Kwestie dat als we eens ruzie hebben we elk op 1 verdiep kunnen zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef D.Rose het volgende:
5 verdiepingen, 6 slaapkamers, 2 badkamers
Ja, met nog 3 andere ertussenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kwestie dat als we eens ruzie hebben we elk op 1 verdiep kunnen zitten![]()
Ja, k weet niet zeker of er ruimte genoeg zal zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef qu63 het volgende:
volgende meet is bij Leo
kunnen we nog met zn allen blijven slapen ook
Zal ie vast niet erg vinden in de wijn(bier)kelder zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan hij in de kelder kruipen hoor![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, k weet niet zeker of er ruimte genoeg zal zijn![]()
Maar volgende zaken gaan we sowieso nog nodig hebben: strijkijzer + plank, diepvries, wasmachine, droogkast, ...
Dat is voor als je naar de meet komt en niet zeker weet wat je kan meebrengen eh
Misverstand danquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misverstand danEn ja, je zou wel mogen blijven slapen (van mij toch
)
Ik ga even achter de vispannetjes
Doei![]()
je zou de antennekabel een beetje los kunnen halenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef es70 het volgende:
Van mij mag de tv ontploffen(liefst wel met minimale schade aan de rest van de spullen
). Stom apparaat
. Geen sterveling in de kamer maar dat ding staat maar te blèren
. Ik heb al drangers op mijn deuren, moet ik nu ook nog een tijdschakelaar op de tv
.
Dan vertellen ze me ook nog wat ik moet doen om 't weer goed te krijgen ook ('Pappa doet dan altijd ff daar aan de stekkers rommelen mamma...').quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
je zou de antennekabel een beetje los kunnen halen
dan rommel je wat en doet ie het nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan vertellen ze me ook nog wat ik moet doen om 't weer goed te krijgen ook ('Pappa doet dan altijd ff daar aan de stekkers rommelen mamma...').
Ik zou het ding echt geen seconde missen, kijk toch bijna nooit tv...
leven!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef Kimske het volgende:
looooo!!!!
ik krijg nooit wat mee over Hilversumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Kimske het volgende:
[..]
dat weet je zelf ook wel toch?? nog altijd verkeerschaos! Maar verder goed hoor!!
Bussum is ook gezellie... snap ook niet waarom t hilversumse meent heet, en niet Bussumse meent..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg nooit wat mee over Hilversum
doe alles in Bussum eigenlijk
onderdeel van Hilversum he, en het was grondruil geloof ik.. Hilversum kreeg de meent, en bussum kreeg een stuk heide..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
Bussum is ook gezellie... snap ook niet waarom t hilversumse meent heet, en niet Bussumse meent..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Poing poing poing?
waar ga je naar kijken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Duschgaat maar verder kijken
straks worden ze nog boos
Naar P0rn op fok en de rest omdat wij de lounge volspammenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar ga je naar kijken?
en wie worden er boos
kijk jij pr0n!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Naar P0rn op fok en de rest omdat wij de lounge volspammen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik doe het liever maarja als de nood zo hoog is doe je rare dingen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |