ehhh, ik maak de wijzigingen niet van de OP. Dat doet iemand anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Sta nog steeds niet in de startpost, heb nog een orginele uitlaat van me ZXR liggen, 10 minuten voor je die naar je kop krijgt
Oh shit, dat moest ik dus nog doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Sta nog steeds niet in de startpost, heb nog een orginele uitlaat van me ZXR liggen, 10 minuten voor je die naar je kop krijgt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
10 minuten voor je die naar je kop krijgt
Dan wacht ik nog ff met gaan slapen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh shit, dat moest ik dus nog doen
Doe ik even nu erin, moet bwt je er straks in zetten. Ik zeg wel wanneer..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, ik maak de wijzigingen niet van de OP. Dat doet iemand anders.![]()
enne, dat jij de foto van jouw moto op zo'n 10-15 minuten bij mij vandaan hebt gemaakt wil nog neit zeggen dat je me kan vinden
verder ben ik wel lieff
[edit]quote:
Wanneer ga je trouwens dat MT5 stukje tekst onder je naam veranderen in kawaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
Ofc, maarja was zon 2 seconden googleWas ook maar een geintje. betwijfel tenzeerste dat ik je ook maar een beetje pijn zou kunnen doen
Kawa, MT-5 ach, dat lijkt toch allemaal op elkaar johquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwens dat MT5 stukje tekst onder je naam veranderen in kawa![]()
anders voel ik me genoodzaakt om een ander plaatje onder je naam te plakken
hè, jammer dat je het veranderd hebtquote:
Hey Peerke, Lang niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Kawa, MT-5 ach, dat lijkt toch allemaal op elkaar joh
![]()
Heb op zo'n ding nog leren schakelen in een diep donkerbruin verleden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef bwt het volgende:
[..]
hè, jammer dat je het veranderd hebt
had graag een MT 5 van je motor willen maken
had al een plaatje klaarliggen
zelfs z'n avatar heeft ie al aangepaast
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |