Geen moeite mee gelukkigquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze dan ook verstaanbaar zijn... want die belgen die soms bij Jambers zijn zijn ook niet te verstaan.
Jij als halve belg niet neequote:
newsserver: alt.binaries.tv.big-brotherquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De online vertal site klaagt af en toe ook al dat de Zweedse teksten Noors lijken.
Heb je een URL voor die downloads, ik kan ze niet vinden op de zweedse site.
Laag blijven FBquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij als halve belg niet nee![]()
* Foreverblue gaat nu rennen voor Snappie
Hoor ik ook ja... waarom? Omdat die weer niet in beeld is geweest?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef SuperMOM het volgende:
Dario was kwaad?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij als halve belg niet nee![]()
* Foreverblue gaat nu rennen voor Snappie
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bijna dezelfde TT als die van Frizti
Maar ik was eerderquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bijna dezelfde TT als die van Frizti
O ja... dat was het... van Pater Moeskroen...quote:
Heb je nu alweer afgekeken?quote:
Ik kijk op je avater wat je intiktquote:
Geen idee wat ie er nu eigenlijk iedere keer bij loopt te doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wie is Auke? De manager van Soca Boy? Of gewoon een Monique-groupie?
ik denk de manager.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wie is Auke? De manager van Soca Boy? Of gewoon een Monique-groupie?
Dat had ik begrepen ja!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik denk de manager.
Hij lijkt simpel maar barst van het geld.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kijk op je avater wat je intikt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
Dag2 en er liggen er al twee te neuken
Bongetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Heb veel bij moeten lezen zegwas vanaf 19:30 offline, maargoed ik ben weer up2date
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik denk de manager.
Hij lijkt simpel maar barst van het geld.
Hallo Muertequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal, ik ben er weer even.![]()
![]()
Hai Muertequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal, ik ben er weer even.![]()
![]()
CP? Center Parcs?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef Snaptnix het volgende:
Mar van wie is CP nou een kloon????????
Hej WAquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bongetje![]()
Had je problemen danOf had je gewoon wat anders te doen.
Ook Muerrrrrrrrrrte een hele goeienavond![]()
CrazyPhunk natuurlijkquote:
Waar is dat Regenworm? Noorwegen?quote:
Weet ik veel. Iedere keer als ik hier ben, is weer een andere kloon opgedoken of is er weer een (quasi-)rel gecreëerd. Ik word er zoooooo moe vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef Snaptnix het volgende:
Mar van wie is CP nou een kloon????????
Kun je misschien spoiler tags gebruiken?quote:
Hoi Gladys.quote:
hahaha hoi foreverblue zonder uhhhh... kweetniequote:
hoi hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Heb veel bij moeten lezen zegwas vanaf 19:30 offline, maargoed ik ben weer up2date
Geen rel hoor en klonen daar wemelt het vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iedere keer als ik hier ben, is weer een andere kloon opgedoken of is er weer een (quasi-)rel gecreëerd. Ik word er zoooooo moe vanIk lees lekker niks meer behalve de SV.
Whehehehe... net goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Muerte en Bong![]()
Ik kan er niet over uit hoe lief Monique toch isNu ook weer over wat ze allemaal doet en mensen verwachten dat allemaal niet van haar (ik ook niet hoor
) Boeken schrijven over Afgaanse vrouwen, Burka;s modellenshows organiseren, schilderen pfffff Wie doet dat nu vraagt Auke....mijn vriend vangt het allemaal op....oh je vriend (je hooooort bijna de teleurstelling in zijn stem )
Whahahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha hoi foreverblue zonder uhhhh... kweetnie![]()
![]()
Supermommmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Muerte en Bong![]()
Ik kan er niet over uit hoe lief Monique toch isNu ook weer over wat ze allemaal doet en mensen verwachten dat allemaal niet van haar (ik ook niet hoor
) Boeken schrijven over Afgaanse vrouwen, Burka;s modellenshows organiseren, schilderen pfffff Wie doet dat nu vraagt Auke....mijn vriend vangt het allemaal op....oh je vriend (je hooooort bijna de teleurstelling in zijn stem )
Snap ik hoor, was verder geen waardeoordeel over jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen rel hoor en klonen daar wemelt het van
Dus verspil er je krachten niet aan, ben gewoon nieuwsgierig![]()
heej BONGquote:
hee hee snaptnix,muerte en wickedangelquote:
ben aan het leechen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Kun je misschien spoiler tags gebruiken?
Ben ze zelf aan het leechen.
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej BONG![]()
en sorry gister niet gered om nog ff hier te komen
We moeten echt verschrikkelijk veel overwerken
![]()
Geen last van hier...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
stomme vraag misschien/waarschijnlijk maar waarom moet je je cookies resetten voordat fok het weer normaal doet?
manuquote:
Hoi Manu.quote:
Geen last van, misschien omdat jij crap ISP en crap laptop gebruikt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
stomme vraag misschien/waarschijnlijk maar waarom moet je je cookies resetten voordat fok het weer normaal doet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Gladys het volgende:
Nog nooit meegemaakt. Wellicht een probleem op jouw computer ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Jostiiiiiiii-flipquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat in "chips eten" stand, dus ben op lurk-block
ja maar ff hoor,zo naar bed... morgen van 6 's morgens tot een uur of 8 's avonds werken en vrijdag idemquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Je bent er nu toch?
Oja, @Manu: WB
Hmmmm...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Gladys het volgende:
quote:
hahahaha snapte er zelf ook nix meer vanquote:
Je kunt toch met links chips eten en met rechts tikkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat in "chips eten" stand, dus ben op lurk-block
En toen heb je je bedachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha snapte er zelf ook nix meer vanmaar wou dus MOM en talitha groeten
![]()
nee johquote:
En dat is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
Wel mooi nummer dit vind ik...
Duet... zie caps hierbovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat is?
Voor de losers onder ons zonder geluid![]()
Ja klonk mij ook bekend... de kleine zeemeermin misschien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef frizti het volgende:
Die stem van die zangeres klinkt me bekend in de oren.
Heeft die niet een of andere titelsong gezogen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee johik had wat neergezet en bedacht me dat er iets niet klopte aan de zin en veranderde dat weer en toen klopte er helemaal nix meer van
sorry
![]()
Gezogenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef frizti het volgende:
Die stem van die zangeres klinkt me bekend in de oren.
Heeft die niet een of andere titelsong gezogen?
Nee... sorry... maar klonk wel goed...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je herkent het nummer dus niet![]()
Oops.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ben er even een uurtje tussenuit, tot later![]()
Niet zwaaien, whatever you do, NIET ZWAAIEN![]()
Ik zwaai niet, wat er ook gebeurd ik ga niet zwaaien, echt niet .quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
http://bb.florisd.nl/?host=talpa&show=camsquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Gladys het volgende:
kan iemand mij ff een werkende link naar de livestreams gevenmijne werkt niet meer
![]()
Hier kan Talpa een voorbeeld aan nemen voor BB6... kan die zenuwachtige naar de tuin schietende regie ook opzouten.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen... dat dit qua muziek de beste Hollandse avond ooit is
Absoluutquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen... dat dit qua muziek de beste Hollandse avond ooit is
Ik ben pas bij dag 2 en ik heb al meer gezien dan heel BB5 het is niet te geloven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier kan Talpa een voorbeeld aan nemen voor BB6... kan die zenuwachtige naar de tuin schietende regie ook opzouten.
die had ik ook,maar deed het net dus niet... maar toch bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef frizti het volgende:
[..]
http://bb.florisd.nl/?host=talpa&show=cams
Waar kijk je dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben pas bij dag 2 en ik heb al meer gezien dan heel BB5 het is niet te geloven.
afleveringen downloaden van newsserver.quote:
Van BB Zweden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef frizti het volgende:
[..]
afleveringen downloaden van newsserver.
Timelessquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is deze groep??
Timeless.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is deze groep??
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Athalon het volgende:
Er staat weer een zeekoe zich uit te sloven![]()
![]()
Timelessquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is deze groep??
quote:
Echt???? DIe waren vroeger toch redelijk bekend?! Zullen ze te boeken zijn voor een redelijk prijsje?quote:
Fok is traag ineens ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Timeless
edit: wel heel erg spuit 11 met dat vage gedoe van Fok![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Athalon het volgende:
Suske & Wiske en de lachende zeekoe
[afbeelding]
Aha okee... teveel moeitequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
downloads van de newserver daar staan alle tv uitzendingen
Dan moet he op z'n minst zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Athalon het volgende:
Suske & Wiske en de lachende zeekoe
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
S&W titels lijken meer op:
Suske en Wiske en de zieke zeekoe
Nu gaat het wel weer, net was het dieptriestquote:
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Timeless
edit: wel heel erg spuit 11 met dat vage gedoe van Fok![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
S&W titels lijken meer op:
Suske en Wiske en de zieke zeekoe
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef Foreverblue het volgende:
Frizti en Regenworm zitten in zweden... maar ik heb hier BB Frankrijk... zoooooo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef SuperMOM het volgende:
Kan iemand even caps maken van die lekkere heren????![]()
Ik heb hier heel taag en slecht beeld
Hahaha valt niet mee om iets te cappen in die donkere zaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuut tuut lijkt de Overtoom wel
Thnxxxxxxxxxxxxxx![]()
![]()
quote:
Hoi A-en-M .quote:
Heeej verrek ja!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef A-en-M het volgende:
De schoonmaker is er ook![]()
[afbeelding]
Dan begint het "spookuur" op FOKquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bijn mijn post ook, is dat iets speciaals???
Ik heb van de week wel gehoord dat Ferri aan de foon zei, dat hij een aantal mensen wilde vragen die veel voor hun betekent hebben, de schoonmakers o.a.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeej verrek ja!!Zo kan hij toch nog in het hotel komen, als hij maar betaald
![]()
Wat zingt die zanger nou? Miauw?
Jaques Herbquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is deze man eigelijk?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan begint het "spookuur" op FOK![]()
Aha... Manueeeeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nee hoor, gewoon een tik van mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bijn mijn post ook, is dat iets speciaals???
Okeeeeeeeee ben ik net op tijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan begint het "spookuur" op FOK![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is deze man eigelijk?
[afbeelding]
Oke , tikken we gewoon samenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een tik van mij![]()
Oh dat is heel erg tof van Ferri!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb van de week wel gehoord dat Ferri aan de foon zei, dat hij een aantal mensen wilde vragen die veel voor hun betekent hebben, de schoonmakers o.a.
Maar geluid werd meteen weer bagger, dus wist ook niet of het hem gelukt was.
dankjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... Manueeeeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaa
Dag Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
Geen tijd om te lezen en te posten dus ik ga er vandoor veel plezier nog allemaal
en tot laterssss![]()
![]()
Tot ziens White_Pearl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
Geen tijd om te lezen en te posten dus ik ga er vandoor veel plezier nog allemaal
en tot laterssss![]()
![]()
TL is alleen de 2e helft aan het kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
gvd 2-2
Top van Ferri.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb van de week wel gehoord dat Ferri aan de foon zei, dat hij een aantal mensen wilde vragen die veel voor hun betekent hebben, de schoonmakers o.a.
Maar geluid werd meteen weer bagger, dus wist ook niet of het hem gelukt was.
Laters Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
Doei Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
Doei doei en alvast voor straks een dikkequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
Dag Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
TL nokken!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL is alleen de 2e helft aan het kijken![]()
Precies!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Top van Ferri.
Die schoonmakers hebben belangeloos hun best gedaan, totdat ze werden afgeschoten door de redaktie omdat ze in hun ogen niet goed genoeg waren.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
Jaaaaaaaa Manuelaaaaaaaa
Tot later weer Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
kutzooi, ik weet dat Chandler dat zei toch?, maar niet in welke afleveringquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Manuuuuuuu, je heb net over mijn post gekeken maar ik zei dus:
"Mighty Morving Power Rangers"
Nee die heeft ze zelf allang opgezopen natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
Soka wil een Martini, maar dat hebben ze niet zegt Holt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kutzooi, ik weet dat Chandler dat zei toch?, maar niet in welke aflevering
Monica date een senior (from highschoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kutzooi, ik weet dat Chandler dat zei toch?, maar niet in welke aflevering
bedoel je Chip?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Monica date een senior (from highschool) en de jongens zeggen: vraag even wie de machtigste Power Ranger is?
(Stegosaures etc)
Zie cap boven die van jou waar die isquote:
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
Het is wel de leukste Hollandse avond tot nu toe.
Kwaliteit is heel erg hoog
Moet je iets kwijt danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil ik best doen als jij ze wilt ontvangen
Zeker weten... normaal was dat de bingo met Bart...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Echt een leuke avond
Die maffe Socaboy met zijn rare fratsen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie cap boven die van jou waar die is
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
Het is wel de leukste Hollandse avond tot nu toe.
Kwaliteit is heel erg hoog
quote:
quote:
zit te luisteren naar HBB en te kijken naar BB Zweden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Echt een leuke avond
Die 'vleeswaren' zul je eerst moeten afhakken voor je ze kunt gooien!quote:
Bluezzzzz sisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |