Tel eens tot 10?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben in staat mn kop thee over mn broertje heen te gooien.
been there, done that..maar zodra ik bij 4 ben gaat ie nog extremer doen.quote:
Kun je hem niet wegmoffelen tussen een vals wandje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
been there, done that..maar zodra ik bij 4 ben gaat ie nog extremer doen.
I wish!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hem niet wegmoffelen tussen een vals wandje?
Volgens mij is het kleine zwijntje 13, nietwaar Gerrit?quote:
13 met PDD-NOS, Vakantie..en jaloezie omdat ie niet meer de enige is met een stempeltje.quote:
Welnee. gefrituurd broertje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef NathaN het volgende:
En op het menu vandaag: Boerenkool met worst.
Ik wil ook een broertjequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
13 met PDD-NOS, Vakantie..en jaloezie omdat ie niet meer de enige is met een stempeltje.
Je kunt hem voor een zacht prijsje overnemen.quote:
Ik was even vergeten dat ik al ene broertje hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt hem voor een zacht prijsje overnemen.
ouder? jonger? net zo goddelijk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik al ene broertje heb![]()
Shit, de kans bestaat dat 1/3 van je dorp afbrand nu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. d'r is brand een paar straten verder
Ow. Hier was ook brand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. d'r is brand een paar straten verder
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik al ene broertje heb![]()
Dat zou wat zijn..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Shit, de kans bestaat dat 1/3 van je dorp afbrand nu.
Tip 2 ga zeker niet wokken in numansdorp.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Hier was ook brand.
Tip 1 bij het wokken: Leg het recept niet te dicht onder de wokpan
Nou kan ik wel zeggen doe hem de groeten, maar dat staat zo raar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn..
Ik ga naar m'n vader.. gegroet!
En die vlammen zijn zo groot/hoog dat jij het nu vanuit thuis kan zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef whistler0305 het volgende:
niet dat het waarschijnlijk iemand iets interesseert, maar de brand vlakbij Vlarp is een schoorsteenbrand aan de Julianastraat..
Hey jammer nou..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas, dit profiel bestaat niet (meer)!
`quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, dat is ook weer opgelost.
Weer een puber van zelfmoordplannen afgeholpen.
Saw II was een verschrikkelijke film.quote:
Omdat het geen Disney film is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Saw II was een verschrikkelijke film.
Waarom loopt het niet goed af?
Nou...om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of heb ik het juist aangewakkerd?
Ja, vooral dat lekker komt heel geloofwaardig over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou...om eerlijk te zijn.
Nu ik weet hoe lekker je bent en dat je bezet bent, heeft mn leven echt helemaal geen zin meer!
CDP is misschien een kannibaaltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, vooral dat lekker komt heel geloofwaardig over.
Aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, vooral dat lekker komt heel geloofwaardig over.
Dat zal ik idd eerder geloven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
CDP is misschien een kannibaaltje
Blijf eens van de drank af jij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aantrekkelijk dan?
Onweerstaanbaar?
Ik ben goddelijk en hij is engelachtigquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ouder? jonger? net zo goddelijk?
Leuk voor in de kerstboom zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben goddelijk en hij is engelachtig
Over duivels gesproken: wie kijkt naar Scare tactics? Ik vind het programma zooo leukk!![]()
Ik kijk nu vooral naar waar m'n fitnessspullen gebleven zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
Over duivels gesproken: wie kijkt naar Scare tactics? Ik vind het programma zooo leukk!![]()
Die zijn alvast voor je uit gegaan vrees ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik kijk nu vooral naar waar m'n fitnessspullen gebleven zijn...
Zeg...ik heb hier ondertussen een reputatie..dan zal ik er alles aan doen om die hoog te houden!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijf eens van de drank af jij.
Oh, da's makkelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die zijn alvast voor je uit gegaan vrees ik.
Reputatie van wat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...ik heb hier ondertussen een reputatie..dan zal ik er alles aan doen om die hoog te houden!
Misschien zou het makkelijker zijn de apparaten bij je thuis te laten komen.quote:
Ik ga voor pilates vanavond. Helaas is daar geen handige privéles van...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien zou het makkelijker zijn de apparaten bij je thuis te laten komen.
Het was kut, het is kut en het zal ook wel altijd kut blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Sunjammer het volgende:
Wat je zegt.
Verrek je niks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga voor pilates vanavond. Helaas is daar geen handige privéles van...
Laterz
Je haalt de woorden uit m'n ehm... toetsenbord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was kut, het is kut en het zal ook wel altijd kut blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |