Zoiets heet kritiek op de kritiekloosheid waarmee men consumeert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik snap het ook niet hoor.
Het lijkt wel of iedereen het stoer vind om senseo af te krakn, netzoals men massaal Talpa aan het afkraken is.
Gast, lul nou niet zo slap.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoiets heet kritiek op de kritiekloosheid waarmee men consumeert.
Verder vooral ironisch bedoeld. Als je het je zo persoonlijk aantrekt, zegt dat vooral iets over jezelf.
quote:Nogmaals: de marketingmeneer die jou heeft weten over te halen zo'n onding te kopen, is briljant. OF jij bent niet geheel toerekeningsvatbaar.
quote:Zelfs de meest slaperige debiel kan de thee-zet-procedure foutloos volbrengen, maar jij laat je in je beurs naaien met die senseo-troep
quote:Weet alleen dat je jezelf voor lul zet met zo'n apparaat. Het is namelijk ontzettend niet-cool.
Dit is ironisch?quote:Kwestie van zelfrespect, prutser.
Hebben ze geen T-pads in de polderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is echt zo'n topic waarvan je hoopt dat het snel vol is, zodat het niet elke keer bovenkomt in je AT.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is echt zo'n topic waarvan je hoopt dat het snel vol is, zodat het niet elke keer bovenkomt in je AT.
Wie zegt dat ik nog in de polder woonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hebben ze geen T-pads in de polder
Voor jouw gemoedsrust wil ik best beweren dat ik het allemaal letterlijk meen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef LostFormat het volgende:
Dit is ironisch?
Vast een zo goed mogelijk kopje dat er uit die senseo is te persen. Maar daar gaat het niet om. Laat de mensen die wel er voor kiezen in hun waarde. Je punt is duidelijk, zeik er niet zo over door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor jouw gemoedsrust wil ik best beweren dat ik het allemaal letterlijk meen.![]()
Over ironie gesproken: je denkt toch niet dat de bedenker van Senseo-thee echt de bedoeling had de mensen goede thee voor te zetten?
Heb je het over mij? Ik heb niet eens een senseo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Ringo het volgende:
Overigens is het heel grappig om te zien hoe mensen 'hun' product met hart en ziel willen verdedigen. Wat dat betreft is de meerderheid van ons zeer geschikt voor het slavendom. Niet lullen maar volgen.
Nee, maar het lijkt mij wel makkelijker MET senseoquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef star_gazer het volgende:Alsof thee zetten zo moeilijk is ZONDER senseo
Jezus, men wordt wel steeds luier he... Nog even en we vegen onze bilnaad niet meer afquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij wel makkelijker MET senseo
Gat in de markt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jezus, men wordt wel steeds luier he... Nog even en we vegen onze bilnaad niet meer af
NEe dit heet afgeven op iets omdat het een commercieel product is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoiets heet kritiek op de kritiekloosheid waarmee men consumeert.
Verder vooral ironisch bedoeld. Als je het je zo persoonlijk aantrekt, zegt dat vooral iets over jezelf.
Het verkoopt zo goed dat er nu al leveringsproblemen op tredenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Lekker dom gelul dat het onzin is. 3 euro voor 40 koppen thee is niet duur. En natuurlijk zijn er betere dingen te krijgen maar de prijs/kwaliteitverhouding lijkt mij goed, dit is was makkelijk verkrijgbaar
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef Rapaille het volgende:
3 euro voor 40 koppen thee is niet duur.
heb je die mails nog?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:03 schreef moussy het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik een jaar of 2 geleden gemaild heb naar DE om thee voor de senseo, toen kreeg ik een heel kattig mailtje terug dat een senseo voor koffie was, en absoluut niet voor thee![]()
Ik heb nu de citroen versie, die ziet er wel erg donker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |