bij vlagen geniaal, helaas altijd windstilquote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik kan af en toe verrassend uit de hoek komenAf en toe, meestal niet..
Mwhehehequote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij vlagen geniaal, helaas altijd windstil
Qu!quote:
beetje brak nog steedsquote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef OoAstridoO het volgende:
Hallo mutzhoe gata het met iedereen?
Goed zoals je inmiddels weetquote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef OoAstridoO het volgende:
Hallo mutzhoe gata het met iedereen?
Ik?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed zoals je inmiddels weet![]()
![]()
Ik wil sneeuw eigenlijk .... kun jjj dat regelen ?
misshobje!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog twee poppetjes op het bord staan, da's wel redelijk ingemaakt geloof ikquote:
dat is idd gewoon keihard ingemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had nog twee poppetjes op het bord staan, da's wel redelijk ingemaakt geloof ik.
quote:
quote:
Ik hoef geen revanche, ik vind het nl. een stom spelletjequote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen revanche, ik vind het nl. een stom spelletje.
doe dan alleen mee als je weet dat je kan winnenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen revanche, ik vind het nl. een stom spelletje.
De keus is een beetje beperkt met een 5-jarige tegenspelerquote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ander spelletje dan wat je wel leuk vindt?
Ik hoef niet te winnen, spelletje doen is ook leuk zonder te winnenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe dan alleen mee als je weet dat je kan winnen
een gelukkig kind is ook veel waardquote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
De keus is een beetje beperkt met een 5-jarige tegenspeler. Maar hij is helemaal happy dat 'ie zijn moeder in het stof heeft laten bijten, dus voor het moment is hij weer helemaal tevreden
.
Ware het niet dat hij nu net over de platpoten van zijn broer is gestruikeld (zere knietjes en zere handen) en het het lijkt alsof het de eerste maandag van de maand is. Kussie en een snoepie erop... over
.
zeker wetenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te winnen, spelletje doen is ook leuk zonder te winnen.
ligt eraanquote:Op zondag 26 februari 2006 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te winnen, spelletje doen is ook leuk zonder te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |