En over het algemeen wil je die troep ook echt in je soep hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk niet, Cup-a-Soup is van Royco niet van D.E. of Sara Lee.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk niet, Cup-a-Soup is van net als Royco van Unilever en niet van D.E. of Sara Lee.
daar bedenken ze wel iets moois opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En over het algemeen wil je die troep ook echt in je soep hebben
Royco bestaat niet echt meer in Nederland geloof ikquote:
Suppa crema.....krijg er nu al zin in...quote:
Sterker nog, een dergelijk systeem bestaat al:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef electricity het volgende:
[..]
daar bedenken ze wel iets moois op![]()
Is Unox gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Royco bestaat niet echt meer in Nederland geloof ik.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Sterker nog, een dergelijk systeem bestaat al:
[afbeelding]
Ja hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef electricity het volgende:
[..]
oh wat een verassing! had ik nooit verwacht
![]()
Liejannuh heeft dat net gemeld jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Aventura het volgende:
In het AD van vandaag staat een hele spread hierover. Het is echt waar
Alsof je met een senseo koffie kan zetten...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef Serendips het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of de Senseo het water wel laat koken. Anders kun je natuurlijk nooit thee zetten.
Ik denk toch dat ik zo'n pakket ga proberen... Misschien valt t wel meequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef Curiosity het volgende:
net het volgende bericht via de mail gehad:
Je hebt een primeur: Pickwick komt binnenkort met T-pads! Daarmee zet je verrassend lekkere thee met je Philips SENSEO® pad-apparaat.
Pickwick T-pads bestaat uit vier heerlijke theemelanges: Tempting Red, Early Grey, Minty Green en Lemon & Lime. De speciale Pickwick theepadhouder, die in samenwerking met Philips is ontwikkeld, zorgt ervoor dat je thee niet naar koffie smaakt.
Vanaf 13 maart is de Pickwick T-pads starterskit verkrijgbaar in vrijwel alle supermarkten met daarin Early Grey, Tempting Red én een gratis Pickwick theepadhouder (op = op)!
Haha dat eerste klopt, ik heb een hekel aan sterke koffie. Geef mij maar een slap bakjequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Sen-se-o, apparaat voor mensen die niet van Espresso houden
T-Pads, hetzelfde voor mensen die niet van echte thee houden
de gein is. één kop koffie, één pot thee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Emoticon het volgende:
Je krijgt een apparte theehouder, net als je nu voor 1 of 2 personen een apparte houder hebt. Daarnaast komt er een speciaal filter in die houder te zitten waardoor je geen schuimlaag krijgt.
De houder is zo gemaakt dat het niet in aanraking komt met de eerder gezette koffie...
Aldus de info die wij vandaag erover kregen.
En velen met je. Die gasten weten van marketing meer dan van goede thee zetten...quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
Er schijnt ook een speciale kit te komen waarmee je binnen een handomdraai een kopje warm water kan maken, genaamd de sense-eau. Hartstikke praktisch man! Nooit meer gedoe met fluitketels of waterkokers. En de pads kosten maar 60 cent per stuk! Nou daar kun je toch niet voor zonder zitten! En als je nu bestelt krijg je er gratis een speciale beker bij, die een piepsignaal geeft als hij bijna leeg is (batterijen niet inbegrepen). De techniek staat gewoon voor niks! Het leven wordt steeds makkelijker!!
en duurder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
En de pads kosten maar 60 cent per stuk! Nou daar kun je toch niet voor zonder zitten! En als je nu bestelt krijg je er gratis een speciale beker bij, die een piepsignaal geeft als hij bijna leeg is (batterijen niet inbegrepen). De techniek staat gewoon voor niks! Het leven wordt steeds makkelijker!!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
Er schijnt ook een speciale kit te komen waarmee je binnen een handomdraai een kopje warm water kan maken, genaamd de sense-eau. Hartstikke praktisch man! Nooit meer gedoe met fluitketels of waterkokers. En de pads kosten maar 60 cent per stuk! Nou daar kun je toch niet voor zonder zitten! En als je nu bestelt krijg je er gratis een speciale beker bij, die een piepsignaal geeft als hij bijna leeg is (batterijen niet inbegrepen). De techniek staat gewoon voor niks! Het leven wordt steeds makkelijker!!
Das vroeg dan, want ze zouden pas vanaf maandag in de winkel komen liggen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag de Senseo Thee vandaag bij de Super de Boer liggen..heb het maar niet gekocht bij gebrek aan een Senseoapparaat (m'n vriendin heeft er wel een)
Hmm... daar heb ik toch echt een heel pak voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
En de pads kosten maar 60 cent per stuk!
Dirk van den Broek had het al in de aanbieding vorige weekquote:Op zondag 12 maart 2006 16:47 schreef Meki het volgende:
het is morgen in de aanbieding in Albert Heijn
Albert Heijn is de enige die het morgen heeft
Bij de C1000 verkopen ze het nu al..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:47 schreef Meki het volgende:
het is morgen in de aanbieding in Albert Heijn
Albert Heijn is de enige die het morgen heeft
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
en duurder.
fl 1,30 betalen voor een kop thee thuis is toch te idioot voor woorden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldige marketing! Thee die niet naar koffie smaakt!
Daar zit ik nu al mn hele leven op te wachten!
De grote vraag is dan: waar smaakt het wel naar? Want de koffie uit dat ding smaakt ook al nauwelijks naar koffie.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Liejannuh het volgende:
Als je had opgelet dan weet je dat je er een aparte houder bij krijgt die ervoor zorgt dat de thee niet naar koffie smaakt en geen schuimlaagje krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Liejannuh het volgende:
Vanochtend om 8:45 bij 'mijn' Ah nog niet......quote:Op maandag 13 maart 2006 10:11 schreef Whiskers het volgende:
Early Grey is okzonder koffiesmaak!
Bij de AH hebben ze starterskit nu, met jokerplakkerdingetje is tie 2 euro nogiets
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De grote vraag is dan: waar smaakt het wel naar? Want de koffie uit dat ding smaakt ook al nauwelijks naar koffie.
Dan smaakt 't nauwelijks naar thee en nauwelijks naar koffiequote:Op maandag 13 maart 2006 10:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De grote vraag is dan: waar smaakt het wel naar? Want de koffie uit dat ding smaakt ook al nauwelijks naar koffie.
lang leve de marketing..je lust het niet, maar je koopt het wel??quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb hem ook
En het is aan de onderkant van de houder,echt wel een ander ding,als die van de koffie
Nog niet getest ik lust geen thee
En de bevestigingquote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef sinnema het volgende:
Ik ben gezwicht voor de T-Pad marketing en heb een start setje gekocht bij de Appie (¤ 5,67 minus ¤ 2,49 bonuskorting).
Een flinke kop thee is er niet meer bij, je moet de linkerknop van je Senseo gebruiken. Twee pads gebruiken kan niet. Twee slokken en de thee is op. Normaal gesproken zet ik een grote pot thee, dus dit is best een grote achteruitgang.
De Early Grey pads smaken waterig en een tikje kunstmatig. Iedereen weet hoe thee smaakt als je geen kokend water gebruikt, de T-pad thee smaakt net zo.
Er komt toch 150ml uit voor de thee,en dat is meer dan een senseo kopjequote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef sinnema het volgende:
Ik ben gezwicht voor de T-Pad marketing en heb een start setje gekocht bij de Appie (¤ 5,67 minus ¤ 2,49 bonuskorting).
Een flinke kop thee is er niet meer bij, je moet de linkerknop van je Senseo gebruiken. Twee pads gebruiken kan niet. Twee slokken en de thee is op. Normaal gesproken zet ik een grote pot thee, dus dit is best een grote achteruitgang.
De Early Grey pads smaken waterig en een tikje kunstmatig. Iedereen weet hoe thee smaakt als je geen kokend water gebruikt, de T-pad thee smaakt net zo.
Exact 100 ml.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Er komt toch 150ml uit voor de thee,en dat is meer dan een senseo kopje
Onmogelijk,quote:
Tsja dachten we dat ook niet van thee uit je senseo? Ik dnek dat voor Philips en DE echt helemaal niets TE gek isquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Onmogelijk,
Cacao is een produkt dat opgelost moet worden, als je door een pad cacao water zou persen, krijg je alleen water met een kleurtje, smaakt nergens naar.
Ja dat is al te veelquote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Aenarion het volgende:
...
Het ruikt iig goed, en mn zusje zei dat het bij haar kopje maar een heel klein beetje naar koffie smaakte,
Ja van de koffiequote:
Eén kopje t-pad-thee past net in mijn originele glazen DE senseo-kopjesquote:Op maandag 13 maart 2006 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja van de koffie
T 150 ml ik heb het gelezen in de handleiding HA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |