Overdag doe ik tegenwoordig weer aan echt werken. Dus niet fok!ken met zo nu en dan wat werken tussendoor. Dus fok!ken moet dan maar snachts en savonds een beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, normaal lig ik om deze tijd te slapen. Overdag en in de avond zijn wat mij betreft prima tijden om te fok!ken, rond deze tijd gaat mijn voorkeur echt uit naar
.
fijne vakantiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
Nu ga ik naar Schiphol toe en ben ik dus echt weg
Vroeg op, maar veel plezier @ vakantie!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
Nu ga ik naar Schiphol toe en ben ik dus echt weg
Ontsnapte gevangenen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
euj Qu!
In 't dorp waren er gekken die in gekke pakken liepen
heeft dat iets met mij te makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
euj Qu!
Jakkesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
euj Qu!
geen gevangenen en ook niet in een dorp onder de grote rivieren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ontsnapte gevangenen?
Of woon je gewoon in een dorp onder de rivieren?
weet ik utquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dacht je dan, dat ik jou raar vond?![]()
Vanavond ontmoet mijn pa voor de eerste keer mijn schoonouders... Alleen weet ik niet of dat leuk zal zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen dit weekend?
nope, jij wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen dit weekend?
en hoe was t huis?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanavond ontmoet mijn pa voor de eerste keer mijn schoonouders... Alleen weet ik niet of dat leuk zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |