Het eiquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee. gefrituurd broertje.
Ja die van mij doet het dermate slecht dat het bij mij nooit gelukt was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n ehm... toetsenbord.
Pocahontas loopt ook slecht afquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat het geen Disney film is.
Nou dat John Smith teruggaat naar z'n eigen land en dat Pakdiehandtas niet meegaat, en dat ze dus uit elkaar moetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb die film 3 keer gezien of zo, maar ik kan me er niks meer van herinneren
Dat had ik zelf kunnen verzinnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat John Smith teruggaat naar z'n eigen land en dat Pakdiehandtas niet meegaat, en dat ze dus uit elkaar moeten
Hoe is t daarmee?quote:
Ik heb een pizza in de boven geknikkerd en het kwam er ook als pizza uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Parleur het volgende:
![]()
Hallo... wat hebben we allemaal vandaag gekookt? En gegeten? En was dat hetzelfde als er aanvankelijk werd gekookt?
Sarcasme gaat je nooit goed af, CDP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou...om eerlijk te zijn.
Nu ik weet hoe lekker je bent en dat je bezet bent, heeft mn leven echt helemaal geen zin meer!
Hollandse wkschotel met verse groente, gemarineerde kip en krieltjes en stukjes as.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Parleur het volgende:
![]()
Hallo... wat hebben we allemaal vandaag gekookt? En gegeten? En was dat hetzelfde als er aanvankelijk werd gekookt?
Jah.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe is t daarmee?
Ben je nog steeds overtuigd dat je te min voor m bent?
Zonder de as? Moet je ons soms wat vertellen Ang3l?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hollandse wkschotel met verse groente, gemarineerde kip en krieltjes en stukjes as.
En dat heb ik ook gegeten (zonder de as).
En dat was idd hetzelfde als wat er werd gekookt.
Ik zeg:quote:
Z'n ex zag de wok aan voor een asbak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zonder de as? Moet je ons soms wat vertellen Ang3l?
Ik denk dat het veel stommer is. Véél stommer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Z'n ex zag de wok aan voor een asbak.
Nee. Niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zonder de as? Moet je ons soms wat vertellen Ang3l?
Ach het heeft al lang als TIP 1 in het toic gestaan , hoer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel stommer is. Véél stommer!
Hij moet me maar gewoon eens flink komen temperaturen, want het gaat slecht met mequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg:
Uitnodigen voor een "housewarming".
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet me maar gewoon eens flink komen temperaturen, want het gaat slecht met me
Nee hij zei al dat ie een x tiramisu kwam eten in m'n nieuwe huis (als tim weg is)
Ang3l heeft nog wat krediet bij mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel stommer is. Véél stommer!
Das wel gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet me maar gewoon eens flink komen temperaturen, want het gaat slecht met me
Nee hij zei al dat ie een x tiramisu kwam eten in m'n nieuwe huis (als tim weg is)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l heeft nog wat krediet bij mij.
Zal er toch wel niet van komenquote:
nou je weet wel...toen die nacht...dat je heel erg dronken was....quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe heb ik dat verdiend dan? Door te hoesten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Wat heeft Ang3l in godsnaam niet gedaan bij je zodat hij een soort van kredietsituatie heeft?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe heb ik dat verdiend dan? Door te hoesten?
..................quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nou je weet wel...toen die nacht...dat je heel erg dronken was....
Dat moet dan gisteren zijn geweest... of eergisteren... afgelopen weekend... vorige week... my god... wanneer was Ang3l de laatste keer nuchter?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nou je weet wel...toen die nacht...dat je heel erg dronken was....
Ben jij ook wel eens nuchter, Parleur?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat moet dan gisteren zijn geweest... of eergisteren... afgelopen weekend... vorige week... my god... wanneer was Ang3l de laatste keer nuchter?
Ik sta nooit bij wc's.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........................ stond jij ook bij die wc's?
Ja hoor... gisteren, eergisteren... afgelopen weekend... vorige week.. you name it!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens nuchter, Parleur?
O, net als ik dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja hoor... gisteren, eergisteren... afgelopen weekend... vorige week.. you name it!
I wish.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Volgens mij is iedereen aan het zuipen.
met ballen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Andyvie het volgende:
Jaaa, tomatensoep, of nog beter tomatencremesoep
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
Of achterwege laten en vervangen door stukjes chorizo worst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |