lang leve de marketing..je lust het niet, maar je koopt het wel??quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb hem ook
En het is aan de onderkant van de houder,echt wel een ander ding,als die van de koffie
Nog niet getest ik lust geen thee
En de bevestigingquote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef sinnema het volgende:
Ik ben gezwicht voor de T-Pad marketing en heb een start setje gekocht bij de Appie (¤ 5,67 minus ¤ 2,49 bonuskorting).
Een flinke kop thee is er niet meer bij, je moet de linkerknop van je Senseo gebruiken. Twee pads gebruiken kan niet. Twee slokken en de thee is op. Normaal gesproken zet ik een grote pot thee, dus dit is best een grote achteruitgang.
De Early Grey pads smaken waterig en een tikje kunstmatig. Iedereen weet hoe thee smaakt als je geen kokend water gebruikt, de T-pad thee smaakt net zo.
Er komt toch 150ml uit voor de thee,en dat is meer dan een senseo kopjequote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef sinnema het volgende:
Ik ben gezwicht voor de T-Pad marketing en heb een start setje gekocht bij de Appie (¤ 5,67 minus ¤ 2,49 bonuskorting).
Een flinke kop thee is er niet meer bij, je moet de linkerknop van je Senseo gebruiken. Twee pads gebruiken kan niet. Twee slokken en de thee is op. Normaal gesproken zet ik een grote pot thee, dus dit is best een grote achteruitgang.
De Early Grey pads smaken waterig en een tikje kunstmatig. Iedereen weet hoe thee smaakt als je geen kokend water gebruikt, de T-pad thee smaakt net zo.
Exact 100 ml.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Er komt toch 150ml uit voor de thee,en dat is meer dan een senseo kopje
Onmogelijk,quote:
Tsja dachten we dat ook niet van thee uit je senseo? Ik dnek dat voor Philips en DE echt helemaal niets TE gek isquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Onmogelijk,
Cacao is een produkt dat opgelost moet worden, als je door een pad cacao water zou persen, krijg je alleen water met een kleurtje, smaakt nergens naar.
Ja dat is al te veelquote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Aenarion het volgende:
...
Het ruikt iig goed, en mn zusje zei dat het bij haar kopje maar een heel klein beetje naar koffie smaakte,
Ja van de koffiequote:
Eén kopje t-pad-thee past net in mijn originele glazen DE senseo-kopjesquote:Op maandag 13 maart 2006 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja van de koffie
T 150 ml ik heb het gelezen in de handleiding HA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |