Anders ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik heb er nou alweer genoeg van.
Heel gek, 's nachts slaap ik niet omdat ik niet moe ben, tot ik er 's ochtends uit ga.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Vind het wel weer mooi geweest.
Seriously?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heel gek, 's nachts slaap ik niet omdat ik niet moe ben, tot ik er 's ochtends uit ga.
Serieus ja, ik heb gewoon teveel energie over 's nachts.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Seriously?
Ik lig in een diepe coma 's nachts... en kan m'n bed niet uitkomen 's ochtends...
Owh... wil je wat slaapvermogen van mij hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Serieus ja, ik heb gewoon teveel energie over 's nachts.
en jij wat energie van mij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh... wil je wat slaapvermogen van mij hebben?
Lijkt me een eerlijke ruil.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en jij wat energie van mij?
Zeker weten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
Nou inderdaad.
Maar je bent wel verzekerd, zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef Sunjammer het volgende:
Het enige wat ik zeker weet, is dat niks zeker is. Maar daar ben ik dan ook weer niet zeker van.
Zeker. En ik heb zekeringen in m'n auto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel verzekerd, zeker.
Ja, een onzekere auto is erg lastig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
Zeker. En ik heb zekeringen in m'n auto.
Zolang je dat maar zeker weet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Verder ben ik ook onzeker. Dat zeker.
Mogguh @ Semi
Half 11 is vroegtijdig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef davidov het volgende:
Ouders die me vroegtijdig uit bed trappen
Nouja morruguh dan maar
Het was 4en toen ik er in lag, had wat opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |