Neuh, het is vrij soepel verlopen... Nu ga ik even eten, en dan weer aan het werk om het komende zaterdag goed lopend te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afreageren op je medevergaderaars/rinnen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, het is vrij soepel verlopen... Nu ga ik even eten, en dan weer aan het werk om het komende zaterdag goed lopend te krijgen![]()
Mooi hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
In de planning voor eind april:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Redelijk heel erg stil wel
12 uur lang jaquote:
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
12 uur lang ja
hoofdpijn is wel minder
je moet het ook voorzichtig doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws![]()
Wij zijn vannacht door het bed gezakt![]()
Een tijdje terug was er iets gekraakt, maar we zagen niet wat. Vannacht hebben we dus wel vastgesteld wat er toen gekraakt was... Lag ik net zalig te slapen, KRAK, om 1.30u matras op de grond gelegd en daar verder geslapen
Nopez, we gaan er gewoon iets onder zetten. Het zijn twee aparte lattenbodems die aan elkaar hangen en op die plaats ondersteund worden. Gewoon een andere steunquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet het ook voorzichtig doen
nieuw bed kopen?
ook een oplossing jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, we gaan er gewoon iets onder zetten. Het zijn twee aparte lattenbodems die aan elkaar hangen en op die plaats ondersteund worden. Gewoon een andere steun![]()
Als we ons eigen huis (eindelijk eens) zullen hebben, kopen we wel een nieuwe kamer
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ga me maar eens wassen en klaarmaken om te gaan werken.
Tot later
*maakt een toertje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |