Lul nou niet zo slap, dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, want Fitness is cool en BB is steroiden
Als je nou je poten erafzaagt, ben je in 1 keer zoveel massa kwijt dat je direct 20 pull ups kan doen EN een one arm chin!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef Tommy__ het volgende:
Led, ik heb last van ballonkuiten, hoe zal ik deze spiermassa het best verbranden - met een bunzenbrander of toch maar de kookplaat? ik kom er echt niet uit![]()
Jij zegt het niet, anderen denken het wel. En als ze niet in het BB topic willen komen doen ze het maar niet. In de andere topics komt toch nooit wat nuttigs voorbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef Robocock het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap, dat zeg ik toch niet![]()
Iemand die begint met fitness zal in eerste instantie niet meteen in een BB topic gaan brullen en lullen.
Heb je hem ook een latspread en een double back biceps cadeau gegeven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef ivosnivo het volgende:
Oke verhaal.
Komt gast aanlopen met zijn vriendin en zegt heej ben jij niet ivosnivo van fok? (Ik stond op de lane te werken op schiphol). Dus ik zo what the fuck man wat is dit, dit heb ik nog nooit mee gemaakt man. Hij zo sorry ik dacht dat je hem was. Ik zo weer jezus man vet apart dit ja ik ben hem. Hij trainde ook al een tijdje, met een splitschema zei ie. En hij ging er een topic over openen als ie terug was
Ja ik had toevallig me poseerslip aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Heb je hem ook een latspread en een double back biceps cadeau gegeven?
Mee eens, hoef je nog niet meteen dit topic te verneukenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij zegt het niet, anderen denken het wel. En als ze niet in het BB topic willen komen doen ze het maar niet. In de andere topics komt toch nooit wat nuttigs voorbij.
MrJ heeft al eens aan de mods voorgesteld om te fuseren, maar dat wilde men niet. Een tijdje terug is er ook zo'n voedings-bodybuilding topic geopend en na een avond / ochtend vol bullshit werd ie nog niet gesloten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:09 schreef Robocock het volgende:
[..]
Mee eens, hoef je nog niet meteen dit topic te verneukenGeef gewoon een linkie naar het BB topic ofzo, of laat deze reeks sluiten. Kom zelf voor advies etc ook naar het BB topic, en lijkt me beter als deze ellendige reeks gewoon dicht gaat
![]()
Puike mods hier btw(
)
Altijd handigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja ik had toevallig me poseerslip aan
feestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:06 schreef Lanvin het volgende:
Ik ben sinds paar dagen begonnen bij Achmea Health Center, zijn er meer mensen die bij zo'n health center trainen? Wat zijn jullie ervaringen? Wat mij opviel is dat er niemand in het echte krachthonk bezig was (met losse halters etc)![]()
Ik zei ook niet dat ik het erg vond,, in tegendeelquote:
Voedingsschema + 3x per week cardio (HIIT of low-intensity). Principe van HIIT kan je met google wel vinden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Stienn het volgende:
Mensen, ik wil m'n buikje er af hebben. Sinds ik op fitness zit ben ik alleen maar aangekomen. Hoe krijg ik m'n buik er goed af. Gister heb ik volgens mij goed getraint:
10 min Cardio
8x 3 setjes bankdrukken
10 min Cardio
Buikspieroefeningen (10 min) / Trainen met losse halters
10 min Cardio
Overige apparaten
Is dat een beetje effectief om op die manier een tijdje door te gaan? Of kan ik beter iets anders doen?
Implantaten of schoudervulling.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:59 schreef Stienn het volgende:
Oke, dan de volgende vraag.. hoe wordt ik breed
Allereerst door geen cardio te doen en veel te eten.. en af en toe es wat trainen hequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:59 schreef Stienn het volgende:
Oke, dan de volgende vraag.. hoe wordt ik breed
Eigenlijk bedoel ik dat je niet moet proberen af te vallen maar dat je moet trainen en vreten. 3x per week fullbody met 6000kcal voer ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:59 schreef Stienn het volgende:
Eigenlijk bedoel ik hoe krijg ik een mooi afgetaind gespierd lichaam..
Niet iedereen is ecto hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik dat je niet moet proberen af te vallen maar dat je moet trainen en vreten. 3x per week fullbody met 6000kcal voer ofzo.
Moet je maar eens wat gaan trainen dan.quote:Op zondag 5 november 2006 18:32 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
met 6000 kcal per dag zou ik 1 kg vet per week aankomen![]()
Jij bent echt kansloos, niet iedereen heeft hetzelfde metabolisme als jou hoorquote:Op zondag 5 november 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Moet je maar eens wat gaan trainen dan.
Nutteloze excuses. Iedereen kan 6000kcal eten zonder vet te worden.quote:Op zondag 5 november 2006 18:59 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Jij bent echt kansloos, niet iedereen heeft hetzelfde metabolisme als jou hoor![]()
Ik denk dat je dan beter een weightgainer kan aanschaffen. HMB werkt niet en creatine is wel handig, maar heeft verder geen voedingswaarde oid.quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Stienn het volgende:
Ik heb vanmiddag eens op www.fitnessnet.nl gekeken. Als ik dit pack haal. Zal dat helpen om m'n spiergroei te stimuleren?
zucht ...... dat soort supplementen hebben pas nut wanneer je al een redelijke tijd traint en je de rest (slaap, voeding, training) allemaal in orde hebt.quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Stienn het volgende:
Ik heb vanmiddag eens op www.fitnessnet.nl gekeken. Als ik dit pack haal. Zal dat helpen om m'n spiergroei te stimuleren?
zou kunnen ja... maar dan zou ik wel iedere dag een uur moeten cardioen ofzo. Mijn rustmetabolisme is minder dan 2000 kcal, op mijn werk zit ik de hele dag stil, dus dat zouden 4000 kcal zijn die ik volledig moet verbruiken bij het trainen en opbouwen van spiermassa.quote:Op zondag 5 november 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nutteloze excuses. Iedereen kan 6000kcal eten zonder vet te worden.
Afwisselen. Zo blijft het leuk en zo wennen je spieren er niet aan zodat ze moeten groeien.quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef Stienn het volgende:
Wat is beter? alles maximaal 8 herhaningen en dit 3 keer achter elkaar of het maximale afbouwen dus 12 her, 10 her, 8 her, 6 herhalingen?
Waar kun je je vetgehalte laten berekenen?
Je moet de juiste mensen kennen, ik kan gratis mijn onbeperkt trainen in mijn gym omdat mijn vader bevriend is met de sportschool eigenaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:26 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben momenteel bezig met het uitkiezen van een goede sportschool in mijn omgeving. Alleen lijken de beteren allemaal verknocht aan het begrip "inschrijfgeld". Kan iemand mij uitleggen waarom ik uberhaupt een fors bedrag (tussen de 50 en 200 euro) moet neerleggen terwijl ik daarna per maand ook nog eens een dikke 40-50 euro moet betalen? Dan betaal je toch gewoon voor lucht? Wat krijg ik hiervoor?
Ik heb het idee dat dit gewoon flink cashen is voor de sportscholen. Net mijn oude centrum opgebeld, waar ik 3 jaar gezeten heb. "Ja meneer, U moet gewoon weer inschrijfgeld betalen. Normaal is het 195 euro maar we hebben nu een actie: slechts 97 euro"
Slechts....Zoveel geld om lid 'te mogen worden'
quote:» Er is al 305 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:28 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi,
Ik wil graag gaan fitnessen, maar ik zit te denken aan Sportcity (almere). Weet iemand toevallig prijzen daarvan? En hoeveel het inschijfgeld is. Ik heb wel begrepen op de site dat er 99 euro korting momenteel is op inschrijfgeld...
jepquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:50 schreef Stienn het volgende:
welke? de Aclo?
Het eerste lijkt me, echt fucking krap daar.quote:Op zondag 16 september 2007 18:52 schreef Stienn het volgende:
Waarom te klein ofzo? Geen begeleiding?
Voor 50 euro te koop bij de sportzaak, ik zou er wel om een vragen met een autoschema generator met calorie inleesmogelijkheid.quote:
Goed eten, slapen, trainen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef Stienn het volgende:
Oke, vanaf maandag ga ik weer beginnen met fitnessen. Mijn doel is om in de zomer wat meer massa te hebben, maar dat het ook gewoon goed te zien is. droog gespierd heet dat toch?
Hoe ga ik dat redden?
Verschil tussen domme spieren en slimme spieren is dat de domme spier zeg maar groot is en veel kracht heeft. Maar je kan weinig met de kracht doen. Een slimme spier is een spier die minder kracht heeft maar je kan daadwerkelijk wat met die kracht doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef Haijo het volgende:
Wat zijn in godsnaam slimme spieren?
Bedoel je nou niet uithoudingsvermogen ipv intelligentie?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Verschil tussen domme spieren en slimme spieren is dat de domme spier zeg maar groot is en veel kracht heeft. Maar je kan weinig met de kracht doen. Een slimme spier is een spier die minder kracht heeft maar je kan daadwerkelijk wat met die kracht doen.
Een bodybuilder heeft spieren, maar kan amper normaal lopen/rennen. Een sprinter heeft minder spieren dan een bodybuilder maar rent hem eruit. In een notendop uitgelegd.
Nee, dat bedoel ik niet. Het grote verschil tussen de twee is dat de een zijn spieren functioneel versterkt, en de ander de spier alleen maar versterkt voor de domme kracht (of het uiterlijke vertoon, dus een grote spiermassa, maar er functioneel geen extra's uit kan halen omdat de spier niet op die specifieke bewegingen getrained is).quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef Haijo het volgende:
Bedoel je nou niet uithoudingsvermogen ipv intelligentie?
Sprinten is ook een krachtexplosie. Sprinters hebben veel witte spieren ipv rode spieren (wat weer geschikt is voor duursporten).quote:Slimme spieren,Een bodybuider is langzaam(er) omdat hij zwaarder is en omdat hij het type spier heeft ontwikkeld dat bedoeld is voor korte krachte impulsen itt het spiertype dat bedoeld is voor langdurige inspanningen...
Als je een gemiddelde 100/200m topsprinter ziet, zien deze anders flink gespierd uit en 400m sprinter en 800m zullen dan meer slimme spieren hebben. Een 100 en 200 meter haalt ook veel snelheid vanuit zijn bovenlichaamquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Verschil tussen domme spieren en slimme spieren is dat de domme spier zeg maar groot is en veel kracht heeft. Maar je kan weinig met de kracht doen. Een slimme spier is een spier die minder kracht heeft maar je kan daadwerkelijk wat met die kracht doen.
Een bodybuilder heeft spieren, maar kan amper normaal lopen/rennen. Een sprinter heeft minder spieren dan een bodybuilder maar rent hem eruit. In een notendop uitgelegd.
Aaaah "functioneel" dat is me lievelingswoordquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Het grote verschil tussen de twee is dat de een zijn spieren functioneel versterkt, en de ander de spier alleen maar versterkt voor de domme kracht (of het uiterlijke vertoon, dus een grote spiermassa, maar er functioneel geen extra's uit kan halen omdat de spier niet op die specifieke bewegingen getrained is).
Ik ben gruwelijk log. Maar toch kan ik nog snel sprinten en dunken. Terwijl ik dit nooit oefen. Waarom denk je dat elke topatleet met gewichten traint?quote:Laten we zeggen dat jij je beenspieren traint om ze meer massa te laten hebben. Ze zijn groot en sterk en whatnot, maar je kan niet sprinten.. Want je traint de spier niet op die specifieke arbeid.
Een sprinter zal krachttraining doen en daarnaast ook nog specifieke oefeningen om die spierkracht daadwerkelijk om te zetten in snelheid/acceleratie etc etc. Maw, de spier wordt ook nog eens getrained op de arbeid die men gaat verzetten, en men staart zich niet alleen dood op kracht/massa.
quote:Het heeft misschien deels ook met uithoudingsvermogen te maken hebben, maar dat ligt ook meer aan het type spier (rode vs witte spieren) en je algehele uithoudingsvermogen.
[..]
Sprinten is ook een krachtexplosie. Sprinters hebben veel witte spieren ipv rode spieren (wat weer geschikt is voor duursporten).
Daarom trainen topatleten elke dag met zware gewichten zeker.......... om log en niet-functioneel te worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Het grote verschil tussen de twee is dat de een zijn spieren functioneel versterkt, en de ander de spier alleen maar versterkt voor de domme kracht (of het uiterlijke vertoon, dus een grote spiermassa, maar er functioneel geen extra's uit kan halen omdat de spier niet op die specifieke bewegingen getrained is).
Laten we zeggen dat jij je beenspieren traint om ze meer massa te laten hebben. Ze zijn groot en sterk en whatnot, maar je kan niet sprinten.. Want je traint de spier niet op die specifieke arbeid.
Een sprinter zal krachttraining doen en daarnaast ook nog specifieke oefeningen om die spierkracht daadwerkelijk om te zetten in snelheid/acceleratie etc etc. Maw, de spier wordt ook nog eens getrained op de arbeid die men gaat verzetten, en men staart zich niet alleen dood op kracht/massa.
Het heeft misschien deels ook met uithoudingsvermogen te maken hebben, maar dat ligt ook meer aan het type spier (rode vs witte spieren) en je algehele uithoudingsvermogen.
[..]
Sprinten is ook een krachtexplosie. Sprinters hebben veel witte spieren ipv rode spieren (wat weer geschikt is voor duursporten).
Maar als er wat vet op je buik zit. Worden je spieren toch nooit goed zichtbaar?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:51 schreef ConQuestador het volgende:
1.92 en 75 kilo en je wilt AFVALLEN ???
Wat jij moet doen is spiermassa kweken ipv vet verbranden, als je nog lichter wordt wordt je een iel mannetje, dat wil je toch niet!?! Bovendien: wanneer je iets meer spiermassa hebt wordt het wegwerken van het vet ook stukken makkelijker, bovendien valt het kleine beetje vet niet meer op bovenop de spieren
Wtf. Hoe doe je dat, ben 1.75 en weeg ook 75kg. Zo weinig wegen en dan nog vet hebben, dan moet je echt geen spieren hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef Huppelei het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben bezig met afvallen. Vet verbranding dus. Eten hoef ik niet over in te zitten dat gaat allemaal goed. Ik zou alleen wat tips willen bij het bewegen. Ik ga 3x in de week 1.5-2 uur naar de sportschool. En loop 3 keer per week hard, 30 minuten volgens een hardloopschema.
Nou zou ik graag willen weten hoe ik die 3x sportschool zo nuttig mogelijk kan maken. Dus zo goed mogelijk trainen en zoveel mogelijk vet verbranden. Ik deed voorheen gewoon 1.5-2 uur cardio. Maar misschien zijn er betere manieren om meer/sneller vet te verbranden. Alle tips zijn welkom.
Ik ben 15 jaar, 1.92 m, 75 kg. Alleen heb nogal een buikje en bij me borst ook wat vet wat ik heel lelijk vind. Ik wil dat het gewoon strak wordt.
Alvast bedankt als iemand me kan helpen.
Je moet ook uitkijken dat je niet te weinig gaat eten want dan gaat je lichaam spier opeten. Die denkt van verdorie ik verbruik te veel energie en ik krijg te weinig binnen. We moeten bezuinigen en de veelvreters zijn de spieren. Zo kan je zowaar spier verliezen en kan er juist vet bijkomen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef ConQuestador het volgende:
Volhouden...... ik eet ook weinig en sport veel, maar toch gaat het wegwerken van het vet zeer langzaam. Pas na lange tijd zul je resultaat zien
lang leve het trage metabolisme![]()
![]()
Nou ik denk eerder dat bodybuilders spieren hebben op plekken die totaal geen functie buiten het estetische hebben en vaak ook juist nadelig werken in de motoriek. Waardoor een bodybuilder inderdaad zwaarder wordt (meer spieren), meer energie verbruikt (meer spieren) maar niet "sterker" (minder functionele spier, meer hinderlijke spieren) of athletischer is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bedoel je nou niet uithoudingsvermogen ipv intelligentie?
Slimme spieren,Een bodybuider is langzaam(er) omdat hij zwaarder is en omdat hij het type spier heeft ontwikkeld dat bedoeld is voor korte krachte impulsen itt het spiertype dat bedoeld is voor langdurige inspanningen...
Die spieren zijn er natuurlijk niet zomaar gekomen. Een spier groeit omdat hij op een bepaalde manier geprikkeld wordt. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat bodybuilders spieren hebben op plekken die totaal geen functie buiten het estetische hebben en vaak ook juist nadelig werken in de motoriek. Waardoor een bodybuilder inderdaad zwaarder wordt (meer spieren), meer energie verbruikt (meer spieren) maar niet "sterker" (minder functionele spier, meer hinderlijke spieren) of athletischer is.
Je bent ook een mooi oude quote van mij aan het quotenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je moet ook uitkijken dat je niet te weinig gaat eten want dan gaat je lichaam spier opeten. Die denkt van verdorie ik verbruik te veel energie en ik krijg te weinig binnen. We moeten bezuinigen en de veelvreters zijn de spieren. Zo kan je zowaar spier verliezen en kan er juist vet bijkomen!
De buikspier is 1 grote spier waar pezen overheen lopen, deze pezen zorgen ervoor dat je blokjes ziet, terwijl het eigenlijk 1 spier is die je ziet. Hoe die pezen lopen verschilt per persoon, sommigen hebben een perfect symetrische 6 pack, en sommigen hebben slechts 5 blokjes (arnold b.v.)quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef Fuzzysham het volgende:
Hoe zit dit? Wordt dit na een tijd door trainen vanzelf rechtgetrokken of is me buik gewoon asymmetrisch?
Ben een tijdje geleden van 5 naar 4 terug gegaan. Bevalt prima. ma/di trainen, wo rust, do/vrij weer trainen.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:28 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Je bent ook een mooi oude quote van mij aan het quoten
"toevallig" ben ik net deze week begonnen met mijn uberschema: 5x in de week trainen en vreten om het leven
Je snapt toch wel dat sommige spieren totaal geen praktisch nut heeft. Dat hoeft ook niet, maar we moeten niet doen alsof het niet bij die spieren om "het ziet er mooi uit" gaat. Bodybuilding heeft niet met ultieme kracht of uithoudingsvermogen te maken. Ja, het is heel zwaar om je lichaam zo ver te krijgen, maar praktisch is het dus niet (zeker op professioneel niveau).quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef Haijo het volgende:
[..]
Die spieren zijn er natuurlijk niet zomaar gekomen. Een spier groeit omdat hij op een bepaalde manier geprikkeld wordt. Niets meer en niets minder.
Veel mensen zullen het ook niet mooi vinden, daarnaast is het de vraag of het nou zo gezond is.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat sommige spieren totaal geen praktisch nut heeft. Dat hoeft ook niet, maar we moeten niet doen alsof het niet bij die spieren om "het ziet er mooi uit" gaat. Bodybuilding heeft niet met ultieme kracht of uithoudingsvermogen te maken. Ja, het is heel zwaar om je lichaam zo ver te krijgen, maar praktisch is het dus niet (zeker op professioneel niveau).
Eet jij 1000kg vlees per jaar?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:04 schreef Skazminko het volgende:
Oh brother, krijgen we dat weer.
Natuurlijk is het doel van bodybuilding een esthetische kwestie. Alle traditionele bodybuildingschema's (split) zijn op een zo groot mogelijke toename in volume in een zo kort mogelijke tijd uit. Die schema's zijn totaal niet gericht op kracht, en krachtstoename is dan ook een schraal bij-effect van zgn. sacroplasmische groei, wat jij "nutteloze spieren" zal noemen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat sommige spieren totaal geen praktisch nut heeft. Dat hoeft ook niet, maar we moeten niet doen alsof het niet bij die spieren om "het ziet er mooi uit" gaat. Bodybuilding heeft niet met ultieme kracht of uithoudingsvermogen te maken. Ja, het is heel zwaar om je lichaam zo ver te krijgen, maar praktisch is het dus niet (zeker op professioneel niveau).
Nee, maar als je me dat geeft kan je me over een half jaar niet meer herkennen.quote:
dat was het bekendste wat ik nog kende.. schouders doen we ook eigenlijk het hele bovenlichaam welke we om de dag wisselen met elke dag ook de buik (dat schijnt wel te kunnen omdat dat sneller gaat ?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef ivosnivo het volgende:
Dit schema is echt te kut. Waarom train je geen schouder, quads, hamstrings, kuiten, trapezius? En waarom doe je buik 4x per week?
Is dat niet een tikkeltje overdreven?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef LedZep het volgende:
1: borst + voorkant schouders
2: rug + achterkant schouders
rust
3: benen + buik
4: armen + zijkant schouders
rust
rust
is het enige goede 4 dagen / week splitschema dat ik ken.
Ik heb bijna hetzelfde, alleen dan dag 1 en 2 omgedraaid. Zit ik dus weer fout.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef LedZep het volgende:
1: borst + voorkant schouders
2: rug + achterkant schouders
rust
3: benen + buik
4: armen + zijkant schouders
rust
rust
is het enige goede 4 dagen / week splitschema dat ik ken.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is dat niet een tikkeltje overdreven?
Ik zou ook af en toe is wat dagen rust in lassen. Vooral na je schouders weer je borst enzo. In de sportschool groeien je spieren niet, die groeien als je rust neemt na je training.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef Drumpie het volgende:
Heej mensen ik ben nu eindelijk begonnen met serieus trainen ik ga elke dag:
Dag 1: Borst + Triceps
Dag2: Rug + Biceps
Dag3: Benen + Schouders
Ik ga elke dag en doe ook nog buikoefeningen ertussen.
Ik gebruik Whey shake http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=444
Maar ik wou nu mischien wat erbij proberen
-Creatine http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=463
-Mass Fx http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=699
Ik ben nu dus 15 jaar is dit slecht voor me of kan het eigenlijk geen kwaad of moet ik me gewoon bij de Whey houden?
Bedankt!
Ik vind dat een tikkeltje overdreven, dat mag je best weten.quote:
Je probleem heeft ook een voordeel, nu kun je trainen wanneer het jou het best uitkomt. En idd je kunt het best zo snel mogelijk weer beginnen anders komt het er niet van.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:00 schreef 1knowFeaR het volgende:
Zo heb nu maand gefitnist (maandabonment genomen),
heb nu beetje het probleem dat de vriend waarmee ik fitnisde ermee gestopt is.
en ik moeite heb om mezelf te pushen om alleen te gaan(hoezeer ik het ook haat om toe te geven).
Ben wel van plan om weer te verlengen ben het alleen ff aan uitstellen nu wat vet slecht is eigenlijk..
ik deed overigens 3 dagen per week:
dag 1:Biceps/borst
dag 2:Triceps/rug
dag 3:benen/rug
*allemaal inclusief een beetje cardio*
Haha, daarom traint een sprinter vrijwel puur zijn type2b vezels, dezelfde die een bodybuilder/powerlifter/gewichtheffer traint.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
denk dat het per persoon verschillend is of je er wél of geen aanleg voor hebt..... maar ik denk persoonlijk dat het een kwestie van een jaar is voordat je écht wat ziet (lees: je breder wordt) , al heb ik er geen ervaring mee...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:14 schreef Landgeld het volgende:
Ik ben 1.96 weeg 82 kg en wil graag beginnen met trainen op: buik/borst/schouders
als ik 2x per week ga fitnessen en train op die spiergroepen na hoeveel maanden zie je dan wat 'resultaat'? Of is dat een kwestie van jaren?
'gewoon' 2x per week een uur oefeningen voor die spiergroepen (schouders/borst/buik).... Wat is voor de gemiddelde dan een zichtbaar resultaat? (half jaar)quote:Op maandag 25 februari 2008 22:01 schreef ivosnivo het volgende:
Ligt eraan wat je gaat doen en wat je inzet is en of je beetje aanleg hebt.
maar hoevaak train je dan als je al na 4 maanden resultaat ziet aan borst/schouders etc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik fitness nu meer dan 4 maanden, en ik zie er zelf al aardig wat van
alleen mijn armen worden steeds dikker, nu zullen jullie wel denken, ja dat is toch ook het doel?
Maar ik zie in de sportschool genoeg meisjes rondlopen met dunne armen die wel spierballen hebben als ze ze aanspannen..
Waarom worden mijn armen er dan alleen maar dikker op?
Het houdt je lichaam juist perfect in balans. Zolang je er maar genoeg bij blijft eten, is er geen probleem.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:45 schreef Landgeld het volgende:
Hmm, ik ben niet ondervoed en wil 2x per week kracht-trainen puur op buik-borst-schouder, dus voor de zomer wat resultaat moet kunnen (3-4 maanden).... oftwel : breder worden
Enige nadeel is toch: ik doe ook graag 2-3 keer per week duurloop (+/- 30 min) en /voetbal. Dit kan toch een negatief effect hebben op de krachttraining (lees: spieren kweken?)
Wat bedoel je met 'spierdefinitie' zal goed worden? maar thx voor je reply.. Ben alleen benieuwd na hoeveel weken/maanden ik resultaat zie, met 2x 1 uur per week krachttraining specifiek op de spiergroepen buik/borst/schouders/rugquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:55 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Het houdt je lichaam juist perfect in balans. Zolang je er maar genoeg bij blijft eten, is er geen probleem.
Je spierdefinitie zal wss erg goed worden.
3 x per week? + 2 keer per week bodybalance (Wat ook aardig wat doet voor je spieren)quote:Op maandag 3 maart 2008 20:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
maar hoevaak train je dan als je al na 4 maanden resultaat ziet aan borst/schouders etc.
Liposuctie, en als dat niet werkt kun je misschien proberen meer te bewegen en gezond te eten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:09 schreef Stienn het volgende:
Oké, ik begin nu een beetje een buikje te gaan krijgen en een onderkin.... nog niet zo heel extreem maar ik erger me d'r wel aan.
Hoe ga ik dit zo snel mogelijk weg krijgen? heeft iemand hier tips voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |