Tot later weer Pareltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
Geen tijd om te lezen en te posten dus ik ga er vandoor veel plezier nog allemaal
en tot laterssss![]()
![]()
kutzooi, ik weet dat Chandler dat zei toch?, maar niet in welke afleveringquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Manuuuuuuu, je heb net over mijn post gekeken maar ik zei dus:
"Mighty Morving Power Rangers"
Nee die heeft ze zelf allang opgezopen natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
Soka wil een Martini, maar dat hebben ze niet zegt Holt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kutzooi, ik weet dat Chandler dat zei toch?, maar niet in welke aflevering
Monica date een senior (from highschoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kutzooi, ik weet dat Chandler dat zei toch?, maar niet in welke aflevering
bedoel je Chip?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Monica date een senior (from highschool) en de jongens zeggen: vraag even wie de machtigste Power Ranger is?
(Stegosaures etc)
Zie cap boven die van jou waar die isquote:
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
Het is wel de leukste Hollandse avond tot nu toe.
Kwaliteit is heel erg hoog
Moet je iets kwijt danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil ik best doen als jij ze wilt ontvangen
Zeker weten... normaal was dat de bingo met Bart...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Echt een leuke avond
Die maffe Socaboy met zijn rare fratsen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie cap boven die van jou waar die is
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
Het is wel de leukste Hollandse avond tot nu toe.
Kwaliteit is heel erg hoog
quote:
quote:
zit te luisteren naar HBB en te kijken naar BB Zweden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Echt een leuke avond
Die 'vleeswaren' zul je eerst moeten afhakken voor je ze kunt gooien!quote:
Bluezzzzz sisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |