bij jou wel jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:14 schreef Fisher het volgende:
ik laat gewoon m'n leuter zien... dan is ze zo uit de kamer
via de webcam ruiken ze de lucht niet hoorquote:
Neen!quote:
wie b3n jOe?quote:
Hoe zou jij 't aanpakken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef juiced het volgende:
Er klopt geen zak van die manual.
Wat klopt er niet danquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef juiced het volgende:
Er klopt geen zak van die manual.
Over wie heb je het, knaap?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Wat een kansloos arrogant teringjong die kerel.
quote:Je kan ervan uitgaan dat ze niet bijster slim is.
http://www.kindertent.nlquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Chriz2k het volgende:. TMF is zó 2004.
Sugababes is de nieuwe stek voor de ervaren player.
Hoe dichter bij de nul....quote:
usernaam: GANGSTAHxCHICKYquote:
Ga ervoor! Gebruik de manual als rode draad door jouw heftige MSN conversaties. Maak er een zip-file van en post 'm in dit topique!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Chriz2k het volgende:
usernaam: GANGSTAHxCHICKY
naam: naamloOsz.. [a]
leeftijd: 12
msn: Alsz je 't vraaGt dan krijG je hem...
provincie: Noord-Holland.
Ik laat nog van me horen.
ah, het nieuwe mekka voor de pedofielen?quote:
yup en er zijn genoeg gewillige meiden te vinden geloof ik :/quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ah, het nieuwe mekka voor de pedofielen?
Lees de eerste zin...quote:
quote:Op veler verzoek in Mooie Meisjes Topic MET Discussie opScooter-Freaks.nl
Toch zijn dat de mensen die sneller een gewillig Br33z@h-doosje uit de kleren kunnen krijgen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef DeRCT14 het volgende:
Dat dit een scooterpauperprodukt is.
Ik zal je een hint geven: wit paard, een kroon..quote:
tietJESquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:50 schreef Dirktator het volgende:
Ik wil resultaten zien, mensen! Gezipte tieten en dergelijke!
Je staat versteld hoeveel kleine br33z@htj@hz al goed ontwikkeld zijn (tenminste, op lichamelijk vlak, in ieder geval niet op taalkundig gebied)!quote:
Brechtje is een goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je staat versteld hoeveel kleine br33z@htj@hz al goed ontwikkeld zijn (tenminste, op lichamelijk vlak, in ieder geval niet op taalkundig gebied)!![]()
![]()
![]()
Het viel mij de laatste tijd ook op. Zou het komen doordat ze dikker worden door breezers en hamburgers?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je staat versteld hoeveel kleine br33z@htj@hz al goed ontwikkeld zijn (tenminste, op lichamelijk vlak, in ieder geval niet op taalkundig gebied)!![]()
![]()
![]()
Dan wordt het hoog tijd dat je ze hier in dit topique plaatst.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:01 schreef Dirktator het volgende:
In de kranten van gisteren en eergisteren stond vermeld dat veel Amsterdamse jongeren aan betaalde neuqseks doen. Deze br33z@hz lieten zich uitwonen voor geld, om zo hun beltegoed te financieren. Ome Gerrit Zalm zou trots op "zijn koters" zijn geweest als ie dit wist, zulks een marktwerking!![]()
![]()
Echter, waarom zou geld eraan te pas moeten komen om een TMF-chickie uit de kleren te laten gaan? De echte MSN-playa heeft een waslijst aan CU2-adressen en Sugababes-profielen en weet hoe hij moet pimpen. De enige echte hoe-krijg-ik-een-br33z@h-naakt-op-mijn-cam-manual ligt nu in de winkel. FOK! wist 'm te bemachtigen, dus, lieve kijkbuiskinders, doe er hierrrrrr je voordeel mee. Pas op: FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige opgelopen SOA.![]()
![]()
[afbeelding]
De Babbelbox staat vandaag in ONZ en vraagt de reaguurder: hoe zou jij een br33z@h-chick uit de kleren kunnen krijgen?
mag ik raden wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef Camplo het volgende:
Die op geenstijl stond toch?
Ik had hem gepost voor een kansloze vriend van me. Hij zit nu 24/7 op tmfchat.nl
Kan die Tijn anders niet even wat boobies zippen ofzeau?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef Camplo het volgende:
Tijn!!!!!!!1
Feauteaux!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Vector_SLD het volgende:
Gedaan!
True. kansloos maar waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:14 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Toch zijn dat de mensen die sneller een gewillig Br33z@h-doosje uit de kleren kunnen krijgen!![]()
Zielige is dat het nog zo is ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
de bovenstaande werkt gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.bipsridders.nl/Reetman-MSN-Pimp.mp3
Soort zoekt soort enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef Camplo het volgende:
Ik had hem gepost voor een kansloze vriend van me. Hij zit nu 24/7 op tmfchat.nl
Maar je bent klaarblijkelijk te laf om de evoluerende tieten te zippen. Zoals Maikuuul zou zeggen: totally n00b!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Harvest het volgende:
prutser!
mijn computer crashte net na 27 camvensters![]()
WHAAAAAAAAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.bipsridders.nl/Reetman-MSN-Pimp.mp3
Je eigen skills zijn blijkbaar niet toereikendquote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef Dirktator het volgende:
Waar blijven die gezipte tieten mensen!!!!!!!!!!
Maar is ze geyl? Of heeft ze zo'n pottenkapsel?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
slankebimeid@hotmail.com
Die had ik ergens een hele tijd geleden op zo'n chatbox 'gescoort'Je moet je dan wel voordoen als een vrouw en als je dan je cam niet aan wilt doen omdat je zegt dat ie kapot is dan blokt ze je
ze is wel geil, ik had nog wel een foto van haar maar die is al verwijderd. Maar die was wel mooiquote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Maar is ze geyl? Of heeft ze zo'n pottenkapsel?![]()
Toegevoegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
ze is wel geil, ik had nog wel een foto van haar maar die is al verwijderd. Maar die was wel mooi
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Toegevoegd.![]()
Mocht het zover komen dat we gaan cammen, roep ik mijn moeder er wel even bij.![]()
Liever niet mn schuil msnadres hier posten n00bquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
slankebimeid@hotmail.com
Die had ik ergens een hele tijd geleden op zo'n chatbox 'gescoort'Je moet je dan wel voordoen als een vrouw en als je dan je cam niet aan wilt doen omdat je zegt dat ie kapot is dan blokt ze je
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat je heaumeau bent. Dat msn-adres gebruik je om je loverboys op te pikken he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Liever niet mn schuil msnadres hier posten n00b.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Liever niet mn schuil msnadres hier posten n00b.
Geyl.quote:
quote:Nou IK ben SharoNne Woon IN spaKenburG:: WErk IN de vIs aLLeeN op ZaterDag... Ben 15 Jaar...
Zit nog Op schOol en GA Dit jaar ExameN doeN.. Spannend:S:S
WIl na Deze SchOOl een Luchtvaartdienstverlening GaaN studereN,, Stewardess Duss...
heb Een broertjUh eN eeN zusjje... @ schAtttJesS hoor... Heb 2 Goede Dinnetjus JOAnne en JeNNy.. Luve Ya gIrlzzz..
*.]*[..Saweet..]*[..SeXy..]*[..Myself..]*[..LoVelY..]*[..BloNdIe..]*[.* *.]*[.*.dont talk--->>just kiss!.*
Veel gelukquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Onder het motto "rekt het niet, dan scheurt het wel" ga ik een poging wagen met behulp van de manual, de holy bible van br33z3r-versieren.
Slachtoffer nr. 1:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heujquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Onder het motto "rekt het niet, dan scheurt het wel" ga ik een poging wagen met behulp van de manual, de holy bible van br33z3r-versieren.
Slachtoffer nr. 1:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op de een of andere manier denk ik ook dat ze blond is!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Slachtoffer nr. 1:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's tamelijk frontaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Iedereen vraagt om screenshots he, komt er dan 1:
[afbeelding]
Een echte Breezahslet
bij zo'n foto moet ik meteen denken aan dit:quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Iedereen vraagt om screenshots he, komt er dan 1:
[afbeelding]
Een echte Breezahslet
Die zit dus bij mij op school hequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef Dirktator het volgende:
De meest populaire Br33z@h-sl3t van Nederland!!!
![]()
![]()
quote:
?? ik wel. Met een vlaggetje erop.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef ChicaneBT het volgende:
Ook van teveel breezers ga je out.
[afbeelding]
Ik zie nog steeds geen pics![]()
.
Zo mag ze bij mij ook wel in bed liggen hoor geen probleemquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef ChicaneBT het volgende:
Ook van teveel breezers ga je out.
[afbeelding]
Ik zie nog steeds geen pics![]()
.
M,n ergste nachtmerriequote:Op donderdag 13 april 2006 13:04 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb ooit tieten op de cam gehad, toen crashte me pc
Waar blijven die foto's ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
...
ke oke, ik zal je hint geven. Ik heb een wit paard..Een kroon..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie b3n JoE
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
M,n ergste nachtmerrieIs er nog een fokker die z,n msn breezah met me wil delen Alle sletjes hebben geblokeerd Omdat ik een viespeuk ofzo was
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb een keertje een meid van twaalfgehad en die ging helemaal naakt en vingerde zechzelf graag voor de cam. Was wel leuk, ze was niet lelijk, maar ik wist niet hoe je die dingen moest opnemen (nog steeds niet trouwens)
Maar ik had haar ontmoet op zo'n chatbox, beetje kletsen, msn vragen, vragen om een foto, had ze niet, maar ze had wel een cam, dus die wilde ze zelf wel aandoen. Ik zeggen dat ze er goed uit zag, gesprek werd wat erotischer, uiteindelijk liet ze d'r BH en d'r string zien, en na een tijdje helemaal strippen en vingerenDeed ze dus ook gewoon als er mensen thuis waren, helaas werd ze een keertje betrapt, en dat was dag met de cam. Ik heb d'r een tijdje geleden weer toegevoegd, maar toen blokte ze me weer vrij snel
![]()
En het is nog serieus waar ookquote:
Ga je dan ff keihard afquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En het is nog serieus waar ook, als je het na wil vragen kan je dat doen. Haar msn is: anais_brits@msn.com, alleen denk ik dat ze je vrij snel blokt.
This thread is worthless without picsquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Leso_Varen het volgende:
En het is nog serieus waar ook, als je het na wil vragen kan je dat doen. Haar msn is: anais_brits@msn.com, alleen denk ik dat ze je vrij snel blokt.
ach gut, kom je wat tekort, rukkertje?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
Dude, die screens waren echt kut kwaliteit...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
Triestheidquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb een keertje een meid van twaalfgehad en die ging helemaal naakt en vingerde zechzelf graag voor de cam. Was wel leuk, ze was niet lelijk, maar ik wist niet hoe je die dingen moest opnemen (nog steeds niet trouwens)
Maar ik had haar ontmoet op zo'n chatbox, beetje kletsen, msn vragen, vragen om een foto, had ze niet, maar ze had wel een cam, dus die wilde ze zelf wel aandoen. Ik zeggen dat ze er goed uit zag, gesprek werd wat erotischer, uiteindelijk liet ze d'r BH en d'r string zien, en na een tijdje helemaal strippen en vingerenDeed ze dus ook gewoon als er mensen thuis waren, helaas werd ze een keertje betrapt, en dat was dag met de cam. Ik heb d'r een tijdje geleden weer toegevoegd, maar toen blokte ze me weer vrij snel
![]()
probeer het zelf dan eens, in plaats van andere mensen het voor je te laten doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waar blijven die picca's???
Zie je hem al strippen voor de camquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef vision999 het volgende:
[..]
probeer het zelf dan eens, in plaats van andere mensen het voor je te laten doen![]()
hij staat nog halverwege pagina 2 gepost hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef NordicBlue het volgende:
Link van de manual is plat
OMG!!!!1!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef Dirktator het volgende:
De meest populaire Br33z@h-sl3t van Nederland!!!
![]()
![]()
Als je haar ziet, vinger in je keel steken en haar dure kleren onderkotsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:02 schreef Othala het volgende:
[..]
OMG!!!!1!!
dat is een zoeen ranzig wijf waar ik mee in de klas zat, zat allemaal te praten over haar Br33z@h vriendje en dat ze model was enzo.
was echt een ranzig wijf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |