quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en neer
Ik heb bitterkoekjesquote:
Nu niet meer, ze zijn opquote:
je hebt er een uur over gedaan?quote:
Te lang of te kortquote:
te lang natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Te lang of te kort. Vind het al erg dat ik een hele zak heb weggekauwd, het tempo maakt dan weinig uit
.
Ze zijn taai, dat krijg ik niet zo snel weg hoorquote:
Savondsquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef leonieke het volgende:
Het was een pracht van een huis
Alleen jammer dat we nog niet direct een zicht hebben op de kosten die er sowieso nog bijkomen in het begin...
Goeieavond trouwens
Het gaat niet over notariskosten ofzo hoor, want die ken ik goed genoeg (2 jaar bij notaris gewerkt).quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Savonds
De bijkomende kosten kan je voor jezelf redelijk berekenen toch?
je kan toch bij een aantal bedrijven langsgaan en hun een offerte uit laten brengen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat niet over notariskosten ofzo hoor, want die ken ik goed genoeg (2 jaar bij notaris gewerkt).
Maar het gaat om kosten ivm verbouwingen (nieuwe vloer, elektriciteit, keuken, ramen (vooraan nog enkel glas)) Die zijn iets moeilijker in te schatten (toch voor ons)
Mja we hebben het huis nog maar een eerste keer gezien vandaag. We weten ook niet hoeveel kandidatener nog zijn en hoe dringend we dus moeten beslissen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch bij een aantal bedrijven langsgaan en hun een offerte uit laten brengen?
Als je daar wat moeite voor doet is dat heel goed in te schatten hoor. Kost je een dag of 2 a 3 maar dan heb je wel watquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat niet over notariskosten ofzo hoor, want die ken ik goed genoeg (2 jaar bij notaris gewerkt).
Maar het gaat om kosten ivm verbouwingen (nieuwe vloer, elektriciteit, keuken, ramen (vooraan nog enkel glas)) Die zijn iets moeilijker in te schatten (toch voor ons)
Morgen ofzo eens informeren of we kunnen gaan met iemand die er meer van kent tijdens het weekend ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je daar wat moeite voor doet is dat heel goed in te schatten hoor. Kost je een dag of 2 a 3 maar dan heb je wel wat
Dat kan helpen, en anders even goed zoeken. De dingen die jij wil zijn meestal redelijk uit te zoeken hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Morgen ofzo eens informeren of we kunnen gaan met iemand die er meer van kent tijdens het weekend ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef leonieke het volgende:
Het was een pracht van een huis
Alleen jammer dat we nog niet direct een zicht hebben op de kosten die er sowieso nog bijkomen in het begin...
Goeieavond trouwens
qu!quote:
balenquote:
leoniekequote:
Nog altijd geen vooruitzichten dat het misschien beter zal gaan met rug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
leonieke
qua rug kan het 1000x beter, loop ik weer aardig mee te kloten, verder gaat het wel goed
En met jou?
geen idee, vage hoofdpijnquote:
het is iets chronisch, ik heb wisselende periodes... had nu 2 dagen iets gedaan (verjaardag + gewerkt waarbij ik alleen maar medicijnen hoefde te geven en verantwoordelijkheid dragen), en zelfs dat was dus teveel... daarnaast gaat de fysio die mij altijd behandelt (en goede vriend is) verhuizen en dat vind ik ook heel erg jammer...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog altijd geen vooruitzichten dat het misschien beter zal gaan met rug?
Een beetje hoofdpijn, beetje slecht gevoel omdat ik leerling heb buitengezet vandaag, maar dat gaat wel over. Voor de rest gaat het hier ook wel goed hoor![]()
quote:
nu moet je op zoek naar een ander dus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is iets chronisch, ik heb wisselende periodes... had nu 2 dagen iets gedaan (verjaardag + gewerkt waarbij ik alleen maar medicijnen hoefde te geven en verantwoordelijkheid dragen), en zelfs dat was dus teveel... daarnaast gaat de fysio die mij altijd behandelt (en goede vriend is) verhuizen en dat vind ik ook heel erg jammer...
Mja ik wist dat het chronisch was, maar mijn moeder heeft bv ook een chronische ziekte en daar heeft ze ondertussen al 15jaar geen last van ofzo... Dus daarom dacht ik misschien dat het kon verbeteren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is iets chronisch, ik heb wisselende periodes... had nu 2 dagen iets gedaan (verjaardag + gewerkt waarbij ik alleen maar medicijnen hoefde te geven en verantwoordelijkheid dragen), en zelfs dat was dus teveel... daarnaast gaat de fysio die mij altijd behandelt (en goede vriend is) verhuizen en dat vind ik ook heel erg jammer...
nee, gewoon zelfde praktijk, alleen gaat hij weg... maar de fysio die ik nu krijg, moet natuurlijk m'n rug weer helemaal opnieuw 'leren kennen'...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu moet je op zoek naar een ander dus?
het kan mss iets verbeteren, maar overgaan zal het nooit... de kans dat het alleen maar verslechterd is zelfs waarschijnlijker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ik wist dat het chronisch was, maar mijn moeder heeft bv ook een chronische ziekte en daar heeft ze ondertussen al 15jaar geen last van ofzo... Dus daarom dacht ik misschien dat het kon verbeteren.
Gaat hij ver verhuizen? En kan hij niemand aanraden bv die ook goed is ofzo? Ik gok maar...
met een ander bedoelde ik ook therapeutquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
nee, gewoon zelfde praktijk, alleen gaat hij weg... maar de fysio die ik nu krijg, moet natuurlijk m'n rug weer helemaal opnieuw 'leren kennen'...
daar gaat het waarschijnlijk wel op neerkomen, maar toch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
met een ander bedoelde ik ook therapeut
kan je niet een dubbele afspraak doen dan? dus met je nieuwe en oude tegelijk?
*presentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |