Er lopen tegewoordig serieus figuren rond die niet zelfstandig water kunnen koken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:thee maken is zo ongeveer het simpelste dat er is.
hier op fok hebben ze die een blauwe naam gegevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er lopen tegewoordig serieus figuren rond die niet zelfstandig water kunnen koken.![]()
Voor DE zie ik de meerwaarde wel deze zijn 10 keer duurder dan theezakjes en er zijn vast voldoende debielen die ze ook gaan kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Toeps het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde tov het theezakje niet.
Tuurlijk!! kan niet anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
week 12, is dat toevallig op 1 april
Je bent niet de enige. Dan zie ik ook meer heil in de cappucino pads, hoewel ik liever espresso zou hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Toeps het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde tov het theezakje niet.
Koffie juffrouw bij de D.E.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef SiGNe het volgende:
M'n vriendin werkt op het moment tijdelijk in de kantine van D.E. en die hoorde vandaag dat er ook cappuccino-pads gaan komen, dat lijkt me dan wel weer een goeie zet van D.E.
Met het chronisch tekort aan smaak bij vele mensen vrees ik dat het nog wel eens een succesvol product zou kunnen worden...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er lopen tegewoordig serieus figuren rond die niet zelfstandig water kunnen koken.![]()
Een goede thee heeft tijd en rust nodig om te trekken. Even met hoge snelheid water door een theepad persen lijkt me geen lekkere thee opleveren. Geloof er geen donder van, is het dan geen 1 april ofzo in die beloofde week????quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef arj1o1 het volgende:
Vanaf week 12 te koop Pickwick t-pads.
Je krijgt hierbij een grratis houder voor je senseo!
De prijs zal ongeveer liggen op 1.59
Te duur? Denken jullie dat dit gaat aanslaan..
Ik sluit mij hierbij aan want volgens mij kun je echt geen lekkere thee uit je senseo krijgen. Daarnaast zul je hem heel goed om moeten spoelen omdat je thee anders toch koffiearoma mee krijgt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Aventura het volgende:
Scherp. ook ik ondersteun de 1 apriltheorie. Want als het geen grap is, dan denk ik echt dat de wereld gek geworden is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:49 schreef RIQY het volgende:
volgens mij krijgen we nu thee met een schuimrandje net als die koffie uit zo'n braadapparaat![]()
de pot voorverwarmen heeft volgens mij geen nut, als je het kokende water in de pot doet is de pot nog voor je de thee erin kan doen warm.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Thee zet je door water te koken, en door te laten koken.
Dan verwarm je de pot voor, met wat kokend water.
Daarna zet je de thee in de pot, het best van losse thee (theezakjes is vaak niet al te goede thee.)
het gaat er dan ook niet om wat jij wil. ik denk dat er best een markt voor is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef Aventura het volgende:
Je zal een aparte Senseo moeten aanschaffen wil je nog enigszins de smaak van thee kunnen benaderen. Nee dankje, ik houd het bij mijn trouwe waterkokertje en mijn thee-ei. ' Iets' goedkoper en ook wel iets lekkerder
Dat bestaat hoor, is serieus lekker. Bij Kaldi bijvoorbeeld hebben ze thee met een hint van mokka, erg lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
thee die naar koffie smaakt![]()
en mij lijkt eht een 1 april grap
Het liefst door de theepot even op z'n kop in de stoom te houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Thee zet je door water te koken, en door te laten koken.
Dan verwarm je de pot voor, met wat kokend water.
Daarna zet je de thee in de pot, het best van losse thee (theezakjes is vaak niet al te goede thee.)
Dan is een waterkoker een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gaat er dan ook niet om wat jij wil. ik denk dat er best een markt voor is.
en je hebt gelijk wat betreft de smaak. een extra senseo voor de thee erbij, of misschien zijn er mensen die helemaal geen koffie drinken en er speciaal één aanschaffen voor thee.
Heb ik op mijn werk ook, daarom drink ik daar geen thee, hooguit kruidenthee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het liefst door de theepot even op z'n kop in de stoom te houden
Ik zal ook nooit aan het hete water op mijn werk kunnen wennen; dat kookt domweg niet en dat proef je in de thee.
dan zou ik ook graag een senseo-t willen zien die voldoet aan de normen van perfect theedrinken, waarom zou er anders een markt moeten ontstaan voor laffe thee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gaat er dan ook niet om wat jij wil. ik denk dat er best een markt voor is.
en je hebt gelijk wat betreft de smaak. een extra senseo voor de thee erbij, of misschien zijn er mensen die helemaal geen koffie drinken en er speciaal één aanschaffen voor thee.
Senseo heeft toch ook laten zien dat er een markt is voor laffe nep espresso?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zou ik ook graag een senseo-t willen zien die voldoet aan de normen van perfect theedrinken, waarom zou er anders een markt moeten ontstaan voor laffe thee?
Idd. In een Senseo duurt het nog langerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:thee maken is zo ongeveer het simpelste dat er is.
Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Senseo heeft toch ook laten zien dat er een markt is voor laffe nep espresso?
das waer. ik drink alleen nooit koffie om het te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
inderdaad. er zijn nou eenmaal mensen die niet de hele dag bezig willen zijn met eten en drinken maken enzo. daarom heb je ook voorgesneden groente etc in de supermarkten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou mensen die gewoon van een lekker kopje thee houden niet uitmaken voor culifundie´squote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. er zijn nou eenmaal mensen die niet de hele dag bezig willen zijn met eten en drinken maken enzo. daarom heb je ook voorgesneden groente etc in de supermarkten.
voor culinaire fundamentalisten is het vast niets. die moeten het dan ook vooral niet kopen
Espresso en Senseo gaat dus echt niet samen, koffie trouwens ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb al twee keer eerder aangegeven dat het geen grap is en dat ik die thee vorig jaar in een testpanel al geproefd heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef dutchdevil het volgende:
hmm.. vraag me af of het een 1 april grap is. Het staat namelijk ook bij de deelnemerslijst van de Huishoudbeurs 2006 "Pickwick T Pads stand 04.205"
en wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer eerder aangegeven dat het geen grap is en dat ik die thee vorig jaar in een testpanel al geproefd heb.
Als je gewoon thee zet is het veel lekkerder, maar uiteindelijk viel het wel te drinken. Wat me het meeste opviel, was dat er een 'laagje' op de thee leek te zitten en een beetje schuimquote:
Senseo koffie is sneller dan een gemiddelde waterkoker hoor...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef electricity het volgende:
ik zie het nut er niet van in. thee zetten zoals 99% van de mensen het doet is veel minder werk dan koffie zetten. je kookt water, je flikkert het in een pot of kopje, en je gooit er een theezakje bij. hoe moet je dat nog eenvoudiger maken?
dan weet ik een goede uitvinding! een waterkoker die zo snel kookt als een senseo!!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef borkx3 het volgende:
[..]
Senseo koffie is sneller dan een gemiddelde waterkoker hoor...
Hee! Ja! De Senseo levert geen kokend water, want voor koffie wordt gewoon erg warm water gebruikt. Hoe moet dat dan? Krijg je dan thee van water dat niet gekookt heeft of worden nieuwe Senseo-apparaten gemaakt met een andere thermostaat erin?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:24 schreef electricity het volgende:
dan weet ik een goede uitvinding! een waterkoker die zo snel kookt als een senseo!!
Ik kan heel goed koken, water is m'n specialiteitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Fijn, dan krijg je zo'n lekkere schuimlaag op je theequote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hee! Ja! De Senseo levert geen kokend water, want voor koffie wordt gewoon erg warm water gebruikt. Hoe moet dat dan? Krijg je dan thee van water dat niet gekookt heeft of worden nieuwe Senseo-apparaten gemaakt met een andere thermostaat erin?
Senseo tea crema!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef Brentmeister het volgende:
Fijn, dan krijg je zo'n lekkere schuimlaag op je thee![]()
Dat jaquote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Senseo tea crema!..............
![]()
Klopt, heb ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef Dandilion het volgende:
Ronde thee zakjes bestaan al langer hoor DE heeft het niet uitgevonden. Ik drink in Engeland alleen maar ronde theezakjes merk Tetley.
Omdat je ook net elke keer een volle liter water aan de kook moet gaan brengen voor 1 kopje theequote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef borkx3 het volgende:
[..]
Senseo koffie is sneller dan een gemiddelde waterkoker hoor...
Ik ben hier ook de enige thee drinker, wat ik doe is allerlei smaakjes kopen in 1 kops-zakjes. Ergens in de loop van de dag een hele thermoskan met gekookt water vullen, en je kan onbeperkt thee drinkenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
weet je waarom het niet werkt. mensen zetten liever een pot thee dan een kopje, wat met koffie wel gebruikelijk is.
ik heb nog niet genoeg mensen hun afkeur over ranzige koffie zien maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:17 schreef Thorical het volgende:
Als iedereen al vergeten is hoe koffie en thee kan smaken. Dan zie ik mijn genot van het drinken van deze stimula snel als de zon achter de wolken verdwijnen. Ik hoop dat er een tegen reactie op komt.
Want dit is natuurlijk de opperste goorheid, thee uit een koffiezet apparaat
Maar wie zegt dat je de waterkoker helemaal vol moet doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Omdat je ook net elke keer een volle liter water aan de kook moet gaan brengen voor 1 kopje thee
wie zegt dat je geen liter thee mag drinken?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:37 schreef botterfly het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat je de waterkoker helemaal vol moet doen?
And we start the bidding at 1 do I hear 2....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
De eerste enthousiasteling is gevonden!![]()
Mijn collega vindt het een geweldig idee! Eindelijk geen gehannes meer met theezakjes en een lekker schuimlaagje op de thee.![]()
Mij klinkt het erg ranzig in de oren.
Een "lekker schuimlaagje" ?? Wat heb jij voor een collega zeg!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn collega vindt het een geweldig idee! Eindelijk geen gehannes meer met theezakjes en een lekker schuimlaagje op de thee.![]()
Hij is best wel erg!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een "lekker schuimlaagje" ?? Wat heb jij voor een collega zeg!
En over het algemeen wil je die troep ook echt in je soep hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk niet, Cup-a-Soup is van Royco niet van D.E. of Sara Lee.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk niet, Cup-a-Soup is van net als Royco van Unilever en niet van D.E. of Sara Lee.
daar bedenken ze wel iets moois opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En over het algemeen wil je die troep ook echt in je soep hebben
Royco bestaat niet echt meer in Nederland geloof ikquote:
Suppa crema.....krijg er nu al zin in...quote:
Sterker nog, een dergelijk systeem bestaat al:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef electricity het volgende:
[..]
daar bedenken ze wel iets moois op![]()
Is Unox gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Royco bestaat niet echt meer in Nederland geloof ik.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Sterker nog, een dergelijk systeem bestaat al:
[afbeelding]
Ja hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef electricity het volgende:
[..]
oh wat een verassing! had ik nooit verwacht
![]()
Liejannuh heeft dat net gemeld jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Aventura het volgende:
In het AD van vandaag staat een hele spread hierover. Het is echt waar
Alsof je met een senseo koffie kan zetten...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef Serendips het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of de Senseo het water wel laat koken. Anders kun je natuurlijk nooit thee zetten.
Ik denk toch dat ik zo'n pakket ga proberen... Misschien valt t wel meequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef Curiosity het volgende:
net het volgende bericht via de mail gehad:
Je hebt een primeur: Pickwick komt binnenkort met T-pads! Daarmee zet je verrassend lekkere thee met je Philips SENSEO® pad-apparaat.
Pickwick T-pads bestaat uit vier heerlijke theemelanges: Tempting Red, Early Grey, Minty Green en Lemon & Lime. De speciale Pickwick theepadhouder, die in samenwerking met Philips is ontwikkeld, zorgt ervoor dat je thee niet naar koffie smaakt.
Vanaf 13 maart is de Pickwick T-pads starterskit verkrijgbaar in vrijwel alle supermarkten met daarin Early Grey, Tempting Red én een gratis Pickwick theepadhouder (op = op)!
Haha dat eerste klopt, ik heb een hekel aan sterke koffie. Geef mij maar een slap bakjequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Sen-se-o, apparaat voor mensen die niet van Espresso houden
T-Pads, hetzelfde voor mensen die niet van echte thee houden
de gein is. één kop koffie, één pot thee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Emoticon het volgende:
Je krijgt een apparte theehouder, net als je nu voor 1 of 2 personen een apparte houder hebt. Daarnaast komt er een speciaal filter in die houder te zitten waardoor je geen schuimlaag krijgt.
De houder is zo gemaakt dat het niet in aanraking komt met de eerder gezette koffie...
Aldus de info die wij vandaag erover kregen.
En velen met je. Die gasten weten van marketing meer dan van goede thee zetten...quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
Er schijnt ook een speciale kit te komen waarmee je binnen een handomdraai een kopje warm water kan maken, genaamd de sense-eau. Hartstikke praktisch man! Nooit meer gedoe met fluitketels of waterkokers. En de pads kosten maar 60 cent per stuk! Nou daar kun je toch niet voor zonder zitten! En als je nu bestelt krijg je er gratis een speciale beker bij, die een piepsignaal geeft als hij bijna leeg is (batterijen niet inbegrepen). De techniek staat gewoon voor niks! Het leven wordt steeds makkelijker!!
en duurder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
En de pads kosten maar 60 cent per stuk! Nou daar kun je toch niet voor zonder zitten! En als je nu bestelt krijg je er gratis een speciale beker bij, die een piepsignaal geeft als hij bijna leeg is (batterijen niet inbegrepen). De techniek staat gewoon voor niks! Het leven wordt steeds makkelijker!!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
Er schijnt ook een speciale kit te komen waarmee je binnen een handomdraai een kopje warm water kan maken, genaamd de sense-eau. Hartstikke praktisch man! Nooit meer gedoe met fluitketels of waterkokers. En de pads kosten maar 60 cent per stuk! Nou daar kun je toch niet voor zonder zitten! En als je nu bestelt krijg je er gratis een speciale beker bij, die een piepsignaal geeft als hij bijna leeg is (batterijen niet inbegrepen). De techniek staat gewoon voor niks! Het leven wordt steeds makkelijker!!
Das vroeg dan, want ze zouden pas vanaf maandag in de winkel komen liggen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag de Senseo Thee vandaag bij de Super de Boer liggen..heb het maar niet gekocht bij gebrek aan een Senseoapparaat (m'n vriendin heeft er wel een)
Hmm... daar heb ik toch echt een heel pak voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
En de pads kosten maar 60 cent per stuk!
Dirk van den Broek had het al in de aanbieding vorige weekquote:Op zondag 12 maart 2006 16:47 schreef Meki het volgende:
het is morgen in de aanbieding in Albert Heijn
Albert Heijn is de enige die het morgen heeft
Bij de C1000 verkopen ze het nu al..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:47 schreef Meki het volgende:
het is morgen in de aanbieding in Albert Heijn
Albert Heijn is de enige die het morgen heeft
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
en duurder.
fl 1,30 betalen voor een kop thee thuis is toch te idioot voor woorden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldige marketing! Thee die niet naar koffie smaakt!
Daar zit ik nu al mn hele leven op te wachten!
De grote vraag is dan: waar smaakt het wel naar? Want de koffie uit dat ding smaakt ook al nauwelijks naar koffie.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Liejannuh het volgende:
Als je had opgelet dan weet je dat je er een aparte houder bij krijgt die ervoor zorgt dat de thee niet naar koffie smaakt en geen schuimlaagje krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Liejannuh het volgende:
Vanochtend om 8:45 bij 'mijn' Ah nog niet......quote:Op maandag 13 maart 2006 10:11 schreef Whiskers het volgende:
Early Grey is okzonder koffiesmaak!
Bij de AH hebben ze starterskit nu, met jokerplakkerdingetje is tie 2 euro nogiets
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De grote vraag is dan: waar smaakt het wel naar? Want de koffie uit dat ding smaakt ook al nauwelijks naar koffie.
Dan smaakt 't nauwelijks naar thee en nauwelijks naar koffiequote:Op maandag 13 maart 2006 10:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De grote vraag is dan: waar smaakt het wel naar? Want de koffie uit dat ding smaakt ook al nauwelijks naar koffie.
lang leve de marketing..je lust het niet, maar je koopt het wel??quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb hem ook
En het is aan de onderkant van de houder,echt wel een ander ding,als die van de koffie
Nog niet getest ik lust geen thee
En de bevestigingquote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef sinnema het volgende:
Ik ben gezwicht voor de T-Pad marketing en heb een start setje gekocht bij de Appie (¤ 5,67 minus ¤ 2,49 bonuskorting).
Een flinke kop thee is er niet meer bij, je moet de linkerknop van je Senseo gebruiken. Twee pads gebruiken kan niet. Twee slokken en de thee is op. Normaal gesproken zet ik een grote pot thee, dus dit is best een grote achteruitgang.
De Early Grey pads smaken waterig en een tikje kunstmatig. Iedereen weet hoe thee smaakt als je geen kokend water gebruikt, de T-pad thee smaakt net zo.
Er komt toch 150ml uit voor de thee,en dat is meer dan een senseo kopjequote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef sinnema het volgende:
Ik ben gezwicht voor de T-Pad marketing en heb een start setje gekocht bij de Appie (¤ 5,67 minus ¤ 2,49 bonuskorting).
Een flinke kop thee is er niet meer bij, je moet de linkerknop van je Senseo gebruiken. Twee pads gebruiken kan niet. Twee slokken en de thee is op. Normaal gesproken zet ik een grote pot thee, dus dit is best een grote achteruitgang.
De Early Grey pads smaken waterig en een tikje kunstmatig. Iedereen weet hoe thee smaakt als je geen kokend water gebruikt, de T-pad thee smaakt net zo.
Exact 100 ml.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Er komt toch 150ml uit voor de thee,en dat is meer dan een senseo kopje
Onmogelijk,quote:
Tsja dachten we dat ook niet van thee uit je senseo? Ik dnek dat voor Philips en DE echt helemaal niets TE gek isquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Onmogelijk,
Cacao is een produkt dat opgelost moet worden, als je door een pad cacao water zou persen, krijg je alleen water met een kleurtje, smaakt nergens naar.
Ja dat is al te veelquote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Aenarion het volgende:
...
Het ruikt iig goed, en mn zusje zei dat het bij haar kopje maar een heel klein beetje naar koffie smaakte,
Ja van de koffiequote:
Eén kopje t-pad-thee past net in mijn originele glazen DE senseo-kopjesquote:Op maandag 13 maart 2006 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja van de koffie
T 150 ml ik heb het gelezen in de handleiding HA
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:39 schreef gaai het volgende:
*het is natuurlijk geen echte échte thee, maar als dat je niet zoveel uitmaakt....zie boven...
Man die thee smaakt best,en wat is nou 3 euro tegenwoordig,er zitten 40 bakken thee inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: de marketingmeneer die jou heeft weten over te halen zo'n onding te kopen, is briljant. OF jij bent niet geheel toerekeningsvatbaar.
Ooit van een waterkoker gehoord? een porceleinen mok? een theezakje?
Zelfs de meest slaperige debiel kan de thee-zet-procedure foutloos volbrengen, maar jij laat je in je beurs naaien met die senseo-troep. En dan smaakt de thee nog niet eens naar echte thee.
OMFG...![]()
Je zuipt maar een eind weg, ik drink nooit thee. Weet alleen dat je jezelf voor lul zet met zo'n apparaat. Het is namelijk ontzettend niet-cool.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Man die thee smaakt best,en wat is nou 3 euro tegenwoordig,er zitten 40 bakken thee in
Boeit mij dat verder![]()
Als jij dat niet kan betalen ga je toch lekker kutten,met je waterkokertje,en dan zit ik al aan mn 2e bak thee![]()
Nee hij is niet-cool hij is uber-coolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je zuipt maar een eind weg, ik drink nooit thee. Weet alleen dat je jezelf voor lul zet met zo'n apparaat. Het is namelijk ontzettend niet-cool.
OMG ik laat je graag in die waan...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hij is niet-cool hij is uber-cool![]()
Je moet je apparaat even 1x door laten lopen met de Tpad houder erin, zonder pad nog. En dan erna kan je aan de gang.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb het net gekocht voor mijn vriendin, maar ehh... ik vraag me af: gaat de thee niet ontzettend naar koffie smakem?
Mooi want hij kost net zoveel,als jij per week verdiend denk ikquote:
Je bent een beetje aan het zeuren vind ik. De thee smaakt best, de koffie smaakt best. So? Het Senseo haat topic is de andere kant op.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
Je bent een beetje aan het zeuren vind ik. De thee smaakt best, de koffie smaakt best. So?
Kwestie van zelfrespect, prutser.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor nog geen 3 euro wat een drama zeg
Ik laat me graag naaien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gemak boven alles, niet?
![]()
Je laat je naaaaaaaaaien...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: de marketingmeneer die jou heeft weten over te halen zo'n onding te kopen, is briljant. OF jij bent niet geheel toerekeningsvatbaar.
Ooit van een waterkoker gehoord? een porceleinen mok? een theezakje?
Zelfs de meest slaperige debiel kan de thee-zet-procedure foutloos volbrengen, maar jij laat je in je beurs naaien met die senseo-troep. En dan smaakt de thee nog niet eens naar echte thee.
OMFG...![]()
Ja idd, iets meer smaak, ik heb nu dat mint gebeuren in mn beker en dat is net alsof het een kopje heet water is waar een kauwgompje door geslingerd is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
De thee had van mij ook wat sterker mogen smaken. Misschien dat het nog verbeterd wordt. Dan ben ik echt tevreden.
Ja, ik hoop dat ik het einde van de maand nog haal met m'n centjes.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wat durven wij he'
Zomaar 3 euro investeren in een onbekend product
Leven op het randje
Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik het einde van de maand nog haal met m'n centjes.....![]()
Ja en nu terugkrabbelen hè?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:04 schreef PeRi het volgende:
Of je leest gewoon alle andere posts in dit topic eerst door voor je reageert en dan zie je dat het de nieuwsgierigheid is, die mensen dit voor een keer laten kopen..
Kijken mensen jou er persoonlijk op aan dat je ons achterlijken er niet van hebt weten te weerhouden deze noviteit te kopen.....?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef Technicolor het volgende:
Sjezus, achterlijke gladiolen. Ga naar de Simon Levelt en koop voor een paar euro een zak ontzettend puike thee waar je een maand mee vooruit kan.
Dit is gewoon belachelijk.
Het is gewoon véél geld voor sléchte thee, je m'excuse. Dat is gewoon niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Kijken mensen jou er persoonlijk op aan dat je ons achterlijken er niet van hebt weten te weerhouden deze noviteit te kopen.....?![]()
ofzo?![]()
Welke vond je beter, de Early Grey of de Rooibos ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:45 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Het is gewoon véél geld voor sléchte thee, je m'excuse. Dat is gewoon niet te ontkennen.
Ik kijk mezelf erop aan als ik niet iemand ervan heb weten te overtuigen dat deze noviteit de moeite van het aanschaffen niet waard is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
Kijken mensen jou er persoonlijk op aan dat je ons achterlijken er niet van hebt weten te weerhouden deze noviteit te kopen.....?![]()
ofzo?![]()
Dat kán je niet menen......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik kijk mezelf erop aan als ik niet iemand ervan heb weten te overtuigen dat deze noviteit de moeite van het aanschaffen niet waard is.
Ontzettende lemming..
OKAY, thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet je apparaat even 1x door laten lopen met de Tpad houder erin, zonder pad nog. En dan erna kan je aan de gang.
Okidokiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Anti-marketing is óók marketing.
Rooibos, maar dat is eigenlijk alleen maar omdat het geen echte thee is, maar een kruidentreksel. Die earl grey is om je janken zo smerig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Welke vond je beter, de Early Grey of de Rooibos ?
Simon wiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef Technicolor het volgende:
Sjezus, achterlijke gladiolen. Ga naar de Simon Levelt en koop voor een paar euro een zak ontzettend puike thee waar je een maand mee vooruit kan.
Dit is gewoon belachelijk.
Dat sims2 verpest hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef rudedeltadude het volgende:
net de eerste kop senseo-thee uit de senseo gehaald: na een keertje doorspoelen is prima te drinken aldus de Zwolse theekenster tevens verslaafd aan sims II
een hele koffiekanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Catch22- het volgende:
Wat een gezeik hiero.. Ik vind senseo kopjes koffie goed te drinken. Als ik gewoon 1 kopje koffie wil dan is een heel apparaat niet echt heel handig he?
je praat in je slaap maxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Catch22- het volgende:
Wat een gezeik hiero.. Ik vind senseo kopjes koffie goed te drinken. Als ik gewoon 1 kopje koffie wil dan is een heel apparaat niet echt heel handig he?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef mysterygirl113 het volgende:
zijn er 2 smaken ?
Er komen dus 4 smakenquote:Senseo-thee
Pickwick introduceert deze maand T-pads; pads voor in de Senseo, die echter thee geven in plaats van koffie.
Pickwick brengt de pads in 4 smaken, en biedt een aparte theepadhouder. Wel zo smakelijk. Fabrikant Douwe Egberts ontwikkelde de speciale Senseosmaken en -houder samen met Philips.
Consumenten kunnen kiezen uit Tempting Red (Rooibos met bloedsinaasappel), Minty Green (groene thee met munt en zouthout)), Lemon en Lime en Early Grey (bergamot en limoen).
De T-pads zijn vanaf half maart verkrijgbaar in de supermarkt, in de Douwe Egberts Geschenkenwinkel, via de Pickwicksite en in een cadeauverpakking bij elektronica-en huishoudspeciaalzaken.
Introductieprijs is 2,49 euro, maar een paar maanden later kosten de pakjes het dubbele: 4,99 euro.
Gek genoeg verbaast dat me niks.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is die fucking Simon dan zegt me niks
Mwah, wat heet duur. Thee van SL is toch wel voordeliger, ik doe veel langer met een zak thee van vijf euro dan Pickwick zakjes voor dezelfde hoeveelheid geld. Áls ik die laatste zou kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Simon Lévelt is tof. Maar ook best duur.
Derde keer: de marketing hierachter is onovertroffen. Dáár hoor je mij niet over zeuren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef LostFormat het volgende:
Ja, er is vast veel lekkerder thee of koffie te vinden. Nou en? Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is. Leef ermee.
Dat is alleen maar jammer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef LostFormat het volgende:
Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is.
De andere twee zijn ook al te koop bij bijvoorbeeld DE Geschenkenwinkelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Er komen dus 4 smaken
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Derde keer: de marketing hierachter is onovertroffen. Dáár hoor je mij niet over zeuren.
Dat er sukkels zijn die erin trappen, en zich daar ook met enige trots op laten voorstaan, is veel meer iets om je zorgen over te maken.
Gemaksezels. Maar wel vertederend.![]()
Gast, wat doe je nou moeilijk? Ja, patat stelt geen zak voor en toch vreet iedereen het. Zit je ook zo te zaniken in elk McDonalds topic? Ik snap echt waar die drang vandaan komt om aan iedereen te vertellen dat ze een espresso aparaat hebben staan van 500 euro waar je zulke lekkere koffie uit drinkt. Of dat bij dat en dat theezaakje stukken betere thee te halen is.quote:
Om de boodschap maar even helemaal niet te snappen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?
Omdat het gewoon zo ís, ik ben niet aan het opscheppen over dure apparatuur, ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, wat doe je nou moeilijk? Ja, patat stelt geen zak voor en toch vreet iedereen het. Zit je ook zo te zaniken in elk McDonalds topic? Ik snap echt waar die drang vandaan komt om aan iedereen te vertellen dat ze een espresso aparaat hebben staan van 500 euro waar je zulke lekkere koffie uit drinkt. Of dat bij dat en dat theezaakje stukken betere thee te halen is.
Nee, gladiool, een openbaar forum is ervoor om je mening te ventileren. En om de pot en de ketel maar aan te halen, waarom ga je dan op mijn uitspraken in? Dan "flikker je toch ook gewoon op" in plaats van op mijn posts te reageren?quote:Heb je er niks mee, flikker dan gewoon op uit het topic.
En dat is omdat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Om de boodschap maar even helemaal niet te snappen.
Die mensen weten dat wel....want tot voor kort konden ze niet anders als ze een kopje thee wilden drinken......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.[..]
Op de hoogte brengen is iets anders dan zo lang mogelijk er over door zeiken. Dat over dure apparatuur zie ik je hier niet doen maar is iets wat in elk senseo topic terug komt. Iedereen weet dat er vast lekkerder spul te krijgen is maar blijkbaar kiezen ze daar niet voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo ís, ik ben niet aan het opscheppen over dure apparatuur, ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.
Het is iets waar ik me keer op keer aan erger. Natuurlijk mag je zeggen dat je er niet mee eens bent of dat het oplichterij is. Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.quote:Nee, gladiool, een openbaar forum is ervoor om je mening te ventileren. En om de pot en de ketel maar aan te halen, waarom ga je dan op mijn uitspraken in? Dan "flikker je toch ook gewoon op" in plaats van op mijn posts te reageren?
Lekker is die he'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef gaai het volgende:
[..]
Die mensen weten dat wel....want tot voor kort konden ze niet anders als ze een kopje thee wilden drinken......
en nu ga ik nog een kopje senseo-T drinken , lekker....voor het slapengaan....![]()
Natuurlijk wel. Lemmingengedrag is zelfs mij niet vreemd. En soms is het gewoon leuk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?
Of ze weten het gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Iedereen weet dat er vast lekkerder spul te krijgen is maar blijkbaar kiezen ze daar niet voor.
Achja, als hij nou aan het liegen was, maar nee, het is gewoon de waarheid.quote:Het is iets waar ik me keer op keer aan erger. Natuurlijk mag je zeggen dat je er niet mee eens bent of dat het oplichterij is. Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
Het gaat niet om wat hij vertelt maar hoe hij het vertelt. Hautain geneuzel. Alsof mensen minder zijn als ze een senseo gebruiken. Flikkert op zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Of ze weten het gewoon niet.
[..]
Achja, als hij nou aan het liegen was, maar nee, het is gewoon de waarheid.
Als mensen zich zo simpel laten beïnvloeden door reclame, die óók keer op keer over hun product door-emmeren, dan geeft dat mij het recht om door te zeuren over waarom je zoiets juist NIET zou moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:
Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
Ik zal mijn taalgebruik aanpassen aan de doelgroep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef LostFormat het volgende:
Het gaat niet om wat hij verteld maar hoe hij het verteld. Hautain geneuzel. Alsof mensen minder zijn als ze een senseo gebruiken. Flikkert op zeg.
Zoiets heet kritiek op de kritiekloosheid waarmee men consumeert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik snap het ook niet hoor.
Het lijkt wel of iedereen het stoer vind om senseo af te krakn, netzoals men massaal Talpa aan het afkraken is.
Gast, lul nou niet zo slap.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoiets heet kritiek op de kritiekloosheid waarmee men consumeert.
Verder vooral ironisch bedoeld. Als je het je zo persoonlijk aantrekt, zegt dat vooral iets over jezelf.
quote:Nogmaals: de marketingmeneer die jou heeft weten over te halen zo'n onding te kopen, is briljant. OF jij bent niet geheel toerekeningsvatbaar.
quote:Zelfs de meest slaperige debiel kan de thee-zet-procedure foutloos volbrengen, maar jij laat je in je beurs naaien met die senseo-troep
quote:Weet alleen dat je jezelf voor lul zet met zo'n apparaat. Het is namelijk ontzettend niet-cool.
Dit is ironisch?quote:Kwestie van zelfrespect, prutser.
Hebben ze geen T-pads in de polderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is echt zo'n topic waarvan je hoopt dat het snel vol is, zodat het niet elke keer bovenkomt in je AT.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is echt zo'n topic waarvan je hoopt dat het snel vol is, zodat het niet elke keer bovenkomt in je AT.
Wie zegt dat ik nog in de polder woonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hebben ze geen T-pads in de polder
Voor jouw gemoedsrust wil ik best beweren dat ik het allemaal letterlijk meen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef LostFormat het volgende:
Dit is ironisch?
Vast een zo goed mogelijk kopje dat er uit die senseo is te persen. Maar daar gaat het niet om. Laat de mensen die wel er voor kiezen in hun waarde. Je punt is duidelijk, zeik er niet zo over door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor jouw gemoedsrust wil ik best beweren dat ik het allemaal letterlijk meen.![]()
Over ironie gesproken: je denkt toch niet dat de bedenker van Senseo-thee echt de bedoeling had de mensen goede thee voor te zetten?
Heb je het over mij? Ik heb niet eens een senseo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Ringo het volgende:
Overigens is het heel grappig om te zien hoe mensen 'hun' product met hart en ziel willen verdedigen. Wat dat betreft is de meerderheid van ons zeer geschikt voor het slavendom. Niet lullen maar volgen.
Nee, maar het lijkt mij wel makkelijker MET senseoquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef star_gazer het volgende:Alsof thee zetten zo moeilijk is ZONDER senseo
Jezus, men wordt wel steeds luier he... Nog even en we vegen onze bilnaad niet meer afquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij wel makkelijker MET senseo
Gat in de markt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jezus, men wordt wel steeds luier he... Nog even en we vegen onze bilnaad niet meer af
NEe dit heet afgeven op iets omdat het een commercieel product is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoiets heet kritiek op de kritiekloosheid waarmee men consumeert.
Verder vooral ironisch bedoeld. Als je het je zo persoonlijk aantrekt, zegt dat vooral iets over jezelf.
Het verkoopt zo goed dat er nu al leveringsproblemen op tredenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Lekker dom gelul dat het onzin is. 3 euro voor 40 koppen thee is niet duur. En natuurlijk zijn er betere dingen te krijgen maar de prijs/kwaliteitverhouding lijkt mij goed, dit is was makkelijk verkrijgbaar
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef Rapaille het volgende:
3 euro voor 40 koppen thee is niet duur.
heb je die mails nog?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:03 schreef moussy het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik een jaar of 2 geleden gemaild heb naar DE om thee voor de senseo, toen kreeg ik een heel kattig mailtje terug dat een senseo voor koffie was, en absoluut niet voor thee![]()
Ik heb nu de citroen versie, die ziet er wel erg donker uit
Zo heeft mijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:48 schreef Serendips het volgende:
Bestaat het omgekeerde eigenlijk al? Koffie in een 'theezakje'......En wat zouden daar de voor- en nadelen van zijn?
Je heebt er iig geen koffiezetapparaat of Senseo voor nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |