Nope, dit is de oude vertrouwde xbox!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Omkron het volgende:
Dit zijn geen xbox360 plaatjes toch.. want daar ben ik best benieuwd naar.
ik kom ook checkpoints tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:57 schreef kikoooooo het volgende:
Op normal spelen ipv easy ?
Iks peel op normal en kom geregeld checkpoints tegen...
Kortom, never. Heb mijn Xbox gewoon nog steeds aangesloten staan. Aangezien ik geen Live had voor de downloads en zo. (Dat is inmiddels verholpen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga mijn Xbox maar weer aansluiten totdat de backwardscompatibility van de Xbox360 eindelijk goed geregeld is.
Het kan wel, maar het absoluut neit aan te raden... je mist gewoon een hoop als je deel 1 niet eerst speel, dit ik btw beter vind dan deel 2.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:36 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Zijn gewoon supergrote missies! een uur ben je met sommige wel bezig jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Zag gister idd wel paar keer checkpoints langskomen ja in Black
Ook nu foundry uitgespeelt, die ontploffingen af en toe, echt te groot, ben ook gewoon meer ene uur met die missie bezig geweest, en ik ben ik nou zo slecht of zijn het gewoon best grote missies ?
hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Black lijkt me echt zo'n game die ik misschien haal als hij in de budgetbakken ligt.
Het treurige is dat zelfs games al Ninety-Nine Nights of Blue Dragon die console niet kunnen redden wat toch echt Japanse games zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox is jarig vandaagVier jaar geleden kwam ie uit in Japan
[afbeelding]
Totale verkopen Japan: 473,122
Kijken of de 360 dit geweldige succes kan overtreffen.
Hij vind hem, of niet beter dan Halo 2, of hij vind Halo 2 gewoon echt slecht maar Black ook niet boeiend. Ik ben van het eerste van de 2quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo?
vind 'm beter dan bijv. Halo 2, alleen heel jammer dat het geen multiplayer co-op heeft.
eerste versie wel ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb van Xboxarena vandaag binnengekregen Fable the lost chapters voor slechts 2.50
Ik ga nu voor brother in arms deze 2 delen wil ik nog compleet hebben
Fable is een leuke game volgens mij speel hem op de 360 maar is wel leuk avontuur. ff keer niet knallen of voetballen
wie speelt nog meer fable
deel 1 was leuk ja, maar om dan weer overnieuw te beginnen met paar nieuwe stukjes :/quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
je vond deel 1 leuk ? en was niet benieuwd naar het nieuwe deel ? zit nog in de training dat is wel saai
Je moet je oude Xbox aanzetten! Dan zie je vanzelf je gamertag!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef Tobbes het volgende:
Goddomme, ik heb nieuwe Xbox, wil ik mijn Live account recoveren, maar ik weet mn Gamertagniet meer, en niet meer welk telefoonnummer ik heb opgegeven
Nu kan ik die account dus en niet opzeggen, en niet recoveren.
Iemand een idee wat ik dan kan doen?
Gefeliciteerd met Blackquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
Ik zie nu pas die titel.. hahha
Ik post het ook maar even hier, het gaat dus over Halo 2.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:27 schreef peristilius het volgende:
Woei, dit topic krijgt een schop!
En niet zomaar, het lijkt mij namelijk leuk om weer eens lekker te gaan knallen met een stel Fok!kers. Gewoon wat potjes matchmaking, of als er genoeg animo is een leuke custom game opzetten.
Als hier nou even wat mensen reageren kunnen we misschien een beetje kijken van wie, wat, waar en wanneer?
Twi, Gamedemon en pkwarts hebben geen keus, die moeten sowieso meedoen.![]()
ja baasquote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik post het ook maar even hier, het gaat dus over Halo 2.
Mag jij vertellen hoe je langs die mannetjes met hun schilden komt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef kikoooooo het volgende:
Black uitgespeeld...
Ik heb er wel van genoten, maar t einde was raar... en ik heb totaal echt niets gesnapt van het verhaal
Raggen, raggen raggen!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mag jij vertellen hoe je langs die mannetjes met hun schilden komt.
Zonder handgranaat wel te verstaan
Ik kan wel een heel magazijn op hun leeg sproeien (quote:Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Raggen, raggen raggen!
Om ze heen lopen, als je snel bent kun je ze in hun rug schieten.
Ook kun je ze op hun kop/benen raken (op plekken die het schild niet bedekt dus)
Schild gaat na een tijdje schieten ook kapot hoor![]()
Jade Empire of KOTOR 2?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:04 schreef Leen. het volgende:
Iemand nog een aanrader qua spel, zoek nog een leuk spel, niet te duur, iets in de trend van KOTOR ofzo.
Wees blij, in het echt ben je gewoon dood.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdommeals je dood gaat in Black betekent het soms dat je bijna een half uur weer hetzelfde stuk moet spelen
Heb je em nou nog niet uitgespeeld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdommeals je dood gaat in Black betekent het soms dat je bijna een half uur weer hetzelfde stuk moet spelen
ik kan niet doodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wees blij, in het echt ben je gewoon dood.
heb bijna een week over die missie op die brug gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je em nou nog niet uitgespeeld?
Dat was de coolste missiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb bijna een week over die missie op die brug gedaandan was ik weer aan het spelen en had ik geen zin meer, of ging ik dood en moest ik weer overnieuw beginnen
![]()
Je bedoeld die binnenmissie waar je uit die tunnel komt? Met op het eind 2 machine gun nesten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zit in Black nu in dat Asylum waar ik die gezochte gast moet afmaken. Op een gegeven moment moet je de bodyguards van die dude afmaken, en als je dat gedaan hebt moet je het Machine Gun Nest afmaken, maar dat lukt niet, want er komen steeds nieuwe gasten door dat raam. IEmand hier een tactiek voor?
Als ik daar ben trouwens, hoeveel missies moet ik dan nog?
Roy doet hem morgen op de bus als het goed is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Psychonauts voor de 2x uitgespeeld. Naja, vorige keer tot "the point of no return" gespeeld en nu helemaal tot het einde! PrachtspelAlleen jammer dat het laatste level zo frustrerend is.
![]()
![]()
Nu Silent Hill 2
wat was het laatste level ook alweer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Psychonauts voor de 2x uitgespeeld. Naja, vorige keer tot "the point of no return" gespeeld en nu helemaal tot het einde! PrachtspelAlleen jammer dat het laatste level zo frustrerend is.
![]()
![]()
Nu Silent Hill 2
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
wat was het laatste level ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Oh ja, dat was wel wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag pas gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Roy doet hem morgen op de bus als het goed is.
nope, relatief snel uitgespeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
Haha, als je met die brugmissie al een week bezig bent, dan wordt je gek in de final mission![]()
![]()
Vandaar dat hij er nog niet was.quote:
Silent Hill 2quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Black lijkt me echt zo'n game die ik misschien haal als hij in de budgetbakken ligt.
Nu nog steeds (en weer) bezig met PsychonautsHierna Silent Hill 2
![]()
[afbeelding]
Het ontbreken van 16:9-support is inderdaad een klein minpunt aan deze game.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef peristilius het volgende:
Ik heb net een kleine 2 uur Psychonauts gespeeld. De eerste indruk is in ieder geval goed, het speelt lekker, ziet er goed uit en is met vlagen erg komisch. Alleen het geluid had wel wat beter gemogen en het is jammer dat er geen widescreen mode inzit.
Toch maar eerst Black aan het spelen.quote:
waar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Klonk het volgende:
ik heb van de week voor 4,99 het stuk SSX 3 en Call of Duty gescoord
denk je nog dat die er komen? exclusives?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:10 schreef peristilius het volgende:
Ik kan me zo geen exclusives bedenken.
Alleen wat multi platform titels als Lara en The Godfather.
Die moet je spelen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja! Lara natuurlijk![]()
Die wil ik eigenlijk nog wel spelen
Dead or Alive 3/Ultimate/Xtremequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk overigens wel dat Lara de laatste game is die ik speel op de Xbox. Ik weet dat ik dat al eerder heb gezegd, maar het houdt een keer op he
Zijn er trouwens nog games die ik zou moeten spelen (zie mn gamescollectie in mn sig)
Kotor en Psychonauts vind ik niets
Xtreme is geen vechtgame, das beach vollebalquote:
ik heb em wel uitgespeeld jah, what about it?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Speelt er hier iemand Prince Of Persia The Two Thrones?
Ik zou wel eens willen weten waarom mijn speedkills nooit werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb em wel uitgespeeld jah, what about it?
Lukt het je niet, of licht je dolk niet op?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten waarom mijn speedkills nooit werken![]()
omdat je HEEL snel moet reageren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten waarom mijn speedkills nooit werken![]()
waar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Klonk het volgende:
ik heb van de week voor 4,99 het stuk SSX 3 en Call of Duty gescoord
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga met Silent Hill 2 beginnen. Wie houdt mijn hand vast?
Heb je de handleiding er niet bij ofzo...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Even proberen dan.
En als de dolk blauw wordt, wat moet je dan doen? Weer op Y?
sorry voor het laten antwoordquote:
Dankjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de handleiding er niet bij ofzo...
Maar goed, volgens mij is het activeren van een speedkill een andere knop dan het gebruiken van je wapen. Op de PS2 was het activeren 'driehoekje' en het gebruik van je wapen was 'vierkantje'. Op de Xbox zullen het wel resp Y en X zijn dan...
Paar uur gespeeld vandaag, mwaaaaaaa....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga met Silent Hill 2 beginnen. Wie houdt mijn hand vast?
late editquote:Op zondag 19 maart 2006 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Paar uur gespeeld vandaag, mwaaaaaaa....
Dat valt wel mee...die radio haalt toch veel van de spanning weg. Ik vind hem een beetje saai. Al die straten en gangen zien hetzelfde uit, alle deuren zijn op slot. Elke keer weer een sleutel zoeken om een bepaalde deur te kunnen openen. En de besturing is ook niet echt lekker.quote:
RESIDENT EVIL 4 on NGCquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee...die radio haalt toch veel van de spanning weg. Ik vind hem een beetje saai. Al die straten en gangen zien hetzelfde uit, alle deuren zijn op slot. Elke keer weer een sleutel zoeken om een bepaalde deur te kunnen openen. En de besturing is ook niet echt lekker.![]()
Ja dat kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie weet of ik mijn xbox op een pc monitor kan aansluiten met eventuele kabels?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie weet of ik mijn xbox op een pc monitor kan aansluiten met eventuele kabels?
lik-sang heeft ook Europaquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:31 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Is dat spul niet in NL te krijgen?
Daar begin ik niet aan. Ik zoek iets wat ik in een winkel in Nederland zoals: freerecordshop, dixons, paradigit kan kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
lik-sang heeft ook Europa
die zit in Duitsland, heb zelf daar ook dingen vandaan laten komen
Succes dan, want dit soort dingen zitten niet in het standaard assortiment van de gemiddelde FRS/Dixons/etcquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Ik zoek iets wat ik in een winkel in Nederland zoals: freerecordshop, dixons, paradigit kan kopen
I never liked youquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Succes dan, want dit soort dingen zitten niet in het standaard assortiment van de gemiddelde FRS/Dixons/etc
Wat een opmerkingen weerquote:
Doe ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat een opmerkingen weer![]()
Zoek maar in wikels in nederland. Zeg maar als je wat gevonden hebt
quote:
och, hij wenst mensen dood voor minderquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]Dus omdat de Dixons/FRS enzo hetgene wat je zoekt niet in hun assortiment hebben en ik dat post mag je mij niet?
Ik mag je avatar nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]Dus omdat de Dixons/FRS enzo hetgene wat je zoekt niet in hun assortiment hebben en ik dat post mag je mij niet?
Gammaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie weet waar je spul kunt kopen om je xbox te modden? Dus andere kast er omheen etc..
Dat is een hele goede site. Hartelijk dankquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
-niks- misschien?
Waarom heb je de link weg gehaald P-Stylequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:33 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dat is een hele goede site. Hartelijk dank
Nee, je mag niet nooit naar de weblog linken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:35 schreef Tain het volgende:
btw op de weblog staan ook af en toe minder legale dingen, mogen we daar dan nog wel naar linken?
De eerste uitspraak is een overduidelijk gevolg van de tweede.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik ben volledig uitgekeken op die game![]()
En ik heb geen Live![]()
slet ik slapte je gister vet vaak op IRC om te halo 2en maar je reageerde nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, je mag niet nooit naar de weblog linken!
Mensen die vanavond zin hebben in Halo 2?
ah best wel kutgames dusquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Klonk het volgende:
ff nadenken wat ze gisteren in de intertoys in Tegelen hadden liggen
- Need for speed underground 1
- James Bond, Anything or nothing
- iets voor/van de Sims 2
- SSX 3
- Medal of honour rising sun
- Catwoman (maar dat is volgens mij een erg baggerspel ;'))
- en nog iets wat ik vergeten ben
ik zag gister een liveset voor 30 euro staan bij de dixonsquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef peristilius het volgende:
Verdomme, ik moet mn Live! abo volgende maand verlengen, maar ze hebben nergens meer goede aanbiedingen.
Heb geen zin om er 60 euro voor te betalen.
Ik ga langs de dixons!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef taart het volgende:
[..]
ik zag gister een liveset voor 30 euro staan bij de dixons
niet duidelijk naar gekeken omdat ik er nog een heb...
14.gif, maar dat zei ik al.quote:
Die krijg je als ik mijn setje heb.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef taart het volgende:
[..]
dankjewel was ook op zijn plaats geweest
Psychonauts! Op 1 game na mijn GOTYquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
Psychonauts uitgespeeld.
Echt een toppertje, af en toe een beetje frustrerend, maar dat leveldesign is echt geweldig!
Psychonautsquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
Psychonauts uitgespeeld.
Echt een toppertje, af en toe een beetje frustrerend, maar dat leveldesign is echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PsychonautsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ik op internet een jaarabo gekocht voor 20 euro incl. Guilty Gear XXquote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef peristilius het volgende:
En ik heb mijn setje dus niet.Hoeren Dixons had alleen nog 3 maanden + game, en dat moet ik dus niet.
Maar toen ging ik naar Intertoys en daar lag Oddworld: Strangers Wrath voor een tientje, dus mijn dag is toch weer een beetje goed.
quote:Op woensdag 12 april 2006 05:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik op internet een jaarabo gekocht voor 20 euro incl. Guilty Gear XX![]()
Jongen, bij jou was het spel nog niet eens begonnen, maar ik klaag niet hoor, ik heb een topspel voor 25 euro.quote:
Ach ja, niet iedereen houdt van originele platformers met toffe humor en briljant leveldesign.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Psychonauts lijkt me ook niet zoveel aan eerlijk gezegd.
Dat lijkt mij nou gewoon een slappe GTA kloon.quote:speel nu the Godfather
Ik heb hem voor het laatst gesignaleerd in dequote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
Zeg, waar is DINOPK eigenlijk gebleven? Begin die oude zeikerd te missen.
leveldesign kan ik niet over oordelen want heb het nooit gespeeld maar ik heb nog nooit goede humor in een spel kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen houdt van originele platformers met toffe humor en briljant leveldesign.
slap? nee. Kloon? absoluutquote:Dat lijkt mij nou gewoon een slappe GTA kloon.
Goh, wat kan iemand afzakken zegquote:Op woensdag 12 april 2006 12:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb hem voor het laatst gesignaleerd in deGameCube
topics.
Ik vind dat Psychonauts toch wel erg komische momenten heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
leveldesign kan ik niet over oordelen want heb het nooit gespeeld maar ik heb nog nooit goede humor in een spel kunnen ontdekken
Eigenlijk vind ik GTA tot nu toe de enige echt vette free roaming game. Over The Godfather hoor ik verschillende meningen (hoe kan het ook anders). De een vindt het super vet, de ander vindt het een slappe GTA kloon. Misschien dat ik hem nog een keer koop voor een budget prijs.quote:[..]
slap? nee. Kloon? absoluut![]()
quote:
het is ook een gta kloon, bijna schandalig zelfsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef peristilius het volgende:
Eigenlijk vind ik GTA tot nu toe de enige echt vette free roaming game. Over The Godfather hoor ik verschillende meningen (hoe kan het ook anders). De een vindt het super vet, de ander vindt het een slappe GTA kloon. Misschien dat ik hem nog een keer koop voor een budget prijs.
quote:Sowieso eerst de films kijken, heb deel 2 en 3 nog niet gezien.
ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
De dvd-speler die in een X-box zit, die is vast niet zomaar te vervangen door een willekeurige andere hè?
de mijne begint namelijk moeilijk te doen.
Ik dacht dat bij dat poppetje rechtsachter meteen aan de Dark Brotherhood.....ik speel teveel Oblivion.quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
Adventures zijn wel okee, ik wacht af.
had ik ook, maar dat betekend wel dat je je naam kwijt bent.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef peristilius het volgende:
Mijn live! abo verloopt begin mei, wilde hem stopzetten tot ik een 360 heb, maar nu blijkt dat mn credit card gegevens niet meer kloppen en dat hij automatisch gestopt wordt.![]()
had ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef peristilius het volgende:
Mijn live! abo verloopt begin mei, wilde hem stopzetten tot ik een 360 heb, maar nu blijkt dat mn credit card gegevens niet meer kloppen en dat hij automatisch gestopt wordt.![]()
of het door een willekeurige andere kan weet ik niet maar je kan m wel vervangen voor bepaalde spelers ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
De dvd-speler die in een X-box zit, die is vast niet zomaar te vervangen door een willekeurige andere hè?
de mijne begint namelijk moeilijk te doen.
Ik ben er al wel achter dat een willekeurige PC dvd-rom niet werkt, aangezien die een andere voeding aansluiting heeft!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
of het door een willekeurige andere kan weet ik niet maar je kan m wel vervangen voor bepaalde spelers ja.
bij mij bleven ze maanden lang mails sturen daarover en toen ik vervolgens op de 360 live ging werd er gelijk ¤60 afgeschrevenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef peristilius het volgende:
zo'n PC ding zal toch ook problemen geven bij het lezen van game-DVD's, aangezien die aan de buitenkant beginnen, en PC-drives alleen van binnenuit kunnen lezen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ben er al wel achter dat een willekeurige PC dvd-rom niet werkt, aangezien die een andere voeding aansluiting heeft!
moet je anders ff kijken op wat illegale ombouw sites voor wat voor dvd-rom je het kan vervangen, want het kan zekerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ben er al wel achter dat een willekeurige PC dvd-rom niet werkt, aangezien die een andere voeding aansluiting heeft!
nooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die x-box gaat de GFT-container in dus!
URL?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
moet je anders ff kijken op wat illegale ombouw sites voor wat voor dvd-rom je het kan vervangen, want het kan zeker
mag nietquote:
Mail is ook okay!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zal morgen wel ff aan een vriend vragen die weet het ws wel
Ik heb denk ik nog wel een xbox dvd-speler liggen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, dat weet ik, maar 50 euro voor een RMA dvd-rom speler vind ik persoonlijk nogal veel geld.
sowieso moet je een kapotte xbox nooit weggooien ,genoeg paupers op marktplaats die kapotte xboxen over kopenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die x-box gaat de GFT-container in dus!
heeft niks met paupers te maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sowieso moet je een kapotte xbox nooit weggooien ,genoeg paupers handige jongens op marktplaats die kapotte xboxen over kopen
Ja joh ongewaaderde game.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:42 schreef Smots het volgende:
Afgelopen weekend weer een keer met "Metal Arms: Glitch in the System" verdergegaan.
Stiekem toch best een coole game!![]()
![]()
![]()
Het valt me vooral op hoe ontzettend geinig de tussenfilmpjes zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:28 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja joh ongewaaderde game.
Die Multiplayer was helemaal de bom![]()
[TK] NGC Gamesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef Slappy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook de Cube/Ps2 versie?
soms kan het niet andersquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:49 schreef jpg97 het volgende:
oh, maar dan moet je niet tegen de computer spelen
Ik zie niet echt wat voor nut het heeft om het dan ook voor de xbox te kopen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb burnout revenge ook al op de PS2 en vond hem daar ook al leuk.
waar dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Bastard het volgende:
Dit topic gaat zo langzaam dat Black al in de budget bakken ligt.
progressive scan is the magic word. Dat dus en meer online tegenstandersquote:Op maandag 8 mei 2006 10:32 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat voor nut het heeft om het dan ook voor de xbox te kopen..okee grafisch misschien iets beter, maar het is verder exact hetzelfde spel lijkt me.
Hij is ook erg leuk!quote:Wel gaaf spel overigens, Burnout Revenge. Had laatst ook een xbox gekocht en alleen nog maar dat spel gespeeld
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef peristilius het volgende:
Ik ben net maar eens begonnen aan Oddworld: Strangers Wrath. Best een tof spel, leuke mix van 3rd person action en FPS.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:02 schreef Klonk het volgende:
in afwachting van voldoende cash voor de 360 ben ik mijn collectie nog eens aan het doorlopen, en damn wat is RalliSport Challenge 2 toch eigenlijk een geweldig spel, mooie graphics, afwisseling, lekkere besturing
a bitchslap should do the trickquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Klonk het volgende:
ik zou willen dat m'n oude kapot ging, dat is de enige manier om m'n verder lieve vriendin er te van overtuigen dat ik echt een 360 nodig heb
anders wacht je even tot ie BC wordquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:19 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
![]()
Project Gotham Racing 2 is ook zo'n spel.
ik heb vandaag een nieuwe xbox gekocht om nog steeds te kunnen genieten van PGR2, nadat me ouwe na 4 jaar een kapotte HDD had...
gelukkig had ik die save op een mem. kaartje staan![]()
hehequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders wacht je even tot ie BC word
Denk het niet nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:32 schreef H.Flick het volgende:
Dat werkt zeker niet meer met de Xbox360?!
jij ook bij de prijsverlaging?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Denk het niet nee.
Daarom wilde ik mijn abo nog verlengen voor ik een 360 koop.
DVD speler van je ouwe xbox verkopen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:19 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
![]()
Project Gotham Racing 2 is ook zo'n spel.
ik heb vandaag een nieuwe xbox gekocht om nog steeds te kunnen genieten van PGR2, nadat me ouwe na 4 jaar een kapotte HDD had...
gelukkig had ik die save op een mem. kaartje staan![]()
Liever iets eerder, ik koop hem als ik genoeg geld heb, die prijsverlaging komt waarschijnlijk pas rond november als hij komt toch?quote:
Denk iets eerder, afhankelijk ook van wanneer de Wii komt, maar ik vermoed dat Microsoft een maandje voor de PS3 komt de prijs verlaagt en wat bundels op de markt brengt. Viva Piñata en Gears of War.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Liever iets eerder, ik koop hem als ik genoeg geld heb, die prijsverlaging komt waarschijnlijk pas rond november als hij komt toch?
Datzelfde geintje heb ik ook al een paar keer meegemaakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:54 schreef BdR het volgende:
En bij Burnout Revenge heb ik heel soms dat ik ahw uit de omgeving schiet, dus bijv. voorbij een muur en dan oneindig diep naar beneden vallen. Maar ja, het is echt heel zelden (2 keer gebeurd) en daarna gaat het spel wel gewoon verder enzo
Nee.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Trouwens, ik heb een xbox en een xbox 360.
Is het mogelijk om savegames van de xbox over te zetten naar de xbox 360?
Hmm ja, dat is wel sucky.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef Doc__Zenith het volgende:
het gaat me erom dat ie nu al me betaalde downloads op de Xbox is 'vergeten'
da's wel jammer, zeg maar
bij een normale recovery kan je dat namelijk gewoon weer opnieuw downloaden, geen probleem.
maar nu zal dat wel anders liggen vanwege Gold en Xbox enzo..
Ik heb hem nog helemaal niet gespeeld.quote:
Kon eerst wel toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan met een 360 live account niet meer terug op Live op je gewone Xbox, dat kan ik ook niet meer.
Kan wel, je kan alleen niet meer verlengen met de oude live kaartjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan met een 360 live account niet meer terug op Live op je gewone Xbox, dat kan ik ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |