quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan begint het "spookuur" op FOK![]()
Aha... Manueeeeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nee hoor, gewoon een tik van mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bijn mijn post ook, is dat iets speciaals???
Okeeeeeeeee ben ik net op tijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan begint het "spookuur" op FOK![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is deze man eigelijk?
[afbeelding]
Oke , tikken we gewoon samenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een tik van mij![]()
Oh dat is heel erg tof van Ferri!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb van de week wel gehoord dat Ferri aan de foon zei, dat hij een aantal mensen wilde vragen die veel voor hun betekent hebben, de schoonmakers o.a.
Maar geluid werd meteen weer bagger, dus wist ook niet of het hem gelukt was.
dankjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... Manueeeeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaa
Dag Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
Geen tijd om te lezen en te posten dus ik ga er vandoor veel plezier nog allemaal
en tot laterssss![]()
![]()
Tot ziens White_Pearl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
Geen tijd om te lezen en te posten dus ik ga er vandoor veel plezier nog allemaal
en tot laterssss![]()
![]()
TL is alleen de 2e helft aan het kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
gvd 2-2
Top van Ferri.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb van de week wel gehoord dat Ferri aan de foon zei, dat hij een aantal mensen wilde vragen die veel voor hun betekent hebben, de schoonmakers o.a.
Maar geluid werd meteen weer bagger, dus wist ook niet of het hem gelukt was.
Laters Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
Doei Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
Doei doei en alvast voor straks een dikkequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
Dag Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
en tot laterssss![]()
![]()
TL nokken!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL is alleen de 2e helft aan het kijken![]()
Precies!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Top van Ferri.
Die schoonmakers hebben belangeloos hun best gedaan, totdat ze werden afgeschoten door de redaktie omdat ze in hun ogen niet goed genoeg waren.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
Jaaaaaaaa Manuelaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |