abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36038961
Wie is die fucking Simon dan zegt me niks
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:18:54 #252
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36038971
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef mysterygirl113 het volgende:
zijn er 2 smaken ?
quote:
Senseo-thee

Pickwick introduceert deze maand T-pads; pads voor in de Senseo, die echter thee geven in plaats van koffie.

Pickwick brengt de pads in 4 smaken, en biedt een aparte theepadhouder. Wel zo smakelijk. Fabrikant Douwe Egberts ontwikkelde de speciale Senseosmaken en -houder samen met Philips.

Consumenten kunnen kiezen uit Tempting Red (Rooibos met bloedsinaasappel), Minty Green (groene thee met munt en zouthout)), Lemon en Lime en Early Grey (bergamot en limoen).

De T-pads zijn vanaf half maart verkrijgbaar in de supermarkt, in de Douwe Egberts Geschenkenwinkel, via de Pickwicksite en in een cadeauverpakking bij elektronica-en huishoudspeciaalzaken.

Introductieprijs is 2,49 euro, maar een paar maanden later kosten de pakjes het dubbele: 4,99 euro.
Er komen dus 4 smaken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36039016
Ah, er is ook een review gekomen op de frontpage: Lifestyle: Pickwick T-Pads
pi_36039206
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is die fucking Simon dan zegt me niks
Gek genoeg verbaast dat me niks.
Unox, the worst operating system.
pi_36039248
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:

[..]

Simon Lévelt is tof. Maar ook best duur.
Mwah, wat heet duur. Thee van SL is toch wel voordeliger, ik doe veel langer met een zak thee van vijf euro dan Pickwick zakjes voor dezelfde hoeveelheid geld. Áls ik die laatste zou kopen.
pi_36039251
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:24 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Gek genoeg verbaast dat me niks.
Ja gek he` dat ik de Thee goeroe niet ken
pi_36039306
Wat een gezeik constant in de senseo topics. Dom elitair gedoe.

Ja, er is vast veel lekkerder thee of koffie te vinden. Nou en? Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is. Leef ermee.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:29:33 #258
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36039406
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef LostFormat het volgende:
Ja, er is vast veel lekkerder thee of koffie te vinden. Nou en? Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is. Leef ermee.
Derde keer: de marketing hierachter is onovertroffen. Dáár hoor je mij niet over zeuren.
Dat er sukkels zijn die erin trappen, en zich daar ook met enige trots op laten voorstaan, is veel meer iets om je zorgen over te maken.

Gemaksezels. Maar wel vertederend.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_36039413
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef LostFormat het volgende:
Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is.
Dat is alleen maar jammer.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:30:59 #260
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_36039474
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Er komen dus 4 smaken
De andere twee zijn ook al te koop bij bijvoorbeeld DE Geschenkenwinkel
pi_36039482
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Derde keer: de marketing hierachter is onovertroffen. Dáár hoor je mij niet over zeuren.
Dat er sukkels zijn die erin trappen, en zich daar ook met enige trots op laten voorstaan, is veel meer iets om je zorgen over te maken.

Gemaksezels. Maar wel vertederend.
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:31:30 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36039495
Er heerst hier wel een mening "Ik vind het niet lekker, dus is het niet lekker, dus is iedereen die het wel lekker vind en koopt een sukkel"
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_36039500
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Technicolor het volgende:

[..]

Dat is alleen maar jammer.
Gast, wat doe je nou moeilijk? Ja, patat stelt geen zak voor en toch vreet iedereen het. Zit je ook zo te zaniken in elk McDonalds topic? Ik snap echt waar die drang vandaan komt om aan iedereen te vertellen dat ze een espresso aparaat hebben staan van 500 euro waar je zulke lekkere koffie uit drinkt. Of dat bij dat en dat theezaakje stukken betere thee te halen is.

Heb je er niks mee, flikker dan gewoon op uit het topic.
pi_36039521
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Om de boodschap maar even helemaal niet te snappen.
pi_36039679
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Gast, wat doe je nou moeilijk? Ja, patat stelt geen zak voor en toch vreet iedereen het. Zit je ook zo te zaniken in elk McDonalds topic? Ik snap echt waar die drang vandaan komt om aan iedereen te vertellen dat ze een espresso aparaat hebben staan van 500 euro waar je zulke lekkere koffie uit drinkt. Of dat bij dat en dat theezaakje stukken betere thee te halen is.
Omdat het gewoon zo ís, ik ben niet aan het opscheppen over dure apparatuur, ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.
quote:
Heb je er niks mee, flikker dan gewoon op uit het topic.
Nee, gladiool, een openbaar forum is ervoor om je mening te ventileren. En om de pot en de ketel maar aan te halen, waarom ga je dan op mijn uitspraken in? Dan "flikker je toch ook gewoon op" in plaats van op mijn posts te reageren?
pi_36039705
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef Technicolor het volgende:

[..]

Om de boodschap maar even helemaal niet te snappen.
En dat is omdat?
Ieder product heeft een marketing achtergrond
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:39:53 #267
139452 gaai
zwarte poes
pi_36039884
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Technicolor het volgende:

[..]

ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.[..]
Die mensen weten dat wel....want tot voor kort konden ze niet anders als ze een kopje thee wilden drinken......

en nu ga ik nog een kopje senseo-T drinken , lekker....voor het slapengaan....
*I just realized.....i don't care*
pi_36039900
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Technicolor het volgende:

[..]

Omdat het gewoon zo ís, ik ben niet aan het opscheppen over dure apparatuur, ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.
Op de hoogte brengen is iets anders dan zo lang mogelijk er over door zeiken. Dat over dure apparatuur zie ik je hier niet doen maar is iets wat in elk senseo topic terug komt. Iedereen weet dat er vast lekkerder spul te krijgen is maar blijkbaar kiezen ze daar niet voor.
quote:
Nee, gladiool, een openbaar forum is ervoor om je mening te ventileren. En om de pot en de ketel maar aan te halen, waarom ga je dan op mijn uitspraken in? Dan "flikker je toch ook gewoon op" in plaats van op mijn posts te reageren?
Het is iets waar ik me keer op keer aan erger. Natuurlijk mag je zeggen dat je er niet mee eens bent of dat het oplichterij is. Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
pi_36039961
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef gaai het volgende:

[..]

Die mensen weten dat wel....want tot voor kort konden ze niet anders als ze een kopje thee wilden drinken......

en nu ga ik nog een kopje senseo-T drinken , lekker....voor het slapengaan....
Lekker is die he'
Of heb je liever z'on vieslekkendwaarlaatikhemingodsnaam vooroorlogs theezakje?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:42:11 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36039979
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Natuurlijk wel. Lemmingengedrag is zelfs mij niet vreemd. En soms is het gewoon leuk.

Maar deze onzin, dat gaat mij te ver. Die Senseo-koffie-hype was al op het randje, om nu ook met Senseo-thee te gaan koketteren, neuh.

Het is gewoon not-done. Iets teveel Vinex-comfort.
Maar goed, ieder zijn meug.
pi_36040095
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Iedereen weet dat er vast lekkerder spul te krijgen is maar blijkbaar kiezen ze daar niet voor.
Of ze weten het gewoon niet.
quote:
Het is iets waar ik me keer op keer aan erger. Natuurlijk mag je zeggen dat je er niet mee eens bent of dat het oplichterij is. Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
Achja, als hij nou aan het liegen was, maar nee, het is gewoon de waarheid.
pi_36040199
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Technicolor het volgende:

[..]

Of ze weten het gewoon niet.
[..]

Achja, als hij nou aan het liegen was, maar nee, het is gewoon de waarheid.
Het gaat niet om wat hij vertelt maar hoe hij het vertelt. Hautain geneuzel. Alsof mensen minder zijn als ze een senseo gebruiken. Flikkert op zeg.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:47:38 #273
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36040240
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:
Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
Als mensen zich zo simpel laten beïnvloeden door reclame, die óók keer op keer over hun product door-emmeren, dan geeft dat mij het recht om door te zeuren over waarom je zoiets juist NIET zou moeten kopen.

Dat jij mijn post als 'gezanik' bestempelt, toon alleen maar aan dat ik van strategie moet veranderen, mijn toon en/of boodschap moet aanpassen.

Van bek houden, of 'iedereen gewoon maar laten', is natuurlijk geen sprake. Het is een bewustwordingsproces.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:48:39 #274
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36040290
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef LostFormat het volgende:
Het gaat niet om wat hij verteld maar hoe hij het verteld. Hautain geneuzel. Alsof mensen minder zijn als ze een senseo gebruiken. Flikkert op zeg.
Ik zal mijn taalgebruik aanpassen aan de doelgroep.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:57:11 #275
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_36040613
Houden we het wel ontopic?

Ik vind de losse thee van Simon Lèvelt ook lekkerder, maar de T-Pad is niet vies en om eerlijk te zijn: ik vind het wel makkelijk, zeker als ik toch maar een enkel kopje wil en alleen ben. Maar goed, de toekomst zal me leren of ik het echt blijf gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')