Ja heh wax? Dus het was een goede beslissing.. ik wist het!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vond het ook wel érg lang worden, Vlarp...
NU pas?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef Waxxer het volgende:
VlarpIk zie nu pas de foto's en alles
Ik dacht van zal ik de krultang uit je Sesamstraatkoffertje (quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja heh wax? Dus het was een goede beslissing.. ik wist het!
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.quote:
Ich hab' gar kein internet zu hause en ik moet zeggen dat ik als zombie zijnde, de afgelopen week, ook niet echt concentratiebaar wasquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.
Ik ben bij Equipo geweest ja.. 1 van de 5 kapsalonsquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht van zal ik de krultang uit je Sesamstraatkoffertje (![]()
) pakken of niet?
Maaaaarrrr je bent al naar de Numansdorpsche barbier geweest
Ik ben het met je eens...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.
Weet je hoe koud het is!!!?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef davidov het volgende:
toch maar niet kaal?
Wie hadden jullie dan i/d finales gewildquote:
Niks ':')'. Negerinnen en die twee vieze dragqueens?quote:
Idols had gewoon nooit moeten bestaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie hadden jullie dan i/d finales gewild?
uhuh ik heb al 2x op de fiets gezeten en moet nog een keerquote:
Serge en Christon.. maar geen Gleuvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie hadden jullie dan i/d finales gewild?
Christon vond je alleen goed omdat je er op geilde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon hoorde idd in die finale maar de 4 vrouwen die nu over zijn , vind k ook erg goed.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Christon vond je alleen goed omdat je er op geilde.
*gniffel*quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh ik heb al 2x op de fiets gezeten en moet nog een keer
Niksquote:
Uit ervaring weet ik van welquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:50 schreef davidov het volgende:
[..]
Klagen![]()
Ik betwijfel of ze er daadwerkelijk iets mee doen maar och....
*uche*quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik van wel
quote:
Right...quote:
Sjalen zijn voor homosquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*gniffel*
Vervelend.. en geen sjaal om natuurlijk?
Tja..quote:
Weg van de minste weerstandquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Sunjammer het volgende:
Ik hou het graag in het midden.
Over het algemeen niet.quote:
tis zoquote:
sjaals dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sjalen het meervoud van sjaal?
Klinkt erg tofquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Over het algemeen niet.
We hadden hier laatst een cursus over conflictbeheersing. Was geen succes. De een vond het een supercursus, en de ander een kutcursus. Slaande ruzie.
Ik kan me nog foto's herinneren waar je een enorme sjaal om hebt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook geen sjaal. Ik heb zo'n muts/col fleece ding van Live38
Die is uit 2005.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me nog foto's herinneren waar je een enorme sjaal om hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |