heb nooit van hem genoegquote:
heel veel plezier daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de laatste spullen zijn ingepakt, ik ga slapen.
Ik ga lekker op vakantie. Als ik tijd en zin heb laat ik mezelf hier wel even zien.
wat doe je dan nu al thuis? laatste trein nemen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
heb nooit van hem genoeg
maar ik heb morgenochtend weer afspraken en hij ook
heel veel plezier indahquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de laatste spullen zijn ingepakt, ik ga slapen.
Ik ga lekker op vakantie. Als ik tijd en zin heb laat ik mezelf hier wel even zien.
ik heb slechte ervaringen met laatste treinenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat doe je dan nu al thuis? laatste trein nemen!
had je niet wat leuk "handwerk" kunnen doen in de studio ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb slechte ervaringen met laatste treinen
ik was best wel brak en hij is nu aan het uitzenden, dus vandaar dat ik al thuis ben...
m'n rug had het totaal begeven, dus hij had vrij weinig aan mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je niet wat leuk "handwerk" kunnen doen in de studio ofzo?
das niet fijn neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
m'n rug had het totaal begeven, dus hij had vrij weinig aan mijhad op zich wel kunnen presenteren, maar ik werd al gek van de pijn zonder dat erbij, dus dan ook nog eens 2 uur staan lijkt me niet geweldig...
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
das niet fijn nee
dan maar met laptoppie in bed zeker
kan je ook nog naar Glacier luisterenquote:
iets wat ik ook dus doequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je ook nog naar Glacier luisteren
en skypen zeker enzoquote:
niet eensquote:
kan hij jou ook horenquote:
heeft hij vanmiddag nog gedaanquote:
hoiquote:
ook al skype je, dan hoor je er nog niet bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan skypt niet...
Ik zal wel er niet bijhoren zeker
lekker aardig ben je weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook al skype je, dan hoor je er nog niet bij
vuile sletquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook al skype je, dan hoor je er nog niet bij
quote:
idd, dat is ook de reden dat ik het gebruikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef MutZ het volgende:
ik gebruik skype ook niet echt supervaak, maar het is makkelijk (en goedkoop)
www.skype.comquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef leonieke het volgende:
Weet ik wat skype is?
Ik denk het niet
ook makkelijk als je vriendje op de campus niet altijd bereik heeft...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, dat is ook de reden dat ik het gebruik
ik weet niet hoe lang geleden dat was, maar het bestaat al een tijdjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Hadden ze beter uitgevonden toen phille en ik nog 100km uit elkaar woonden
het werkt super iigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Hadden ze beter uitgevonden toen phille en ik nog 100km uit elkaar woonden
als ie dan maar wel wifi heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook makkelijk als je vriendje op de campus niet altijd bereik heeft...
Even tellen hoe lang we al samenwonen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang geleden dat was, maar het bestaat al een tijdje
volgens mij is op de hele campus wifiquote:
Het klinkt gewoon goedkoop... Dat hebben we gemist tijdens die eerste maandquote:
ik heb het voor elkaar gekregen om 400 euro zelf te verbellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon goedkoop... Dat hebben we gemist tijdens die eerste maand
Ik denk dat we toen samen een rekening hadden van rond de 600 euro (toen nog Belgische frank...)![]()
Mja het probleem is dat phille nog steeds niet wil zeggen hoe hoog die rekening was tijdens die maand... Ik weet gewoon dat het meer dan 375 euro was... Het kan er evengoed 500 zijn en dan zitten we wel boven de 600. Maar hij weigert het toe te gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het voor elkaar gekregen om 400 euro zelf te verbellen
kan je het niet terug zoeken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat phille nog steeds niet wil zeggen hoe hoog die rekening was tijdens die maand... Ik weet gewoon dat het meer dan 375 euro was... Het kan er evengoed 500 zijn en dan zitten we wel boven de 600. Maar hij weigert het toe te geven![]()
neequote:En is het toen iets geworden bij u?
als wij geen skype hadden, zouden we ook die kant opgaan denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon goedkoop... Dat hebben we gemist tijdens die eerste maand
Ik denk dat we toen samen een rekening hadden van rond de 600 euro (toen nog Belgische frank...)![]()
Nopez, erg eh... Hij heeft die factuur weggegooid denk ikquote:
Hmz raar iddquote:nee
wel een hele vage relatie
2 maanden lang tegen elkaar zeggen dat je van elkaar houdt, en maar 2x gezoend (en dat was nog wel voor die 2 maanden)
raar
16 jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, erg eh... Hij heeft die factuur weggegooid denk ik![]()
[..]
Hmz raar idd![]()
Hoe oud was je toen?![]()
Maar wel lief om het via de telefoon te zeggen dat je van elkaar houdt. Nu gewoon ook nog IRL
Wij hebben toen besloten om het vooral op msn/icq/mirc te houden en elkaar nog aan de telefoon slaapwel te wensenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
als wij geen skype hadden, zouden we ook die kant opgaan denk ik
Waar jij van spreekt!quote:
dat laatste alleen vanwege de rekeningen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben toen besloten om het vooral op msn/icq/mirc te houden en elkaar nog aan de telefoon slaapwel te wensen![]()
(ook al duurde dat toen ook bijna altijd meer dan een halfuur)
Waren eigenlijk ook wel leuke tijden hoor(maar ik zou niet meer willen terugkeren
)
ik ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waar jij van spreekt!![]()
Toen speelde ik nog voetbal met de jongens met als hoofddoel: jongens tegen hun schenen schoppen
Toen was ik echt nog niet bezig met jongens eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat laatste alleen vanwege de rekeningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |