Dan wordt het hoog tijd dat je ze hier in dit topique plaatst.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:01 schreef Dirktator het volgende:
In de kranten van gisteren en eergisteren stond vermeld dat veel Amsterdamse jongeren aan betaalde neuqseks doen. Deze br33z@hz lieten zich uitwonen voor geld, om zo hun beltegoed te financieren. Ome Gerrit Zalm zou trots op "zijn koters" zijn geweest als ie dit wist, zulks een marktwerking!![]()
![]()
Echter, waarom zou geld eraan te pas moeten komen om een TMF-chickie uit de kleren te laten gaan? De echte MSN-playa heeft een waslijst aan CU2-adressen en Sugababes-profielen en weet hoe hij moet pimpen. De enige echte hoe-krijg-ik-een-br33z@h-naakt-op-mijn-cam-manual ligt nu in de winkel. FOK! wist 'm te bemachtigen, dus, lieve kijkbuiskinders, doe er hierrrrrr je voordeel mee. Pas op: FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige opgelopen SOA.![]()
![]()
[afbeelding]
De Babbelbox staat vandaag in ONZ en vraagt de reaguurder: hoe zou jij een br33z@h-chick uit de kleren kunnen krijgen?
mag ik raden wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef Camplo het volgende:
Die op geenstijl stond toch?
Ik had hem gepost voor een kansloze vriend van me. Hij zit nu 24/7 op tmfchat.nl
Kan die Tijn anders niet even wat boobies zippen ofzeau?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef Camplo het volgende:
Tijn!!!!!!!1
Feauteaux!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Vector_SLD het volgende:
Gedaan!
True. kansloos maar waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:14 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Toch zijn dat de mensen die sneller een gewillig Br33z@h-doosje uit de kleren kunnen krijgen!![]()
Zielige is dat het nog zo is ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
de bovenstaande werkt gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.bipsridders.nl/Reetman-MSN-Pimp.mp3
Soort zoekt soort enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef Camplo het volgende:
Ik had hem gepost voor een kansloze vriend van me. Hij zit nu 24/7 op tmfchat.nl
Maar je bent klaarblijkelijk te laf om de evoluerende tieten te zippen. Zoals Maikuuul zou zeggen: totally n00b!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Harvest het volgende:
prutser!
mijn computer crashte net na 27 camvensters![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |