quote:
hahahaha snapte er zelf ook nix meer vanquote:
Je kunt toch met links chips eten en met rechts tikkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat in "chips eten" stand, dus ben op lurk-block
En toen heb je je bedachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha snapte er zelf ook nix meer vanmaar wou dus MOM en talitha groeten
![]()
nee johquote:
En dat is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
Wel mooi nummer dit vind ik...
Duet... zie caps hierbovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat is?
Voor de losers onder ons zonder geluid![]()
Ja klonk mij ook bekend... de kleine zeemeermin misschien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef frizti het volgende:
Die stem van die zangeres klinkt me bekend in de oren.
Heeft die niet een of andere titelsong gezogen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee johik had wat neergezet en bedacht me dat er iets niet klopte aan de zin en veranderde dat weer en toen klopte er helemaal nix meer van
sorry
![]()
Gezogenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef frizti het volgende:
Die stem van die zangeres klinkt me bekend in de oren.
Heeft die niet een of andere titelsong gezogen?
Nee... sorry... maar klonk wel goed...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je herkent het nummer dus niet![]()
Oops.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ben er even een uurtje tussenuit, tot later![]()
Niet zwaaien, whatever you do, NIET ZWAAIEN![]()
Ik zwaai niet, wat er ook gebeurd ik ga niet zwaaien, echt niet .quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
http://bb.florisd.nl/?host=talpa&show=camsquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Gladys het volgende:
kan iemand mij ff een werkende link naar de livestreams gevenmijne werkt niet meer
![]()
Hier kan Talpa een voorbeeld aan nemen voor BB6... kan die zenuwachtige naar de tuin schietende regie ook opzouten.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen... dat dit qua muziek de beste Hollandse avond ooit is
Absoluutquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen... dat dit qua muziek de beste Hollandse avond ooit is
Ik ben pas bij dag 2 en ik heb al meer gezien dan heel BB5 het is niet te geloven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier kan Talpa een voorbeeld aan nemen voor BB6... kan die zenuwachtige naar de tuin schietende regie ook opzouten.
die had ik ook,maar deed het net dus niet... maar toch bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef frizti het volgende:
[..]
http://bb.florisd.nl/?host=talpa&show=cams
Waar kijk je dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben pas bij dag 2 en ik heb al meer gezien dan heel BB5 het is niet te geloven.
afleveringen downloaden van newsserver.quote:
Van BB Zweden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef frizti het volgende:
[..]
afleveringen downloaden van newsserver.
Timelessquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is deze groep??
Timeless.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is deze groep??
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |