Ik heb 3 kasjmier sjaals van Marc Jacobs.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook geen sjaal. Ik heb zo'n muts/col fleece ding van Live38
Als ze leuk staan, who gives a fuck?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb 3 kasjmier sjaals van Marc Jacobs.
Ik ben zo gay.
Ze staan zeker leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ze leuk staan, who gives a fuck?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze staan zeker leuk.En ze zijn lekker warm.
Gelukkig staan de meeste dingen leuk op mij, dus dat is niet zo'n probleem.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
idoltuitjes
tot morgen Semisanequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Semisane het volgende:
in dit weer is een sjaar gewoon een must...maakt geen ene f*ck uit of het leuk is of niet....het is gewoon warm.
Doet mijn sjaal trouwens ff om.... --> daag
dat valt toch wel een beetje te combinerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Twoflower het volgende:
Verrek, ik bedenk me opeens dat ik de 4e ook in Amsterdam ben.![]()
Maar dan om naar Cabaret te gaan, niet voor de meet.
was je ze vergeten?quote:
Zit er een Aziatisch addertje onder het gras?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk: volgens mij moet je even American Idol 5x11 downloaden.. Ben benieuwd wat je van die crackhoeren vind
Helaas nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zit er een Aziatisch addertje onder het gras?
quote:
Ik vind bijna alle zwarte mensen bij voorbaat crackhoeren, dus mijn reactie is niet zo verrassend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik was me zo aan t verheugen op hoe je de Amerikaanse crackhoeren vond.
En de blanke sletjes danquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle zwarte mensen bij voorbaat crackhoeren, dus mijn reactie is niet zo verrassend.
Sletjes = crackhoeren. Zelfde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En de blanke sletjes dan?
Beste zangeres ooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sletjes = crackhoeren. Zelfde.
[afbeelding]![]()
Gerrit-Janquote:
Wat?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gerrit-Jan
En Mandisa is leuk
quote:
Ow, wie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Twoflower het volgende:
Verrek, ik bedenk me opeens dat ik de 4e ook in Amsterdam ben.![]()
Maar dan om naar Cabaret te gaan, niet voor de meet.
Is dat niet zonde? Van de thee, dan, niet het broertje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben in staat mn kop thee over mn broertje heen te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |