nee hoor gewoon bourgondiėrquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
Jij, jij, jij ideeėnsteler!!
ook lekker, maar als je gaat voor de echte zondagse oud-Hollandsche tomatensoep; dan toch echt wel ballenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
Of achterwege laten en vervangen door stukjes chorizo worst![]()
Nee want voor mij is nog steeds echte zondagse soep getrokken runderbouillon met veel groente, vermicelli en stukjes runder soepvlees erin.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
ook lekker, maar als je gaat voor de echte zondagse oud-Hollandsche tomatensoep; dan toch echt wel ballen
bij oma wel ja en dan het soepvlees apart eten met zilveruitjes, maar thuis aten we tomatensoep ook wel op zondagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want voor mij is nog steeds echte zondagse soep getrokken runderbouillon met veel groente, vermicelli en stukjes runder soepvlees erin.
Tomatensoep was bij ons thuis altijd door de week![]()
snel omzetten danquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
What the hell!? Ik zie ineens dat Chello Extreme net zo duur is als m'n huidige ADSL abbo. WTF... 59,95 per maand voor 20Mbit / 2Mbit nu heb ik 6Mbit / 768 Kbit voor hetzelfde bedrag
Niks verrekt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verrek je niks?
Rockster is lief en deze jongetjes nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
rijk en vriendjeshttp://www.geflitstworden.nl/geflitst/fab/_MG_5034.jpg
Want ik ben zo lelijk en draag D&G?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
rijk en vriendjeshttp://www.geflitstworden.nl/geflitst/fab/_MG_5034.jpg
Dat is dan weer je eigen conclusie, hč.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Want ik ben zo lelijk en draag D&G?
Het was een retorische vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is dan weer je eigen conclusie, hč.
Mn KitKat.quote:
Gatver. Ik kende een lelijk iemand die altijd KitKat at, nu kan ik het niet meer door m'n keel krijgen.quote:
Blijf dan ook bij die spiegel weg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef TehRockstar het volgende:
Gatver. Ik kende een lelijk iemand die altijd KitKat at, nu kan ik het niet meer door m'n keel krijgen.
Inkoppertjes zijn voor homo's.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Blijf dan ook bij die spiegel weg!
(inkoppertje...)
Joh!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
Inkoppertjes zijn voor homo's.
volgens mij heeft hij nooit ergens interesse in, tenzij het zijn portomonnee vult that isquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik houd van Mart Smeets als ie iemand te gast heeft waar hij eigenlijk geen interesse in heeft.
Mwjah. Qua gasten heeft ie zo zn voorkeurenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij nooit ergens interesse in, tenzij het zijn portomonnee vult that is![]()
Don't we all.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah. Qua gasten heeft ie zo zn voorkeuren
Matig..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2424308720191135410&q=gay
Huh?![]()
Hihi, gek zwijntje, tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
is dat een jongen of een meisje
Z'n wenkbrauwen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2424308720191135410&q=gay
Huh?![]()
En nog steeds heb ik geen nidee hoe je vereniging heetquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef davidov het volgende:
*strompel binnen*
Ik ben aangeschoten
Heeft er iemand schaatsen gekeken vanmiddag?
M'n vereniging had lekker duidelijk reclame gemaakt de hele dagde reacties van concurrenten stromen binnen
[afbeelding]
*gniffel*
het leukste is dat het idee 2 dagen geleden was ontstaan en er maar 5 mensen van af wisten (waarvan er dus 2 achter het doek staan)
Iets duidelijkere letters hadden wel gemogenquote:
Letters zijn langer dan een meterquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iets duidelijkere letters hadden wel gemogen![]()
Hoe dan ook wel een toffe actie![]()
Damn wat is dat spul smerigquote:
Dat is zuur om te weten dat je die tijd ook nog heerlijk in bed had kunnen doorbrengenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik had gewoon 10 minuten langer kunnen slapen. Ben te vroeg klaar
Nah ja, werkse
Dat heet dansen rijk, dansenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
En hij heeft spasmes!
Ja de ouderdom komt met gebrekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:43 schreef Ang3l het volgende:
*checkt ff de pillen-reeks*
Ok, we hebben de roze? 1.... check!
De groene? 1... 2... check!
En hebben we de hele? 1 ... 2 ... 3... check!
En de witte gaan mee naar het werk? 1 potje... check!
Opa Angel
Ja tis inderdaad pas 07:45uquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:45 schreef Stroekie het volgende:
en het is nu natuurlijk nog te vroeg om te vragen of je er al baat bij hebt ?
Ja hier dus wel Techquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:48 schreef tech het volgende:
Hullow! Is er al koffie?![]()
@Andy: dank je wel!
Mag dat wel met al die pillen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de auto gewonnen vanochtend
Tim ..... om 9:00 bij de huisarts zijn voor hoesten ... 2 minuten fietsen (3 straten verderop ongveer)
Ik .... om half 9 op m'n werk zijn ... met die klote steken in m'n ribben ..... 5 minuten fietsen
Ik wonik mag de auto
Neem hem mee en laat hem op je werk staan en ga met de trein terug.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de auto gewonnen vanochtend
Tim ..... om 9:00 bij de huisarts zijn voor hoesten ... 2 minuten fietsen (3 straten verderop ongveer)
Ik .... om half 9 op m'n werk zijn ... met die klote steken in m'n ribben ..... 5 minuten fietsen
Ik wonik mag de auto
Anders ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik heb er nou alweer genoeg van.
Heel gek, 's nachts slaap ik niet omdat ik niet moe ben, tot ik er 's ochtends uit ga.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Vind het wel weer mooi geweest.
Seriously?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heel gek, 's nachts slaap ik niet omdat ik niet moe ben, tot ik er 's ochtends uit ga.
Serieus ja, ik heb gewoon teveel energie over 's nachts.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Seriously?
Ik lig in een diepe coma 's nachts... en kan m'n bed niet uitkomen 's ochtends...
Owh... wil je wat slaapvermogen van mij hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Serieus ja, ik heb gewoon teveel energie over 's nachts.
en jij wat energie van mij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh... wil je wat slaapvermogen van mij hebben?
Lijkt me een eerlijke ruil.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en jij wat energie van mij?
Zeker weten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
Nou inderdaad.
Maar je bent wel verzekerd, zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef Sunjammer het volgende:
Het enige wat ik zeker weet, is dat niks zeker is. Maar daar ben ik dan ook weer niet zeker van.
Zeker. En ik heb zekeringen in m'n auto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel verzekerd, zeker.
Ja, een onzekere auto is erg lastig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
Zeker. En ik heb zekeringen in m'n auto.
Zolang je dat maar zeker weet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Verder ben ik ook onzeker. Dat zeker.
Mogguh @ Semi
Half 11 is vroegtijdig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef davidov het volgende:
Ouders die me vroegtijdig uit bed trappen
Nouja morruguh dan maar
Het was 4en toen ik er in lag, had wat opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |