En dan vakantie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
*maakt een toertje*
Voila, helemaal gewassen en aangekleed, lekker geurtje op... ik kan dus vertrekken![]()
laatste dag
laatste dag
![]()
![]()
Maar jij mag dan weer lang op vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. ik moet nog iets langer
o ja, da's waar ook.. vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij mag dan weer lang op vakantie.
Ik heb mijn 2e jaar gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu het 1e nog![]()
Ja, echt rot voor je hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook.. vakantie![]()
gefeliciteerd met je 2e jaar en succes met je 1e
ik had trouwens gezien dat ik dus mooi niet kan ski-en op vakantie... ga je op vakantie.. is het 31 graden boven nul.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt rot voor je hoor![]()
En vanmiddag weer verdermet het 1e, nog maar 4 vakken
wie gaat er dan ook naar indonesiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had trouwens gezien dat ik dus mooi niet kan ski-en op vakantie... ga je op vakantie.. is het 31 graden boven nul.![]()
Tja, het was goedkoop en zo.. maar nu ik weet dat ik er niet kan ski-en... had ik liever ergens anders naartoe gegaan natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had trouwens gezien dat ik dus mooi niet kan ski-en op vakantie... ga je op vakantie.. is het 31 graden boven nul.![]()
Ik ben nog niet weg omdat ik nog [s]aanwezig moet zijn[s] moet werken vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:21 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom zit jij nog niet in een vliegtuig ipv ons hier een beetje jaloers te maken
(hoewel, 31 graden is een beetje teveel van het goeie eigenlijk).
Gelegenheid gevonden om maar weer eens met het knutselwerk van Pat te pimpen.
heeft ie nog meer huiswerk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:21 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom zit jij nog niet in een vliegtuig ipv ons hier een beetje jaloers te maken
(hoewel, 31 graden is een beetje teveel van het goeie eigenlijk).
Gelegenheid gevonden om maar weer eens met het knutselwerk van Pat te pimpen.
De slaapkamer schijnt een eeuwigdurend iets te wordenquote:
Kinderachtig van de baas zeg...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg omdat ik nog aanwezig moet zijn moet werken vandaag.
31 graden is prima te hebben, je moet alleen niet teveel doen natuurlijk. Gelukkig is het dan ook vakantie.![]()
Geen bergen met eeuwige sneeuw? waterski-en?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 berg met eeuwige sneeuw... 6 uur vliegen en dan nog 2 dagen reizen met de auto geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen bergen met eeuwige sneeuw? waterski-en?
slaap zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goed, nu slapen, ben redelijk lam.![]()
Ajuus en tot over 2 dagen
quote:
waarvoor afgewezen?quote:
Ik ben op zoek naar sponsors die prijsjes ter beschikking willen stellen...quote:
ah, voor een wedstrijd ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar sponsors die prijsjes ter beschikking willen stellen...
We willen een wedstrijd uitschrijven voor kinderen tot 12 jaar, lijkt me dat een speelgoedhandel (nee, niet die van hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, voor een wedstrijd ofzo?
je moet iig kijken of de sponsor wel aansluit bij de mensen die komen kijken
das waar jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
We willen een wedstrijd uitschrijven voor kinderen tot 12 jaar, lijkt me dat een speelgoedhandel (nee, niet die van hier), daar wel iets mee kan... Maar ik ga natuurlijk geen wedstrijd uitschrijven voordat ik op z'n minst wat toezeggingen heb
.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar ja
maar die hebben dus afgezegd?
wa tvoor een wedstrijd wordt het dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Beetje suffig, want dit hoeft ze helemaal niet zoveel te kosten... We vragen niet om gameboy's oid, gewoon iets leuks naar eigen inzicht...
Msnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
wa tvoor een wedstrijd wordt het dan?
jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer up&running
Provider schijnt wat problemen te hebben met een switch..
Ik heb er gelukkig geen verstand vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer up&running
Provider schijnt wat problemen te hebben met een switch..
ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen verstand van. Technisch gedoe laat ik graag aan anderen over
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |