Ja heh wax? Dus het was een goede beslissing.. ik wist het!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vond het ook wel érg lang worden, Vlarp...
NU pas?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef Waxxer het volgende:
VlarpIk zie nu pas de foto's en alles
Ik dacht van zal ik de krultang uit je Sesamstraatkoffertje (quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja heh wax? Dus het was een goede beslissing.. ik wist het!
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.quote:
Ich hab' gar kein internet zu hause en ik moet zeggen dat ik als zombie zijnde, de afgelopen week, ook niet echt concentratiebaar wasquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.
Ik ben bij Equipo geweest ja.. 1 van de 5 kapsalonsquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht van zal ik de krultang uit je Sesamstraatkoffertje (![]()
) pakken of niet?
Maaaaarrrr je bent al naar de Numansdorpsche barbier geweest
Ik ben het met je eens...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.
Weet je hoe koud het is!!!?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef davidov het volgende:
toch maar niet kaal?
Wie hadden jullie dan i/d finales gewildquote:
Niks ':')'. Negerinnen en die twee vieze dragqueens?quote:
Idols had gewoon nooit moeten bestaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie hadden jullie dan i/d finales gewild?
uhuh ik heb al 2x op de fiets gezeten en moet nog een keerquote:
Serge en Christon.. maar geen Gleuvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie hadden jullie dan i/d finales gewild?
Christon vond je alleen goed omdat je er op geilde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon hoorde idd in die finale maar de 4 vrouwen die nu over zijn , vind k ook erg goed.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Christon vond je alleen goed omdat je er op geilde.
*gniffel*quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh ik heb al 2x op de fiets gezeten en moet nog een keer
Niksquote:
Uit ervaring weet ik van welquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:50 schreef davidov het volgende:
[..]
Klagen![]()
Ik betwijfel of ze er daadwerkelijk iets mee doen maar och....
*uche*quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik van wel
quote:
Right...quote:
Sjalen zijn voor homosquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*gniffel*
Vervelend.. en geen sjaal om natuurlijk?
Tja..quote:
Weg van de minste weerstandquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Sunjammer het volgende:
Ik hou het graag in het midden.
Over het algemeen niet.quote:
tis zoquote:
sjaals dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sjalen het meervoud van sjaal?
Klinkt erg tofquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Over het algemeen niet.
We hadden hier laatst een cursus over conflictbeheersing. Was geen succes. De een vond het een supercursus, en de ander een kutcursus. Slaande ruzie.
Ik kan me nog foto's herinneren waar je een enorme sjaal om hebt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook geen sjaal. Ik heb zo'n muts/col fleece ding van Live38
Die is uit 2005.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me nog foto's herinneren waar je een enorme sjaal om hebt...
Ik heb 3 kasjmier sjaals van Marc Jacobs.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook geen sjaal. Ik heb zo'n muts/col fleece ding van Live38
Als ze leuk staan, who gives a fuck?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb 3 kasjmier sjaals van Marc Jacobs.
Ik ben zo gay.
Ze staan zeker leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ze leuk staan, who gives a fuck?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze staan zeker leuk.En ze zijn lekker warm.
Gelukkig staan de meeste dingen leuk op mij, dus dat is niet zo'n probleem.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
idoltuitjes
tot morgen Semisanequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Semisane het volgende:
in dit weer is een sjaar gewoon een must...maakt geen ene f*ck uit of het leuk is of niet....het is gewoon warm.
Doet mijn sjaal trouwens ff om.... --> daag
dat valt toch wel een beetje te combinerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Twoflower het volgende:
Verrek, ik bedenk me opeens dat ik de 4e ook in Amsterdam ben.![]()
Maar dan om naar Cabaret te gaan, niet voor de meet.
was je ze vergeten?quote:
Zit er een Aziatisch addertje onder het gras?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk: volgens mij moet je even American Idol 5x11 downloaden.. Ben benieuwd wat je van die crackhoeren vind
Helaas nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zit er een Aziatisch addertje onder het gras?
quote:
Ik vind bijna alle zwarte mensen bij voorbaat crackhoeren, dus mijn reactie is niet zo verrassend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik was me zo aan t verheugen op hoe je de Amerikaanse crackhoeren vond.
En de blanke sletjes danquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle zwarte mensen bij voorbaat crackhoeren, dus mijn reactie is niet zo verrassend.
Sletjes = crackhoeren. Zelfde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En de blanke sletjes dan?
Beste zangeres ooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sletjes = crackhoeren. Zelfde.
[afbeelding]![]()
Gerrit-Janquote:
Wat?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gerrit-Jan
En Mandisa is leuk
quote:
Ow, wie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Twoflower het volgende:
Verrek, ik bedenk me opeens dat ik de 4e ook in Amsterdam ben.![]()
Maar dan om naar Cabaret te gaan, niet voor de meet.
Is dat niet zonde? Van de thee, dan, niet het broertje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben in staat mn kop thee over mn broertje heen te gooien.
Tel eens tot 10?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben in staat mn kop thee over mn broertje heen te gooien.
been there, done that..maar zodra ik bij 4 ben gaat ie nog extremer doen.quote:
Kun je hem niet wegmoffelen tussen een vals wandje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
been there, done that..maar zodra ik bij 4 ben gaat ie nog extremer doen.
I wish!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hem niet wegmoffelen tussen een vals wandje?
Volgens mij is het kleine zwijntje 13, nietwaar Gerrit?quote:
13 met PDD-NOS, Vakantie..en jaloezie omdat ie niet meer de enige is met een stempeltje.quote:
Welnee. gefrituurd broertje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef NathaN het volgende:
En op het menu vandaag: Boerenkool met worst.
Ik wil ook een broertjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
13 met PDD-NOS, Vakantie..en jaloezie omdat ie niet meer de enige is met een stempeltje.
Je kunt hem voor een zacht prijsje overnemen.quote:
Ik was even vergeten dat ik al ene broertje hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt hem voor een zacht prijsje overnemen.
ouder? jonger? net zo goddelijk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik al ene broertje heb![]()
Shit, de kans bestaat dat 1/3 van je dorp afbrand nu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. d'r is brand een paar straten verder
Ow. Hier was ook brand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. d'r is brand een paar straten verder
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik al ene broertje heb![]()
Dat zou wat zijn..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Shit, de kans bestaat dat 1/3 van je dorp afbrand nu.
Tip 2 ga zeker niet wokken in numansdorp.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Hier was ook brand.
Tip 1 bij het wokken: Leg het recept niet te dicht onder de wokpan
Nou kan ik wel zeggen doe hem de groeten, maar dat staat zo raar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn..
Ik ga naar m'n vader.. gegroet!
En die vlammen zijn zo groot/hoog dat jij het nu vanuit thuis kan zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef whistler0305 het volgende:
niet dat het waarschijnlijk iemand iets interesseert, maar de brand vlakbij Vlarp is een schoorsteenbrand aan de Julianastraat..
Hey jammer nou..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas, dit profiel bestaat niet (meer)!
`quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, dat is ook weer opgelost.
Weer een puber van zelfmoordplannen afgeholpen.
Saw II was een verschrikkelijke film.quote:
Omdat het geen Disney film is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Saw II was een verschrikkelijke film.
Waarom loopt het niet goed af?
Nou...om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of heb ik het juist aangewakkerd?
Ja, vooral dat lekker komt heel geloofwaardig over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou...om eerlijk te zijn.
Nu ik weet hoe lekker je bent en dat je bezet bent, heeft mn leven echt helemaal geen zin meer!
CDP is misschien een kannibaaltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, vooral dat lekker komt heel geloofwaardig over.
Aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, vooral dat lekker komt heel geloofwaardig over.
Dat zal ik idd eerder geloven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
CDP is misschien een kannibaaltje
Blijf eens van de drank af jij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aantrekkelijk dan?
Onweerstaanbaar?
Ik ben goddelijk en hij is engelachtigquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ouder? jonger? net zo goddelijk?
Leuk voor in de kerstboom zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben goddelijk en hij is engelachtig
Over duivels gesproken: wie kijkt naar Scare tactics? Ik vind het programma zooo leukk!![]()
Ik kijk nu vooral naar waar m'n fitnessspullen gebleven zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
Over duivels gesproken: wie kijkt naar Scare tactics? Ik vind het programma zooo leukk!![]()
Die zijn alvast voor je uit gegaan vrees ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik kijk nu vooral naar waar m'n fitnessspullen gebleven zijn...
Zeg...ik heb hier ondertussen een reputatie..dan zal ik er alles aan doen om die hoog te houden!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijf eens van de drank af jij.
Oh, da's makkelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die zijn alvast voor je uit gegaan vrees ik.
Reputatie van wat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...ik heb hier ondertussen een reputatie..dan zal ik er alles aan doen om die hoog te houden!
Misschien zou het makkelijker zijn de apparaten bij je thuis te laten komen.quote:
Ik ga voor pilates vanavond. Helaas is daar geen handige privéles van...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien zou het makkelijker zijn de apparaten bij je thuis te laten komen.
Het was kut, het is kut en het zal ook wel altijd kut blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Sunjammer het volgende:
Wat je zegt.
Verrek je niks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga voor pilates vanavond. Helaas is daar geen handige privéles van...
Laterz
Je haalt de woorden uit m'n ehm... toetsenbord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was kut, het is kut en het zal ook wel altijd kut blijven.
Het eiquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee. gefrituurd broertje.
Ja die van mij doet het dermate slecht dat het bij mij nooit gelukt was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n ehm... toetsenbord.
Pocahontas loopt ook slecht afquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat het geen Disney film is.
Nou dat John Smith teruggaat naar z'n eigen land en dat Pakdiehandtas niet meegaat, en dat ze dus uit elkaar moetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb die film 3 keer gezien of zo, maar ik kan me er niks meer van herinneren
Dat had ik zelf kunnen verzinnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat John Smith teruggaat naar z'n eigen land en dat Pakdiehandtas niet meegaat, en dat ze dus uit elkaar moeten
Hoe is t daarmee?quote:
Ik heb een pizza in de boven geknikkerd en het kwam er ook als pizza uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Parleur het volgende:
![]()
Hallo... wat hebben we allemaal vandaag gekookt? En gegeten? En was dat hetzelfde als er aanvankelijk werd gekookt?
Sarcasme gaat je nooit goed af, CDP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou...om eerlijk te zijn.
Nu ik weet hoe lekker je bent en dat je bezet bent, heeft mn leven echt helemaal geen zin meer!
Hollandse wkschotel met verse groente, gemarineerde kip en krieltjes en stukjes as.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Parleur het volgende:
![]()
Hallo... wat hebben we allemaal vandaag gekookt? En gegeten? En was dat hetzelfde als er aanvankelijk werd gekookt?
Jah.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe is t daarmee?
Ben je nog steeds overtuigd dat je te min voor m bent?
Zonder de as? Moet je ons soms wat vertellen Ang3l?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hollandse wkschotel met verse groente, gemarineerde kip en krieltjes en stukjes as.
En dat heb ik ook gegeten (zonder de as).
En dat was idd hetzelfde als wat er werd gekookt.
Ik zeg:quote:
Z'n ex zag de wok aan voor een asbak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zonder de as? Moet je ons soms wat vertellen Ang3l?
Ik denk dat het veel stommer is. Véél stommer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Z'n ex zag de wok aan voor een asbak.
Nee. Niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zonder de as? Moet je ons soms wat vertellen Ang3l?
Ach het heeft al lang als TIP 1 in het toic gestaan , hoer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel stommer is. Véél stommer!
Hij moet me maar gewoon eens flink komen temperaturen, want het gaat slecht met mequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg:
Uitnodigen voor een "housewarming".
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet me maar gewoon eens flink komen temperaturen, want het gaat slecht met me
Nee hij zei al dat ie een x tiramisu kwam eten in m'n nieuwe huis (als tim weg is)
Ang3l heeft nog wat krediet bij mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel stommer is. Véél stommer!
Das wel gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet me maar gewoon eens flink komen temperaturen, want het gaat slecht met me
Nee hij zei al dat ie een x tiramisu kwam eten in m'n nieuwe huis (als tim weg is)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l heeft nog wat krediet bij mij.
Zal er toch wel niet van komenquote:
nou je weet wel...toen die nacht...dat je heel erg dronken was....quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe heb ik dat verdiend dan? Door te hoesten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Wat heeft Ang3l in godsnaam niet gedaan bij je zodat hij een soort van kredietsituatie heeft?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe heb ik dat verdiend dan? Door te hoesten?
..................quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nou je weet wel...toen die nacht...dat je heel erg dronken was....
Dat moet dan gisteren zijn geweest... of eergisteren... afgelopen weekend... vorige week... my god... wanneer was Ang3l de laatste keer nuchter?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nou je weet wel...toen die nacht...dat je heel erg dronken was....
Ben jij ook wel eens nuchter, Parleur?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat moet dan gisteren zijn geweest... of eergisteren... afgelopen weekend... vorige week... my god... wanneer was Ang3l de laatste keer nuchter?
Ik sta nooit bij wc's.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........................ stond jij ook bij die wc's?
Ja hoor... gisteren, eergisteren... afgelopen weekend... vorige week.. you name it!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens nuchter, Parleur?
O, net als ik dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja hoor... gisteren, eergisteren... afgelopen weekend... vorige week.. you name it!
I wish.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Volgens mij is iedereen aan het zuipen.
met ballen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Andyvie het volgende:
Jaaa, tomatensoep, of nog beter tomatencremesoep
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
Of achterwege laten en vervangen door stukjes chorizo worst![]()
nee hoor gewoon bourgondiërquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
Jij, jij, jij ideeënsteler!!
ook lekker, maar als je gaat voor de echte zondagse oud-Hollandsche tomatensoep; dan toch echt wel ballenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
Of achterwege laten en vervangen door stukjes chorizo worst![]()
Nee want voor mij is nog steeds echte zondagse soep getrokken runderbouillon met veel groente, vermicelli en stukjes runder soepvlees erin.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
ook lekker, maar als je gaat voor de echte zondagse oud-Hollandsche tomatensoep; dan toch echt wel ballen
bij oma wel ja en dan het soepvlees apart eten met zilveruitjes, maar thuis aten we tomatensoep ook wel op zondagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want voor mij is nog steeds echte zondagse soep getrokken runderbouillon met veel groente, vermicelli en stukjes runder soepvlees erin.
Tomatensoep was bij ons thuis altijd door de week![]()
snel omzetten danquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
What the hell!? Ik zie ineens dat Chello Extreme net zo duur is als m'n huidige ADSL abbo. WTF... 59,95 per maand voor 20Mbit / 2Mbit nu heb ik 6Mbit / 768 Kbit voor hetzelfde bedrag
Niks verrekt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verrek je niks?
Rockster is lief en deze jongetjes nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
rijk en vriendjeshttp://www.geflitstworden.nl/geflitst/fab/_MG_5034.jpg
Want ik ben zo lelijk en draag D&G?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
rijk en vriendjeshttp://www.geflitstworden.nl/geflitst/fab/_MG_5034.jpg
Dat is dan weer je eigen conclusie, hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Want ik ben zo lelijk en draag D&G?
Het was een retorische vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is dan weer je eigen conclusie, hè.
Mn KitKat.quote:
Gatver. Ik kende een lelijk iemand die altijd KitKat at, nu kan ik het niet meer door m'n keel krijgen.quote:
Blijf dan ook bij die spiegel weg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef TehRockstar het volgende:
Gatver. Ik kende een lelijk iemand die altijd KitKat at, nu kan ik het niet meer door m'n keel krijgen.
Inkoppertjes zijn voor homo's.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Blijf dan ook bij die spiegel weg!
(inkoppertje...)
Joh!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
Inkoppertjes zijn voor homo's.
volgens mij heeft hij nooit ergens interesse in, tenzij het zijn portomonnee vult that isquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik houd van Mart Smeets als ie iemand te gast heeft waar hij eigenlijk geen interesse in heeft.
Mwjah. Qua gasten heeft ie zo zn voorkeurenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij nooit ergens interesse in, tenzij het zijn portomonnee vult that is![]()
Don't we all.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah. Qua gasten heeft ie zo zn voorkeuren
Matig..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2424308720191135410&q=gay
Huh?![]()
Hihi, gek zwijntje, tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
is dat een jongen of een meisje
Z'n wenkbrauwen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2424308720191135410&q=gay
Huh?![]()
En nog steeds heb ik geen nidee hoe je vereniging heetquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef davidov het volgende:
*strompel binnen*
Ik ben aangeschoten
Heeft er iemand schaatsen gekeken vanmiddag?
M'n vereniging had lekker duidelijk reclame gemaakt de hele dagde reacties van concurrenten stromen binnen
[afbeelding]
*gniffel*
het leukste is dat het idee 2 dagen geleden was ontstaan en er maar 5 mensen van af wisten (waarvan er dus 2 achter het doek staan)
Iets duidelijkere letters hadden wel gemogenquote:
Letters zijn langer dan een meterquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iets duidelijkere letters hadden wel gemogen![]()
Hoe dan ook wel een toffe actie![]()
Damn wat is dat spul smerigquote:
Dat is zuur om te weten dat je die tijd ook nog heerlijk in bed had kunnen doorbrengenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik had gewoon 10 minuten langer kunnen slapen. Ben te vroeg klaar
Nah ja, werkse
Dat heet dansen rijk, dansenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
En hij heeft spasmes!
Ja de ouderdom komt met gebrekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:43 schreef Ang3l het volgende:
*checkt ff de pillen-reeks*
Ok, we hebben de roze? 1.... check!
De groene? 1... 2... check!
En hebben we de hele? 1 ... 2 ... 3... check!
En de witte gaan mee naar het werk? 1 potje... check!
Opa Angel
Ja tis inderdaad pas 07:45uquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:45 schreef Stroekie het volgende:
en het is nu natuurlijk nog te vroeg om te vragen of je er al baat bij hebt ?
Ja hier dus wel Techquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:48 schreef tech het volgende:
Hullow! Is er al koffie?![]()
@Andy: dank je wel!
Mag dat wel met al die pillen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de auto gewonnen vanochtend
Tim ..... om 9:00 bij de huisarts zijn voor hoesten ... 2 minuten fietsen (3 straten verderop ongveer)
Ik .... om half 9 op m'n werk zijn ... met die klote steken in m'n ribben ..... 5 minuten fietsen
Ik wonik mag de auto
Neem hem mee en laat hem op je werk staan en ga met de trein terug.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de auto gewonnen vanochtend
Tim ..... om 9:00 bij de huisarts zijn voor hoesten ... 2 minuten fietsen (3 straten verderop ongveer)
Ik .... om half 9 op m'n werk zijn ... met die klote steken in m'n ribben ..... 5 minuten fietsen
Ik wonik mag de auto
Anders ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik heb er nou alweer genoeg van.
Heel gek, 's nachts slaap ik niet omdat ik niet moe ben, tot ik er 's ochtends uit ga.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Vind het wel weer mooi geweest.
Seriously?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heel gek, 's nachts slaap ik niet omdat ik niet moe ben, tot ik er 's ochtends uit ga.
Serieus ja, ik heb gewoon teveel energie over 's nachts.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Seriously?
Ik lig in een diepe coma 's nachts... en kan m'n bed niet uitkomen 's ochtends...
Owh... wil je wat slaapvermogen van mij hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Serieus ja, ik heb gewoon teveel energie over 's nachts.
en jij wat energie van mij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh... wil je wat slaapvermogen van mij hebben?
Lijkt me een eerlijke ruil.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en jij wat energie van mij?
Zeker weten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
Nou inderdaad.
Maar je bent wel verzekerd, zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef Sunjammer het volgende:
Het enige wat ik zeker weet, is dat niks zeker is. Maar daar ben ik dan ook weer niet zeker van.
Zeker. En ik heb zekeringen in m'n auto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel verzekerd, zeker.
Ja, een onzekere auto is erg lastig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
Zeker. En ik heb zekeringen in m'n auto.
Zolang je dat maar zeker weet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Verder ben ik ook onzeker. Dat zeker.
Mogguh @ Semi
Half 11 is vroegtijdig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef davidov het volgende:
Ouders die me vroegtijdig uit bed trappen
Nouja morruguh dan maar
Het was 4en toen ik er in lag, had wat opquote:
Mja, ok. Dan mag het. Net.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef davidov het volgende:
Het was 4en toen ik er in lag, had wat open vannacht lig er ik ook niet voor 5en in....
Tevens had ik de leukste droom in tiiiijden.
Dus dan noem ik het vrij vroegtijdig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |