Zo mag ze bij mij ook wel in bed liggen hoor geen probleemquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef ChicaneBT het volgende:
Ook van teveel breezers ga je out.
[afbeelding]
Ik zie nog steeds geen pics![]()
.
M,n ergste nachtmerriequote:Op donderdag 13 april 2006 13:04 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb ooit tieten op de cam gehad, toen crashte me pc
Waar blijven die foto's ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Onder het motto "rekt het niet, dan scheurt het wel" ga ik een poging wagen met behulp van de manual, de holy bible van br33z3r-versieren.
...
ke oke, ik zal je hint geven. Ik heb een wit paard..Een kroon..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie b3n JoE
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
M,n ergste nachtmerrieIs er nog een fokker die z,n msn breezah met me wil delen Alle sletjes hebben geblokeerd Omdat ik een viespeuk ofzo was
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dirktator het volgende:
Onder het motto "rekt het niet, dan scheurt het wel" ga ik een poging wagen met behulp van de manual, de holy bible van br33z3r-versieren.
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb een keertje een meid van twaalfgehad en die ging helemaal naakt en vingerde zechzelf graag voor de cam. Was wel leuk, ze was niet lelijk, maar ik wist niet hoe je die dingen moest opnemen (nog steeds niet trouwens)
Maar ik had haar ontmoet op zo'n chatbox, beetje kletsen, msn vragen, vragen om een foto, had ze niet, maar ze had wel een cam, dus die wilde ze zelf wel aandoen. Ik zeggen dat ze er goed uit zag, gesprek werd wat erotischer, uiteindelijk liet ze d'r BH en d'r string zien, en na een tijdje helemaal strippen en vingerenDeed ze dus ook gewoon als er mensen thuis waren, helaas werd ze een keertje betrapt, en dat was dag met de cam. Ik heb d'r een tijdje geleden weer toegevoegd, maar toen blokte ze me weer vrij snel
![]()
En het is nog serieus waar ookquote:
Ga je dan ff keihard afquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En het is nog serieus waar ook, als je het na wil vragen kan je dat doen. Haar msn is: anais_brits@msn.com, alleen denk ik dat ze je vrij snel blokt.
This thread is worthless without picsquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Leso_Varen het volgende:
En het is nog serieus waar ook, als je het na wil vragen kan je dat doen. Haar msn is: anais_brits@msn.com, alleen denk ik dat ze je vrij snel blokt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |