De site is dicht omdat 'Wim en Lia' zich niet kunnen verenigen met de werkwijze van MEVROUW TIMMERMAN (kapitale letters) en Gert Timmerman.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is er met Gert? Is die ergens van beschuldigd weer nu?
Vind het maar raar hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Daarom juist, het is makkelijk een oude man af te kraken.
'Andere dingen' hè. Jaja...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik was er al maar was even koffiezetten en wat andere dingen doen
![]()
Luister als ie het werkelijk heeft gedaan verdient ie gestrafd te worden, off ie nu 20 of 100 zou zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Daarom juist, het is makkelijk een oude man af te kraken.
Ach ja, Scandinaviërs hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit gekeken. Hier in NL houden ze hun kleren aan in de keuken.
In Zweden doen ze dat héél anders![]()
Welke site... die van Gert zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De site is dicht omdat 'Wim en Lia' zich niet kunnen verenigen met de werkwijze van MEVROUW TIMMERMAN (kapitale letters) en Gert Timmerman.
Ik heb nog een Noors woordenboekje liggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef regenworm het volgende:
BB Zweden is een coproduktie met Noorwegen.
Tik dit maar een http://www.bigbrother.no in dan zie hetzelfde als http://www.bigbrother.se
nu snap ik het. timmerman in kapitale letters omdat hij toch beschuldigt is van z`n dochters mishandelen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De site is dicht omdat 'Wim en Lia' zich niet kunnen verenigen met de werkwijze van MEVROUW TIMMERMAN (kapitale letters) en Gert Timmerman.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit gekeken. Hier in NL houden ze hun kleren aan in de keuken.
In Zweden doen ze dat héél anders![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welke site... die van Gert zelf?
Zoals gezegd, dit valt niet kort uit te leggen. Je zal echt de topic moeten lezen om er iets van te begrijpenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:20 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nu snap ik het. timmerman in kapitale letters omdat hij toch beschuldigt is van z`n dochters mishandelen?
Ik hoor Zweeds en heb Noorse ondertitelingquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb nog een Noors woordenboekje liggen![]()
Je snapt het dus niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:20 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nu snap ik het. timmerman in kapitale letters omdat hij toch beschuldigt is van z`n dochters mishandelen?
mmm, geen zin in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dit valt niet kort uit te leggen. Je zal echt de topic moeten lezen om er iets van te begrijpen![]()
Jammer genoeg geen Nederlandsequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoor Zweeds en heb Noorse ondertiteling
Ze lijkt net gefotoshopt. Zal wel niet, maar het lijkt net.quote:
maar deze soap speelt toch al weet ik niet hoeveel jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Luister als ie het werkelijk heeft gedaan verdient ie gestrafd te worden, off ie nu 20 of 100 zou zijn.
Of t heleverhaal op deweblogquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dit valt niet kort uit te leggen. Je zal echt de topic moeten lezen om er iets van te begrijpen![]()
Als jij de ondertiteling voorleest zoek ik de vertaling voor je opquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pfff zijjn ze binnen die adhd figuren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:20 schreef SuperMOM het volgende:
Auke en Socaboyyyyyyyyyy"Alles kitssss achter de rits?" Soca)
![]()
Die hadden een modderbad of worstelen gehad geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze lijkt net gefotoshopt. Zal wel niet, maar het lijkt net.
Zo lopen er meer rond. Dat ze dan nog een stringetje aan doen vind ik bijna overdrevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De online vertal site klaagt af en toe ook al dat de Zweedse teksten Noors lijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zijn we een paar jaar bezig met de vertaling.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij de ondertiteling voorleest zoek ik de vertaling voor je op![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Die hadden een modderbad of worstelen gehad geloof ik.
HBB is bijna afgelopen. Dus dan hebben we een paar maanden tot BB6quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zijn we een paar jaar bezig met de vertaling.
verwijderd bijna altijd de grofkorreligheidquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OFF TOPICquote:
Die hoeft niet te bukken zeker?quote:
En ik had me zooooo op een paar maanden rust verheugdquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
HBB is bijna afgelopen. Dus dan hebben we een paar maanden tot BB6![]()
Als Belgie de streams gratis doet zitten we goed tot 29 meiquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hopen nog steeds op gratis streams van BB Vlaanderen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weeeeeeeee zullen doooooooooooooorgaaaaaaaaaaaaan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik had me zooooo op een paar maanden rust verheugd![]()
En nu maar hopen dat ze dan ook verstaanbaar zijn... want die belgen die soms bij Jambers zijn zijn ook niet te verstaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef frizti het volgende:
[..]
We hopen nog steeds op gratis streams van BB Vlaanderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |