkaar op irc al welterusten gezegdquote:
Dan moet je toch ook nog ff bellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hebben elkaar op irc al welterusten gezegd
Da's waar, maar we zijn Leonieke gewend, dat scheeltquote:
quote:
*diepe buiging maakt*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's waar, maar we zijn Leonieke gewend, dat scheelt.
Dat jij hoopte dat het een Belgische zou zijn heeft haar natuurlijk afgeschriktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef leonieke het volgende:
De juf in wording is er wel stil van geworden vind ik![]()
Asjeblief équote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
*diepe buiging maakt*
Graag gedaan hoor![]()
Ik zou eigenlijk soms minder moeten denken en meer moeten zwijgen eh...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat jij hoopte dat het een Belgische zou zijn heeft haar natuurlijk afgeschrikt.
Cheer up hunnyquote:
Het gaat hier niet over BB hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Kimske het volgende:
Bijna juf isser hoor!!!
Ah, toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Kimske het volgende:
Bijna juf isser hoor!!!
En vertel eens... Wat heeft ervoor gezorgd dat je voor deze opleiding hebt gekozen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Kimske het volgende:
Bijna juf isser hoor!!!
okquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Cheer up hunny. Ik heb niets tegen Leo en niets tegen Hilversum
.
welneeeee niemand jaagt een juf weg hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Blij dat Leonieke je niet heeft weggejaagd
.
Het lijkt wel alsof ik mijn talent kwijt benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Blij dat Leonieke je niet heeft weggejaagd
.
Wacht maar tot je die crapulekes tegenkomtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
welneeeee niemand jaagt een juf weg hoor
Oeh.. qu op vrijersvoetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:
waar woon je in Hilversum Kimske?
Meentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:01 schreef Kimske het volgende:
Ik woon in Hilversum zuid, en jij??
wijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:03 schreef Kimske het volgende:
[..]
oh leuk! daar willen wij ook heeN!
Ga nu film kijken, dus tot later!
Dat doe ik eigenlijk nooit, fotoboeken checken...quote:
Ik ook niet, maar ik was nieuwsgierig naar die wijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, fotoboeken checken...
als je goed keek, zag je dat ik ook al gekeken én gereageerd hadquote:
Het was toch duidelijk dat ik niet goed gekeken had aangezien ik pas de tweede keer zag dat de meeste posts dateerden van 2003?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je goed keek, zag je dat ik ook al gekeken én gereageerd had
rechtsbovenin staat de datum waarop het fotoboek voor het laatst is bijgewerktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk dat ik niet goed gekeken had aangezien ik pas de tweede keer zag dat de meeste posts dateerden van 2003?!
zelfde huis? of weer een andere?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ben geen fotoboekfreak hoor![]()
Maar ik ga straks eens gaan slapen. Binnen 12u staan we voor de 2e keer in het huis dat we heel misschien zouden kopen
Zouden of zullenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ben geen fotoboekfreak hoor![]()
Maar ik ga straks eens gaan slapen. Binnen 12u staan we voor de 2e keer in het huis dat we heel misschien zouden kopen
Zelfde huisquote:
suc6 dan maar!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zelfde huis![]()
We gaan morgen eens zien of de verbouwingen te betalen zijn. Iemand die er heel wat van kent, gaat mee.
Thxquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
suc6 dan maar!
en hopen dat alles binnen het budget past
Goed zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
*zomaar wat onzinnige info geeft
het Palmpje smaakt
kweek je ze zelfquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
*zomaar wat onzinnige info geeft
het Palmpje smaakt
Trustequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En nu ga ik echt afsluiten... Ik wil mijn bed in (en hopelijk vallen we er vannacht niet door)
Slaapwel
welterustenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En nu ga ik echt afsluiten... Ik wil mijn bed in (en hopelijk vallen we er vannacht niet door)
Slaapwel
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, ze groeien in kratjes in de supermarkt
dus je hoeft er helemaal niks voor te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoeft niet, zit voldoende water in
nope, alleen af en toe eentje openen en opdrinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je hoeft er helemaal niks voor te doen?
wat een uitvinding!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nope, alleen af en toe eentje openen en opdrinken
zoiets uitvindenquote:
Raar hè, om deze tijdquote:
Dit is toch een prima tijd om te fok!ken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Raar hè, om deze tijd. Niet kunnen slapen is waardeloos
.
Ik heb geen idee, normaal lig ik om deze tijd te slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is toch een prima tijd om te fok!ken?
Das altijd balen ja, wel willen maar niet kunnen slapen.
Overdag doe ik tegenwoordig weer aan echt werken. Dus niet fok!ken met zo nu en dan wat werken tussendoor. Dus fok!ken moet dan maar snachts en savonds een beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, normaal lig ik om deze tijd te slapen. Overdag en in de avond zijn wat mij betreft prima tijden om te fok!ken, rond deze tijd gaat mijn voorkeur echt uit naar
.
fijne vakantiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
Nu ga ik naar Schiphol toe en ben ik dus echt weg
Vroeg op, maar veel plezier @ vakantie!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
Nu ga ik naar Schiphol toe en ben ik dus echt weg
Ontsnapte gevangenen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
euj Qu!
In 't dorp waren er gekken die in gekke pakken liepen
heeft dat iets met mij te makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
euj Qu!
Jakkesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
euj Qu!
geen gevangenen en ook niet in een dorp onder de grote rivieren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ontsnapte gevangenen?
Of woon je gewoon in een dorp onder de rivieren?
weet ik utquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dacht je dan, dat ik jou raar vond?![]()
Vanavond ontmoet mijn pa voor de eerste keer mijn schoonouders... Alleen weet ik niet of dat leuk zal zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen dit weekend?
nope, jij wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
en hoe was t huis?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanavond ontmoet mijn pa voor de eerste keer mijn schoonouders... Alleen weet ik niet of dat leuk zal zijn
Waarom hoeft dat niet leuk te zijn? Kan heel spannende dignen opleveren hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanavond ontmoet mijn pa voor de eerste keer mijn schoonouders... Alleen weet ik niet of dat leuk zal zijn
freundin komt vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
als je goed je best doet jaquote:
Huis is weer goed meegevallen. Alleen dat er nog heel wat kosten aan zijn dus ik twijfel nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
en hoe was t huis?
en voor de eerste keer in die anderhalf jaar?
quote:
Beetje rare situatie bij onsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom hoeft dat niet leuk te zijn? Kan heel spannende dignen opleveren hoor
En nee, zit er niet in vrees ik.
aha!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje rare situatie bij ons![]()
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn ma heeft mijn pa hier al serieus zwart gemaakt. Nieuwe vriendin van pa komt mee... Het klinkt alleszins heel spannend![]()
maar wel binnen budget?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Huis is weer goed meegevallen. Alleen dat er nog heel wat kosten aan zijn dus ik twijfel nog
sorryquote:Anderhalf jaar??? Twee jaar en negen maand ja![]()
ik denk ik zeg het wel weerquote:
Dat moeten we nog precies uitrekenen. Aankoop van huis is geen probleem, maar we moeten nu echt ongeveer weten hoeveel de eerste verbouwingswerken ons zouden kosten. En dan nog eens naar een paar banken lopen.quote:
Ik woon hier anderhalfjaarquote:[..]
sorry
tuurlijk wel, schandalig is hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
Moet je je toch niet voor excuseren![]()
Grote plannen als het doorgaatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat moeten we nog precies uitrekenen. Aankoop van huis is geen probleem, maar we moeten nu echt ongeveer weten hoeveel de eerste verbouwingswerken ons zouden kosten. En dan nog eens naar een paar banken lopen.
Maar het is en het blijft een prachtig huis (zeker als je denkt wat je allemaal wilt veranderen...)
[..]
Ik woon hier anderhalfjaardus die periode zal hier idd al vermeld zijn. Maar we zijn ondertussen 2jaar en 9 maand samen.
Moet je je toch niet voor excuseren![]()
Komt vast wel goed joh. Of je pa moet je moeder haar woorden waar willen makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef leonieke het volgende:
Niet dat mijn schoonouders mijn ma volledig geloven eh... Maar toch, ik kan me voorstellen dat mijn pa ook al wat nerveus aan het worden is![]()
Van verbouwingen? Sowieso dingen die moeten: keuken (er is er nu zo goed als geen), elektriciteit en buizen, nieuwe vloer. Later volgen dan nog de ramen vooraan (13 stuks) en het dak. Nog eens zoveel jaren later terras...quote:
Sssjttt, op 29 februari zou het 9 maand zijnquote:2 jaar en 9 maanden, op de dag af?
Phille heeft er vandaag 137 (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef D.Rose het volgende:
Leo, hebben er hier al foto's gestaan van de hut?
Moet dus best wat gebeuren voor je erin zou kunnen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van verbouwingen? Sowieso dingen die moeten: keuken (er is er nu zo goed als geen), elektriciteit en buizen, nieuwe vloer. Later volgen dan nog de ramen vooraan (13 stuks) en het dak. Nog eens zoveel jaren later terras...
[..]
Sssjttt, op 29 februari zou het 9 maand zijn![]()
Dat wel jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet dus best wat gebeuren voor je erin zou kunnen...
dat ziet er best chiq uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
De beschrijving van op immoweb:
http://www.immoweb.be/NL/MySelect.Estate.cfm?IdBien=653549&Selected=1&listselection=Y
Kwestie dat als we eens ruzie hebben we elk op 1 verdiep kunnen zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
5 verdiepingen, 6 slaapkamers, 2 badkamers
Ja, met nog 3 andere ertussenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kwestie dat als we eens ruzie hebben we elk op 1 verdiep kunnen zitten![]()
Ja, k weet niet zeker of er ruimte genoeg zal zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef qu63 het volgende:
volgende meet is bij Leo
kunnen we nog met zn allen blijven slapen ook
Zal ie vast niet erg vinden in de wijn(bier)kelder zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan hij in de kelder kruipen hoor![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, k weet niet zeker of er ruimte genoeg zal zijn![]()
Maar volgende zaken gaan we sowieso nog nodig hebben: strijkijzer + plank, diepvries, wasmachine, droogkast, ...
Dat is voor als je naar de meet komt en niet zeker weet wat je kan meebrengen eh
Misverstand danquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misverstand danEn ja, je zou wel mogen blijven slapen (van mij toch
)
Ik ga even achter de vispannetjes
Doei![]()
je zou de antennekabel een beetje los kunnen halenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef es70 het volgende:
Van mij mag de tv ontploffen(liefst wel met minimale schade aan de rest van de spullen
). Stom apparaat
. Geen sterveling in de kamer maar dat ding staat maar te blèren
. Ik heb al drangers op mijn deuren, moet ik nu ook nog een tijdschakelaar op de tv
.
Dan vertellen ze me ook nog wat ik moet doen om 't weer goed te krijgen ook ('Pappa doet dan altijd ff daar aan de stekkers rommelen mamma...').quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
je zou de antennekabel een beetje los kunnen halen
dan rommel je wat en doet ie het nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan vertellen ze me ook nog wat ik moet doen om 't weer goed te krijgen ook ('Pappa doet dan altijd ff daar aan de stekkers rommelen mamma...').
Ik zou het ding echt geen seconde missen, kijk toch bijna nooit tv...
leven!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef Kimske het volgende:
looooo!!!!
ik krijg nooit wat mee over Hilversumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Kimske het volgende:
[..]
dat weet je zelf ook wel toch?? nog altijd verkeerschaos! Maar verder goed hoor!!
Bussum is ook gezellie... snap ook niet waarom t hilversumse meent heet, en niet Bussumse meent..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg nooit wat mee over Hilversum
doe alles in Bussum eigenlijk
onderdeel van Hilversum he, en het was grondruil geloof ik.. Hilversum kreeg de meent, en bussum kreeg een stuk heide..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
Bussum is ook gezellie... snap ook niet waarom t hilversumse meent heet, en niet Bussumse meent..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Poing poing poing?
waar ga je naar kijken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Duschgaat maar verder kijken
straks worden ze nog boos
Naar P0rn op fok en de rest omdat wij de lounge volspammenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar ga je naar kijken?
en wie worden er boos
kijk jij pr0n!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Naar P0rn op fok en de rest omdat wij de lounge volspammen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik doe het liever maarja als de nood zo hoog is doe je rare dingen he
en er staat alleen een 8?quote:
nooit terveelquote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
en er staat alleen een 8?
teveel palmpjes gekweekt?
nee, nee, er was zeker brand in de koelkastquote:
ja, en die is nu geblustquote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, nee, er was zeker brand in de koelkast
je kan ook water gebruikenquote:
dan voortaan dat water bewarenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb ik vanmorgen in bad al gedaan
jullie zijn rijk?quote:
maar ik wist niet of jij het al wist, of dat je gewoon wat zeiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, anders kon ik het je niet vertellen natuurlikj
ik wist het, denk ikquote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar ik wist niet of jij het al wist, of dat je gewoon wat zei
kom dan wat vaker langsquote:Op zondag 26 februari 2006 01:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe gaat het met jullie??lang niet gesproken
Zeg, dat vraag ik nietquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar goed, dan vraag ik wel niks meer
dat doe ik, alleen dat glas vult zichzelf bij lijkt welquote:
je moet ook niet uit de kraan drinkenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat doe ik, alleen dat glas vult zichzelf bij lijkt wel
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet ook niet uit de kraan drinken
* qu63 geeft een vierkant terugquote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
* kolonel-knalpiemel geeft een rondje
Ik welquote:
en dat komt hier helaas niet uit de kraanquote:
\nee, goedkope rumquote:
bon nuight (ofzoquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef es70 het volgende:
Ik ben ingemaakt met mens-erger-je-niet.
Ik denk t laatstequote:
das ook slimquote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik denk t laatsteDaarom doe ik nooit van dat soort spelletjes: ik heb nooit echt geluk en ik kan niet echt heel goed tegen mn verlies
Ach, ik kan af en toe verrassend uit de hoek komenquote:
bij vlagen geniaal, helaas altijd windstilquote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik kan af en toe verrassend uit de hoek komenAf en toe, meestal niet..
Mwhehehequote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij vlagen geniaal, helaas altijd windstil
Qu!quote:
beetje brak nog steedsquote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef OoAstridoO het volgende:
Hallo mutzhoe gata het met iedereen?
Goed zoals je inmiddels weetquote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef OoAstridoO het volgende:
Hallo mutzhoe gata het met iedereen?
Ik?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed zoals je inmiddels weet![]()
![]()
Ik wil sneeuw eigenlijk .... kun jjj dat regelen ?
misshobje!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog twee poppetjes op het bord staan, da's wel redelijk ingemaakt geloof ikquote:
dat is idd gewoon keihard ingemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had nog twee poppetjes op het bord staan, da's wel redelijk ingemaakt geloof ik.
quote:
quote:
Ik hoef geen revanche, ik vind het nl. een stom spelletjequote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen revanche, ik vind het nl. een stom spelletje.
doe dan alleen mee als je weet dat je kan winnenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen revanche, ik vind het nl. een stom spelletje.
De keus is een beetje beperkt met een 5-jarige tegenspelerquote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ander spelletje dan wat je wel leuk vindt?
Ik hoef niet te winnen, spelletje doen is ook leuk zonder te winnenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe dan alleen mee als je weet dat je kan winnen
een gelukkig kind is ook veel waardquote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
De keus is een beetje beperkt met een 5-jarige tegenspeler. Maar hij is helemaal happy dat 'ie zijn moeder in het stof heeft laten bijten, dus voor het moment is hij weer helemaal tevreden
.
Ware het niet dat hij nu net over de platpoten van zijn broer is gestruikeld (zere knietjes en zere handen) en het het lijkt alsof het de eerste maandag van de maand is. Kussie en een snoepie erop... over
.
zeker wetenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te winnen, spelletje doen is ook leuk zonder te winnen.
ligt eraanquote:Op zondag 26 februari 2006 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te winnen, spelletje doen is ook leuk zonder te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |