Waarom hoeft dat niet leuk te zijn? Kan heel spannende dignen opleveren hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanavond ontmoet mijn pa voor de eerste keer mijn schoonouders... Alleen weet ik niet of dat leuk zal zijn
freundin komt vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen dit weekend?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen dit weekend?
als je goed je best doet jaquote:
Huis is weer goed meegevallen. Alleen dat er nog heel wat kosten aan zijn dus ik twijfel nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
en hoe was t huis?
en voor de eerste keer in die anderhalf jaar?
quote:
Beetje rare situatie bij onsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom hoeft dat niet leuk te zijn? Kan heel spannende dignen opleveren hoor
En nee, zit er niet in vrees ik.
aha!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje rare situatie bij ons![]()
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn ma heeft mijn pa hier al serieus zwart gemaakt. Nieuwe vriendin van pa komt mee... Het klinkt alleszins heel spannend![]()
maar wel binnen budget?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Huis is weer goed meegevallen. Alleen dat er nog heel wat kosten aan zijn dus ik twijfel nog
sorryquote:Anderhalf jaar??? Twee jaar en negen maand ja![]()
ik denk ik zeg het wel weerquote:
Dat moeten we nog precies uitrekenen. Aankoop van huis is geen probleem, maar we moeten nu echt ongeveer weten hoeveel de eerste verbouwingswerken ons zouden kosten. En dan nog eens naar een paar banken lopen.quote:
Ik woon hier anderhalfjaarquote:[..]
sorry
tuurlijk wel, schandalig is hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
Moet je je toch niet voor excuseren![]()
Grote plannen als het doorgaatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat moeten we nog precies uitrekenen. Aankoop van huis is geen probleem, maar we moeten nu echt ongeveer weten hoeveel de eerste verbouwingswerken ons zouden kosten. En dan nog eens naar een paar banken lopen.
Maar het is en het blijft een prachtig huis (zeker als je denkt wat je allemaal wilt veranderen...)
[..]
Ik woon hier anderhalfjaardus die periode zal hier idd al vermeld zijn. Maar we zijn ondertussen 2jaar en 9 maand samen.
Moet je je toch niet voor excuseren![]()
Komt vast wel goed joh. Of je pa moet je moeder haar woorden waar willen makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef leonieke het volgende:
Niet dat mijn schoonouders mijn ma volledig geloven eh... Maar toch, ik kan me voorstellen dat mijn pa ook al wat nerveus aan het worden is![]()
Van verbouwingen? Sowieso dingen die moeten: keuken (er is er nu zo goed als geen), elektriciteit en buizen, nieuwe vloer. Later volgen dan nog de ramen vooraan (13 stuks) en het dak. Nog eens zoveel jaren later terras...quote:
Sssjttt, op 29 februari zou het 9 maand zijnquote:2 jaar en 9 maanden, op de dag af?
Phille heeft er vandaag 137 (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef D.Rose het volgende:
Leo, hebben er hier al foto's gestaan van de hut?
Moet dus best wat gebeuren voor je erin zou kunnen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van verbouwingen? Sowieso dingen die moeten: keuken (er is er nu zo goed als geen), elektriciteit en buizen, nieuwe vloer. Later volgen dan nog de ramen vooraan (13 stuks) en het dak. Nog eens zoveel jaren later terras...
[..]
Sssjttt, op 29 februari zou het 9 maand zijn![]()
Dat wel jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet dus best wat gebeuren voor je erin zou kunnen...
dat ziet er best chiq uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
De beschrijving van op immoweb:
http://www.immoweb.be/NL/MySelect.Estate.cfm?IdBien=653549&Selected=1&listselection=Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |