Kun je misschien spoiler tags gebruiken?quote:
Hoi Gladys.quote:
hahaha hoi foreverblue zonder uhhhh... kweetniequote:
hoi hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Heb veel bij moeten lezen zegwas vanaf 19:30 offline, maargoed ik ben weer up2date
Geen rel hoor en klonen daar wemelt het vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iedere keer als ik hier ben, is weer een andere kloon opgedoken of is er weer een (quasi-)rel gecreëerd. Ik word er zoooooo moe vanIk lees lekker niks meer behalve de SV.
Whehehehe... net goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Muerte en Bong![]()
Ik kan er niet over uit hoe lief Monique toch isNu ook weer over wat ze allemaal doet en mensen verwachten dat allemaal niet van haar (ik ook niet hoor
) Boeken schrijven over Afgaanse vrouwen, Burka;s modellenshows organiseren, schilderen pfffff Wie doet dat nu vraagt Auke....mijn vriend vangt het allemaal op....oh je vriend (je hooooort bijna de teleurstelling in zijn stem )
Whahahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha hoi foreverblue zonder uhhhh... kweetnie![]()
![]()
Supermommmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Muerte en Bong![]()
Ik kan er niet over uit hoe lief Monique toch isNu ook weer over wat ze allemaal doet en mensen verwachten dat allemaal niet van haar (ik ook niet hoor
) Boeken schrijven over Afgaanse vrouwen, Burka;s modellenshows organiseren, schilderen pfffff Wie doet dat nu vraagt Auke....mijn vriend vangt het allemaal op....oh je vriend (je hooooort bijna de teleurstelling in zijn stem )
Snap ik hoor, was verder geen waardeoordeel over jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen rel hoor en klonen daar wemelt het van
Dus verspil er je krachten niet aan, ben gewoon nieuwsgierig![]()
heej BONGquote:
hee hee snaptnix,muerte en wickedangelquote:
ben aan het leechen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Kun je misschien spoiler tags gebruiken?
Ben ze zelf aan het leechen.
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej BONG![]()
en sorry gister niet gered om nog ff hier te komen
We moeten echt verschrikkelijk veel overwerken
![]()
Geen last van hier...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
stomme vraag misschien/waarschijnlijk maar waarom moet je je cookies resetten voordat fok het weer normaal doet?
manuquote:
Hoi Manu.quote:
Geen last van, misschien omdat jij crap ISP en crap laptop gebruikt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
stomme vraag misschien/waarschijnlijk maar waarom moet je je cookies resetten voordat fok het weer normaal doet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Gladys het volgende:
Nog nooit meegemaakt. Wellicht een probleem op jouw computer ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Jostiiiiiiii-flipquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat in "chips eten" stand, dus ben op lurk-block
ja maar ff hoor,zo naar bed... morgen van 6 's morgens tot een uur of 8 's avonds werken en vrijdag idemquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Je bent er nu toch?
Oja, @Manu: WB
Hmmmm...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Gladys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |