Een stuk meer dan mijn auto in de prak rijden en de rest van de race stil blijven staan omdat ik dan toch geen kans meer hebquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Mis je dat in 't hoekje op en neer springen of het schieten op teammaatjes zo erg?
Top. Is het dat geld waard?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:49 schreef Bastard het volgende:
De nieuwe maps zijn te koop he.. bij play bv
Beter even wachten tot eind augustus, dan is alles gratis te downloaden via live. Heb je dat niet, en speel je nog heel veel Halo, dan zijn die extra maps wel de moeite waard jaquote:
Dat schijnt wel het idee te worden. Hoe het geheel gaat uitwerken is nog niet helemaal duidelijk. MS heeft wel toegezegd voor de succesvollere spellen BW compatibility te zorgen, dus..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef five2one het volgende:
Als de 360 het najaar komt dan heb ik nog wel even geduld. Ik heb begrepen dat ik mijn huidige Halo 2 gewoon in de DVD-lade van de 360 kan stoppen. Toch?
of wacht tot eind augustus dan worden ze gratisquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel het idee te worden. Hoe het geheel gaat uitwerken is nog niet helemaal duidelijk. MS heeft wel toegezegd voor de succesvollere spellen BW compatibility te zorgen, dus..
Overigens, als je de game met wat vrienden speelt, lap allemaal een paar euro's, koop die disc en installeer hem even bij iedereen. Het lijkt me niet nodig dat iedereen zn eigen koopt namelijk
Hij heeft geen livequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of wacht tot eind augustus dan worden ze gratis
tjsa ik heb in et begin veel gespeeld, iedereen begon bugs te exploiten en die amerikanen waren super irritant, big team battle was altijd lag ,altijd dezelfde mappen/modus, toch nog een tijdje doorgespeeld onder het motto : De patch zal wel snel komen, tot ik het helemaal zat was dat wachten, heeft daarna nog 3/4 maanden geduurt voor die patch kwam en nu heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in om het weer op te pakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de animo alhier
Moej je voor de gein eens doen hee, does es... hee, doe es!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tjsa ik heb in et begin veel gespeeld, iedereen begon bugs te exploiten en die amerikanen waren super irritant, big team battle was altijd lag ,altijd dezelfde mappen/modus, toch nog een tijdje doorgespeeld onder het motto : De patch zal wel snel komen, tot ik het helemaal zat was dat wachten, heeft daarna nog 3/4 maanden geduurt voor die patch kwam en nu heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in om het weer op te pakken.
vorige week toevallig nog 3 potjes ofzo met rodie gespeeld, was best geinig maar 4 uur snachts aleen maar amerikanen, mischien dat ik vandeweek is online kom, die mappen heb ik iig niet gekocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moej je voor de gein eens doen hee, does es... hee, doe es!
Tskquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moej je voor de gein eens doen hee, does es... hee, doe es!
Goeie tip, heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
post et op het bungie forum zou ik zeggen, mischien krijgt die wel een ban dan.
Hoelaat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Gimeone2 het volgende:
morgen iemand zin op te spelen?
Ik hoorde het van Zibu inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef gieling het volgende:
Zit er (totdat er wat beters op de 360 uitkomt) vaak minimaal een uurtje per dag achter
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Zibu inderdaad
level 24 ofzo he?!
Ik ben 19.. dat is ook zoiets als je met allemaal fokkers wil, moet je zon game nemen zonder level erachter, anders vinden we nooit een server.
Jij bent ook zo'n prutser.quote:
jij sucked, jij praat als harry potterquote:
He wished, hij praat als het vervelende neefjequote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij sucked, jij praat als harry potter
ja maar hij is harry wannabequote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
He wished, hij praat als het vervelende neefje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |