ach gut, kom je wat tekort, rukkertje?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
Dude, die screens waren echt kut kwaliteit...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
Triestheidquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb een keertje een meid van twaalfgehad en die ging helemaal naakt en vingerde zechzelf graag voor de cam. Was wel leuk, ze was niet lelijk, maar ik wist niet hoe je die dingen moest opnemen (nog steeds niet trouwens)
Maar ik had haar ontmoet op zo'n chatbox, beetje kletsen, msn vragen, vragen om een foto, had ze niet, maar ze had wel een cam, dus die wilde ze zelf wel aandoen. Ik zeggen dat ze er goed uit zag, gesprek werd wat erotischer, uiteindelijk liet ze d'r BH en d'r string zien, en na een tijdje helemaal strippen en vingerenDeed ze dus ook gewoon als er mensen thuis waren, helaas werd ze een keertje betrapt, en dat was dag met de cam. Ik heb d'r een tijdje geleden weer toegevoegd, maar toen blokte ze me weer vrij snel
![]()
probeer het zelf dan eens, in plaats van andere mensen het voor je te laten doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waar blijven die picca's???
Zie je hem al strippen voor de camquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef vision999 het volgende:
[..]
probeer het zelf dan eens, in plaats van andere mensen het voor je te laten doen![]()
hij staat nog halverwege pagina 2 gepost hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef NordicBlue het volgende:
Link van de manual is plat
OMG!!!!1!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef Dirktator het volgende:
De meest populaire Br33z@h-sl3t van Nederland!!!
![]()
![]()
Als je haar ziet, vinger in je keel steken en haar dure kleren onderkotsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:02 schreef Othala het volgende:
[..]
OMG!!!!1!!
dat is een zoeen ranzig wijf waar ik mee in de klas zat, zat allemaal te praten over haar Br33z@h vriendje en dat ze model was enzo.
was echt een ranzig wijf![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |