Nope, dit is de oude vertrouwde xbox!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Omkron het volgende:
Dit zijn geen xbox360 plaatjes toch.. want daar ben ik best benieuwd naar.
ik kom ook checkpoints tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:57 schreef kikoooooo het volgende:
Op normal spelen ipv easy ?
Iks peel op normal en kom geregeld checkpoints tegen...
Kortom, never. Heb mijn Xbox gewoon nog steeds aangesloten staan. Aangezien ik geen Live had voor de downloads en zo. (Dat is inmiddels verholpen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga mijn Xbox maar weer aansluiten totdat de backwardscompatibility van de Xbox360 eindelijk goed geregeld is.
Het kan wel, maar het absoluut neit aan te raden... je mist gewoon een hoop als je deel 1 niet eerst speel, dit ik btw beter vind dan deel 2.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:36 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Zijn gewoon supergrote missies! een uur ben je met sommige wel bezig jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Zag gister idd wel paar keer checkpoints langskomen ja in Black
Ook nu foundry uitgespeelt, die ontploffingen af en toe, echt te groot, ben ook gewoon meer ene uur met die missie bezig geweest, en ik ben ik nou zo slecht of zijn het gewoon best grote missies ?
hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Black lijkt me echt zo'n game die ik misschien haal als hij in de budgetbakken ligt.
Het treurige is dat zelfs games al Ninety-Nine Nights of Blue Dragon die console niet kunnen redden wat toch echt Japanse games zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox is jarig vandaagVier jaar geleden kwam ie uit in Japan
[afbeelding]
Totale verkopen Japan: 473,122
Kijken of de 360 dit geweldige succes kan overtreffen.
Hij vind hem, of niet beter dan Halo 2, of hij vind Halo 2 gewoon echt slecht maar Black ook niet boeiend. Ik ben van het eerste van de 2quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo?
vind 'm beter dan bijv. Halo 2, alleen heel jammer dat het geen multiplayer co-op heeft.
eerste versie wel ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb van Xboxarena vandaag binnengekregen Fable the lost chapters voor slechts 2.50
Ik ga nu voor brother in arms deze 2 delen wil ik nog compleet hebben
Fable is een leuke game volgens mij speel hem op de 360 maar is wel leuk avontuur. ff keer niet knallen of voetballen
wie speelt nog meer fable
deel 1 was leuk ja, maar om dan weer overnieuw te beginnen met paar nieuwe stukjes :/quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
je vond deel 1 leuk ? en was niet benieuwd naar het nieuwe deel ? zit nog in de training dat is wel saai
Je moet je oude Xbox aanzetten! Dan zie je vanzelf je gamertag!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef Tobbes het volgende:
Goddomme, ik heb nieuwe Xbox, wil ik mijn Live account recoveren, maar ik weet mn Gamertagniet meer, en niet meer welk telefoonnummer ik heb opgegeven
Nu kan ik die account dus en niet opzeggen, en niet recoveren.
Iemand een idee wat ik dan kan doen?
Gefeliciteerd met Blackquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
Ik zie nu pas die titel.. hahha
Ik post het ook maar even hier, het gaat dus over Halo 2.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:27 schreef peristilius het volgende:
Woei, dit topic krijgt een schop!
En niet zomaar, het lijkt mij namelijk leuk om weer eens lekker te gaan knallen met een stel Fok!kers. Gewoon wat potjes matchmaking, of als er genoeg animo is een leuke custom game opzetten.
Als hier nou even wat mensen reageren kunnen we misschien een beetje kijken van wie, wat, waar en wanneer?
Twi, Gamedemon en pkwarts hebben geen keus, die moeten sowieso meedoen.![]()
ja baasquote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik post het ook maar even hier, het gaat dus over Halo 2.
Mag jij vertellen hoe je langs die mannetjes met hun schilden komt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef kikoooooo het volgende:
Black uitgespeeld...
Ik heb er wel van genoten, maar t einde was raar... en ik heb totaal echt niets gesnapt van het verhaal
Raggen, raggen raggen!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mag jij vertellen hoe je langs die mannetjes met hun schilden komt.
Zonder handgranaat wel te verstaan
Ik kan wel een heel magazijn op hun leeg sproeien (quote:Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Raggen, raggen raggen!
Om ze heen lopen, als je snel bent kun je ze in hun rug schieten.
Ook kun je ze op hun kop/benen raken (op plekken die het schild niet bedekt dus)
Schild gaat na een tijdje schieten ook kapot hoor![]()
Jade Empire of KOTOR 2?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:04 schreef Leen. het volgende:
Iemand nog een aanrader qua spel, zoek nog een leuk spel, niet te duur, iets in de trend van KOTOR ofzo.
Wees blij, in het echt ben je gewoon dood.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdommeals je dood gaat in Black betekent het soms dat je bijna een half uur weer hetzelfde stuk moet spelen
Heb je em nou nog niet uitgespeeld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdommeals je dood gaat in Black betekent het soms dat je bijna een half uur weer hetzelfde stuk moet spelen
ik kan niet doodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wees blij, in het echt ben je gewoon dood.
heb bijna een week over die missie op die brug gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je em nou nog niet uitgespeeld?
Dat was de coolste missiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb bijna een week over die missie op die brug gedaandan was ik weer aan het spelen en had ik geen zin meer, of ging ik dood en moest ik weer overnieuw beginnen
![]()
Je bedoeld die binnenmissie waar je uit die tunnel komt? Met op het eind 2 machine gun nesten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zit in Black nu in dat Asylum waar ik die gezochte gast moet afmaken. Op een gegeven moment moet je de bodyguards van die dude afmaken, en als je dat gedaan hebt moet je het Machine Gun Nest afmaken, maar dat lukt niet, want er komen steeds nieuwe gasten door dat raam. IEmand hier een tactiek voor?
Als ik daar ben trouwens, hoeveel missies moet ik dan nog?
Roy doet hem morgen op de bus als het goed is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Psychonauts voor de 2x uitgespeeld. Naja, vorige keer tot "the point of no return" gespeeld en nu helemaal tot het einde! PrachtspelAlleen jammer dat het laatste level zo frustrerend is.
![]()
![]()
Nu Silent Hill 2
wat was het laatste level ook alweer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Psychonauts voor de 2x uitgespeeld. Naja, vorige keer tot "the point of no return" gespeeld en nu helemaal tot het einde! PrachtspelAlleen jammer dat het laatste level zo frustrerend is.
![]()
![]()
Nu Silent Hill 2
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
wat was het laatste level ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Oh ja, dat was wel wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag pas gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Roy doet hem morgen op de bus als het goed is.
nope, relatief snel uitgespeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
Haha, als je met die brugmissie al een week bezig bent, dan wordt je gek in de final mission![]()
![]()
Vandaar dat hij er nog niet was.quote:
Silent Hill 2quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Black lijkt me echt zo'n game die ik misschien haal als hij in de budgetbakken ligt.
Nu nog steeds (en weer) bezig met PsychonautsHierna Silent Hill 2
![]()
[afbeelding]
Het ontbreken van 16:9-support is inderdaad een klein minpunt aan deze game.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef peristilius het volgende:
Ik heb net een kleine 2 uur Psychonauts gespeeld. De eerste indruk is in ieder geval goed, het speelt lekker, ziet er goed uit en is met vlagen erg komisch. Alleen het geluid had wel wat beter gemogen en het is jammer dat er geen widescreen mode inzit.
Toch maar eerst Black aan het spelen.quote:
waar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Klonk het volgende:
ik heb van de week voor 4,99 het stuk SSX 3 en Call of Duty gescoord
denk je nog dat die er komen? exclusives?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:10 schreef peristilius het volgende:
Ik kan me zo geen exclusives bedenken.
Alleen wat multi platform titels als Lara en The Godfather.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |