je mist wat D.quote:
quote:
Ik lees niet terug, maar het stond nog op dezelfde paginaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Teruglezen, daar deed jij toch niet aan
.
Aha, langslezen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, maar het stond nog op dezelfde pagina
vaker doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef OoAstridoO het volgende:
Lang geleden dat ik hier gekeken heb
quote:
Dat doe ik er naquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ook lekker ja, maar heb meer zin in frituren nu
knakworstsydroom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef es70 het volgende:
Een rat met het knakworstsyndroom en een huilend kind. En ik had nog geen 10 tellen ervoor gezegd met haar poffertjesvingers bij de kooi vandaan te blijven...
Ja hoor, krokusvakantiequote:
Kerstvakantie en grote vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, krokusvakantie
Wat kan eens mens nog meer willen?![]()
Mijn vakantie zit er alweer op, helaas maarja. Verder gaat het zn gangetje. En ben hier even niet geweest dat klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, krokusvakantie
Wat kan eens mens nog meer willen?![]()
Vanavond dus niet werken voor school en geen 100km rijden (aangezien er hier morgen bezoek komt en we hier moeten zijn). Ruuuusstttt op vrijdagavond
En hoe gaat het met jou? Tijdje geleden dat je hier nog geweest bent.
die 2 hoeven niet van mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
En herfst- en paasvakantie![]()
Hoe gaat het trouwens qu'tie?
het gaat jou alleen maar om de makkelijke sexquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft wat koppijn
Maarja, gelukkig zakt 't al, anders kan ik niet genieten van wat drank vanavond
da's morgenavond pasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat jou alleen maar om de makkelijke sex
en jij mag niet mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's morgenavond pas
Vanavond gaat ze naar comedy club...
Vingers lijken op knakworstjes, zeker als er een etensluchtje aanzit. Hap! dus, en dat doet dus echt zeerquote:
daar leren ze toch van?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Vingers lijken op knakworstjes, zeker als er een etensluchtje aanzit. Hap! dus, en dat doet dus echt zeer.
Kennelijk nietquote:
qu!quote:
vannacht al gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef leonieke het volgende:
Hoi MutZ![]()
Moest jij niet bij jouw vriend in bed liggen?![]()
Astridquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
* leonieke gaat een beetje in een boek lezen![]()
dan nog maar een keerquote:
toen had je alweer genoeg van emquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |