quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en neer
Ik heb bitterkoekjesquote:
Nu niet meer, ze zijn opquote:
je hebt er een uur over gedaan?quote:
Te lang of te kortquote:
te lang natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Te lang of te kort. Vind het al erg dat ik een hele zak heb weggekauwd, het tempo maakt dan weinig uit
.
Ze zijn taai, dat krijg ik niet zo snel weg hoorquote:
Savondsquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef leonieke het volgende:
Het was een pracht van een huis
Alleen jammer dat we nog niet direct een zicht hebben op de kosten die er sowieso nog bijkomen in het begin...
Goeieavond trouwens
Het gaat niet over notariskosten ofzo hoor, want die ken ik goed genoeg (2 jaar bij notaris gewerkt).quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Savonds
De bijkomende kosten kan je voor jezelf redelijk berekenen toch?
je kan toch bij een aantal bedrijven langsgaan en hun een offerte uit laten brengen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat niet over notariskosten ofzo hoor, want die ken ik goed genoeg (2 jaar bij notaris gewerkt).
Maar het gaat om kosten ivm verbouwingen (nieuwe vloer, elektriciteit, keuken, ramen (vooraan nog enkel glas)) Die zijn iets moeilijker in te schatten (toch voor ons)
Mja we hebben het huis nog maar een eerste keer gezien vandaag. We weten ook niet hoeveel kandidatener nog zijn en hoe dringend we dus moeten beslissen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch bij een aantal bedrijven langsgaan en hun een offerte uit laten brengen?
Als je daar wat moeite voor doet is dat heel goed in te schatten hoor. Kost je een dag of 2 a 3 maar dan heb je wel watquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat niet over notariskosten ofzo hoor, want die ken ik goed genoeg (2 jaar bij notaris gewerkt).
Maar het gaat om kosten ivm verbouwingen (nieuwe vloer, elektriciteit, keuken, ramen (vooraan nog enkel glas)) Die zijn iets moeilijker in te schatten (toch voor ons)
Morgen ofzo eens informeren of we kunnen gaan met iemand die er meer van kent tijdens het weekend ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je daar wat moeite voor doet is dat heel goed in te schatten hoor. Kost je een dag of 2 a 3 maar dan heb je wel wat
Dat kan helpen, en anders even goed zoeken. De dingen die jij wil zijn meestal redelijk uit te zoeken hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Morgen ofzo eens informeren of we kunnen gaan met iemand die er meer van kent tijdens het weekend ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef leonieke het volgende:
Het was een pracht van een huis
Alleen jammer dat we nog niet direct een zicht hebben op de kosten die er sowieso nog bijkomen in het begin...
Goeieavond trouwens
qu!quote:
balenquote:
leoniekequote:
Nog altijd geen vooruitzichten dat het misschien beter zal gaan met rug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
leonieke
qua rug kan het 1000x beter, loop ik weer aardig mee te kloten, verder gaat het wel goed
En met jou?
geen idee, vage hoofdpijnquote:
het is iets chronisch, ik heb wisselende periodes... had nu 2 dagen iets gedaan (verjaardag + gewerkt waarbij ik alleen maar medicijnen hoefde te geven en verantwoordelijkheid dragen), en zelfs dat was dus teveel... daarnaast gaat de fysio die mij altijd behandelt (en goede vriend is) verhuizen en dat vind ik ook heel erg jammer...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog altijd geen vooruitzichten dat het misschien beter zal gaan met rug?
Een beetje hoofdpijn, beetje slecht gevoel omdat ik leerling heb buitengezet vandaag, maar dat gaat wel over. Voor de rest gaat het hier ook wel goed hoor![]()
quote:
nu moet je op zoek naar een ander dus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is iets chronisch, ik heb wisselende periodes... had nu 2 dagen iets gedaan (verjaardag + gewerkt waarbij ik alleen maar medicijnen hoefde te geven en verantwoordelijkheid dragen), en zelfs dat was dus teveel... daarnaast gaat de fysio die mij altijd behandelt (en goede vriend is) verhuizen en dat vind ik ook heel erg jammer...
Mja ik wist dat het chronisch was, maar mijn moeder heeft bv ook een chronische ziekte en daar heeft ze ondertussen al 15jaar geen last van ofzo... Dus daarom dacht ik misschien dat het kon verbeteren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is iets chronisch, ik heb wisselende periodes... had nu 2 dagen iets gedaan (verjaardag + gewerkt waarbij ik alleen maar medicijnen hoefde te geven en verantwoordelijkheid dragen), en zelfs dat was dus teveel... daarnaast gaat de fysio die mij altijd behandelt (en goede vriend is) verhuizen en dat vind ik ook heel erg jammer...
nee, gewoon zelfde praktijk, alleen gaat hij weg... maar de fysio die ik nu krijg, moet natuurlijk m'n rug weer helemaal opnieuw 'leren kennen'...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu moet je op zoek naar een ander dus?
het kan mss iets verbeteren, maar overgaan zal het nooit... de kans dat het alleen maar verslechterd is zelfs waarschijnlijker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ik wist dat het chronisch was, maar mijn moeder heeft bv ook een chronische ziekte en daar heeft ze ondertussen al 15jaar geen last van ofzo... Dus daarom dacht ik misschien dat het kon verbeteren.
Gaat hij ver verhuizen? En kan hij niemand aanraden bv die ook goed is ofzo? Ik gok maar...
met een ander bedoelde ik ook therapeutquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
nee, gewoon zelfde praktijk, alleen gaat hij weg... maar de fysio die ik nu krijg, moet natuurlijk m'n rug weer helemaal opnieuw 'leren kennen'...
daar gaat het waarschijnlijk wel op neerkomen, maar toch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
met een ander bedoelde ik ook therapeut
kan je niet een dubbele afspraak doen dan? dus met je nieuwe en oude tegelijk?
*presentquote:
Klein weekjequote:Op donderdag 23 februari 2006 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe lang ga je ?
Zeker niet, hartje Chelsea waar ik zit.quote:
Gewoon doen, 100 euries heen en weer en dan lekker weekendje chillen in Londenquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben er in 1996 (geloof ik) geweest, met school-uitje.. sindsdien wil ik nog altijd eens terug, maar het komt er maar niet van
en hotel e.d..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon doen, 100 euries heen en weer en dan lekker weekendje chillen in Londen
Hoe lang is het vliegen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en hotel e.d..![]()
maar goed, ik ga mijn geld weer uitgeven in Indonesië over twee dagen, dus dat komt wel op.
Das een eind ja. En dan nog met overstappen ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
best een eind, 12 uur en 2 uur en 1 uur (dat laatste stukkie is een binnenlandse vlucht)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:53 schreef MutZ het volgende:
Ik vertrek over een half uurtje ook voor 2 daagjes richting vriendje
Ah je wil een heel harem gaan beginnen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en hotel e.d..![]()
maar goed, ik ga mijn geld weer uitgeven in Indonesië over twee dagen, dus dat komt wel op.
ga slapen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom net van een voetbalwedstrijd.
feliquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Interland Nieuw-Zeeland - Maleisie
Gewonnen met 2-1
nee, jij moet slapenquote:
je schrikt iedereen af met je gespringquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
De stilte is oorverdovend vandaag
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
je schrikt iedereen af met je gespring
heir ook al anderhalf uurquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
hey
het is alweer middag
althans hier wel
En jouw hier is in een andere tijdzone als de hier hier? Of zijn de hieren gelijk?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
hey
het is alweer middag
althans hier wel
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*nog steeds in een rotbui...
quote:
Doe daar dan eens wat aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*nog steeds in een rotbui...
Ik ben ook (alweerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben ziek.
Dus dan ga ik na een lange afwezigheid hier maar weer eens klagen.
En dit tijdens jouw vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook (alweer) snipverkouden
. Winter is waardeloos
.
Afreageren op je medevergaderaars/rinnen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel vergaderen!
Neequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dit tijdens jouw vakantieOok niet leuk
Dat moet je ook altijd laten doen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen niet of dit echt een verkoudheid is of dat het een allergische reactie is op het stof van de zolder (zowiezo natuurlijk een briljant plan, de zolder opruimen
).
Mijn ma heeft dat ook eens gedaan... Een halve week later lag ze in het ziekenhuis, een paar dagen erna was ze al geopereerd aan haar rug. Zij kon niet meer normaal rechtstaan (was nog 1m20 ofzo ipv 1.55)quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen niet of dit echt een verkoudheid is of dat het een allergische reactie is op het stof van de zolder (zowiezo natuurlijk een briljant plan, de zolder opruimen
).
Eigenlijk welquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat moet je ook altijd laten doen!
Rug voelde idd ook niet zo fijn, maar die is inmiddels wel weer in de juiste vorm terecht gekomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma heeft dat ook eens gedaan... Een halve week later lag ze in het ziekenhuis, een paar dagen erna was ze al geopereerd aan haar rug. Zij kon niet meer normaal rechtstaan (was nog 1m20 ofzo ipv 1.55)
Zolders opruimenNiet gezond
Ik heb gewoon een energiek broertje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar nu is het iig gebeurd én is er ook daadwerkelijk troep weggeslingerd ipv verplaatst
.
Ja kan alleszins al serieus op en neer springen zie ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Rug voelde idd ook niet zo fijn, maar die is inmiddels wel weer in de juiste vorm terecht gekomen.
Hmz... Niet echt, klotsende snot doet best pijn in je voorhoofdsholtes eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja kan alleszins al serieus op en neer springen zie ik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Niet echt, klotsende snot doet best pijn in je voorhoofdsholtes eigenlijk.
Ik wou dat ik zulke huisgenoten had. Hier vooral in-de-weg-lopers en zeurders (quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een energiek broertje.
Die heel erg toevallig gisteren de zolder heeft opgeruimd!
Neuh, het is vrij soepel verlopen... Nu ga ik even eten, en dan weer aan het werk om het komende zaterdag goed lopend te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afreageren op je medevergaderaars/rinnen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, het is vrij soepel verlopen... Nu ga ik even eten, en dan weer aan het werk om het komende zaterdag goed lopend te krijgen![]()
Mooi hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
In de planning voor eind april:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Redelijk heel erg stil wel
12 uur lang jaquote:
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
12 uur lang ja
hoofdpijn is wel minder
je moet het ook voorzichtig doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws![]()
Wij zijn vannacht door het bed gezakt![]()
Een tijdje terug was er iets gekraakt, maar we zagen niet wat. Vannacht hebben we dus wel vastgesteld wat er toen gekraakt was... Lag ik net zalig te slapen, KRAK, om 1.30u matras op de grond gelegd en daar verder geslapen
Nopez, we gaan er gewoon iets onder zetten. Het zijn twee aparte lattenbodems die aan elkaar hangen en op die plaats ondersteund worden. Gewoon een andere steunquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet het ook voorzichtig doen
nieuw bed kopen?
ook een oplossing jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, we gaan er gewoon iets onder zetten. Het zijn twee aparte lattenbodems die aan elkaar hangen en op die plaats ondersteund worden. Gewoon een andere steun![]()
Als we ons eigen huis (eindelijk eens) zullen hebben, kopen we wel een nieuwe kamer
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ga me maar eens wassen en klaarmaken om te gaan werken.
Tot later
*maakt een toertje*quote:
En dan vakantie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
*maakt een toertje*
Voila, helemaal gewassen en aangekleed, lekker geurtje op... ik kan dus vertrekken![]()
laatste dag
laatste dag
![]()
![]()
Maar jij mag dan weer lang op vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. ik moet nog iets langer
o ja, da's waar ook.. vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij mag dan weer lang op vakantie.
Ik heb mijn 2e jaar gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu het 1e nog![]()
Ja, echt rot voor je hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook.. vakantie![]()
gefeliciteerd met je 2e jaar en succes met je 1e
ik had trouwens gezien dat ik dus mooi niet kan ski-en op vakantie... ga je op vakantie.. is het 31 graden boven nul.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt rot voor je hoor![]()
En vanmiddag weer verdermet het 1e, nog maar 4 vakken
wie gaat er dan ook naar indonesiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had trouwens gezien dat ik dus mooi niet kan ski-en op vakantie... ga je op vakantie.. is het 31 graden boven nul.![]()
Tja, het was goedkoop en zo.. maar nu ik weet dat ik er niet kan ski-en... had ik liever ergens anders naartoe gegaan natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had trouwens gezien dat ik dus mooi niet kan ski-en op vakantie... ga je op vakantie.. is het 31 graden boven nul.![]()
Ik ben nog niet weg omdat ik nog [s]aanwezig moet zijn[s] moet werken vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:21 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom zit jij nog niet in een vliegtuig ipv ons hier een beetje jaloers te maken
(hoewel, 31 graden is een beetje teveel van het goeie eigenlijk).
Gelegenheid gevonden om maar weer eens met het knutselwerk van Pat te pimpen.
heeft ie nog meer huiswerk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:21 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom zit jij nog niet in een vliegtuig ipv ons hier een beetje jaloers te maken
(hoewel, 31 graden is een beetje teveel van het goeie eigenlijk).
Gelegenheid gevonden om maar weer eens met het knutselwerk van Pat te pimpen.
De slaapkamer schijnt een eeuwigdurend iets te wordenquote:
Kinderachtig van de baas zeg...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg omdat ik nog aanwezig moet zijn moet werken vandaag.
31 graden is prima te hebben, je moet alleen niet teveel doen natuurlijk. Gelukkig is het dan ook vakantie.![]()
Geen bergen met eeuwige sneeuw? waterski-en?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 berg met eeuwige sneeuw... 6 uur vliegen en dan nog 2 dagen reizen met de auto geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen bergen met eeuwige sneeuw? waterski-en?
slaap zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goed, nu slapen, ben redelijk lam.![]()
Ajuus en tot over 2 dagen
quote:
waarvoor afgewezen?quote:
Ik ben op zoek naar sponsors die prijsjes ter beschikking willen stellen...quote:
ah, voor een wedstrijd ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar sponsors die prijsjes ter beschikking willen stellen...
We willen een wedstrijd uitschrijven voor kinderen tot 12 jaar, lijkt me dat een speelgoedhandel (nee, niet die van hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, voor een wedstrijd ofzo?
je moet iig kijken of de sponsor wel aansluit bij de mensen die komen kijken
das waar jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
We willen een wedstrijd uitschrijven voor kinderen tot 12 jaar, lijkt me dat een speelgoedhandel (nee, niet die van hier), daar wel iets mee kan... Maar ik ga natuurlijk geen wedstrijd uitschrijven voordat ik op z'n minst wat toezeggingen heb
.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar ja
maar die hebben dus afgezegd?
wa tvoor een wedstrijd wordt het dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Beetje suffig, want dit hoeft ze helemaal niet zoveel te kosten... We vragen niet om gameboy's oid, gewoon iets leuks naar eigen inzicht...
Msnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
wa tvoor een wedstrijd wordt het dan?
jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer up&running
Provider schijnt wat problemen te hebben met een switch..
Ik heb er gelukkig geen verstand vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer up&running
Provider schijnt wat problemen te hebben met een switch..
ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen verstand van. Technisch gedoe laat ik graag aan anderen over
.
je mist wat D.quote:
quote:
Ik lees niet terug, maar het stond nog op dezelfde paginaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Teruglezen, daar deed jij toch niet aan
.
Aha, langslezen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, maar het stond nog op dezelfde pagina
vaker doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef OoAstridoO het volgende:
Lang geleden dat ik hier gekeken heb
quote:
Dat doe ik er naquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ook lekker ja, maar heb meer zin in frituren nu
knakworstsydroom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef es70 het volgende:
Een rat met het knakworstsyndroom en een huilend kind. En ik had nog geen 10 tellen ervoor gezegd met haar poffertjesvingers bij de kooi vandaan te blijven...
Ja hoor, krokusvakantiequote:
Kerstvakantie en grote vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, krokusvakantie
Wat kan eens mens nog meer willen?![]()
Mijn vakantie zit er alweer op, helaas maarja. Verder gaat het zn gangetje. En ben hier even niet geweest dat klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, krokusvakantie
Wat kan eens mens nog meer willen?![]()
Vanavond dus niet werken voor school en geen 100km rijden (aangezien er hier morgen bezoek komt en we hier moeten zijn). Ruuuusstttt op vrijdagavond
En hoe gaat het met jou? Tijdje geleden dat je hier nog geweest bent.
die 2 hoeven niet van mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
En herfst- en paasvakantie![]()
Hoe gaat het trouwens qu'tie?
het gaat jou alleen maar om de makkelijke sexquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft wat koppijn
Maarja, gelukkig zakt 't al, anders kan ik niet genieten van wat drank vanavond
da's morgenavond pasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat jou alleen maar om de makkelijke sex
en jij mag niet mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's morgenavond pas
Vanavond gaat ze naar comedy club...
Vingers lijken op knakworstjes, zeker als er een etensluchtje aanzit. Hap! dus, en dat doet dus echt zeerquote:
daar leren ze toch van?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Vingers lijken op knakworstjes, zeker als er een etensluchtje aanzit. Hap! dus, en dat doet dus echt zeer.
Kennelijk nietquote:
qu!quote:
vannacht al gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef leonieke het volgende:
Hoi MutZ![]()
Moest jij niet bij jouw vriend in bed liggen?![]()
Astridquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
* leonieke gaat een beetje in een boek lezen![]()
dan nog maar een keerquote:
toen had je alweer genoeg van emquote:
heb nooit van hem genoegquote:
heel veel plezier daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de laatste spullen zijn ingepakt, ik ga slapen.
Ik ga lekker op vakantie. Als ik tijd en zin heb laat ik mezelf hier wel even zien.
wat doe je dan nu al thuis? laatste trein nemen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
heb nooit van hem genoeg
maar ik heb morgenochtend weer afspraken en hij ook
heel veel plezier indahquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de laatste spullen zijn ingepakt, ik ga slapen.
Ik ga lekker op vakantie. Als ik tijd en zin heb laat ik mezelf hier wel even zien.
ik heb slechte ervaringen met laatste treinenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat doe je dan nu al thuis? laatste trein nemen!
had je niet wat leuk "handwerk" kunnen doen in de studio ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb slechte ervaringen met laatste treinen
ik was best wel brak en hij is nu aan het uitzenden, dus vandaar dat ik al thuis ben...
m'n rug had het totaal begeven, dus hij had vrij weinig aan mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je niet wat leuk "handwerk" kunnen doen in de studio ofzo?
das niet fijn neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
m'n rug had het totaal begeven, dus hij had vrij weinig aan mijhad op zich wel kunnen presenteren, maar ik werd al gek van de pijn zonder dat erbij, dus dan ook nog eens 2 uur staan lijkt me niet geweldig...
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
das niet fijn nee
dan maar met laptoppie in bed zeker
kan je ook nog naar Glacier luisterenquote:
iets wat ik ook dus doequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je ook nog naar Glacier luisteren
en skypen zeker enzoquote:
niet eensquote:
kan hij jou ook horenquote:
heeft hij vanmiddag nog gedaanquote:
hoiquote:
ook al skype je, dan hoor je er nog niet bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan skypt niet...
Ik zal wel er niet bijhoren zeker
lekker aardig ben je weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook al skype je, dan hoor je er nog niet bij
vuile sletquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook al skype je, dan hoor je er nog niet bij
quote:
idd, dat is ook de reden dat ik het gebruikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef MutZ het volgende:
ik gebruik skype ook niet echt supervaak, maar het is makkelijk (en goedkoop)
www.skype.comquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef leonieke het volgende:
Weet ik wat skype is?
Ik denk het niet
ook makkelijk als je vriendje op de campus niet altijd bereik heeft...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, dat is ook de reden dat ik het gebruik
ik weet niet hoe lang geleden dat was, maar het bestaat al een tijdjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Hadden ze beter uitgevonden toen phille en ik nog 100km uit elkaar woonden
het werkt super iigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Hadden ze beter uitgevonden toen phille en ik nog 100km uit elkaar woonden
als ie dan maar wel wifi heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook makkelijk als je vriendje op de campus niet altijd bereik heeft...
Even tellen hoe lang we al samenwonen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang geleden dat was, maar het bestaat al een tijdje
volgens mij is op de hele campus wifiquote:
Het klinkt gewoon goedkoop... Dat hebben we gemist tijdens die eerste maandquote:
ik heb het voor elkaar gekregen om 400 euro zelf te verbellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon goedkoop... Dat hebben we gemist tijdens die eerste maand
Ik denk dat we toen samen een rekening hadden van rond de 600 euro (toen nog Belgische frank...)![]()
Mja het probleem is dat phille nog steeds niet wil zeggen hoe hoog die rekening was tijdens die maand... Ik weet gewoon dat het meer dan 375 euro was... Het kan er evengoed 500 zijn en dan zitten we wel boven de 600. Maar hij weigert het toe te gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het voor elkaar gekregen om 400 euro zelf te verbellen
kan je het niet terug zoeken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat phille nog steeds niet wil zeggen hoe hoog die rekening was tijdens die maand... Ik weet gewoon dat het meer dan 375 euro was... Het kan er evengoed 500 zijn en dan zitten we wel boven de 600. Maar hij weigert het toe te geven![]()
neequote:En is het toen iets geworden bij u?
als wij geen skype hadden, zouden we ook die kant opgaan denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon goedkoop... Dat hebben we gemist tijdens die eerste maand
Ik denk dat we toen samen een rekening hadden van rond de 600 euro (toen nog Belgische frank...)![]()
Nopez, erg eh... Hij heeft die factuur weggegooid denk ikquote:
Hmz raar iddquote:nee
wel een hele vage relatie
2 maanden lang tegen elkaar zeggen dat je van elkaar houdt, en maar 2x gezoend (en dat was nog wel voor die 2 maanden)
raar
16 jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, erg eh... Hij heeft die factuur weggegooid denk ik![]()
[..]
Hmz raar idd![]()
Hoe oud was je toen?![]()
Maar wel lief om het via de telefoon te zeggen dat je van elkaar houdt. Nu gewoon ook nog IRL
Wij hebben toen besloten om het vooral op msn/icq/mirc te houden en elkaar nog aan de telefoon slaapwel te wensenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
als wij geen skype hadden, zouden we ook die kant opgaan denk ik
Waar jij van spreekt!quote:
dat laatste alleen vanwege de rekeningen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben toen besloten om het vooral op msn/icq/mirc te houden en elkaar nog aan de telefoon slaapwel te wensen![]()
(ook al duurde dat toen ook bijna altijd meer dan een halfuur)
Waren eigenlijk ook wel leuke tijden hoor(maar ik zou niet meer willen terugkeren
)
ik ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waar jij van spreekt!![]()
Toen speelde ik nog voetbal met de jongens met als hoofddoel: jongens tegen hun schenen schoppen
Toen was ik echt nog niet bezig met jongens eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat laatste alleen vanwege de rekeningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |