trustequote:
Dat valt dan weer meequote:
dat valt nog maar af te wachtenquote:
we hebben elkaar op irc al welterusten gezegdquote:
Dan moet je toch ook nog ff bellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hebben elkaar op irc al welterusten gezegd
Da's waar, maar we zijn Leonieke gewend, dat scheeltquote:
quote:
*diepe buiging maakt*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's waar, maar we zijn Leonieke gewend, dat scheelt.
Dat jij hoopte dat het een Belgische zou zijn heeft haar natuurlijk afgeschriktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef leonieke het volgende:
De juf in wording is er wel stil van geworden vind ik![]()
Asjeblief équote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
*diepe buiging maakt*
Graag gedaan hoor![]()
Ik zou eigenlijk soms minder moeten denken en meer moeten zwijgen eh...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat jij hoopte dat het een Belgische zou zijn heeft haar natuurlijk afgeschrikt.
Cheer up hunnyquote:
Het gaat hier niet over BB hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Kimske het volgende:
Bijna juf isser hoor!!!
Ah, toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Kimske het volgende:
Bijna juf isser hoor!!!
En vertel eens... Wat heeft ervoor gezorgd dat je voor deze opleiding hebt gekozen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Kimske het volgende:
Bijna juf isser hoor!!!
okquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Cheer up hunny. Ik heb niets tegen Leo en niets tegen Hilversum
.
welneeeee niemand jaagt een juf weg hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Blij dat Leonieke je niet heeft weggejaagd
.
Het lijkt wel alsof ik mijn talent kwijt benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Blij dat Leonieke je niet heeft weggejaagd
.
Wacht maar tot je die crapulekes tegenkomtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
welneeeee niemand jaagt een juf weg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |