quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef mysterygirl113 het volgende:
zijn er 2 smaken ?
Er komen dus 4 smakenquote:Senseo-thee
Pickwick introduceert deze maand T-pads; pads voor in de Senseo, die echter thee geven in plaats van koffie.
Pickwick brengt de pads in 4 smaken, en biedt een aparte theepadhouder. Wel zo smakelijk. Fabrikant Douwe Egberts ontwikkelde de speciale Senseosmaken en -houder samen met Philips.
Consumenten kunnen kiezen uit Tempting Red (Rooibos met bloedsinaasappel), Minty Green (groene thee met munt en zouthout)), Lemon en Lime en Early Grey (bergamot en limoen).
De T-pads zijn vanaf half maart verkrijgbaar in de supermarkt, in de Douwe Egberts Geschenkenwinkel, via de Pickwicksite en in een cadeauverpakking bij elektronica-en huishoudspeciaalzaken.
Introductieprijs is 2,49 euro, maar een paar maanden later kosten de pakjes het dubbele: 4,99 euro.
Gek genoeg verbaast dat me niks.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is die fucking Simon dan zegt me niks
Mwah, wat heet duur. Thee van SL is toch wel voordeliger, ik doe veel langer met een zak thee van vijf euro dan Pickwick zakjes voor dezelfde hoeveelheid geld. Áls ik die laatste zou kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Simon Lévelt is tof. Maar ook best duur.
Derde keer: de marketing hierachter is onovertroffen. Dáár hoor je mij niet over zeuren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef LostFormat het volgende:
Ja, er is vast veel lekkerder thee of koffie te vinden. Nou en? Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is. Leef ermee.
Dat is alleen maar jammer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef LostFormat het volgende:
Mensen kiezen voor iets wat voor het grijpen ligt en makkelijk is.
De andere twee zijn ook al te koop bij bijvoorbeeld DE Geschenkenwinkelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Er komen dus 4 smaken
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Derde keer: de marketing hierachter is onovertroffen. Dáár hoor je mij niet over zeuren.
Dat er sukkels zijn die erin trappen, en zich daar ook met enige trots op laten voorstaan, is veel meer iets om je zorgen over te maken.
Gemaksezels. Maar wel vertederend.![]()
Gast, wat doe je nou moeilijk? Ja, patat stelt geen zak voor en toch vreet iedereen het. Zit je ook zo te zaniken in elk McDonalds topic? Ik snap echt waar die drang vandaan komt om aan iedereen te vertellen dat ze een espresso aparaat hebben staan van 500 euro waar je zulke lekkere koffie uit drinkt. Of dat bij dat en dat theezaakje stukken betere thee te halen is.quote:
Om de boodschap maar even helemaal niet te snappen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?
Omdat het gewoon zo ís, ik ben niet aan het opscheppen over dure apparatuur, ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, wat doe je nou moeilijk? Ja, patat stelt geen zak voor en toch vreet iedereen het. Zit je ook zo te zaniken in elk McDonalds topic? Ik snap echt waar die drang vandaan komt om aan iedereen te vertellen dat ze een espresso aparaat hebben staan van 500 euro waar je zulke lekkere koffie uit drinkt. Of dat bij dat en dat theezaakje stukken betere thee te halen is.
Nee, gladiool, een openbaar forum is ervoor om je mening te ventileren. En om de pot en de ketel maar aan te halen, waarom ga je dan op mijn uitspraken in? Dan "flikker je toch ook gewoon op" in plaats van op mijn posts te reageren?quote:Heb je er niks mee, flikker dan gewoon op uit het topic.
En dat is omdat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Om de boodschap maar even helemaal niet te snappen.
Die mensen weten dat wel....want tot voor kort konden ze niet anders als ze een kopje thee wilden drinken......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.[..]
Op de hoogte brengen is iets anders dan zo lang mogelijk er over door zeiken. Dat over dure apparatuur zie ik je hier niet doen maar is iets wat in elk senseo topic terug komt. Iedereen weet dat er vast lekkerder spul te krijgen is maar blijkbaar kiezen ze daar niet voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo ís, ik ben niet aan het opscheppen over dure apparatuur, ik heb het er over dat je voor hetzelfde geld meer én lekkerdere thee hebt. Dat is geen hoogmoed, dat is gewoon mensen op de hoogte brengen van iets.
Het is iets waar ik me keer op keer aan erger. Natuurlijk mag je zeggen dat je er niet mee eens bent of dat het oplichterij is. Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.quote:Nee, gladiool, een openbaar forum is ervoor om je mening te ventileren. En om de pot en de ketel maar aan te halen, waarom ga je dan op mijn uitspraken in? Dan "flikker je toch ook gewoon op" in plaats van op mijn posts te reageren?
Lekker is die he'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef gaai het volgende:
[..]
Die mensen weten dat wel....want tot voor kort konden ze niet anders als ze een kopje thee wilden drinken......
en nu ga ik nog een kopje senseo-T drinken , lekker....voor het slapengaan....![]()
Natuurlijk wel. Lemmingengedrag is zelfs mij niet vreemd. En soms is het gewoon leuk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus jij gebruikt nergens merkspullen van?
Of ze weten het gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Iedereen weet dat er vast lekkerder spul te krijgen is maar blijkbaar kiezen ze daar niet voor.
Achja, als hij nou aan het liegen was, maar nee, het is gewoon de waarheid.quote:Het is iets waar ik me keer op keer aan erger. Natuurlijk mag je zeggen dat je er niet mee eens bent of dat het oplichterij is. Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
Het gaat niet om wat hij vertelt maar hoe hij het vertelt. Hautain geneuzel. Alsof mensen minder zijn als ze een senseo gebruiken. Flikkert op zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Of ze weten het gewoon niet.
[..]
Achja, als hij nou aan het liegen was, maar nee, het is gewoon de waarheid.
Als mensen zich zo simpel laten beïnvloeden door reclame, die óók keer op keer over hun product door-emmeren, dan geeft dat mij het recht om door te zeuren over waarom je zoiets juist NIET zou moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:
Maar er zo over doorzaniken is gewoon teringirritant. Ik zie die ringo post op post er op door gaan. 'Nou en?' denk ik dan. Laat iedereen toch.
Ik zal mijn taalgebruik aanpassen aan de doelgroep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef LostFormat het volgende:
Het gaat niet om wat hij verteld maar hoe hij het verteld. Hautain geneuzel. Alsof mensen minder zijn als ze een senseo gebruiken. Flikkert op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |