dat was het bekendste wat ik nog kende.. schouders doen we ook eigenlijk het hele bovenlichaam welke we om de dag wisselen met elke dag ook de buik (dat schijnt wel te kunnen omdat dat sneller gaat ?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef ivosnivo het volgende:
Dit schema is echt te kut. Waarom train je geen schouder, quads, hamstrings, kuiten, trapezius? En waarom doe je buik 4x per week?
Is dat niet een tikkeltje overdreven?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef LedZep het volgende:
1: borst + voorkant schouders
2: rug + achterkant schouders
rust
3: benen + buik
4: armen + zijkant schouders
rust
rust
is het enige goede 4 dagen / week splitschema dat ik ken.
Ik heb bijna hetzelfde, alleen dan dag 1 en 2 omgedraaid. Zit ik dus weer fout.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef LedZep het volgende:
1: borst + voorkant schouders
2: rug + achterkant schouders
rust
3: benen + buik
4: armen + zijkant schouders
rust
rust
is het enige goede 4 dagen / week splitschema dat ik ken.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is dat niet een tikkeltje overdreven?
Ik zou ook af en toe is wat dagen rust in lassen. Vooral na je schouders weer je borst enzo. In de sportschool groeien je spieren niet, die groeien als je rust neemt na je training.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef Drumpie het volgende:
Heej mensen ik ben nu eindelijk begonnen met serieus trainen ik ga elke dag:
Dag 1: Borst + Triceps
Dag2: Rug + Biceps
Dag3: Benen + Schouders
Ik ga elke dag en doe ook nog buikoefeningen ertussen.
Ik gebruik Whey shake http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=444
Maar ik wou nu mischien wat erbij proberen
-Creatine http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=463
-Mass Fx http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=699
Ik ben nu dus 15 jaar is dit slecht voor me of kan het eigenlijk geen kwaad of moet ik me gewoon bij de Whey houden?
Bedankt!
Ik vind dat een tikkeltje overdreven, dat mag je best weten.quote:
Je probleem heeft ook een voordeel, nu kun je trainen wanneer het jou het best uitkomt. En idd je kunt het best zo snel mogelijk weer beginnen anders komt het er niet van.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:00 schreef 1knowFeaR het volgende:
Zo heb nu maand gefitnist (maandabonment genomen),
heb nu beetje het probleem dat de vriend waarmee ik fitnisde ermee gestopt is.
en ik moeite heb om mezelf te pushen om alleen te gaan(hoezeer ik het ook haat om toe te geven).
Ben wel van plan om weer te verlengen ben het alleen ff aan uitstellen nu wat vet slecht is eigenlijk..
ik deed overigens 3 dagen per week:
dag 1:Biceps/borst
dag 2:Triceps/rug
dag 3:benen/rug
*allemaal inclusief een beetje cardio*
Haha, daarom traint een sprinter vrijwel puur zijn type2b vezels, dezelfde die een bodybuilder/powerlifter/gewichtheffer traint.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Verschil tussen domme spieren en slimme spieren is dat de domme spier zeg maar groot is en veel kracht heeft. Maar je kan weinig met de kracht doen. Een slimme spier is een spier die minder kracht heeft maar je kan daadwerkelijk wat met die kracht doen.
Een bodybuilder heeft spieren, maar kan amper normaal lopen/rennen. Een sprinter heeft minder spieren dan een bodybuilder maar rent hem eruit. In een notendop uitgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |