Ik heb wel een idee!
Het gaat ongeveer zo:
Op veler verzoek in Mooie Meisjes Topic MET Discussie op Scooter-Freaks.nl heb ik besloten mijn Breezer-Lok talent te delen met anderen. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik zal mijn best doen. We gaan te werk door middel van een stappenplan. Sommige gevorderde Lokkers zullen stap 1 en 2 kunnen overslaan. Alsnog gelden er een paar algemene voorwaarden waar je aan zal moeten voldoen zodat Breezer Sletjes je intressant vinden. Ook al ligt het tegen je principes, doe alsof.
Als Lokker moet je:
-Mental Theo de bom vinden.
-"Heb je even voor mij" van Frans Bauer de bom vinden.
-Van Breezer houden.
-Goud dragen.
-School stom vinden.
-Slimme mensen haten.
Stap 1: Hoe ga je te werk?
Maak foto's van jezelf. Ook al ben je in het echt foeilelijk, je kan een webcam ALTIJD zo draaien dat je er mooi op staat. Heb je een leuke foto, laat iemand hem dan voor je Photoshoppen, tenzij je het zelf kan. Zet bijvoorbeeld rond je hoofd zeepbubbels, en gebruik leuke kleurtjes. Dit noemen we de Lok-Foto's.
Zet je internet aan. Ga naar tmf.nl. Maak een ID aan. Dit kost 1,50 euro ofzo, denk wat je ervoor terug krijgt. Neem niet een naam als Jochem ofzo, doe een naam die de simpele sletjes zal aanspreken. Mijn favoriet is C@mHunk. Zet de Lok-Foto's op je ID. Zet als leeftijd 18, ongeacht hoe oud je echt bent. Breezer sletjes houden van oudere jongens.
Ga naar de chatbox. Stap 1 is voltooid.
Stap 2: Hoe lok ik?
Kies rechtsboven bij "Opties" --> Kleur veranderen. Kies een kleur. Baby blauw is mijn all-time-favorite. Klik op "Kanalen" en kies er 1 die je aanspreekt. MSN kanaal is wel zo makkelijk, weet je in ieder geval zeker dat ze MSN heeft. Zeg iets van "Zijn er hier nog MOOIE meisjes?" of iets wat er op lijkt. Nu kan de pret beginnen.
Hier komt mijn grote geheim:
Als een chick zegt "Ja hoor, ik wil wel" of iets in die richting klik je 1 keer op haar naam, dat markeerd de naam wat lichter dan de rest, en verschijnt er wat bullshit info in de chatbox zelf. Ga dan onder alle chatter-namen kijken. Daaronder staan nog een paar knoppen waaronder een grote rode waar "ID" opstaat. Klik hierop. De chick haar ID verschijnt. Onder woonplaats en naam enz staat "Website:" Kijk of de chick haar CU2 heeft neergezet als website. Staat er geen CU2, laat haar gaan, en ga net zo lang tot je er 1 heb die daar wel een CU2 heeft staan. De grap is, dat je later, op MSN, alles uit haar vragenlijst kan gebruiken, en zij zal denken dat het super klikt tussen jullie, omdat jullie ook dezelfde lievelingskleur hebben, dezelfde dromen, dezelfde favoriete films, enz. Dit is uiteraard bullshit, maar als zo'n meisje eenmaal denkt dat het klikt gaat de rest vanzelf. Hierover later meer. Zeg nadat je er 1 hebt gevonden met website, na de 2 minuten bullshit praatjes, iets in de richting van: "Ey chica..Sorry..Maar ik moet alweer gaan..Kan je niet je MSN adres geven? Of denk je ik dis die jongen liever, ook al weet ik dat hij misschien wel de ware is..?"
Let the fun begin!
Stap 3: MSN Playen
Hier valt weinig aan te leren. Je hebt het of je hebt het niet. Praatjes kan niemand je aanleren, maar doormiddel van een hoop grapjes en haar CU2 vragenlijst, zal je, kneus of Player, snel resultaat boeken. DOE LIEF! Vraag niet meteen of ze geil is en dat soort BULLSHIT, dat werkt precies omgekeerd zoals jij het wil. Maak simpele grapjes. Voorbeelden zijn: SLET: "Wie b3n JoE?" PLAYER: "Oke oke, ik zal je hint geven. Ik heb een wit paard..Een kroon..
![]()
"
Ga net zolang door met het grapje tot ze het wel snapt. Ze zal het alsnog leuk vinden. Je kan ervan uitgaan dat ze niet bijster slim is. Tevens zijn het allemaal net eksters. Alles wat glimt spreekt ze aan. Rijk zijn ook. Ook al ben je het niet, doe alsof. Dat is erg belangrijk! Vraag haar gelijk haar Cam aan te doen. Vraag haar niks uit te trekken. Doe rustig, neem je tijd. Praat, lach, doe alles precies zoals zij wil. Zeg dingen als "Damn..Je bent echt mooi..Ik wil daar met je zijn.." Ze zegt gegarandeerd iets in de richting van "Wat zou je dan doen..?" en het spel kan beginnen. Ik kan niet precies vertellen hoe of wanneer, dat is bij iedere slet anders. Je voelt het vanzelf. Misschien ga je een of twee keer op je bek, maar blijf bezig, en je zal genieten.
Stap 4: Drop that shit, bitch!
Lief doen alleen is niet genoeg. Doe soms cold as ice. Als jij 40 zinnen typt, en zij 2 woorden terug, zeg je iets van "Ik weet niet hoor, maar op deze manier ben je zo mijn lijst uit. Je kent me niet, ik heb weinig tijd, en in die weinig tijd maak ik nog is tijd vrij voor jou, en jij kiest ervoor om met andere bullshit praatjes te houden, terwijl hetgene waar je naar opzoek bent gewoon hier is." Alles zal weer goed komen. Vraag of ze vriendje heeft, ga zo door op onderwerp. Vraag of ze een lekker kontje heeft. Ook al zegt ze Ja of Nee, zeg "ik geloof het niet..
![]()
" op webcam zal de rest volgen. Als het om pic's gaat kan je zeggen "Komop chica..Je vertrouwd me toch wel..? Ik beloof je dat ik de foto meteen weer verwijder" en dergelijke. Begin rustig. Een string na een avond playen is een hele prestatie en daar mag je trots op zijn. Doe dit steeds een tikkeltje verder, en neem je tijd. Dring haar nooit aan. En binnen de kortste keren zal ze naakt gaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.