Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik het einde van de maand nog haal met m'n centjes.....![]()
Ja en nu terugkrabbelen hè?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:04 schreef PeRi het volgende:
Of je leest gewoon alle andere posts in dit topic eerst door voor je reageert en dan zie je dat het de nieuwsgierigheid is, die mensen dit voor een keer laten kopen..
Kijken mensen jou er persoonlijk op aan dat je ons achterlijken er niet van hebt weten te weerhouden deze noviteit te kopen.....?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef Technicolor het volgende:
Sjezus, achterlijke gladiolen. Ga naar de Simon Levelt en koop voor een paar euro een zak ontzettend puike thee waar je een maand mee vooruit kan.
Dit is gewoon belachelijk.
Het is gewoon véél geld voor sléchte thee, je m'excuse. Dat is gewoon niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Kijken mensen jou er persoonlijk op aan dat je ons achterlijken er niet van hebt weten te weerhouden deze noviteit te kopen.....?![]()
ofzo?![]()
Welke vond je beter, de Early Grey of de Rooibos ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:45 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Het is gewoon véél geld voor sléchte thee, je m'excuse. Dat is gewoon niet te ontkennen.
Ik kijk mezelf erop aan als ik niet iemand ervan heb weten te overtuigen dat deze noviteit de moeite van het aanschaffen niet waard is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
Kijken mensen jou er persoonlijk op aan dat je ons achterlijken er niet van hebt weten te weerhouden deze noviteit te kopen.....?![]()
ofzo?![]()
Dat kán je niet menen......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik kijk mezelf erop aan als ik niet iemand ervan heb weten te overtuigen dat deze noviteit de moeite van het aanschaffen niet waard is.
Ontzettende lemming..
OKAY, thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet je apparaat even 1x door laten lopen met de Tpad houder erin, zonder pad nog. En dan erna kan je aan de gang.
Okidokiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Anti-marketing is óók marketing.
Rooibos, maar dat is eigenlijk alleen maar omdat het geen echte thee is, maar een kruidentreksel. Die earl grey is om je janken zo smerig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Welke vond je beter, de Early Grey of de Rooibos ?
Simon wiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef Technicolor het volgende:
Sjezus, achterlijke gladiolen. Ga naar de Simon Levelt en koop voor een paar euro een zak ontzettend puike thee waar je een maand mee vooruit kan.
Dit is gewoon belachelijk.
Dat sims2 verpest hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef rudedeltadude het volgende:
net de eerste kop senseo-thee uit de senseo gehaald: na een keertje doorspoelen is prima te drinken aldus de Zwolse theekenster tevens verslaafd aan sims II
een hele koffiekanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Catch22- het volgende:
Wat een gezeik hiero.. Ik vind senseo kopjes koffie goed te drinken. Als ik gewoon 1 kopje koffie wil dan is een heel apparaat niet echt heel handig he?
je praat in je slaap maxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Catch22- het volgende:
Wat een gezeik hiero.. Ik vind senseo kopjes koffie goed te drinken. Als ik gewoon 1 kopje koffie wil dan is een heel apparaat niet echt heel handig he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |